eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wi±zownica"¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Wi±zownica w okresie 2022 r."



Og³oszenie z dnia 2022-01-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
na rzecz Gminy Wi±zownica w okresie 2022 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Wi±zownica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900364

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Warszawska

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wi±zownica

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-522

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wiazownica.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://wiazownica.com/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
na rzecz Gminy Wi±zownica w okresie 2022 r.”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5d1e2f90-6e24-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00006824

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00004314/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i miêdzynarodowym dla Urzêdu Gminy Wi±zownica

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/wiazownica

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/wiazownica

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 8.1. W niniejszym postêpowaniu komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami , w szczególno¶ci sk³adanie oferty oraz o¶wiadczeñ, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/wiazownica. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej okre¶lone w ustawie o ¶wiadczenia us³ug drog± elektroniczn± okre¶lone w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344)
8.2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami w zakresie sk³adania dokumentów, wniosków (innych ni¿ oferta i o¶wiadczenia), zawiadomieñ oraz przekazywanie innych informacji odbywaæ siê na platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/wiazownica za pomoc± formularza „Wiadomo¶ci - Komunikaty” lub za pomoc± poczty elektronicznej na adres: sekretariat@wiazownica.com
8.3. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z postêpowaniem zamawiaj±cy i wykonawcy bêd± pos³ugiwaæ siê numerem postêpowania.
8.4. Sporz±dzanie i przekazywanie informacji, w tym dokumentów w formie elektronicznej musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w rozporz±dzeniu Prezesa rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
8.5. Je¿eli Zamawiaj±cy lub Wykonawcy przekazuj± o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej strony niezw³ocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
8.6. Przekazywane drog± elektroniczn± informacje, w szczególno¶ci oferty, wnioski, zawiadomienia, o¶wiadczenia i inne dokumenty uznaje siê, ¿e dat± przekazania jest data zapisania pliku uwidoczniona w systemie (serwerze) platformy zakupowej.
8.7. Ka¿dy Wykonawca ma prawo zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci dokumentów przetargowych w terminie nie pó¼niejszym ni¿ do koñca dnia, w którym up³ywa po³owa wyznaczonego terminu sk³adania ofert. Wnioski nale¿y przesy³aæ za po¶rednictwem platformy zakupowej lub za pomoc± poczty elektronicznej.
8.8. Wyja¶nienia tre¶ci SWZ, odpowiedzi na pytania wykonawców, modyfikacje tre¶ci SWZ, zakresu lub warunków udzia³u w postêpowaniu, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert zostan± opublikowane na stronie prowadzonego postêpowania pod adresem https://platformazakupowa.pl/wiazownica.
Zamawiaj±cy zgodnie z Rozporz±dzeniem prezesa Rady Ministrów w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie zakupowej, tj:
1) sta³y dostêp do sieci internetowej o przepustowo¶ci min 512 kb/s
2) komputer klasy PC lub MAC z systemem operacyjnym MS Windows, Linux lub
nowsze wersje, pamiêæ min 2 GB Ram, procesor Intel 2GHZ lub nowszy,
3) przegl±darkê internetow±, obs³uguj±ca TLS 1.2, w przypadku Internet Explorer
minimalna wersja 10.0
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie pdf,
6) dokumenty w formacie PDF zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES lub XAdES
8.13. Zamawiaj±cy dopuszcza formaty przesy³anych plików o wielko¶ci do 75 MB w txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7a, html, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMlenc.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 24.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1,) dalej „RODO”, informujê, ¿e:
24.2. Administratorem Pañstwa danych osobowych zawartych w ofercie oraz we wszelkich innych dokumentach sk³adanych w postêpowaniu jest Wójt/Gminy Wi±zownica, ul. Warszawska 15, 37-522 Wi±zownica.
24.3. Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Wi±zownica jest P. Ewa Gawron, e-mail: merit.inspektor.rodo@gmail.com
Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: „¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Wi±zownica w okresie 2022 r.”
