eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytówDostawa i zakup fabrycznie nowego 9-osobowego samochodu dla Bytowskiego Centrum Kultury



Ogłoszenie z dnia 2025-03-21

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i zakup fabrycznie nowego 9-osobowego samochodu dla Bytowskiego Centrum Kultury

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BYTOWSKIE CENTRUM KULTURY W BYTOWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: BCK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220428325

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Bytów

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 59822309

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kadry@bck-bytow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bck-bytow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

INSTYTUCJA KULTURY

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i zakup fabrycznie nowego 9-osobowego samochodu dla Bytowskiego Centrum Kultury

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d53ac9ec-150b-44f5-b0bb-c519db538e49

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00157361

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00155838/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa i zakup fabrycznie nowego 9-osobowego samochodu dla Bytowskiego Centrum Kultury

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d53ac9ec-150b-44f5-b0bb-c519db538e49

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu poczty elektronicznej: kadry@bck-bytow.pl lub Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
1. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 pzp, pełnomocnictwa sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach: rtf, pdf, doc.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wypełniając obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Bytowskiego Centrum Kultury w Bytowie z siedzibą przy ulicy Wojska Polskiego 12; 77-100 Bytów.
Z administratorem można się skontaktować listownie na adres podany powyżej bądź przez e-mail: dyrektor@bck-bytow.pl.
2) Wyznaczono Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować przez adres e-mail: iod@bodo24.pl
3) Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającego z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych w sprawie przeprowadzenia postępowania ofertowego i podpisania umowy na realizację zadania publicznego.
4) Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Osoba, której dane dotyczą, nie jest zobowiązana do ich podania. Konsekwencją niepodania wymaganych danych jest brak możliwości przeprowadzenia postępowania ofertowego i podpisania umowy na realizację zadania publicznego.
5) Dane osobowe mogą być ujawnione jedynie właściwie upoważnionym osobom fizycznym, prawnym lub innym odbiorcom posiadającym podstawę prawną żądania dostępu do danych osobowych oraz odbiorcom, którym muszą zostać ujawnione dane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
6) Administrator będzie przechowywać Państwa dane osobowe do chwili załatwienia sprawy, a następnie przez okres wynikający z zasad określonych w Rozporządzeniu z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
7) W uzasadnionych przypadkach przysługują Pani/Panu następujące prawa:
 prawo dostępu,
 prawo do sprostowania,
 prawo do ograniczenia,
 prawo do wniesienia sprzeciwu,
 prawo do usunięcia,
 prawo do przenoszenia,
 prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.2.) Numer referencyjny: BCK-01-2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 217947,50 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego 9-osobowego samochodu dla Bytowskiego Centrum Kultury w Bytowie.
2. Szczegółowy zakres zadania określa załącznik nr 3 do SWZ.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Bytowskiego Centrum Kultury w Bytowie.
2. Specyfikacja przedmiotu zamówienia:
 Rok produkcji – 2025
 Silnik – diesel
 Pojemność skokowa – nie mniejsza niż 1900 (cm3)
 Moc silnika – nie mniejsza niż 145 km
 Dopuszczalna masa całkowita pojazdu - 3,5 tony
 Skrzynia biegów – manualna
 Norma emisji spalin - minimum Euro 6
 Spalanie paliwa – maksymalnie 8l/100km
 Minimalna długość pojazdu - 5,3 m
 Rozstaw osi - minimum 3,3 m
 Prześwit pojazdu – min. 18 cm
 Minimalna przestrzeń bagażowa - 1800 dm3
 Ilość drzwi – 4
 Ilość miejsc – 9
 Minimalna pojemność zbiornika na paliwo – 80l
 Kolor samochodu - ciemny szary/grafit
3. Wyposażenie
 Tapicerka – materiał w ciemnym/ szarym kolorze
 Kierownica z tworzywa
