eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WilgaSukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego do 5 obiektów na terenie Gminy Wilga



Og³oszenie z dnia 2021-02-11


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00006817 z dnia 2021-02-11

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego do 5 obiektów na terenie Gminy Wilga

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA WILGA

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Gmina Wilga

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582368

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 38

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wilga

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-470

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 25 6299341

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminawilga.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gminawilga.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego do 5 obiektów na terenie Gminy Wilga

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-493306dc-6c56-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00006817

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-02-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00002673/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Sukcesywna dostawa oleju opalowego do 5 obiektów na terenie gminy Wilga

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://e-bip.pl/Start/13

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Korzystanie z miniPortalu jest bezp³atne.2. Wszelk± korespondencjê zwi±zan± z niniejszym postêpowaniem, nale¿y przekazywaæ za po¶rednictwem miniPotralu. Korespondencjê uwa¿a siê za przekazan± w terminie, je¿eli dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem wymaganego terminu. Ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej niezw³ocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomo¶ci elektronicznej.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: nie dotyczy

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 96/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zwanego dalej RODO), uprzejmie informujemy ¿e:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Gminy w Wildze, ul. Warszawska 38, 08-470 Wilga.2) w sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê o kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomoc± poczty elektronicznej na adres mail: iod-km@tbdsiedlce.pl3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cych na Zamawiaj±cym;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy PZP;5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 latod dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniuo udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj±z ustawy PZP;7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan:a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);c. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9. nie przys³uguje Pani/Panu:a. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;2. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 180800,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego do 5 obiektów na terenie gminy Wilga w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 roku.2. Wspólny S³ownik Zamówieñ: CPV: 09135100-53. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê lekkiego oleju opa³owego w ilosci szacunkowej 80 m³, w okresie od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 r. do poni¿szych obiektów znajduj±cych siê na terenie gminy Wilga:Szko³y • Publiczna Szko³a Podstawowa w Wildze, ul. Adama Mickiewicza 8, 08-470 Wilga • Publiczna Szko³a Podstawowa w Kêpie Celejowskiej, Zakrzew 37, 08-470 Wilga • Publiczna Szko³a Podstawowa w Mariañskim Porzeczu, Mariañskie Porzecze 36, 08-470 Wilga• Publiczna Szko³a w Nowym ¯abieñcu, Nowy ¯abieniec 2, 08-470 Wilga Urz±d Gminy w Wildze ul. Warszawska 38, 08-470 Wilga Dostarczony olej opa³owy powinien spe³niaæ poni¿sze minimalne parametry:1) Warto¶æ opa³owa nie ni¿sza ni¿ - 42,6 MJ/kg;2) Gêsto¶æ w temperaturze 15° C nie wy¿sza niz - 0,86 g/cm3;3) Temperatura zap³onu nie ni¿sza ni¿ - 56° C;4) Temperatura p³yniêcia nie wy¿sza ni¿ - (- 20° C);5) Lepko¶æ kinematyczna w temperaturze 20° C nie wiêksza niz - 6mm ²/s;6) sk³ad frakcyjny: - do temperatury 250 °C destyluje siê nie wiêcej ni¿ 65% (v/v); - do temperatury 350° C destyluje siê nie mniej ni¿ 85 % (v/v);7) pozosta³o¶æ po koksowaniu w 10 % pozosta³o¶ci destylacyjnej nie wiêksza ni¿ 0,3 % (m/m);8) pozosta³o¶æ po spopieleniu 0,01 % (m/m);9) zawarto¶æ siarki nie wiêcej ni¿ 0,10 % (m/m);10) zawarto¶æ wody nie wiêksza ni¿ 200 mg/kg;11) ca³kowita zawarto¶æ zanieczyszczeñ nie wiêksza ni¿ 24 mg/kg;12) Barwa - czerwona