24.4. Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 i 74 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U z 2021, poz. 1129 ze zm.),
24.5. Pañstwa dane osobowe przechowywane bêd± przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania.
24.6. Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp. zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
24.7. W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
24.8. Ka¿da osoba fizyczna, której dane osobowe przekazano Zamawiaj±cemu w ofercie lub w innych dokumentach sk³adanych prze Wykonawcê w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego posiada:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych*;
 na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzanych danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pañstwa dotycz±cych, narusza przepisy RODO;
24.10. ¯adnej osobie, której dane osobowe przekazano Zamawiaj±cemu w ofercie lub w innych dokumentach sk³adanych prze Wykonawcê w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie przys³uguje:
 w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.271.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia s± us³ugi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych (przesy³ki listowe i paczki pocztowe) oraz ich ewentualnych zwrotów, które bêd± realizowane wed³ug potrzeb Zamawiaj±cego na zasadach okre¶lonych powszechnie obowi±zuj±cymi przepisami prawa, w szczególno¶ci przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1041 ze zm.) w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2022 r. lub do wcze¶niejszego wyczerpania warto¶ci zamówienia.
.4.2. Przez przesy³ki pocztowe, bêd±ce przedmiotem zamówienia rozumie siê przesy³ki listowe o wadze do 2000 g:
a) przesy³ka zwyk³a listowa ekonomiczna nierejestrowana,
b) przesy³ka zwyk³a listowa priorytetowa nierejestrowana,
c) przesy³ka polecona ekonomiczna rejestrowana bêd±ca przesy³k± listow±, przemieszczan± i dorêczan± w sposób zabezpieczaj±cy j± przed utrat±, ubytkiem zawarto¶ci lub uszkodzeniem,
d) przesy³ka polecona priorytetowa rejestrowana najszybszej kategorii bêd±ca przesy³k± listow±, przemieszczan± i dorêczan± w sposób zabezpieczaj±cy j± przed utrat±, ubytkiem zawarto¶ci lub uszkodzeniem,
e) przesy³ka polecona ze zwrotnym po¶wiadczeniem odbioru (ZPO) – przesy³ka listowa przyjêta za potwierdzeniem nadania i dorêczona za pokwitowaniem odbioru,
f) przesy³ka polecona priorytetowa ze zwrotnym po¶wiadczeniem odbioru (ZPO) – przesy³ka najszybszej kategorii przyjêta za potwierdzeniem nadania i dorêczona za pokwitowaniem odbioru,
g) przesy³ka listowa z zadeklarowan± warto¶ci± – przesy³ka rejestrowana,
za której utratê, ubytek zawarto¶ci lub uszkodzenie operator ponosi odpowiedzialno¶æ do wysoko¶ci warto¶ci przesy³ki podanej przez nadawcê.
4.3. Przez paczki pocztowe, bêd±ce przedmiotem zamówienia rozumie siê paczki pocztowe o wadze do 10.000 g:
a) ekonomiczne – paczki rejestrowane nie bêd±ce paczkami najszybszej kategorii,
b) priorytetowe – paczki rejestrowane najszybszej kategorii,
c) paczki pocztowe z zadeklarowan± warto¶ci± – przesy³ki rejestrowane nie bêd±ce przesy³kami najszybszej kategorii z zadeklarowan± warto¶ci±,
d) ze zwrotnym po¶wiadczeniem odbioru – paczki rejestrowane ekonomiczne i priorytetowe przyjête za potwierdzeniem nadania i dorêczone za pokwitowaniem odbioru.
4.4. Wykonawca zobowi±zany jest do prowadzenia punktu nadawczego zlokalizowanego na terenie miejscowo¶ci Wi±zownica oraz co najmniej 1 punktu awizacyjnego na terenie gminy.
4.5. W przypadku ich braku, wykonawca zobowi±zany jest do ich utworzenia w terminie 14 dni od daty podpisania umowy.
4.6. Przesy³ki pocztowe przygotowane do wys³ania bêd± dostarczane przez Zamawiaj±cego do punktu odbioru, wskazanego przez Wykonawcê w godz. 1300-1330 natomiast dostarczenie odebranej poczty skierowanej do Zamawiaj±cego winno zostaæ dokonane codziennie w godz. 0900-1100.
4.7. Nadanie przesy³ek objêtych przedmiotem zamówienia nastêpowaæ bêdzie w dniu ich przekazania przez Zamawiaj±cego. W przypadku przesy³ek priorytetowych przekazanych przez Zamawiaj±cego do godz. 1430, ich nadanie nastêpowaæ bêdzie w dniu przekazania do godziny 1500.
4.8. Przyjêcie przesy³ek do obrotu pocztowego przez Wykonawcê bêdzie ka¿dorazowo dokumentowane pieczêci±, podpisem i dat± w ksi±¿ce nadawczej dla przesy³ek rejestrowanych oraz na zestawieniu ilo¶ciowym przesy³ek nierejestrowanych.
4.9. Us³uga bêdzie realizowana na rzecz Urzêdu Gminy Wi±zownica.
4.10. Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do nadawania przesy³ek w stanie uporz±dkowanym, przez co nale¿y rozumieæ:
a) dla przesy³ek rejestrowanych – wpisanie ka¿dej przesy³ki do pocztowej ksi±¿ki nadawczej w dwóch egzemplarzach, z których orygina³ bêdzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowiæ bêdzie dla Zamawiaj±cego potwierdzenie nadania danej partii przesy³ek,
