eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstródaBANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY



Ogłoszenie z dnia 2024-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA OSTRÓDA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743404

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 24

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: karol.zuranski@um.ostroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipostroda.warmia.mazury.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99440f51-1591-4d7b-8b1c-f04aeeed31ea

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00663379

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://umostroda.ezamawiajacy.pl/pn/UMOSTRODA/demand/188754/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umostroda.ezamawiajacy.pl/pn/UMOSTRODA/demand/188754/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgody z wymaganiami określonymi w
Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
2. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej znajdują się w SWZ (m.in. § 6, 9, 10 SWZ).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe zasady dotyczące RODO- § 31 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe zasady dotyczące RODO- § 31 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.34.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 968894,78 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Bankową obsługę budżetu Gminy Miejskiej Ostróda oraz n/w jednostek organizacyjnych:
1) Urząd Miejski w Ostródzie- ul. A. Mickiewicza 24;
2) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej- ul. Olsztyńska 2;
3) Ostródzkie Centrum Sportu i Rekreacji- ul. Tadeusza Kościuszki 22A;
4) Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Armii Krajowej- ul. Seweryna Pieniężnego 30A;
5) Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Gustawa Gizewiusza- ul. Olsztyńska 7;
6) Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Jana Pawła II- ul. Rycerska 5;
7) Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 4- ul. Tadeusza Kościuszki 14;
8) Szkoła Podstawowa Nr 6 im. Kornela Makuszyńskiego- Os. Młodych 8;
9) Przedszkole Nr 1- ul. Bolesława Chrobrego 3;
10) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ostródzie- ul. Plebiscytowa 50;
11) Środowiskowy Dom Samopomocy BRATEK- ul. 11 Listopada 25;
12) Żłobek Miejski w Ostródzie- ul. Bolesława Chrobrego 3a;
13) Żłobek Miejski nr 2 , ul Mikołaja Kopernika 21 a;
zgodnie z zakresem rzeczowym (załącznik nr 4 do SWZ) i wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
2. Zamawiający zastrzega, że liczba jednostek Gminy jak również ich forma organizacyjna w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. W przypadku zwiększenia liczby jednostek Gminy, bądź zmiany ich formy organizacyjnej, wybrany Wykonawca zawrze z tymi jednostkami umowy obsługi bankowej na warunkach wynikających z niniejszego postępowania oraz złożonej oferty.
3. Zakres bankowej obsługi budżetu:
1) otwarcie i prowadzenie następujących rachunków bankowych:
a) rachunków bieżących Gminy Miejskiej Ostróda- jako jednostki samorządu terytorialnego, Urzędu Miejskiego w Ostródzie jako jednostki budżetowej i wszystkich pozostałych jednostek organizacyjnych, wyszczególnionych w ust. 2 pkt 1;
b) rachunków pomocniczych Gminy Miejskiej Ostróda- jako jednostki samorządu terytorialnego oraz Urzędu Miejskiego w Ostródzie jako jednostki budżetowej i wszystkich jednostek organizacyjnych wyszczególnionych w ust. 2 pkt 1, zgodnie z dyspozycjami wydanymi przez te jednostki, m.in. rachunków dochodów własnych, rachunków funduszy celowych, rachunków wyodrębnionych;
c) możliwość otwierania dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, na warunkach zadeklarowanych w ofercie;
d) likwidację rachunków bankowych na pisemny wniosek;
e) potwierdzenie otwarcia prowadzenia i zamknięcia rachunków bankowych;
f) telefoniczne udzielanie informacji o wysokości salda na rachunku;
g) zakładanie depozytów;
2) realizację zleceń płatniczych- przelewów przekazywanych w formie elektronicznej- na następujących zasadach:
a) przelewy dokonywane wewnątrz Banku muszą być realizowane w czasie rzeczywistym;
b) przelewy wychodzące do innego Banku złożone do godziny 15:00 powinny być zrealizowane w tym samym dniu roboczym;
c) przelewy walutowe w euro, złożone do godziny 11:00 powinny być zrealizowane w tym samym dniu roboczym: przelew SEPA do godz. 16:00; ekspres euro do godz. 13:00; przelew TARGET 2- do godz. 15:00; przelew zagraniczny D0- do godz. 13:00;
3) realizację zleceń płatniczych;
4) obsługa płatności masowych;
5) księgowanie na rachunkach z datą wpłaty, wpłat dokonywanych przez Zamawiającego bezpośrednio w kasie banku;
6) identyfikacja płatności przychodzących;
7) „zerowanie” rachunków bieżących i pomocniczych jednostek budżetowych zgodnie z dyspozycjami Gminy jako jednostki samorządu terytorialnego oraz dyspozycjami kierowników jednostek organizacyjnych, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww. rachunkach (np. odsetki bankowe) na rachunek bieżący Gminy Miejskiej Ostróda- jednostki samorządu terytorialnego;
8) przeksięgowanie w dniu 31 grudnia każdego roku skapitalizowanych odsetek bankowych z określonych rachunków bankowych jednostek budżetowych Gminy Miejskiej Ostróda na dzień 31 grudnia danego roku na wskazany przez kierowników jednostek rachunek bankowy dochodów budżetowych;
9) dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych przez posiadacza rachunku (jednostki budżetowe związane z budżetem Gminy Miejskiej Ostróda): wypłaty gotówkowe do kwoty 50 000,00 PLN bez konieczności uprzedniego telefonicznego zgłoszenia;