 Fotel dla kierowcy z możliwością regulowania wysokości (podparcie lędźwiowe
i podłokietnik)
 Drzwi prawe – odsuwane i przeszklone z szybą stałą
 Drzwi tylne przeszklone, możliwość otwierania pod kątem 180 stopni
 Ściana lewa przeszklona z szyba stałą
 System wykrywania zmęczenia kierowcy
 Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera
 Poduszki boczne przednie
 Elektrycznie sterowane szyby – przynajmniej przednie,
 Szyby tylne i tylne boczne przyciemniane
 Lusterka zewnętrzne – podgrzewane, sterowane elektrycznie,
 ABS
 Centralny zamek - zdalnie sterowany,
 Auto-Alarm – uruchamiany razem z centralnym zamkiem ,
 System kontroli toru jazdy
 System kontroli pasa ruchu
 System kontroli martwego pola
 System powiadamiania ratunkowego
 Czujnik ciśnienia w oponach
 Czujnik światła i deszczu
 Czujniki parkowania przód/bok/tył
 Inteligentny system rozpoznawania znaków drogowych
 System multimedialny z nawigacją
 Sygnalizator niezapiętych pasów bezpieczeństwa
 Tempomat
 Regulator prędkości
 Aktywny system wspomagania nagłego hamowania
 Automatyczne światła drogowe
 Światła do jazdy dziennej LED
 Światła mijania LED
 Światła drogowe LED
 Światła przeciwmgłowe
 Oświetlenie kabiny
 Szyby przednie elektryczne z włącznikiem impulsywnym po stronie kierowcy
 Ogrzewana szyba tylna
 Lusterko wewnętrzne
 Wycieraczka szyby tylnej
 Kamera cofania z czujnikiem z tyłu i przodu
 Klimatyzacja manualna z przodu i z tyłu (dodatkowa nagrzewnica)
 Ogrzewanie dodatkowe tylne (nawiewy oraz sterowanie)
 Łatwy demontaż drugiego i trzeciego rzędu siedzeń
 Podłokietniki w części tylnej,
 Podgrzewane przednie fotele,
 Dywaniki gumowe w przestrzeni pasażerskiej,
 Wykładzina gumowa w części ładunkowej, schowek na desce rozdzielczej
 Chromowane elementy wnętrza
 Hak holowniczy
 Koło zapasowe – pełnowymiarowe,
 Przygotowanie do montażu alarmu,
 Apteczka,
 Gaśnica + trójkąt ostrzegawczy,
 Klucz do odkręcania kół oraz lewarek.
 Samochód powinien być wyposażony w koła letnie i zimowe.
 Zamawiający wymaga, aby samochód w momencie dostawy był wyposażony
w koła odpowiednie dla pory roku, w której samochód będzie odbierany.
4. Samochód powinien być dostarczony w terminie 120 dni od daty zawarcia umowy.
Uwaga! Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Wykonawca będzie zobowiązany wykonać zamówienie w terminie zadeklarowanym w Formularzu oferty.
5. Nie dopuszcza się dostawy samochodu używanego, powystawowego lub testowego.
6. Pojazd będzie objęty gwarancją w zakresie nie mniejszym niż opisany w specyfikacji zamieszczonej w niniejszym OPZ.
7. Z wydaniem samochodu Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie komplety kluczyków / kart elektronicznych dostarczane przez producenta, instrukcję obsługi, świadectwo homologacji, dokument gwarancji wystawiony przez producenta samochodu.
8. Samochód w chwili wydania Zamawiającemu będzie zatankowany minimum
z zasięgiem na 10km.
9. Samochód powinien być wyposażony we wszystkie elementy wymagane przez Zamawiającego w procesie montażu fabrycznego lub w serwisie autoryzowanym przed sprzedażą pojazdu. Nie dopuszcza się montażu akcesoriów firm trzecich / nieautoryzowanych w elementach wyposażenia opisanych jako fabryczne.
10. Każdy z samochodów i ich wyposażenie muszą być zgodne z przepisami ustawy z 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych do tej ustawy, jak też z innymi przepisami obwiązującego prawa krajowego RP oraz prawa unijnego.
11. Uwaga! – o ile nie zaznaczono inaczej wszystkie parametry w niniejszym dokumencie należy traktować jako minimalne.
12. wymagana gwarancja: na podzespoły mechaniczne/lakier – przez 24 miesiące lub 100 000 km (w zależności co nastąpi wcześniej).

Wymagane dokumenty (w momencie odbioru auta):
• Instrukcja obsługi w języku polskim,
• Dowód rejestracyjny pojazdu (w przypadku samochodu zarejestrowanego lub kserokopia),
• Karta gwarancyjna pojazdu,
• Wyciąg ze świadectwa homologacji pojazdu, sporządzony w języku polskim (kserokopia),
• Dokument potwierdzający spełnienie normy emisji spalin (o ile nie zawiera tych informacji homologacja).

4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: CENA

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Załącznik nr 2-oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców (załącznik 2). Oświadczenie te potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ust. 1 pkt 2.b,c, 3-4, ust. 2 Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-01 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-01 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.