Ogłoszenie z dnia 2023-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00485566/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi wyżywienia dla dzieci i uczniów z placówek oświatowych Gminy Kamień Krajeński
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKO GMINNY ZESPÓŁ USŁUG OŚWIATOWYCH W KAMIENIU KRAJEŃSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092308500
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Odrodzenia 3
1.5.2.) Miejscowość: Kamień Krajeński
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-430
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 523894536
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@mgzuokamienkr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://portal.mgzuokamienkr.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mgzuo-kamienkr.ezamawiajacy.pl/app/login1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samorządowa jednostka organizacyjna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
obsługa administracyjna, księgowa, kadrowa i płacowa szkół
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi wyżywienia dla dzieci i uczniów z placówek oświatowych Gminy Kamień Krajeński2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-accd0bbd-76f4-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00006692
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00151407/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usługi wyżywienia dla dzieci i uczniów z placówek oświatowych Gminy Kamień Krajeński
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MGZUO.3610.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 290260,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie, dostarczanie i wydawanie gorących posiłków dla dzieci i uczniów z placówek oświatowych Gminy Kamień Krajeński. Zakres usługi dla:
1) dzieci w wieku 2,5-6 lat uczęszczających do Przedszkola Samorządowego w Kamieniu Krajeńskim – tj. trzech posiłków dziennie: śniadanie, obiad i podwieczorek – w okresie od 2 stycznia 2023 r. do 31 sierpnia 2023 r., od poniedziałku do piątku w dniach funkcjonowania przedszkola:
a) śniadanie: prognozowanych 70 osób przez 151 dni (+/- 30%);
b) dwudaniowy obiad: prognozowanych 100 osób przez 151 dni (+/- 30%);
c) podwieczorek: prognozowanych 60 osób przez 151 dni (+/- 30%);
oraz dla
2) uczniów Szkoły Podstawowej Wojska Polskiego w Kamieniu Krajeńskim – tj. jednodaniowych obiadów – w okresie od 2 stycznia 2023 r. do 16 czerwca 2023 r., od poniedziałku do piątku w dniach nauki szkolnej:
a) jednodaniowy obiad: prognozowanych 50 uczniów przez 100 dni, finansowanych ze środków własnych oraz ze środków dotacji otrzymywanej w ramach Wieloletniego Rządowego Programu „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019-2023 (+/- 30%);
oraz dla
3) uczniów Szkoły Podstawowej im. Władysława Broniewskiego w Dużej Cerkwicy – tj. jednodaniowych obiadów – w okresie od 2 stycznia 2023 r. do 16 czerwca 2023 r., od poniedziałku do piątku w dniach nauki szkolnej:
a) jednodaniowy obiad: prognozowanych 10 uczniów przez 100 dni, finansowanych ze środków własnych oraz ze środków dotacji otrzymywanej w ramach Wieloletniego Rządowego Programu „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019-2023 (+/- 30%);
oraz dla
4) uczniów Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Zamartem – tj. jednodaniowych obiadów – w okresie od 2 stycznia 2023 r. do 16 czerwca 2023 r., od poniedziałku do piątku w dniach nauki szkolnej:
a) jednodaniowy obiad: prognozowanych 40 uczniów przez 100 dni, finansowanych ze środków własnych oraz ze środków dotacji otrzymywanej w ramach Wieloletniego Rządowego Programu „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019-2023 (+/- 30%);
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 379340,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 379340,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 379340,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Żywienie Zbiorowe i Gastronomia Bronisław Becker
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON- 002503840
7.3.3) Ulica: Plac Odrodzenia22/23
7.3.4) Miejscowość: Kamień Krajeński
7.3.5) Kod pocztowy: 89-430
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 379340,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-31INNE PRZETARGI KAMIEŃ KRAJEŃSKI
więcej: przetargi KAMIEŃ KRAJEŃSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGI PRZYGOTOWANIA I WYDAWANIA POSIŁKÓW NA POTRZEBY ŻŁOBKA I PRZEDSZKOLA W CHOTOMOWIE
- Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Publicznego Samorządowego Przedszkola "Akademia Przedszkolaka" w Rojewie
- Usługa żywienia dzieci w Przedszkolu Samorządowym nr 3 w Wieliszewie
- Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej i Przedszkola Samorządowego w msc. Łęg Przedmiejski
- "Przygotowanie i dostawa gorących posiłków jednodaniowych dla uczniów Szkół Podstawowych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.