b) dla przesy³ek zwyk³ych ‐ nierejestrowanych – zestawienie ilo¶ciowe przesy³ek wg poszczególnych kategorii wagowych sporz±dzone dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach, z których orygina³ bêdzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowiæ bêdzie dla Zamawiaj±cego potwierdzenie nadania danej partii przesy³ek.
4.11. Zamawiaj±cy jest odpowiedzialny za nadawanie przesy³ek listowych i paczek
w stanie umo¿liwiaj±cym Wykonawcy dorêczenie bez ubytku i uszkodzenia
do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia.
4.12. Wykonawca bêdzie dorêcza³ do siedziby Zamawiaj±cego, pokwitowane przez adresata „potwierdzenie odbioru” niezw³ocznie po dokonaniu dorêczenia przesy³ki.
4.13. Ze wzglêdu na specyfikê przesy³ek rejestrowanych Zamawiaj±cego, Zamawiaj±cy wymaga przestrzegania przez Wykonawcê nw. wymogów ustawowych w odniesieniu do dokumentów urzêdowych w zakresie:
a) skutków nadania pisma (moc dorêczenia) – m.in. zob. art. 57 § 5 pkt 2 ustawy – Kodeks postêpowania administracyjnego /termin uwa¿a siê za zachowany, je¿eli przed jego up³ywem pismo zosta³o nadane w polskiej placówce pocztowej operatora wyznaczonego/, art. 165 § 2 – Kodeks postêpowania cywilnego /oddanie pisma procesowego w polskiej placówce pocztowej operatora wyznaczonego jest równoznaczne z wniesieniem go do s±du/, art. 12 § 6 pkt 2 – Ordynacja podatkowa /Termin uwa¿a siê za zachowany, je¿eli przed jego up³ywem pismo zosta³o nadane w polskiej placówce pocztowej operatora wyznaczonego/, art. 198b ust. 2 zdanie drugie ustawy ‐ Prawo zamówieñ publicznych /z³o¿enie skarg w placówce pocztowej operatora wyznaczonego jest równoznaczne z jego wniesieniem/,
b) skutków potwierdzenia przyjêcia przesy³ki oraz przekazu pocztowego (moc dokumentu urzêdowego) – zob. art. 17 ustawy – Prawo pocztowe /potwierdzenie nadania przesy³ki rejestrowej lub przekazu pocztowego wydane przez placówkê operatora wyznaczonego/.
4.14. W przypadku utraty, ubytku, uszkodzenia przesy³ki b±d¼ niewykonania lub nienale¿ytego wykonania przedmiotu umowy Wykonawca zap³aci Zamawiaj±cemu nale¿ne odszkodowanie z przepisami rozdzia³u 8 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe i postanowieniami umowy.
4.15. Zamawiaj±cy nie dopuszcza nadawania przesy³ek Zamawiaj±cego przez wy³onionego.
4.16. Wykonawcê u innego operatora pocztowego bez zawarcia z nim stosownej umowy, o której mowa w art. 35 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe i w konsekwencji nie dopuszcza ¶wiadczenia przez Wykonawcê us³ug w formie, w której Wykonawca w istocie jest po¶rednikiem pomiêdzy Zamawiaj±cym, a innym operatorem.
4.17. Wykonawca zobowi±zany bêdzie wykonywaæ przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami wynikaj±cymi z obowi±zuj±cych przepisów prawa, postanowieniami niniejszej SWZ, zapisami w³asnej oferty oraz etyk± zawodow± i ustalonymi zwyczajami 4.4. Zamawiaj±cy nie wymaga realizacji zamówienia przez zak³ady pracy chronionej, spó³dzielnie socjalne, czy innych wykonawców objêtych dyspozycj± przepisu art. 94 ust. 1 ustawy.
4.18. W tabeli stanowi±cej za³±cznik do og³oszenia o zamówieniu zosta³y wyszczególnione rodzaje przesy³ek jakie bêd± zlecane Wykonawcy oraz orientacyjne ilo¶ci danej korespondencji w skali 12 miesiêcy. Zamawiaj±cy przyj±³ podane ilo¶ci przesy³ek ka¿dego rodzaju w oparciu o analizê potrzeb. Zestawienie to daje podstawê do wyliczenia ceny. Zamawiaj±cy nie jest zobowi±zany do zrealizowania w 100% podanych ilo¶ci przesy³ek. Rodzaje i ilo¶ci przesy³ek w ramach ¶wiadczonych us³ug s± szacunkowe i bêd± ulega³y zmianie w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego, na co Wykonawca wyra¿a zgodê.
4.19. Wykonawca nie bêdzie dochodzi³ roszczeñ z tytu³u zmian ilo¶ciowych i rodzajowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Faktyczne ilo¶ci realizowanych przesy³ek mog± odbiegaæ od podanych ilo¶ci, za¶ ka¿da z us³ug wskazanych w tabeli poni¿ej musi byæ dostêpna dla Zamawiaj±cego. Wysoko¶æ wynagrodzenia Wykonawcy z tytu³u realizacji umowy wyniesie minimum 70% kwoty limitu. 4.20. Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci udzielania zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy.
4.21. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych.
4.22. Zamawiaj±cy nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty przy zastosowaniu aukcji elektronicznej wraz z informacjami, zawartymi w art. 230 ustawy Pzp.
4.23. Zamawiaj±cy nie wymaga od Wykonawcy przeprowadzenia wizji lokalnej lub sprawdzenia dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.
4.24. Zamawiaj±cy nie okre¶la wymogów lub mo¿liwo¶ci z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji okre¶lonej w art. 93 ustawy Pzp.
4.25. Zamawiaj±cy stosownie do przepisów art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê, na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § l ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z pó¼n. zm.).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów

