Ogłoszenie z dnia 2021-02-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00006545/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-10 (po zmianach)
- 2021/BZP 00006545/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-10 (po zmianach)
- 2021/BZP 00006545/04 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-10 (po zmianach)
- 2021/BZP 00006545/05 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-10 (po zmianach)
- 2021/BZP 00009018/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-19
- 2021/BZP 00010995/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-26
- 2021/BZP 00012606/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-03
- 2021/BZP 00013622/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-05
- 2021/BZP 00023398/01 - Wynik z dnia 2021-03-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00006545 z dnia 2021-02-10 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej Nr 103997 R ulicy Handlowej w Kolbuszowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOLBUSZOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581666
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Obrońców Pokoju 21
1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 2271 333
1.5.8.) Numer faksu: 17 2272 939
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ekolbuszowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.kolbuszowa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej Nr 103997 R ulicy Handlowej w Kolbuszowej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c16bcf00-6b6c-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006545
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000796/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Przebudowa drogi gminnej nr 103 997 R ulicy Handlowej w Kolbuszowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.bip.kolbuszowa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.bip.kolbuszowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej PZP24https://ekolbuszowa.logintrade.net2.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbieraniakorespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie i Instrukcji dostępnych pod adresemhttps://ekolbuszowa.logintrade.net Szczegółowe informacje zawarte w rozdziale Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): I. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowaniaprzez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzieleniezamówieniapublicznego1.1.Zamawiający Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniadyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str.1), dalej„RODO”, informuję, że: 1.1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowychprzetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Kolbuszowej jest: Burmistrz Kolbuszowej; ul. Obrońców Pokoju 21, 36-100Kolbuszowa. 1.1.2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Kolbuszowa jestPani:Lucyna Wyka ul. Piekarska 1536-100 Kolbuszowa Tel. 17 2271 333 wew. 424email: rodo@kolbuszowa.pl1.1.3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:„Przebudowa drogi gminnej Nr 103997 R ulicy Handlowej w Kolbuszowej numer referencyjny nadany sprawie: ZP.271.1.5.2021.prowadzonym w trybie:podstawowym.1.1.4.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz. U. z 2019 r. poz. 1843)., dalej „ustawa Pzp”;1.1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;1.1.6. Obowiązek podaniaprzez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 1.1.7.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane wsposób zautomatyzowany,stosowanie do art. 22 RODO;1.1.8. Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu dodanych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODOprawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, októrych mowa w art. 18ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczącychnarusza przepisy RODO;1.1.9. Nie przysługuje Pani/Panu:• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którymmowa w art.20RODO;• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. cRODO.1.2.Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 lub art.14RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałw celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu, a także w trakcie realizacji umowy.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.5.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedsięwzięcie pn.: „Przebudowa drogi gminnej Nr 103997 R ulicy Handlowej w Kolbuszowej” dofinansowanie jest w ramach Funduszu Dróg Samorządowych (zadanie roczne 2021 r.) Lokalizacja: jednostka ewidencyjna: 180602_4 Kolbuszowa (M), obręb Kolbuszowa, działka nr ewid. 2314 (pas drogowy ulicy Handlowej) oraz działki sąsiednie wskazane w poszczególnych dokumentacjach technicznych.Ulica Handlowa zlokalizowana jest na terenie przemysłowym miasta Kolbuszowa i stanowi drogę dojazdową do zakładów produkcyjnych oraz firm handlowych i usługowych.Zakres robót budowlanych obejmuje:1. BRANŻA DROGOWAZakres kwalifikowany: Roboty rozbiórkowe obejmujące rozebranie istniejących nawierzchni dróg, parkingów i zjazdów,Przebudowa nawierzchni jezdni o długości 375,8 m i szerokości 7,0 m o przekroju ulicznym (wykonanie nowej konstrukcji podbudowy