eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskWywóz nieczystości z cmentarzy komunalnych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha oraz przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku



Ogłoszenie z dnia 2025-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wywóz nieczystości z cmentarzy komunalnych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha oraz przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Artura Grottgera 13

1.4.2.) Miejscowość: Słupsk

1.4.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.4.4.) Województwo: pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.4.7.) Numer telefonu: +48 59 841 00 91

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00006774

2.2.) Data ogłoszenia: 2025-01-03

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00005866

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8. Umowa dla części nr 1 (Część 1)

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 1)

Przed zmianą:

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi wywozu nieczystości z cmentarza komunalnego przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha w Słupsku polegającej na ustawieniu pojemników i kontenerów, ich opróżnianiu oraz wywozie na wysypisko odpadów komunalnych.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostarczenie oraz ustawienie niezbędnej liczby pojemników i kontenerów na nieczystości, będących własnością Wykonawcy,
2) cykliczne opróżnianie pojemników i kontenerów oraz wywóz zgromadzonych nieczystości z terenów cmentarzy komunalnych nie rzadziej niż 4 razy w miesiącu oraz na każde wezwanie Zamawiającego,
3) dezynfekcja pojemników i kontenerów, zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi,
4) usunięcie pojemników i kontenerów z terenów cmentarzy komunalnych po zakończeniu realizacji zamówienia.
3. Typ (pojemność) i liczba pojemników na kółkach i kontenerów o konstrukcji otwartej, wymagana przez Zamawiającego przez cały okres realizacji zamówienia:
1) Zadanie nr 1: łącznie 241 sztuk, w tym 168 szt. na odpady zmieszane, 40 szt. na odpady zmieszane - czasowo i 33 szt. na odpady segregowane:
a) kontener o pojemności 6 m3 – 12 szt.
b) pojemnik o pojemności min. 1,1 m3 – 108 szt.
c) pojemnik o pojemności min. 0,24 m3 – 48 szt.
d) dodatkowo, w okresie od 1 października do 30 listopada Wykonawca zapewni ustawienie dodatkowych pojemników:
􀀀 pojemności min. 1, 1 m3 – 20 szt.
􀀀 pojemności min. 0,24 m3 – 20 szt.
e) ponadto Zamawiający wyznacza miejsca, na których Wykonawca musi ustawić pojemniki na odpady segregowane: szkło oraz metale i tworzywa sztuczne w ilości:
􀀀 na szkło – 12 szt. o pojemności 240 – 360 l,
􀀀 na metale i tworzywa sztuczne – 21 szt. o pojemności 1100 l
f) szczegółowe rozmieszczenie pojemników określono na mapie sytuacyjnej, stanowiącej Załącznik nr 9a do SWZ,
2) Pojemniki wyposażone w koła z blokadami i uchwyty ułatwiające przemieszczanie oraz kontenery „otwarte” muszą być estetyczne (nieuszkodzone) i w dobrym stanie technicznym. Pojemniki na odpady, surowce wtórne nieorganiczne muszą mieć wyraźne oznakowanie odpowiednim napisem, określającym ich przeznaczenie np. pojemniki na „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE”, „SZKŁO”.
3) Zamawiający zastrzega, że w okresie trwania zamówienia, w zależności od potrzeb , w porozumieniu z Wykonawcą może zmienić miejsce ustawienia pojemników i kontenerów.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.2. Główny kod CPV (Część 1)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Usługi wywozu odpadów

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny

Przed zmianą:
8390005623

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny

Przed zmianą:

Po zmianie:
770530530

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica

Przed zmianą:
ul. Szczecińska 112

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica

Przed zmianą:

Po zmianie:
Szczecińska 112

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość

Przed zmianą:
Słupsk

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość

Przed zmianą:

Po zmianie:
Słupsk

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy

Przed zmianą:
76-200

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy

Przed zmianą:

Po zmianie:
76-200

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo

Przed zmianą:
pomorskie

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo

Przed zmianą:

Po zmianie:
pomorskie

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj

Przed zmianą:
Polska

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj

Przed zmianą:

Po zmianie:
Polska

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy)

Przed zmianą:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej spółka z o.o.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2. Okres realizacji zamówienia

Przed zmianą:
Data od-do

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2. Data początkowa okresu obowiązywania

Przed zmianą:
2024-06-13

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2. Data końcowa okresu obowiązywania

Przed zmianą:
2024-12-31

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2. Data końcowa okresu obowiązywania

Przed zmianą:

Po zmianie:
2024-12-31

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2. Data początkowa okresu obowiązywania

Przed zmianą:

Po zmianie:
2024-06-13

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2. Okres realizacji zamówienia

Przed zmianą:

Po zmianie:
Data od-do

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy)

Przed zmianą:
2024-06-06

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy)

Przed zmianą:

Po zmianie:
2024-06-06

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.4. Wartość umowy

Przed zmianą:
335580,62

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.4. Wartość umowy

Przed zmianą:

Po zmianie:
335580,62

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.4.1. Kod waluty

Przed zmianą:
PLN

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.4.1. Kod waluty

Przed zmianą:

Po zmianie:
PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.