eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jakubowice MurowaneRemont drogi gminnej nr 112462L w miejscowości Turka na odcinku od km 0+012 do km 0+404.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej nr 112462L w miejscowości Turka na odcinku od km 0+012 do km 0+404.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wólka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jakubowice Murowane 8

1.5.2.) Miejscowość: Jakubowice Murowane

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-258

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 478 17 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wolka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolka.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eb66a979-4647-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej nr 112462L w miejscowości Turka na odcinku od km 0+012 do km 0+404.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb66a979-4647-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00006764

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022738/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Remont drogi gminnej nr 112462L w miejscowości Turka na odcinku od km 0+012 do km 0+404

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00371640

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 136733,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej nr 112462L w miejscowości Turka na odcinku od km 0+012 do km 0+404.
1. Główne cechy przedmiotu zamówienia i przybliżone ilości:
Wymiary drogi i główny zakres robót:
- długość remontowanego odcinka około 392m,
- szerokość jezdni bitumicznej 3,6m,
- wykonanie frezowania korekcyjnego na całym odcinku na gł. do 3 cm (urobek z frezowana do przekazania zamawiającemu z dowozem na odległość do 10km - zmiana w stosunku do przedmiaru),
- ułożenie warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej na całym odcinku gr. 4cm,
- uzupełnienie pobocza o szerokości szer. 0,75m i zjazdów kruszywem łamanym,
- wykonanie oznakowania pionowego,
- regulacja wysokościowa studzienek zaworów wodociągowych (3 szt.) i włazów studni kanalizacyjnych (2 szt.) kolidujących z remontowaną drogą,
- czyszczenie rowów około 70m i przepustów 38m.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
- sporządzenie na własny koszt przez wykonawcę projektu czasowej organizacji ruchu i zatwierdzenie go zgodnie z obowiązującymi przepisami przed rozpoczęciem robót, w tym ponoszenie wszelkich opłat (Zamawiający nie będzie naliczał opłat za zajecie pasa drogowego na czas robót przy drogach gminnych);
- zapewnienie na koszt wykonawcy pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, sporządzenia wykazu zmian gruntowych jeśli takie wystąpią oraz odtworzenie ewentualnych naruszonych punktów osnowy geodezyjnej;
- wykonawca ponosi również ewentualne koszty związane z odbiorem technicznym robót przez zarządców sieci. Nadmiary gruntu do zagospodarowania przez wykonawcę we własnym zakresie;
- przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie monitoringu (kamerowanie) istniejącej sieci kanalizacyjnej w celu wykazania, że w trakcie robót niedoszło do uszkodzenia/zanieczyszczenia sieci kanalizacyjnej. Kamerowanie z zapisem na płycie DVD sieci kanalizacyjnej występującej w miejscu remontu przed rozpoczęciem robót (sieć oczyszczona przez zamawiającego) i po zakończeniu robót. Monitoringiem należy objąć całą sieć pokrywającą się z terenem robót, plus jedna studnia poniżej i powyżej. W przypadku, gdy monitoring potwierdzi, że do kanalizacji trafiły odpady z robót frogowych, zamawiający odmówi odbioru inwestycji do czasu oczyszczenia kanalizacji przez wykonawcę i wykazania przy pomocy kolejnego monitoringu, że zanieczyszczenia zostały usunięte. Wykonawca może zrezygnować z wykonania pierwszego monitoringu przed rozpoczęciem robót, jednak bierze wtedy odpowiedzialność za ewentualne istniejące zanieczyszczenia. W przypadku, gdy monitoring przed rozpoczęciem robót wykaże zanieczyszczenia, zamawiający oczyści sieć i dokona kolejnego monitoringu na własny koszt.

Remont drogi gminnej nr 112462L w miejscowości Turka na odcinku od km 0+012 do km 0+404 realizowany jest w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg / RFRD –2023/Zadania remontowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 235161,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246580,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 235161,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Dróg i Mostów Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8220010022

7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 28

7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 235161,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.