eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskWywóz nieczystości z cmentarzy komunalnych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha oraz przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku



Ogłoszenie z dnia 2024-06-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wywóz nieczystości z cmentarzy komunalnych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha oraz przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Artura Grottgera 13

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 59 841 00 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wywóz nieczystości z cmentarzy komunalnych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha oraz przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb4ff0a9-168e-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00359912

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049054/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wywóz nieczystości z cmentarzy komunalnych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha oraz przy ul. W Szymborskiej 7 w Słupsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00331071

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.15.2024.ZP5

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi wywozu nieczystości z cmentarza komunalnego przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha w Słupsku polegającej na ustawieniu pojemników i kontenerów, ich opróżnianiu oraz wywozie na wysypisko odpadów komunalnych.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostarczenie oraz ustawienie niezbędnej liczby pojemników i kontenerów na nieczystości, będących własnością Wykonawcy,
2) cykliczne opróżnianie pojemników i kontenerów oraz wywóz zgromadzonych nieczystości z terenów cmentarzy komunalnych nie rzadziej niż 4 razy w miesiącu oraz na każde wezwanie Zamawiającego,
3) dezynfekcja pojemników i kontenerów, zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi,
4) usunięcie pojemników i kontenerów z terenów cmentarzy komunalnych po zakończeniu realizacji zamówienia.
3. Typ (pojemność) i liczba pojemników na kółkach i kontenerów o konstrukcji otwartej, wymagana przez Zamawiającego przez cały okres realizacji zamówienia:
1) Zadanie nr 1: łącznie 241 sztuk, w tym 168 szt. na odpady zmieszane, 40 szt. na odpady zmieszane - czasowo i 33 szt. na odpady segregowane:
a) kontener o pojemności 6 m3 – 12 szt.
b) pojemnik o pojemności min. 1,1 m3 – 108 szt.
c) pojemnik o pojemności min. 0,24 m3 – 48 szt.
d) dodatkowo, w okresie od 1 października do 30 listopada Wykonawca zapewni ustawienie dodatkowych pojemników:
􀀀 pojemności min. 1, 1 m3 – 20 szt.
􀀀 pojemności min. 0,24 m3 – 20 szt.
e) ponadto Zamawiający wyznacza miejsca, na których Wykonawca musi ustawić pojemniki na odpady segregowane: szkło oraz metale i tworzywa sztuczne w ilości:
􀀀 na szkło – 12 szt. o pojemności 240 – 360 l,
􀀀 na metale i tworzywa sztuczne – 21 szt. o pojemności 1100 l
f) szczegółowe rozmieszczenie pojemników określono na mapie sytuacyjnej, stanowiącej Załącznik nr 9a do SWZ,
2) Pojemniki wyposażone w koła z blokadami i uchwyty ułatwiające przemieszczanie oraz kontenery „otwarte” muszą być estetyczne (nieuszkodzone) i w dobrym stanie technicznym. Pojemniki na odpady, surowce wtórne nieorganiczne muszą mieć wyraźne oznakowanie odpowiednim napisem, określającym ich przeznaczenie np. pojemniki na „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE”, „SZKŁO”.
3) Zamawiający zastrzega, że w okresie trwania zamówienia, w zależności od potrzeb , w porozumieniu z Wykonawcą może zmienić miejsce ustawienia pojemników i kontenerów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 276659,48 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi wywozu nieczystości z cmentarza komunalnego przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku polegającej na ustawieniu pojemników i kontenerów, ich opróżnianiu oraz wywozie na wysypisko odpadów komunalnych.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostarczenie oraz ustawienie niezbędnej liczby pojemników i kontenerów na nieczystości, będących własnością Wykonawcy,
2) cykliczne opróżnianie pojemników i kontenerów oraz wywóz zgromadzonych nieczystości z terenów cmentarzy komunalnych nie rzadziej niż 4 razy w miesiącu oraz na każde wezwanie Zamawiającego,
3) dezynfekcja pojemników i kontenerów, zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi,
4) usunięcie pojemników i kontenerów z terenów cmentarzy komunalnych po zakończeniu realizacji zamówienia.
3. Typ (pojemność) i liczba pojemników na kółkach i kontenerów o konstrukcji otwartej, wymagana przez Zamawiającego przez cały okres realizacji zamówienia:
1) Zadanie nr 2: łącznie 33 szt., w tym 21 szt. na odpady zmieszane, 1 szt. na odpady zmieszane – czasowo i 12 szt. na odpady segregowane:
a) kontener o pojemności 10 m3 – 1 szt.
b) kontener o pojemności 6 m3 – 6 szt.
c) pojemnik o pojemności min. 1,1 m3 – 14 szt.
d) dodatkowo w okresie od 1 października do 30 listopada wykonawca zapewni ustawienie dodatkowego pojemnika o pojemności 6 m3 – 1 szt.
e) ponadto Zamawiający wyznacza miejsca, na których Wykonawca musi ustawić pojemniki na odpady segregowane: szkło oraz metale i tworzywa sztuczne w ilości:
􀀀 na szkło – 6 szt. o pojemności 240 – 360 l,
􀀀 na metale i tworzywa sztuczne – 6 szt. o pojemności 1100 l
f) szczegółowe rozmieszczenie pojemników określono na mapie sytuacyjnej, stanowiącej Załącznik nr 9b do SWZ,
2) Pojemniki wyposażone w koła z blokadami i uchwyty ułatwiające przemieszczanie oraz kontenery „otwarte” muszą być estetyczne (nieuszkodzone) i w dobrym stanie technicznym. Pojemniki na odpady, surowce wtórne nieorganiczne muszą mieć wyraźne oznakowanie odpowiednim napisem, określającym ich przeznaczenie np. pojemniki na „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE”, „SZKŁO”.
3) Zamawiający zastrzega, że w okresie trwania zamówienia, w zależności od potrzeb, w porozumieniu z Wykonawcą może zmienić miejsce ustawienia pojemników i kontenerów

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 37876,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 335580,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 335580,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 335580,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 770530530

7.3.3) Ulica: Szczecińska 112

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 335580,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-06-13 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48774,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48774,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48774,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 770530530

7.3.3) Ulica: Szczecińska 112

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48774,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-06-13 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.