eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BieruńKompleksowa dostawa paliwa gazowego z podziałem na zadania - liczba zadań 2



Ogłoszenie z dnia 2023-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Kompleksowa dostawa paliwa gazowego z podziałem na zadania – liczba zadań 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Bieruński Ośrodek Sportu i Rekreacji

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240625790

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Rynek 14

1.4.2.) Miejscowość: Bieruń

1.4.3.) Kod pocztowy: 43-150

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sport@bosir.bierun.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bosir.bierun.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00007236

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-01-04

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00516426

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.1.4. Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania

Przed zmianą:
TAK

Po zmianie:
NIE

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
Przedmiot zamówienia winien zostać wykonany w następującym terminie (dotyczy Zadania nr 1÷2): od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2023 roku

Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w:
1. art. 108 ust. 1 pkt 1) - 6) Pzp (obligatoryjne przesłanki wykluczenia).
2. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspominanej ustawy.

Po zmianie:
Przedmiot zamówienia winien zostać wykonany w następującym terminie (dotyczy Zadania nr 1÷2): od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2023 roku, przy czym przewidywalnym terminem rozpoczęcia sprzedaży jest 01.02.2023 r, z zastrzeżeniem, że sprzedaż nie rozpocznie się nie wcześniej niż po pozytywnym zgłoszeniu umowy do OSD.

Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w:
1. art. 108 ust. 1 pkt 1) - 6) Pzp (obligatoryjne przesłanki wykluczenia).
2. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspominanej ustawy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
Pkt 11 PPU
11. Przewiduje się możliwość zmian postanowień zawartej umowy. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić zgodnie z dyspozycją art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności. Zamawiający dopuszcza również zmiany zawartej z Wykonawcą umowy w zakresie:
a. Zmian wartości umowy w przypadku:
i. zmiany jednostkowych cen netto o kwotę wynikającą ze zmiany stawki opodatkowania podatkiem akcyzowym, zmiany stawki VAT ;
ii. zmiany cen jednostkowych netto przez Wykonawcę. Warunkiem jest przekazanie informacji Zamawiającemu o planowanych zmianach, w okresie min. 30 dn i przed ich wprowadzeniem oraz o podstawie ich dokonania
iii. dodania nowych obiektów.
b. Zmiany terminu realizacji umowy, w wyniku okoliczność niezależnych od stron, przedłużające się procedury zmiany Wykonawcy, wniesienia środka odwoławczego.
c. Zmiany mocy umownej, w przypadku innego zapotrzebowania na moc, niż określono w dokumentacji projektowej po otrzymaniu zgody na taką zmianę od Operatora Systemu Dystrybucyjnego, do którego sieci przyłączony jest dany punkt poboru.
d. Zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację zamówienia
e. Zmiany harmonogramu rozliczeń, jeżeli jest on korzystny dla Zamawiającego
f. Zmian w wykazie obiektów, szczególnie w przypadku zmian administratora obiektu, oddania nowych obiektów do użytku, zmian własnościowych;
g. Zmiany grupy taryfowej, jeżeli jest ona korzystna dla Zamawiającego;

pkt 18-20 PPU
18. Strony przewidują możliwości zmiany umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia. Poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia uprawniający Wykonawcę Umowy do żądania zmiany wynagrodzenia ustala się na 2,5 % w stosunku do poziomu cen tych samych materiałów lub kosztów z dnia składania ofert. Początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia ustala się na dzień zaistnienia przesłanki w postaci wzrostu wynagrodzenia ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia o 2,5 %. Maksymalna wartość poszczególnej zmiany wynagrodzenia, którą dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia, o których mowa w niniejszym podpunkcie to 2,5% wynagrodzenia za zakres Przedmiotu umowy niezrealizowany jeszcze przez Wykonawcę przed dniem złożenia wniosku, a łączna maksymalna wartość wszystkich zmian wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia to 3% wynagrodzenia, o którym mowa w § ..... umowy, przy czym przez maksymalną wartość korekt, należy rozumieć wartość wzrostu lub spadku wynagrodzenia Wykonawcy wynikającą z waloryzacji.
19. W sytuacji opisanej w ust. 18 zmiany (wzrostu lub spadku) ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia o 2,5% Wykonawca jest uprawniony złożyć Zamawiającemu pisemny wniosek o zmianę Umowy w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po zmianie ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia. Informacja powinna zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie Umowy. Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy określonego w rozliczeniu częściowym ulegnie waloryzacji o zmianę wskaźnika cen z zastrzeżeniem postanowień ust. 18.
20. Zmiana wynagrodzenia, o której mowa w ust. 18 jest możliwa po 6 miesiącach od dnia zawarcia umowy i jest możliwa wyłącznie w stosunku do niewykonanej części umowy w przypadku udowodnienia przez Wykonawcę, że wskazana zmiana ma wpływ na koszty wykonania umowy.