10) potwierdzanie informacji:
a) Urzędowi Miejskiemu- o jednostce samorządu terytorialnego w zakresie sald stanów środków i dokonywanych operacji gospodarczych bez ograniczeń, wyciągami w systemie bankowości elektronicznej stanu salda i operacji finansowych dokonanych danego dnia;
b) Urzędowi Miejskiemu- o jednostce budżetowej jednostki samorządu terytorialnego w zakresie sald stanów środków i dokonywanych operacji gospodarczych bez ograniczeń, wyciągiem w systemie bankowości elektronicznej i stanu salda i operacji finansowych dokonanych danego dnia;
c) jednostkom organizacyjnym wyszczególnionym w ust. 2 pkt 1, stanu sald i operacji finansowych dokonanych danego dnia wyciągiem w formie elektronicznej;
11) realizowanie zleceń stałych, a w tym obciążania rachunku spłatami rat kapitałowych i odsetek od zaciągniętych kredytów, wg harmonogramu dostarczonego przez Zamawiającego;
12) udzielanie „na hasło” osobom upoważnionym przez Posiadacza Rachunku informacji telefonicznych o stanie salda na rachunkach i wszelkich operacjach przeprowadzonych danego dnia;
13) wprowadzenie usługi automatycznej identyfikacji przychodzących płatności masowych (zgodnego ze standardem IBAN);
14) bankowość elektroniczna on-line, podpis elektroniczny;
15) wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych na dowolnej ilości stanowisk, jednolitego dla rachunków bankowych wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy wyszczególnionych w ust. 1 pkt 1, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizujących w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisu oprogramowania i szkolenia pracowników Zamawiającego.
4. W ramach elektronicznej obsługi bankowej posiadacz rachunku będzie miał zapewnione bezpłatne informacje na temat realizowanej przez Wykonawcę usługi, w szczególności:
1) dostępność systemu bankowości elektronicznej poprzez sieć szerokopasmową w każdym dniu roboczym przez 24 godziny na dobę,
2) importowanie płatności w postaci pliku zbiorczego,
3) uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wiadomości o wszystkich operacjach i saldach na rachunku bieżącym oraz na rachunkach pomocniczych,
4) tworzenie zbiorów danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych,
5) przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich w/w rachunkach wg rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych możliwych do wyodrębnienia kryteriów;
6) składanie poleceń przelewu, w tym: poleceń przelewów do ZUS i US, przelewu zagranicznego, ze wszystkich w/w rachunków w ramach dostępnych środków;
7) wykonywanie przelewów z przyszłą datą realizacji;
8) uzyskiwanie raportów o zrealizowanych operacjach;
9) możliwość eksportu / importu danych do pliku tekstowego w odpowiednim formacie;
10) realizację grup zleceń (do 1000 zleceń) maksymalnie w ciągu 15 minut w systemie bankowości elektronicznej;
11) generowanie (wydruk) wyciągów nie wymagających stempla bankowego;
12) potwierdzenie zrealizowania przelewu w systemie on-line (po realizacji przelewu natychmiastowa informacja w systemie bankowości elektronicznej);
13) umożliwienie równocześnie (w tym samym czasie) wykonywania operacji na różnych rachunkach jednostki;
14) pełną informację o lokatach, możliwość zarządzania lokatami, w tym otrzymanie wyciągu, z rachunku lokaty w postaci elektronicznej (w ogólnie dostępnym formacie danych typu PDF, CSV, itp.);
15) przechowywanie wysyłanych przelewów i wyciągów w archiwum systemu;
16) nadawanie uprawnień użytkownikom systemu elektronicznego w dowolnym momencie obowiązywania umowy, zmiana tych uprawnień poprzez wydanie dyspozycji bez opłat i prowizji;
17) umożliwienie użytkownikowi dysponowania podpisem elektronicznym;
18) Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do historii rachunków po zakończeniu obsługi bankowej w okresie do 5 lat;
19) możliwość zakładania lokat overnight, lokowanie weekendowe środków z uwzględnieniem wpływów z ostatniej sesji rozliczeniowej,
20) wydawanie i obsługa spersonalizowanych kart płatniczych (w ramach potrzeb Zamawiającego), elektroniczny podgląd historii operacji przy użyciu karty,
5. Ponadto Wykonawca zapewni:
1) obsługę na zamówienie bez blankietów czekowych zgodnie z potrzebami Zamawiającego, tj. tzw. zlecenie otwarte polegające na elektronicznym wskazaniu przez Zamawiającego kwoty jaką należy zabezpieczyć w kasie Banku na wyznaczony dzień do odbioru przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego;
2) Wyznaczenie jednego doradcy klienta- dla Urzędu Miasta i innych jednostek budżetowych Gminy Miejskiej Ostróda. Doradztwo prowadzone będzie w godzinach pracy Wykonawcy.
6. Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do usługi usprawniającej komunikację z klientami oraz pozwalającej na powiadomienie klientów o zbliżającej się płatności.
7. Oprocentowanie rachunków Zamawiającego: naliczanie i kapitalizowanie odsetek od środków na bieżących rachunkach bankowych powinno następować miesięcznie, ostatniego dnia miesiąca. Wysokość oprocentowania środków wyznaczana będzie każdego miesiąca, jako iloczyn średniej arytmetycznej wysokości stawki WIBID 1M z miesiąca poprzedniego i stałego współczynnika określonego w złożonej ofercie, niezmiennego przez cały okres obowiązywania umowy. W przypadku likwidacji stawki WIBID 1M, zostanie ona zamieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBID 1M, albo na stawkę najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem.
Ze względu na ograniczoną ilość znaków, zamawiający informuje, że pełny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w § 3 SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą, wybierze ofertę, która uzyska największą łączną punktację