oraz nawierzchni z betonu asfaltowego), wymiana krawężników ulicznych 15x30,Przebudowa miejsc parkingowych w km: od 0+032,3 do 0+062,3, od 0+068,3 do 0+098,3, od 0+120,2 do 0+156,2, od 0+296,7 do 0+315,3, od 0+341,2 do 0+365,3 (wykonanie nowej konstrukcji podbudowy oraz nawierzchni z kostki brukowej),Przebudowa zjazdów publicznych i indywidualnych (wykonanie nowej konstrukcji podbudowy i nawierzchni z betonu asfaltowego lub kostki brukowej),Zabezpieczenie kabli energetycznych (PGE) rurami ochronnymi dwudzielnymi, łączna długość 220,8 m,Zabezpieczenie sieci telekomunikacyjnej (Orange) rurami ochronnymi dwudzielnymi, łączna długość 127,6 m.Zakres niekwalifikowany: Roboty rozbiórkowe obejmujące rozebranie istniejących nawierzchni parkingów i chodników,Przebudowa miejsc parkingowych w km: od 0+176,3 do 0+213,5, od 0+243,2 do 0+296,5 (wykonanie nowej konstrukcji podbudowy oraz nawierzchni z kostki brukowej 50 % z wcześniejszej rozbiórki, 50 % kostka nowa),Remont nawierzchni chodnika (wykonanie warstwy wyrównawczej podbudowy i nowej nawierzchni z kostki brukowej),Zieleń drogowa.Szczegółowy zakres robót precyzują materiały do zgłoszenia robót budowlanych oraz przedmiar robót (z podziałem na zakres kwalifikowany i niekwalifikowany). Przedmiary robót mają charakter pomocniczy.Roboty branży drogowej – realizacja na podstawie zgłoszenia robót budowlanych do Starosty Kolbuszowskiego z dnia 23.07.2020 r.Roboty branży elektrycznej – realizacja na podstawie zgłoszenia robót budowlanych do Starosty Kolbuszowskiego2. BRANŻA SANITARNA – kanalizacja deszczowa i kanalizacja sanitarnaNiniejsze przedsięwzięcie ma na celu uporządkowanie gospodarki ściekowej w obszarze ul. Handlowej w Kolbuszowej poprzez rozdzielenie ścieków sanitarnych i deszczowych orazma podnieść efektywność odprowadzenia wód deszczowych z ul. Handlowej i terenów przyległych.Zakres robót obejmuje:- przebudowę odcinaka kanalizacji deszczowej o średnicy 600 i 500 mm wraz z przyłączamido przyległych obiektów w ul. Handlowej w Kolbuszowej oraz odcinka łączącego ww. sieć z istniejącą kanalizacją w ul. Towarowej - roboty będą realizowane na podstawie zgłoszeniaz dnia 03.08.2020 r. do Starosty Kolbuszowskiego zamiaru wykonania robót,- budowę nowej, odrębnej sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy 200 mm wraz z przyłączami, którą stanowić będzie kolektor sanitarny oznaczony symbolem "B", z odprowadzeniem do istniejącej kanalizacji sanitarnej w ul. Towarowej. Projektowany kolektor przejmie ścieki sanitarne od wszystkich obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie ul. Handlowej. Roboty będą realizowane na podstawie zgłoszenia z dnia 28.02.2018 r. do Starosty Kolbuszowskiego zamiaru wykonania robót budowlanych w ramach zadania: "Przebudowa sieci kanalizacji ogólnospławnej w obszarze ulic: Rzeszowskiej, Kolejowej, Targowej, Handlowej i Wiktora w Kolbuszowej na system kanalizacji rozdzielczej".W ramach przedsięwzięcia planuje się również przebudowę istniejącego uzbrojenia kolidującego z projektowana kanalizacją sanitarną i deszczową oraz montaż rur osłonowych na skrzyżowaniach z istniejącym uzbrojeniem podziemnym. Odcinki istniejącego wodociągu oraz kanalizacji ogólnospławnej wymagające przebudowy pokazano na załączonych rysunkach sytuacyjnych.Zakres kwalifikowany: - budowę i przebudowę sieci kanalizacji deszczowej grawitacyjnej o łącznej długości L = 448 m o średnicach: od Dn200 mm do Dn600 mm,- przebudowę istniejącego wodociągu kolidującego z budową kanalizacji sanitarnej i deszczowej o łącznej długości 101 50 m o średnicy 110 mm wraz z hydrantem nadziemnym.Zakres niekwalifikowany: - budowę i przebudowę sieci kanalizacji deszczowej grawitacyjnej o łącznej długości L = 105,5 m o średnicach: od Dn200 mm do Dn600 mm,- budowę i przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami o łącznej długości L = 805,50 m o średnicach: Dn160 mm i Dn200 mm,Uwaga dokumentacja projektowa dla zadania "Przebudowa sieci kanalizacji ogólnospławnej w obszarze ulic: Rzeszowskiej, Kolejowej, Targowej, Handlowej i Wiktora w Kolbuszowej na system kanalizacji rozdzielczej" obejmuje większy zakres. Roboty należy wykonywać zgodnie z zakresem zaznaczonym na projekcie zagospodarowania.3. BRANŻA ELEKTRYCZNA – budowa oświetlenia ulicznego oraz kanalizacji kablowejZakres niekwalifikowany:Budowa dwóch szaf oświetleniowych SOUBudowa linii kablowych w rurach ochronnych o łącznej długości ok. 480 m.Ułożenie bednarki oc. w wykopie ok. 390 m.Budowa 10 szt. słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych malowanych na kolor RAL 9011 lub zbliżony, z wysięgnikami i oprawami Led ze sterownikami w tym samym kolorzeDobudowa 1 szt. oprawy Led ze sterownikiem na istniejącym słupie (wysięgnik oc. i oprawa niemalowana szara)Wymiana oprawy sodowej wraz z wysięgnikiem na oprawę Led ze sterownikiem, malowaną na kolor RAL 9011 lub zbliżonyWypięcie kabla zasilającego oświetlenie uliczne ze stacji „Kolbuszowa 11” i słupa oświetleniowegoPrzełożenie zasilania oświetlenia przy ul. Wiktora do nowobudowanej SOUDemontaż 7 szt. istniejących opraw oświetleniowych wraz z wysięgnikamiBudowa kanalizacji kablowej o łącznej długości ok. 435 m. z 9 szt. studni SKR-1 i 6 