Po zmianie:
Pkt 11 PPU
11. Przewiduje się możliwość zmian postanowień zawartej umowy. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić zgodnie z dyspozycją art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności. Zamawiający dopuszcza również zmiany zawartej z Wykonawcą umowy w zakresie:
a. Zmian wartości umowy w przypadku:
i. zmiany jednostkowych cen brutto o kwotę wynikającą ze zmiany stawki opodatkowania podatkiem akcyzowym, zmiany stawki VAT oraz stawki opłat dystrybucyjnych Operatora Systemu Dystrybucyjnego. W przypadku zmiany stawki podatku VAT lub podatku akcyzowego lub stawki opłat dystrybucyjnych Operatora Systemu Dystrybucyjnego – nastąpi zmiana ceny umowy w stopniu odpowiadającym zmianie stawki podatku VAT (+/-) lub podatku akcyzowego (+/-) lub stawki opłat dystrybucyjnych Operatora Systemu Dystrybucyjnego. Wynagrodzenie brutto Wykonawcy ulega zmianie (zmniejszeniu bądź zwiększeniu) wyłącznie w przypadku wejścia w życie zmiany przepisów w zakresie wysokości podatku od towarów i usług (VAT) lub podatku akcyzowego lub stawki opłat dystrybucyjnych Operatora Systemu Dystrybucyjnego mających zastosowanie w czasie realizacji niniejszej umowy. Wówczas, wynagrodzenie brutto Wykonawcy za część dostaw wykonaną po terminie wejścia w życie zmian podatku VAT lub podatku akcyzowego lub stawki opłat dystrybucyjnych Operatora Systemu Dystrybucyjnego ulegnie stosownym zmianom natomiast wartość wynagrodzenia netto pozostanie bez zmian. Zmiana wynagrodzenia dotyczy wyłącznie okresu, po wejściu w życie zmian podatku VAT lub podatku akcyzowego lub stawki opłat dystrybucyjnych Operatora Systemu Dystrybucyjnego w zakresie przedmiotu niniejszej umowy. Zmiana wynagrodzenia w powyższym przypadku jest możliwa od dnia wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku VAT w zakresie przedmiotu niniejszej umowy lub podatek akcyzowy lub stawkę opłat dystrybucyjnych Operatora Systemu Dystrybucyjnego
i wyłącznie w stosunku do niewykonanej części umowy (w przypadku zmiany podatku VAT lub akcyzowego lub stawki opłat dystrybucyjnych Operatora Systemu Dystrybucyjnego, zmiana wynagrodzenia obowiązuje od dnia wejścia
w życie przepisów zmieniających podatek VAT lub akcyzowy lub stawki opłat dystrybucyjnych Operatora Systemu Dystrybucyjnego , przy czym zmiana wynagrodzenia obowiązuje automatycznie od dnia wejścia w życie przepisów zmieniających podatek VAT lub akcyzowy lub stawki opłat dystrybucyjnych Operatora Systemu Dystrybucyjnego
i nie wymaga aneksu);
ii. zmiany cen jednostkowych netto przez Wykonawcę. Warunkiem jest przekazanie informacji Zamawiającemu o planowanych zmianach, w okresie min. 30 dn i przed ich wprowadzeniem oraz o podstawie ich dokonania
iii. dodania nowych obiektów.
b. Zmiany terminu realizacji umowy, w wyniku okoliczność niezależnych od stron, przedłużające się procedury zmiany Wykonawcy, wniesienia środka odwoławczego.
c. Zmiany mocy umownej, w przypadku innego zapotrzebowania na moc, niż określono w dokumentacji projektowej po otrzymaniu zgody na taką zmianę od Operatora Systemu Dystrybucyjnego, do którego sieci przyłączony jest dany punkt poboru.
d. Zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację zamówienia
e. Zmiany harmonogramu rozliczeń, jeżeli jest on korzystny dla Zamawiającego
f. Zmian w wykazie obiektów, szczególnie w przypadku zmian administratora obiektu, oddania nowych obiektów do użytku, zmian własnościowych;
g. Zmiany grupy taryfowej, jeżeli jest ona korzystna dla Zamawiającego;

c.d w pkt 18-20 PPU

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-01-04 10:00

Po zmianie:
2023-01-09 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-01-04 11:00

Po zmianie:
2023-01-09 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-02-02

Po zmianie:
2023-01-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.