eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstródaBANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY



Ogłoszenie z dnia 2025-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA OSTRÓDA

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743404

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 24

1.4.2.) Miejscowość: Ostróda

1.4.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: karol.zuranski@um.ostroda.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipostroda.warmia.mazury.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00007131

2.2.) Data ogłoszenia: 2025-01-03

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00663379

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Bankową obsługę budżetu Gminy Miejskiej Ostróda oraz n/w jednostek organizacyjnych:
1) Urząd Miejski w Ostródzie- ul. A. Mickiewicza 24;
2) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej- ul. Olsztyńska 2;
3) Ostródzkie Centrum Sportu i Rekreacji- ul. Tadeusza Kościuszki 22A;
4) Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Armii Krajowej- ul. Seweryna Pieniężnego 30A;
5) Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Gustawa Gizewiusza- ul. Olsztyńska 7;
6) Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Jana Pawła II- ul. Rycerska 5;
7) Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 4- ul. Tadeusza Kościuszki 14;
8) Szkoła Podstawowa Nr 6 im. Kornela Makuszyńskiego- Os. Młodych 8;
9) Przedszkole Nr 1- ul. Bolesława Chrobrego 3;
10) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ostródzie- ul. Plebiscytowa 50;
11) Środowiskowy Dom Samopomocy BRATEK- ul. 11 Listopada 25;
12) Żłobek Miejski w Ostródzie- ul. Bolesława Chrobrego 3a;
13) Żłobek Miejski nr 2 , ul Mikołaja Kopernika 21 a;
zgodnie z zakresem rzeczowym (załącznik nr 4 do SWZ) i wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
2. Zamawiający zastrzega, że liczba jednostek Gminy jak również ich forma organizacyjna w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. W przypadku zwiększenia liczby jednostek Gminy, bądź zmiany ich formy organizacyjnej, wybrany Wykonawca zawrze z tymi jednostkami umowy obsługi bankowej na warunkach wynikających z niniejszego postępowania oraz złożonej oferty.
3. Zakres bankowej obsługi budżetu:
1) otwarcie i prowadzenie następujących rachunków bankowych:
a) rachunków bieżących Gminy Miejskiej Ostróda- jako jednostki samorządu terytorialnego, Urzędu Miejskiego w Ostródzie jako jednostki budżetowej i wszystkich pozostałych jednostek organizacyjnych, wyszczególnionych w ust. 2 pkt 1;
b) rachunków pomocniczych Gminy Miejskiej Ostróda- jako jednostki samorządu terytorialnego oraz Urzędu Miejskiego w Ostródzie jako jednostki budżetowej i wszystkich jednostek organizacyjnych wyszczególnionych w ust. 2 pkt 1, zgodnie z dyspozycjami wydanymi przez te jednostki, m.in. rachunków dochodów własnych, rachunków funduszy celowych, rachunków wyodrębnionych;
c) możliwość otwierania dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, na warunkach zadeklarowanych w ofercie;
d) likwidację rachunków bankowych na pisemny wniosek;
e) potwierdzenie otwarcia prowadzenia i zamknięcia rachunków bankowych;
f) telefoniczne udzielanie informacji o wysokości salda na rachunku;
g) zakładanie depozytów;
2) realizację zleceń płatniczych- przelewów przekazywanych w formie elektronicznej- na następujących zasadach:
a) przelewy dokonywane wewnątrz Banku muszą być realizowane w czasie rzeczywistym;