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

4. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do skorzystania z prawa opcji. Zamawiaj±cy uzale¿nia skorzystanie z prawa opcji od potrzeb. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e skorzystaæ w ramach realizacji umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiaj±cegoz prawa opcji Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest o¶wiadczenie woli Zamawiaj±cego wykonania zamówieniaw ramach prawa opcji i z³o¿enie odrêbnego zamówienia poza stanowi±cym zamówienie podstawowe.5. Zamówienie opcjonalne obejmuje cykliczne dostarczania oleju opa³owego w terminie do 31 grudnia 2021 roku wg rzeczywistych potrzeb Zamawiaj±cego, w ilo¶ci szacunkowej oko³o 80 m³. Zamówienie opcjonalne mo¿e byæ udzielane w czê¶ciach.6. Zamówienie opcjonalne musi byæ ¶wiadczone na takich samych warunkach umowy jak zamówienie podstawowe.7. Powy¿sze ilo¶ci s± szacunkowe i s³u¿± tylko do wyliczenia ceny oferty i porównania z³o¿onych ofert. Ilo¶ci te mog± ulec zmianie ze wzglêdu na warunki atmosferyczne.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich znaczeniami:C – Cena ofertowa brutto– waga 60%T – Termin jednorazowej dostawy oleju opalowego od chwili z³o¿enia zamówienia– waga 40%(1% = 1pkt.)Gdzie:1. Na cenê ofertow± brutto sk³ada siê: cena netto sprzeda¿y 1 m³ oleju opa³owego publikowana na stronie internetowej producenta (PKN Orlen https://www.orlen.pl/PL/DlaBiznesu/HurtoweCenyPaliw/Strony/default.aspx) z dnia 11.02.2021r obni¿ona o wskazany w Za³±czniku nr 1 do SWZ upust za 1 m³ *, pomno¿ona przez szacunkow± ilo¶æ dostawy oleju opa³owego na ca³y okres trwania umowy tj. 80 m³ z doliczonym podatkiem VAT.C = (Cena netto za 1 m³ (obowi±zuj±ca na dzieñ 11.02.2021) -upust za1 m³)x 80 m³ + VAT*Upust w PLN, o który ka¿dorazowo zostanie pomniejszona cena zakupu oleju opa³owego w stosunku do ceny hurtowej oleju opa³owego lekkiego obowi±zuj±cej w dniu dostawy opublikowanej na stronie internetowej PKN ORLEN2. Na termin jednorazowej dostawy od chwili zg³oszenia zamówienia sk³ada siê czas maksymalny dostawy oleju opa³owego od chwili zg³oszenia, wskazany przez Wykonawcê w Za³±czniku nr 1 do SWZ, który nie mo¿e przekroczyæ 5 dni roboczych.Wskazanie w ofercie d³u¿szego okresu b±d¼ nie wskazanie ¿adnej liczby (dni) bêdzie skutkowa³o przyznaniem 0 pkt. w kryterium: termin jednorazowej dostawy oleju opa³owego od chwili z³o¿enia zamówienia.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin jednorazowej dostawy oleju opalowego od chwili z³o¿enia zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczymZamawiaj±cy uzna, ten warunek za spe³niony, na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia – za³±cznik nr 2 do SWZ2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek po przedstawieniu przez Wykonawcê dokumentów w szczególno¶ci aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki, zgodnie z ustaw± z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2018 r. poz.755).Warunek jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiaj±cy uzna, ten warunek za spe³niony, na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia – za³±cznik nr 2 do SWZ4) zdolno¶æ technicznej lub zawodowej:Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek w tym zakresie, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ przynajmniej jedn± dostawê polegaj±ca na dostawie oleju opa³owego lekkiego w ilo¶ci min. 20 000 l.W odniesieniu do warunków dotycz±cych do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego - Za³±cznik nr 6 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) Wykaz dostaw Za³±cznik nr 5 do SWZ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;b) aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki, zgodnie z ustaw± z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2018 r. poz.755).