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 55

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: oprocentowanie środków na rachunkach bankowych

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: dostępność usług

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: opłata za przewalutowanie transakcji zagranicznej

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1646 ze zm.) lub inny dokument, na podstawie którego prowadzona jest działalność bankowa w zakresie przedmiotu zamówienia, zgodnie z przepisami Prawa bankowego.
Informacje dodatkowe:
a) Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia, o którym mowa w § 17 ust. 1 pkt 1 SWZ. Następnie na podstawie podmiotowych środków dowodowych określonych w § 17 ust. 2 pkt 2 SWZ.
b) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia
są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie § 11 ust. 2 pkt 1 SWZ, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w § 17 ust. 2 pkt 1 SWZ- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
b) Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
c) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w lit. a, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Przepis lit. b stosuje się.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualne zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tj. Dz.U. z 2024 r., poz. 1646 ze zm.) lub inny dokument, na podstawie którego prowadzona jest działalność bankowa w zakresie przedmiotu zamówienia, zgodnie z przepisami Prawa bankowego.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykaz oświadczeń i dokumentów składanych wraz z ofertą:
1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SWZ), w zakresie wskazanym przez Zamawiającego (oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp).
a) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru- w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;
a) wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 2, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
3) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania:
a) jeżeli w imieniu: wykonawcy / wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego / podwykonawcy, działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 2;
b) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców.
4) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców- oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni wykonawcy (wzór oświadczenia w załączniku nr 2 do SWZ, w części dotyczącej wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z art. 58 ust. 5 uPzp przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia. Pozostałe wymagania dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określono w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj, zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia został określony we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-31 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://umostroda.ezamawiajacy.pl/pn/UMOSTRODA/demand/188754/notice/public/details

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-31 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-29

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Termin wykonania zamówienia: 24 miesiące od dnia 1 lutego 2025 r.
2. Zamawiający przewiduje możliwość rozpoczęcia realizacji usługi po 1 lutego 2025 r. w sytuacji gdy do podpisania umowy dojdzie po tym terminie. Termin realizacji przedmiotu umowy rozpocznie się wówczas z dniem podpisania umowy i zakończy po upływie 24 miesięcy.
3. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawcę:
1) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz.Urz.UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, ze zm.; dalej: rozporządzenie 765) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r.
w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz.Urz.UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, ze zm.; dalej: rozporządzenie 269) albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. ustawy sankcyjnej;
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciw-działaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765 i rozporządzeniu 269 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765 i rozporządzeniu 269 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.
4. Wykluczenie, o którym mowa w ust. 3, następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 3.
5. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 3, Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.
6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu:
1) umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta wybrana jako najkorzystniejsza została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2) listę punktów na terenie miasta Ostróda, które w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będą oferowały przyjmowanie bezprowizyjnych płatności na rzecz Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych od osób trzecich (otwartych co najmniej od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, przez osiem godzin dziennie), z podaniem adresu punktów i godzin otwarcia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.