Ogłoszenie z dnia 2025-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00653218/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO DO KWOTY 900.000,00 PLN
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA REPKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582055
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Repki
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-307
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.skorupka@repki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://repki.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5586b0c3-abb4-4527-9592-39e576a6a5bb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO DO KWOTY 900.000,00 PLN2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5586b0c3-abb4-4527-9592-39e576a6a5bb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00007122
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00653218
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: In.G.Km.271.24.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Kredyt długoterminowy do kwoty 900.000,00 zł, na sfinansowanie deficytu budżetu Gminy Repki w 2024r.w związku z realizacją zadań majątkowych oraz na sfinansowanie spłat wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów, przypadających do spłaty w 2024 roku.
2. Okres kredytowania 2024-2030.
3. Okres karencji w spłacie rat – 31.03.2025r.
4. Kredyt uruchamiany jednorazowo lub w transzach na wniosek Zamawiającego od dnia podpisania umowy do 30.12.2024r., w ciągu do 3 dni roboczych od złożenia wniosku Zamawiającego, w formie przelewu środków pieniężnych na rachunek bieżący budżetu Gminy Repki.
5. Dopuszcza się refinansowanie wydatków budżetowych poniesionych w 2024 roku, w tym przed datą podpisania umowy o kredyt, w ramach w/w kredytu.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części udzielonego kredytu bez ponoszenia ze strony Zamawiającego jakichkolwiek kosztów.
7. Spłata kapitału następować będzie według harmonogramu po okresie karencji, do:
- I rata – 31.03.2025r. – 37.500,00 zl
- II rata – 30.06.2025r. – 37.500, 00 zł
- III rata – 30.09.2025r. – 37.500,00 zł
- IV rata – 31.12.2025r. - 37.500,00 zł
- V rata – 31.03.2026r. – 37.500,00 zł
- VI rata – 30.06.2026r. – 37.500, 00 zł
- VII rata – 30.09.2026r. – 37.500,00 zł
- VIII rata – 31.12.2026r. - 37.500,00 zł
- IX rata – 31.03.2027r. – 37.500,00 zł
- X rata – 30.06.2027r. – 37.500, 00 zł
- XI rata – 30.09.2027r. – 37.500,00 zł
- XII rata – 31.12.2027r. - 37.500,00 zł
- XIII rata – 31.03.2028r. – 37.500,00 zł
- XIV rata – 30.06.2028r. – 37.500, 00 zł
- XV rata – 30.09.2028r. – 37.500,00 zł
- XVI rata – 31.12.2028r. - 37.500,00 zł
- XVII rata – 31.03.2029r. – 37.500,00 zł
- XVIII rata – 30.06.2029r. – 37.500, 00 zł
- XIX rata – 30.09.2029r. – 37.500,00 zł
- XX rata – 31.12.2029r. - 37.500,00 zł
- XXI rata – 31.03.2030r. – 37.500,00 zł
- XXII rata – 30.06.2030r. – 37.500, 00 zł
- XXIII rata – 30.09.2030r. – 37.500,00 zł
- XXIV rata – 31.12.2030r. - 37.500,00 zł
8. Spłata odsetek następować będzie w okresach kwartalnych tylko od kwoty faktycznego zadłużenia, na podstawie zawiadomienia z banku o wysokości naliczonych odsetek w terminie 5 dni przed datą płatności. Termin rozpoczęcia spłaty odsetek ustala się na dzień 31.12.2024r.
9. Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem do 30.12.2024r.
10. Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ.
11. Oprocentowanie kredytu oparte o zmienną stawkę WIBOR 1 M ogłaszanej dla ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, skorygowanej o marżę banku.
12. Kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo do nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów.
13. Zamawiający nie przewiduje naliczania prowizji i innych opłat związanych z udzieleniem i obsługa kredytu.
14. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową.
15. Dla celów przygotowania wyceny oferty, Wykonawcy uczestniczący w niniejszym postępowaniu przyjmą stawkę WIBOR 1M z dnia 2.12.2024r. tj. 5,78 % oraz stałą marżę banku w całym okresie kredytowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający po otwarciu ofert w postępowaniu wezwał Wykonawcę do złożenia podmiotowych środków dowodowych. Wykonawca nie uzupełnił dokumentów potwierdzających spełnienie środków dowodowych we wskazanym terminie, a ponowne wezwanie do uzupełnienia dokumentów nie ma podstaw prawnych , gdyż postepowanie należy unieważnić ze względu na to, iż jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (umowa na udzielenie kredytu powinna zostać zawarta w roku 2024). W związku powyższym postanowiono o unieważnienie postępowania.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Zduńskowolskiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu
- Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie w 2025 r. deficytu budżetowego związanego z finansowaniem zadań inwestycyjnych
- OBSŁUGA BANKOWA POWIATU ŚREDZKIEGO w latach 2025-2029
- "Obsługa bankowa budżetu Powiatu Krasnostawskiego na okres od 01.05.2025 r. do 30.04.2027 r."
- "Udzielenie kredytu w wysokości 2300000,00 zł na finansowanie zadania inwestycyjnego pn. Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 oraz sprawnościowego placu zabaw w Topólce ".
- Kredyt inwestycyjny.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.