b) przelewy wychodzące do innego Banku złożone do godziny 15:00 powinny być zrealizowane w tym samym dniu roboczym;
c) przelewy walutowe w euro, złożone do godziny 11:00 powinny być zrealizowane w tym samym dniu roboczym: przelew SEPA do godz. 16:00; ekspres euro do godz. 13:00; przelew TARGET 2- do godz. 15:00; przelew zagraniczny D0- do godz. 13:00;
3) realizację zleceń płatniczych;
4) obsługa płatności masowych;
5) księgowanie na rachunkach z datą wpłaty, wpłat dokonywanych przez Zamawiającego bezpośrednio w kasie banku;
6) identyfikacja płatności przychodzących;
7) „zerowanie” rachunków bieżących i pomocniczych jednostek budżetowych zgodnie z dyspozycjami Gminy jako jednostki samorządu terytorialnego oraz dyspozycjami kierowników jednostek organizacyjnych, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww. rachunkach (np. odsetki bankowe) na rachunek bieżący Gminy Miejskiej Ostróda- jednostki samorządu terytorialnego;
8) przeksięgowanie w dniu 31 grudnia każdego roku skapitalizowanych odsetek bankowych z określonych rachunków bankowych jednostek budżetowych Gminy Miejskiej Ostróda na dzień 31 grudnia danego roku na wskazany przez kierowników jednostek rachunek bankowy dochodów budżetowych;
9) dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych przez posiadacza rachunku (jednostki budżetowe związane z budżetem Gminy Miejskiej Ostróda): wypłaty gotówkowe do kwoty 50 000,00 PLN bez konieczności uprzedniego telefonicznego zgłoszenia;
10) potwierdzanie informacji:
a) Urzędowi Miejskiemu- o jednostce samorządu terytorialnego w zakresie sald stanów środków i dokonywanych operacji gospodarczych bez ograniczeń, wyciągami w systemie bankowości elektronicznej stanu salda i operacji finansowych dokonanych danego dnia;
b) Urzędowi Miejskiemu- o jednostce budżetowej jednostki samorządu terytorialnego w zakresie sald stanów środków i dokonywanych operacji gospodarczych bez ograniczeń, wyciągiem w systemie bankowości elektronicznej i stanu salda i operacji finansowych dokonanych danego dnia;
c) jednostkom organizacyjnym wyszczególnionym w ust. 2 pkt 1, stanu sald i operacji finansowych dokonanych danego dnia wyciągiem w formie elektronicznej;
11) realizowanie zleceń stałych, a w tym obciążania rachunku spłatami rat kapitałowych i odsetek od zaciągniętych kredytów, wg harmonogramu dostarczonego przez Zamawiającego;
12) udzielanie „na hasło” osobom upoważnionym przez Posiadacza Rachunku informacji telefonicznych o stanie salda na rachunkach i wszelkich operacjach przeprowadzonych danego dnia;
13) wprowadzenie usługi automatycznej identyfikacji przychodzących płatności masowych (zgodnego ze standardem IBAN);
14) bankowość elektroniczna on-line, podpis elektroniczny;
15) wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych na dowolnej ilości stanowisk, jednolitego dla rachunków bankowych wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy wyszczególnionych w ust. 1 pkt 1, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizujących w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisu oprogramowania i szkolenia pracowników Zamawiającego.
4. W ramach elektronicznej obsługi bankowej posiadacz rachunku będzie miał zapewnione bezpłatne informacje na temat realizowanej przez Wykonawcę usługi, w szczególności:
1) dostępność systemu bankowości elektronicznej poprzez sieć szerokopasmową w każdym dniu roboczym przez 24 godziny na dobę,
2) importowanie płatności w postaci pliku zbiorczego,
3) uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wiadomości o wszystkich operacjach i saldach na rachunku bieżącym oraz na rachunkach pomocniczych,
4) tworzenie zbiorów danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych,
5) przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich w/w rachunkach wg rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych możliwych do wyodrębnienia kryteriów;
6) składanie poleceń przelewu, w tym: poleceń przelewów do ZUS i US, przelewu zagranicznego, ze wszystkich w/w rachunków w ramach dostępnych środków;
7) wykonywanie przelewów z przyszłą datą realizacji;
8) uzyskiwanie raportów o zrealizowanych operacjach;
9) możliwość eksportu / importu danych do pliku tekstowego w odpowiednim formacie;
10) realizację grup zleceń (do 1000 zleceń) maksymalnie w ciągu 15 minut w systemie bankowości elektronicznej;
11) generowanie (wydruk) wyciągów nie wymagających stempla bankowego;
12) potwierdzenie zrealizowania przelewu w systemie on-line (po realizacji przelewu natychmiastowa informacja w systemie bankowości elektronicznej);
13) umożliwienie równocześnie (w tym samym czasie) wykonywania operacji na różnych rachunkach jednostki;
14) pełną informację o lokatach, możliwość zarządzania lokatami, w tym otrzymanie wyciągu, z rachunku lokaty w postaci elektronicznej (w ogólnie dostępnym formacie danych typu PDF, CSV, itp.);
15) przechowywanie wysyłanych przelewów i wyciągów w archiwum systemu;
16) nadawanie uprawnień użytkownikom systemu elektronicznego w dowolnym momencie obowiązywania umowy, zmiana tych uprawnień poprzez wydanie dyspozycji bez opłat i prowizji;
17) umożliwienie użytkownikowi dysponowania podpisem elektronicznym;
18) Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do historii rachunków po zakończeniu obsługi bankowej w okresie do 5 lat;
19) możliwość zakładania lokat overnight, lokowanie weekendowe środków z uwzględnieniem wpływów z ostatniej sesji rozliczeniowej,
20) wydawanie i obsługa spersonalizowanych kart płatniczych (w ramach potrzeb Zamawiającego), elektroniczny podgląd historii operacji przy użyciu karty,
5. Ponadto Wykonawca zapewni:
1) obsługę na zamówienie bez blankietów czekowych zgodnie z potrzebami Zamawiającego, tj. tzw. zlecenie otwarte polegające na elektronicznym wskazaniu przez Zamawiającego kwoty jaką należy zabezpieczyć w kasie Banku na wyznaczony dzień do odbioru przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego;
2) Wyznaczenie jednego doradcy klienta- dla Urzędu Miasta i innych jednostek budżetowych Gminy Miejskiej Ostróda. Doradztwo prowadzone będzie w godzinach pracy Wykonawcy.
6. Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do usługi usprawniającej komunikację z klientami oraz pozwalającej na powiadomienie klientów o zbliżającej się płatności.
7. Oprocentowanie rachunków Zamawiającego: naliczanie i kapitalizowanie odsetek od środków na bieżących rachunkach bankowych powinno następować miesięcznie, ostatniego dnia miesiąca. Wysokość oprocentowania środków wyznaczana będzie każdego miesiąca, jako iloczyn średniej arytmetycznej wysokości stawki WIBID 1M z miesiąca poprzedniego i stałego współczynnika określonego w złożonej ofercie, niezmiennego przez cały okres obowiązywania umowy. W przypadku likwidacji stawki WIBID 1M, zostanie ona zamieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBID 1M, albo na stawkę najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem.
Ze względu na ograniczoną ilość znaków, zamawiający informuje, że pełny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w § 3 SWZ