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru;2) Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 9.1. -pe³nomocnictwo lub inny dokument(np. akt powo³ania na stanowisko prezesa zarz±du, cz³onka zarz±du spó³ki lub, w przypadku spó³ek dzia³aj±cych w systemie common law, cz³onka rady dyrektorów spó³ki, a tak¿e umowa spó³ki cywilnej lub uchwa³a jej wspólników, wskazuj±ca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spó³ki) potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;3) Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;4) O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania o udzieleniezamówienia - wzór o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ.W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie o nie poleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców.;5) O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu - wzór o¶wiadczenia o spe³nienie warunków udzia³u w postêpowania stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ.W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie o niepoleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców.6) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt. 4) i 5), tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.7) Oferta oraz o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu musz± byæ z³o¿one w oryginale.8) Zamawiaj±cy zaleca ponumerowanie stron oferty.9) Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w pkt. 9.1 je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.10) Pe³nomocnictwo przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie cyfrowego odwzorowania pe³nomocnictwa (sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z pe³nomocnictwem w postaci papierowej dokonuje mocodawca lub notariusz (w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 §2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym). Cyfrowe odwzorowanie pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ po¶wiadczone przez upe³nomocnionego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

a) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, spo¶ród których tylko jeden spe³nia warunek dotycz±cy uprawnieñ, s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.b) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.Wymagana forma:Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczenia w formie elektronicznej, opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upowa¿nionej do reprezentowania Wykonawców zgodnie z form± reprezentacji okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± o¶wiadczenie potwierdzaj±ce brak podstawy kluczenia wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;- podmiot trzeci, na którego potencja³ powo³uje siê wykonawca celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostêpnia swoje zasoby wykonawcy;- podwykonawcy, na których zasobach wykonawca nie polega przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podwykonawcy

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci niniejszej umowy, wymagaj± aneksu sporz±dzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a) gdy konieczno¶æ zmiany, w tym w zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia, zwi±zana jest ze zmian± powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysoko¶ci stawki podatku VAT); b) w ka¿dym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiaj±cego (powoduje zmniejszenie warto¶ci zamówienia); c) rezygnacja przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przys³uguj±ce Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie udokumentowane dostawy, które Wykonawca wy¶wiadczy³ zgodnie z umow±; d) zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innego dysponuj±cego, co najmniej porównywalnym do¶wiadczeniem, potencja³em technicznym i osobowym; e) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, o ile pos³u¿enie siê podwykonawc± doprowadzi do poprawienia jako¶ci lub skrócenia czasu wykonywania poszczególnych zleceñ, zg³oszeñ; f) inne zmiany spowodowane przyczynami zewnêtrznymi, niezale¿nymi od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy skutkuj±cymi niemo¿liwo¶ci± wykonania us³ugi na warunkach okre¶lonych w umowie (w szczególno¶ci spowodowane zmianami obowi±zuj±cego prawa w zakresie przedmiotu zamówienia, interwencjami mieszkañców). 3. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-02-19 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany lub wycofania oferty dostêpnego na e-PUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-19 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-03-12

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Zamawiaj±cy zawiera umowê w sprawie zamówienia publicznego, z uwzglêdnieniem art.577 pzp, w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia przes³ania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, je¿eli zawiadomienie to zosta³o przes³ane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni, je¿eli zosta³o przes³ane w inny sposób.2. Zamawiaj±cy mo¿e zawrzeæ umowê w sprawie zamówienia publicznego przed up³ywem terminu, o którym mowa w ust. 1, je¿eli w postêpowaniu o udzielenie zamówienia z³o¿ono tylko jedn± ofertê.3. Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie poinformowany przez Zamawiaj±cego o miejscu i terminie podpisania umowy.4. Wykonawca, o którym mowa w ust. 1, ma obowi±zek zawrzeæ umowê w sprawie zamówienia na warunkach okre¶lonych w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowi± Za³±cznik Nr 4 do SWZ. Umowa zostanie uzupe³niona o zapisy wynikaj±ce ze z³o¿onej oferty.5. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenia zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawi± Zamawiaj±cemu umowê reguluj±c± wspó³pracê tych Wykonawców.6. Je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla siê od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiaj±cy mo¿e dokonaæ ponownego badania i oceny ofert spo¶ród ofert pozosta³ych w postêpowaniu Wykonawców albo uniewa¿niæ postêpowanie.
2021-02-11 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.