studniami SK-13.1. Minimalne wymagania dotyczące opraw Led:Oferowany system sterowania i zarządzania oświetleniem każdej z opraw musi być zintegrowany z już zainstalowanym na terenie Gminy Kolbuszowa systemem PLANet. System musi posiadać certyfikat TAQLv2 w celu zapewnienia interoperacyjności. System musi posiadać funkcjonalność co najmniej w takim zakresie jak już zainstalowany i eksploatowany przez Zamawiającego. W ramach dostawy Zamawiający oczekuje dostawy sterowników systemu zabudowanych do każdej oferowanej oprawy w układzie – oprawa wyposażona w gniazdo NEMA 5/7 pin, sterownik systemu oraz zworę prądową, wyposażone we wtyk odpowiedni do montażu w tym gnieździe. Sterowniki muszą być uniwersalne – zapewniające sterowanie zarówno sygnałem cyfrowanym DALI jak i analogowym 0-10V. Kluczowe parametry sterownika systemu: napięcie zasilania 230V,odporność na uderzenia IK minimum 06, stopień szczelności IP minimum 66, minimalny zakres temperatur pracy -40C do +50C, komunikacja radiowa w częstotliwości nielicencjonowanej 868MHz (zgodnie z normą EN 300 220) do już zabudowanych przez Zamawiającego stacji bazowych na terenie Gminy Kolbuszowa.1) Korpus oprawy wykonany z odlewanego aluminium malowany na kolor RAL 9011 lub zbliżony 2) Oprawa o szczelności IP 66 3) Odporność na uderzenia - IK 074) Temperatura barwowa użytych diod z zakresu 3800K – 4200K 5) strumień świetlny lampy – min. 5337 lm6) Układ zasilający oprawy umożliwiający sterowanie sygnałem cyfrowym DALI lub analogowym 1-10V 7) Redukcja mocy (strumienia) musi odbywać się w sposób płynny przez zmniejszenie strumienia świetlnego wszystkich źródeł LED jednocześnie a nie przez wyłączanie poszczególnych paneli LED w jednej oprawie 8) Odporność oprawy na przepięcia: 9,5 kV.9) Gwarancja 5 lat (60 miesięcy) od daty odbioru robótUWAGI:1. Z uwagi na położenie drogi na obszarze przemysłowym miasta Kolbuszowa Zamawiający nie dopuszcza zamknięcia drogi na czas wykonywania robót. Wykonawca robót w ramach podpisanej umowy zobowiązany będzie do opracowania Projektu tymczasowej organizacji ruchu przy założeniu utrzymania jednego kierunku ruchu i dojazdów do zlokalizowanych przy drodze instytucji i prywatnych przedsiębiorstw.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych do 30%, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.2. Powtórzenie podobnych robót budowlanych do wysokości 30% zamówienia podstawowego.Zakres robót podobnych:1. BRANŻA DROGOWA:- roboty przygotowawcze,- roboty ziemne,- podbudowy,- nawierzchnie,- oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu,- elementy ulic,- zieleń drogowa,- likwidacja kolizji z istniejącymi sieciami obcymi.2. BRANŻA SANITARNA:- Roboty ziemne i montażowe dotyczące budowy/przebudowy sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej3. BRANŻA ELEKTRYCZNA:- brak
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
3) Warunki dotyczące określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej.a. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji finansowej lub ekonomicznej, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: 800 000,00 PLN,4) Warunki dotyczące niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego:a. Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu /dotyczący kwalifikacji zawodowych, doświadczenia/, jeżeli wykaże, że dysponuje następującymi osobami:- Kierownik budowy – uprawnienia budowlane w specjalności drogowej (dopuszcza się uprawnienia drogowe w ograniczonym zakresie.- Kierownik budowy – uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń – posiadających – doświadczenie min. 3 lata.- Kierownik budowy – uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.b. Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu /dotyczący doświadczenia/ jeżeli wykaże, że: wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie):- minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie (rozbudowie lub przebudowie) drogi publicznej o wartości nie mniej niż: 600 000,00 zł brutto,Minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o wartości nie mniej niż 600 000,00 zł brutto,- minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie kablowej linii energetycznej wraz z budową oświetlenia ulicznego, o wartości min. 150 000,00 zł brutto.Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia w UZP.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie precyzuje wymagań w przedmiotowym zakresie.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: b. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający może żądać, w szczególności, następujących podmiotowych środków dowodowych:Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w lit. a, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które wystarczający sposób potwierdzają spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający może, w zależności od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu robót budowlanych, dostaw lub usług, żądać następujących podmiotowych środków dowodowych: wykazu osób/wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 1d -Rozdział I SWZ/W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający może, w zależności od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu robót budowlanych, dostaw lub usług, żądać następujących podmiotowych środków dowodowych:Wykazu robót budowlanych wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przed podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty./wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 1e -Rozdział I SWZ/