Po zmianie:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Bankową obsługę budżetu Gminy Miejskiej Ostróda oraz n/w jednostek organizacyjnych:
1) Urząd Miejski w Ostródzie- ul. A. Mickiewicza 24;
2) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej- ul. Olsztyńska 2;
3) Ostródzkie Centrum Sportu i Rekreacji- ul. Tadeusza Kościuszki 22A;
4) Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Armii Krajowej- ul. Seweryna Pieniężnego 30A;
5) Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Gustawa Gizewiusza- ul. Olsztyńska 7;
6) Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Jana Pawła II- ul. Rycerska 5;
7) Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 4- ul. Tadeusza Kościuszki 14;
8) Szkoła Podstawowa Nr 6 im. Kornela Makuszyńskiego- Os. Młodych 8;
9) Przedszkole Nr 1- ul. Bolesława Chrobrego 3;
10) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ostródzie- ul. Plebiscytowa 50;
11) Środowiskowy Dom Samopomocy BRATEK- ul. 11 Listopada 25;
12) Żłobek Miejski w Ostródzie- ul. Bolesława Chrobrego 3a;
13) Żłobek Miejski nr 2 , ul Mikołaja Kopernika 21 a;
zgodnie z zakresem rzeczowym (załącznik nr 4 do SWZ) i wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
2. Zamawiający zastrzega, że liczba jednostek Gminy jak również ich forma organizacyjna w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. W przypadku zwiększenia liczby jednostek Gminy, bądź zmiany ich formy organizacyjnej, wybrany Wykonawca zawrze z tymi jednostkami umowy obsługi bankowej na warunkach wynikających z niniejszego postępowania oraz złożonej oferty.
3. Zakres bankowej obsługi budżetu:
1) otwarcie i prowadzenie następujących rachunków bankowych:
a) rachunków bieżących Gminy Miejskiej Ostróda- jako jednostki samorządu terytorialnego, Urzędu Miejskiego w Ostródzie jako jednostki budżetowej i wszystkich pozostałych jednostek organizacyjnych, wyszczególnionych w ust. 2 pkt 1;
b) rachunków pomocniczych Gminy Miejskiej Ostróda- jako jednostki samorządu terytorialnego oraz Urzędu Miejskiego w Ostródzie jako jednostki budżetowej i wszystkich jednostek organizacyjnych wyszczególnionych w ust. 2 pkt 1, zgodnie z dyspozycjami wydanymi przez te jednostki, m.in. rachunków dochodów własnych, rachunków funduszy celowych, rachunków wyodrębnionych;
c) możliwość otwierania dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, na warunkach zadeklarowanych w ofercie;
d) likwidację rachunków bankowych na pisemny wniosek;
e) potwierdzenie otwarcia prowadzenia i zamknięcia rachunków bankowych;
f) telefoniczne udzielanie informacji o wysokości salda na rachunku;
g) zakładanie depozytów;
2) realizację zleceń płatniczych- przelewów przekazywanych w formie elektronicznej- na następujących zasadach:
a) przelewy dokonywane wewnątrz Banku muszą być realizowane w czasie rzeczywistym;
b) przelewy wychodzące do innego Banku złożone do godziny 15:00 powinny być zrealizowane w tym samym dniu roboczym;
c) przelewy walutowe w euro, złożone do godziny 11:00 powinny być zrealizowane w tym samym dniu roboczym: przelew SEPA do godz. 16:00; ekspres euro do godz. 13:00; przelew TARGET 2- do godz. 15:00; przelew zagraniczny D0- do godz. 13:00;
3) realizację zleceń płatniczych;
4) obsługa płatności masowych;
5) księgowanie na rachunkach z datą wpłaty, wpłat dokonywanych przez Zamawiającego bezpośrednio w kasie banku;
6) identyfikacja płatności przychodzących;
7) „zerowanie” rachunków bieżących i pomocniczych jednostek budżetowych zgodnie z dyspozycjami Gminy jako jednostki samorządu terytorialnego oraz dyspozycjami kierowników jednostek organizacyjnych, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww. rachunkach (np. odsetki bankowe) na rachunek bieżący Gminy Miejskiej Ostróda- jednostki samorządu terytorialnego;
8) przeksięgowanie w dniu 31 grudnia każdego roku skapitalizowanych odsetek bankowych z określonych rachunków bankowych jednostek budżetowych Gminy Miejskiej Ostróda na dzień 31 grudnia danego roku na wskazany przez kierowników jednostek rachunek bankowy dochodów budżetowych;
9) dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych przez posiadacza rachunku (jednostki budżetowe związane z budżetem Gminy Miejskiej Ostróda): wypłaty gotówkowe do kwoty 20 000,00 PLN bez konieczności uprzedniego telefonicznego zgłoszenia;
10) potwierdzanie informacji:
a) Urzędowi Miejskiemu- o jednostce samorządu terytorialnego w zakresie sald stanów środków i dokonywanych operacji gospodarczych bez ograniczeń, wyciągami w systemie bankowości elektronicznej stanu salda i operacji finansowych dokonanych danego dnia;
b) Urzędowi Miejskiemu- o jednostce budżetowej jednostki samorządu terytorialnego w zakresie sald stanów środków i dokonywanych operacji gospodarczych bez ograniczeń, wyciągiem w systemie bankowości elektronicznej i stanu salda i operacji finansowych dokonanych danego dnia;
c) jednostkom organizacyjnym wyszczególnionym w ust. 2 pkt 1, stanu sald i operacji finansowych dokonanych danego dnia wyciągiem w formie elektronicznej;