64113000-1 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek

64120000-3 - Us³ugi kurierskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przesy³ek przy u¿yciu przegl±darki internetowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Wykonawca spe³ni powy¿szy warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku – Prawo pocztowe (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1041), aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej;
Ocena spe³niania warunku zostanie dokonana na podstawie wstêpnego o¶wiadczenia wykonawcy oraz dokumentów i o¶wiadczeñ z³o¿onych na wezwanie zamawiaj±cego.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086) z innym wykonawc±, który z³o¿y³ ofertê odrêbn±, ofertê czê¶ciow± lub wniosek
o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej wg. za³±cznika do SWZ.
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej,

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. W razie wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od Stron umowy powoduj±cych konieczno¶æ wprowadzenia zmian do przedmiotu umowy, Strony negocjuj± zmiany w umowie niezbêdne dla prawid³owej realizacji przedmiotu zamówienia.
2. Podstaw± dokonania zmiany zapisów umowy bêd±:
1) zmiana terminu wykonania us³ugi wynikaj±ca z dzia³ania si³y wy¿szej;
2) zmiany cen jednostkowych w przypadku zmiany obowi±zuj±cej stawki podatku VAT na us³ugi pocztowe, odpowiednio do zmienionej stawki VAT;
3) zmiany cen jednostkowych w przypadku wprowadzenia uregulowañ prawnych w zakresie ustalania i zatwierdzania cen us³ug stanowi±cych przedmiot zamówienia, przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej;
4) wyd³u¿enie terminu obowi±zywania umowy je¿eli nie zostanie wykorzystana kwota zabezpieczona w umowie, okre¶lona w § 4 ust. 1 umowy;
3. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronê zobowi±zana jest ona pisemnie wyst±piæ z propozycj± zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Zmiany te musz± byæ korzystne lub neutralne dla Zamawiaj±cego.
4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-01-13 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferte nale¿y z³o¿yæ z zachowaniem formy elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzon± kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem platformy zakupowej na stronie internetowej pod adresem: https://platforma zakupowa.pl/wiazownica

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-13 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-02-11

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.