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć:a. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zał. nr 1a do Rozdział I SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu;b. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zał. nr 1b do Rozdział I SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu;c. dowód potwierdzenia wpłacenia wadium.UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia o których mowa w ust. 1 pkt 1 i 2 składa każdy z wykonawców osobno.d. pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy - pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 i 2.3. W przypadku o którym mowa w ust. 2 Wykonawca winien dołączyć do oferty zobowiązanie podmiotu trzeciego.4. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcom winien dołączyć do oferty oświadczenie o podwykonawcach – załącznik nr 1c do SWZ.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości:- 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100 )2. Zamawiający w przypadku udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 lub art. 388 pkt 2 lit. b i c, lub art. 415 ust. 2 pkt 5 i 6, określa kwotę wadium dla wartości zamówienia podstawowego.3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. 4. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.5. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) Pieniądzu.2) Gwarancjach bankowych.3) Gwarancjach ubezpieczeniowych.4) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wspólne ubieganie się wykonawców o udzielenie zamówienia:1. Wykonawcy mogą wspólnieubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1,wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniezamówieniaalbo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.3. Zamawiający nie może wymagać od wykonawców wspólni ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty lub wniosku odopuszczenie do udziału w postępowaniu.4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Strony mają prawo do przedłużenia Terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn,zpowodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu zakończenia robót, w następującychsytuacjach:Planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia kolizji,Wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami.Strony mają prawo do przedłużenia Terminu zakończenia robót o okres trwania przeszkodyw przypadku:Wystąpienia zdarzeń losowych takich jak np. śmierć Wykonawcy (dotyczy to osób fizycznych). Wstrzymanie budowy przez właściwy organ, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewybuchu,itp.Niesprzyjającewarunki atmosferyczne (np. długotrwałe intensywne opadydeszczu,powodzie)uniemożliwiających realizację robót zgodnie z przyjętym harmonogramem.Działanie siły wyższej.Wystąpienia okoliczności powodujących, że przedmiot umowy niemoże zostać zrealizowany zgodnie z zasadami wiedzy inżynierskiej i/lubsztuki budowlanej.Zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa.Udokumentowana niezależna od Zamawiającego i Wykonawcy przewlekłość postępowania o uzyskanie od instytucji i urzędów dokumentów(np.pozwoleń,decyzji i uzgodnień) niezbędnych do realizacji umowy.Koniecznościwykonania dodatkowych badań i ekspertyz w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzeniaWykonawcy określonego umową;Zmiana postanowień Umowy w stosunku dotreści oferty Wykonawcy jest możliwa w sytuacji gdy:Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia powodująca, że realizacja przedmiotu Umowy w niezmienionej postaci stanie sięniecelowa. Zmiana tych przepisów musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzi do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi,Wystąpią uzasadnioneprzyczyny spowodowane czynnikami niezależnymi odWykonawcy, które mają wpływ na jakość realizacji zamówienia/ uniemożliwiają realizację zamówienia w pierwotnie określony sposób(…)Pozostałe zmiany umowy zostały określone w pkt31 Istotnych postanowień umowy (RozdziałII SWZ)7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-02-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: www.bip.kolbuszowa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-24 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-03-25
2021-02-10 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI KOLBUSZOWA
- "Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Jednostki Oświatowej w Gminie Kolbuszowa 2025r - SP_WER"
- "Dostawa artykułów żywieniowych do Jednostki Oświatowej w Gminie Kolbuszowa 2025 - SP_2"
- Ubezpieczenie Gminy Kolbuszowa
- "Dostawa artykułów żywieniowych do Jednostki Oświatowej w Gminie Kolbuszowa 2025 - SP_1"
- "Dostawa artykułów żywieniowych do Jednostki Oświatowej w Gminie Kolbuszowa 2025 - P_1"
- "Dostawa artykułów żywieniowych do Jednostki Oświatowej w Gminie Kolbuszowa 2025r - P_3"
więcej: przetargi KOLBUSZOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.