11) realizowanie zleceń stałych, a w tym obciążania rachunku spłatami rat kapitałowych i odsetek od zaciągniętych kredytów, wg harmonogramu dostarczonego przez Zamawiającego;
12) udzielanie „na hasło” osobom upoważnionym przez Posiadacza Rachunku informacji telefonicznych o stanie salda na rachunkach i wszelkich operacjach przeprowadzonych danego dnia;
13) wprowadzenie usługi automatycznej identyfikacji przychodzących płatności masowych (zgodnego ze standardem IBAN);
14) bankowość elektroniczna on-line, podpis elektroniczny;
15) wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych na dowolnej ilości stanowisk, jednolitego dla rachunków bankowych wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy wyszczególnionych w ust. 1 pkt 1, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizujących w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisu oprogramowania i szkolenia pracowników Zamawiającego.
4. W ramach elektronicznej obsługi bankowej posiadacz rachunku będzie miał zapewnione bezpłatne informacje na temat realizowanej przez Wykonawcę usługi, w szczególności:
1) dostępność systemu bankowości elektronicznej poprzez sieć szerokopasmową w każdym dniu roboczym przez 24 godziny na dobę,
2) importowanie płatności w postaci pliku zbiorczego,
3) uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wiadomości o wszystkich operacjach i saldach na rachunku bieżącym oraz na rachunkach pomocniczych,
4) tworzenie zbiorów danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych,
5) przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich w/w rachunkach wg rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych możliwych do wyodrębnienia kryteriów;
6) składanie poleceń przelewu, w tym: poleceń przelewów do ZUS i US, przelewu zagranicznego, ze wszystkich w/w rachunków w ramach dostępnych środków;
7) wykonywanie przelewów z przyszłą datą realizacji;
8) uzyskiwanie raportów o zrealizowanych operacjach;
9) możliwość eksportu / importu danych do pliku tekstowego w odpowiednim formacie;
10) realizację grup zleceń (do 1000 zleceń) maksymalnie w ciągu 15 minut w systemie bankowości elektronicznej;
11) generowanie (wydruk) wyciągów nie wymagających stempla bankowego;
12) potwierdzenie zrealizowania przelewu w systemie on-line (po realizacji przelewu natychmiastowa informacja w systemie bankowości elektronicznej);
13) umożliwienie równocześnie (w tym samym czasie) wykonywania operacji na różnych rachunkach jednostki;
14) pełną informację o lokatach, możliwość zarządzania lokatami, w tym otrzymanie wyciągu, z rachunku lokaty w postaci elektronicznej (w ogólnie dostępnym formacie danych typu PDF, CSV, itp.);
15) przechowywanie wysyłanych przelewów i wyciągów w archiwum systemu;
16) nadawanie uprawnień użytkownikom systemu elektronicznego w dowolnym momencie obowiązywania umowy, zmiana tych uprawnień poprzez wydanie dyspozycji bez opłat i prowizji;
17) umożliwienie użytkownikowi dysponowania podpisem elektronicznym;
18) Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do historii rachunków po zakończeniu obsługi bankowej w okresie do 5 lat;
19) możliwość zakładania lokat overnight, lokowanie weekendowe środków z uwzględnieniem wpływów z ostatniej sesji rozliczeniowej,
20) wydawanie i obsługa spersonalizowanych kart płatniczych (w ramach potrzeb Zamawiającego- maksymalnie 5 szt.), elektroniczny podgląd historii operacji przy użyciu karty,
5. Ponadto Wykonawca zapewni:
1) obsługę na zamówienie bez blankietów czekowych zgodnie z potrzebami Zamawiającego, tj. tzw. zlecenie otwarte polegające na elektronicznym wskazaniu przez Zamawiającego kwoty jaką należy zabezpieczyć w kasie Banku na wyznaczony dzień do odbioru przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego;
2) Wyznaczenie jednego doradcy klienta- dla Urzędu Miasta i innych jednostek budżetowych Gminy Miejskiej Ostróda. Doradztwo prowadzone będzie w godzinach pracy Wykonawcy.
6. Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do usługi usprawniającej komunikację z klientami oraz pozwalającej na powiadomienie klientów o zbliżającej się płatności.
7. Oprocentowanie rachunków Zamawiającego: naliczanie i kapitalizowanie odsetek od środków na bieżących rachunkach bankowych powinno następować miesięcznie, ostatniego dnia miesiąca. Wysokość oprocentowania środków wyznaczana będzie każdego miesiąca, jako iloczyn średniej arytmetycznej wysokości stawki WIBID 1M z miesiąca poprzedniego i stałego współczynnika określonego w złożonej ofercie, niezmiennego przez cały okres obowiązywania umowy. W przypadku likwidacji stawki WIBID 1M, zostanie ona zamieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBID 1M, albo na stawkę najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem.
Ze względu na ograniczoną ilość znaków, zamawiający informuje, że pełny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w § 3 SWZ

