eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytówZamiatanie ulic, chodników, parkingów i placów oraz obsługa imprez okolicznościowych na terenie miasta Bytów



Ogłoszenie z dnia 2023-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zamiatanie ulic, chodników, parkingów i placów oraz obsługa imprez okolicznościowych na terenie miasta Bytów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979499

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 15

1.5.2.) Miejscowość: Bytów

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598222011

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@bytow.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bytow.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zamiatanie ulic, chodników, parkingów i placów oraz obsługa imprez okolicznościowych na terenie miasta Bytów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03e179cf-76e5-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00007218

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025026/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Zamiatanie na mokro ulic, chodników i placów na terenie miasta Bytów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00484262

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BRZ.271.35.2022.AZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 903413,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia – Zamiatanie na mokro ulic na terenie miasta Bytów (wykaz ulic stanowi Załącznik nr 5 do SWZ, wykaz ulic objętych strefą płatnego parkowania stanowi Załącznik nr 6 do SWZ):
Zakres usługi obejmuje:
a. mechaniczne zamiatanie na mokro ulic, w tym zamiatanie pozimowe, ze szczególnym uwzględnieniem pasa jezdni przy krawężniku o szerokości 1,5 m oraz zatok komunikacyjnych i zatok parkingowych, w tym strefy płatnego parkowania w centrum miasta;
b. usługę należy wykonywać specjalistycznym sprzętem, tak aby nawierzchnia po zakończeniu prac była wolna od zanieczyszczeń, w tym papierów, liści, piasku, błota oraz innych odpadów. Całkowita długość ulic objętych zamówieniem w okresie trwania umowy wyniesie max. do 1444 km 760 m;
c. Wykonawca będzie w każdy piątek przedkładał Zamawiającemu harmonogram planowanych prac na kolejny tydzień obowiązywania umowy – przystąpienie do wykonywania usługi na dany tydzień będzie następować wyłącznie po akceptacji harmonogramu przez Zamawiającego drogą e-mail;
d. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania zebranych odpadów do wskazanego punktu zajmującego się odzyskiem i unieszkodliwianiem odpadów, tj. Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sierzno Sp. z o. o. w Sierznie, gm. Bytów i poniesienie kosztów ich zagospodarowania, sprowadzających się do uiszczenia należnych kwot według obowiązującego w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów Sierzno Sp. z o. o. cennika;
e. Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu wymaganych prawem sprawozdań z ilości i rodzaju zebranych i przekazanych odpadów - na wniosek Zamawiającego Wykonawca przedłoży również raporty dzienne zbiórki odpadów celem dokonania kontroli usługi;
f. Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu informacji o ewentualnych zniszczeniach i nieprawidłowościach;
g. Wykonawca jest zobowiązany posiadać wpis do rejestru BDO.

WARUNKI WYKONYWANIA USŁUGI
1. Do wykonania powyższego zakresu przedmiotu zamówienia wymaga się dysponowania przez Wykonawcę co najmniej 1 zamiatarką do ulic.
2. Zamawiający wymaga zapewnienia gotowości do wykonywania usług związanych
z mechanicznym zamiataniem na mokro ulic na terenie miasta Bytów.
3. Wykonawca będzie miał obowiązek wykonywać usługę posiadanym sprawnym, przystosowanym do mechanicznego zamiatania na mokro ulic oraz dopuszczonym do ruchu drogowego sprzętem mechanicznym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 413707,03 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia – Zamiatanie na mokro chodników, parkingów i placów oraz obsługa imprez okolicznościowych na terenie miasta Bytów (wykaz chodników, placów oraz parkingów stanowi Załącznik nr 7 do SWZ):
Zakres usługi obejmuje:
a. mechaniczne zamiatanie na mokro chodników, w tym zamiatanie pozimowe obejmujące oczyszczanie powierzchni max. do 1 449 150 m2 chodników w ciągu obowiązywania umowy;
b. mechaniczne zamiatanie na mokro placów obejmujące oczyszczanie powierzchni max. do 130 040 m2 placów w ciągu obowiązywania umowy;
c. mechaniczne zamiatanie na mokro parkingów obejmujące oczyszczanie powierzchni max. do 287 600 m2 parkingów w ciągu obowiązywania umowy;
d. obsługę imprez okolicznościowych obejmujących do 30 dni (przyjmując, że jedna impreza to jeden dzień) w ciągu trwania umowy poprzez ustawienie przy okazji każdego wydarzenia do 12 szt. pojemników na odpady zmieszane o pojemności co najmniej 120 l, opróżnianie pojemników w czasie trwania imprezy w miarę potrzeb oraz usunięcie pojemników nie później niż do 4 godzin po zakończeniu wydarzenia. Maksymalna ilość zebranych odpadów do 100 m3 w ciągu trwania umowy;
e. usługi należy wykonywać specjalistycznym sprzętem, tak aby nawierzchnia po zakończeniu prac była wolna od zanieczyszczeń, w tym papierów, liści, piasku, błota oraz innych odpadów;
f. Wykonawca jest zobowiązany do przekazana zebranych odpadów do wskazanego punktu zajmującego się odzyskiem i unieszkodliwianiem odpadów, tj. Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sierzno Sp. z o. o. w Sierznie, gm. Bytów i poniesienie kosztów ich zagospodarowania, sprowadzających się do uiszczenia należnych kwot według obowiązującego w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów Sierzno Sp. z o. o. cennika;
g. Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu: kart odbioru odpadów oraz sprawozdań z ilości i rodzaju zebranych odpadów, które zostały przekazane do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Sierznie;
h. Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu informacji o ewentualnych zniszczeniach i nieprawidłowościach;
i. Wykonawca jest zobowiązany posiadać wpis do rejestru BDO.
WARUNKI WYKONYWANIA USŁUGI
1. Do wykonania powyższego zakresu przedmiotu zamówienia wymaga się dysponowania przez Wykonawcę co najmniej 1 zamiatarką do chodników i 1 zamiatarką do ulic.
2. Zamawiający wymaga zapewnienia gotowości do wykonywania usług związanych z mechanicznym zamiataniem na mokro chodników, parkingów i placów oraz obsługą imprez okolicznościowych na terenie miasta Bytów obejmujących do 30 dni (przyjmując, że jedna impreza to jeden dzień).
3. Wykonawca będzie miał obowiązek wykonywać usługę posiadanym sprawnym, przystosowanym do mechanicznego zamiatania na mokro chodników, parkingów i placów oraz dopuszczonym do ruchu drogowego sprzętem mechanicznym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 489706,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 436895,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 436895,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 436895,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DANGRAS Daniel Nowakowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5911636001

7.3.3) Ulica: Tęczowa

7.3.4) Miejscowość: Liniewo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-420

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 436895,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2024-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 448287,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 448287,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 448287,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DANGRAS Daniel Nowakowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5911636001

7.3.3) Ulica: Tęczowa

7.3.4) Miejscowość: Liniewo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-420

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 448287,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2024-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.