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
1. Termin wykonania zamówienia: 24 miesiące od dnia 1 lutego 2025 r.
2. Zamawiający przewiduje możliwość rozpoczęcia realizacji usługi po 1 lutego 2025 r. w sytuacji gdy do podpisania umowy dojdzie po tym terminie. Termin realizacji przedmiotu umowy rozpocznie się wówczas z dniem podpisania umowy i zakończy po upływie 24 miesięcy.
3. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawcę:
1) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz.Urz.UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, ze zm.; dalej: rozporządzenie 765) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r.
w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz.Urz.UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, ze zm.; dalej: rozporządzenie 269) albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. ustawy sankcyjnej;
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciw-działaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765 i rozporządzeniu 269 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765 i rozporządzeniu 269 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.
4. Wykluczenie, o którym mowa w ust. 3, następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 3.
5. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 3, Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.
6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu:
1) umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta wybrana jako najkorzystniejsza została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2) listę punktów na terenie miasta Ostróda, które w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będą oferowały przyjmowanie bezprowizyjnych płatności na rzecz Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych od osób trzecich (otwartych co najmniej od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, przez osiem godzin dziennie), z podaniem adresu punktów i godzin otwarcia.

Po zmianie:
1. Termin wykonania zamówienia: 24 miesiące od dnia 1 lutego 2025 r.
2. Zamawiający przewiduje możliwość rozpoczęcia realizacji usługi po 1 lutego 2025 r. w sytuacji gdy do podpisania umowy dojdzie po tym terminie. Termin realizacji przedmiotu umowy rozpocznie się wówczas z dniem podpisania umowy i zakończy po upływie 24 miesięcy.
3. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawcę:
1) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz.Urz.UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, ze zm.; dalej: rozporządzenie 765) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r.
w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz.Urz.UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, ze zm.; dalej: rozporządzenie 269) albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. ustawy sankcyjnej;
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciw-działaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765 i rozporządzeniu 269 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765 i rozporządzeniu 269 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.
4. Wykluczenie, o którym mowa w ust. 3, następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 3.
5. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 3, Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.
6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu:
1) umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta wybrana jako najkorzystniejsza została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2) listę punktów na terenie miasta Ostróda, które w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będą oferowały przyjmowanie bezprowizyjnych płatności na rzecz Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych od osób trzecich (otwartych co najmniej od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, przez sześć godzin dziennie), z podaniem adresu punktów i godzin otwarcia.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2025-01-10 09:00

Po zmianie:
2025-01-13 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2025-01-10 09:10

Po zmianie:
2025-01-13 09:10

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2025-02-08

Po zmianie:
2025-02-11

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.