Ogłoszenie z dnia 2022-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00007236/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-04
- 2023/BZP 00011210/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-05
- 2023/BZP 00020850/01 - Wynik z dnia 2023-01-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Kompleksowa dostawa paliwa gazowego z podziałem na zadania – liczba zadań 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiającego: Bieruński Ośrodek Sportu i Rekreacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240625790
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 14
1.5.2.) Miejscowość: Bieruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-150
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sport@bosir.bierun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bosir.bierun.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 1 w Bieruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 646-24-83-929
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 30
1.5.2.) Miejscowość: Bieruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-150
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp1.bierun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sp1bierun.edu.pl/strona-glowna
1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne
Zamówienie w imieniu obu zamawiających prowadzi Bieruński Ośrodek Sportu i Rekreacji (BOSiR), Rynek 14, 43-150 Bieruń
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa dostawa paliwa gazowego z podziałem na zadania – liczba zadań 2
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8807588-85de-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00516426
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00241174/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Kompleksowa dostawa paliwa gazowego z podziałem na zadania - liczba zadań 2
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e8807588-85de-11ed-94da-6ae0fe5e71593.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert (sposób składania ofert opisano w Dziale XI SWZ) odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy
do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz
z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określony w dziale XXII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określony w dziale XXII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BOSiR.261.45.12.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – kompleksowa dostawa (sprzedaż i dostawa) gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E do obiektów administrowanych przez Bieruński Ośrodek Sportu i Rekreacji
4.2.6.) Główny kod CPV: 09120000-6 - Paliwa gazowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60300000-1 - Usługi przesyłu rurociągami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości dostarczanego paliwa gazowego w okresie realizacji umowy, w zależności od jego rzeczywistych potrzeb o 10% wielkości zamówienia wycenionego przez Wykonawcę w formularzu oferty cenowej całego wolumenu zamówienia w danym Zadaniu4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 kompleksowa dostawa (sprzedaż i dostawa) gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E do obiektów administrowanych przez Szkołę Podstawową Nr 1 w Bieruniu
4.2.6.) Główny kod CPV: 09120000-6 - Paliwa gazowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60300000-1 - Usługi przesyłu rurociągami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości dostarczanego paliwa gazowego w okresie realizacji umowy, w zależności od jego rzeczywistych potrzeb o 10% wielkości zamówienia wycenionego przez Wykonawcę w formularzu oferty cenowej całego wolumenu zamówienia w danym Zadaniu4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, nie będzie wezwany do złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu wykazania braku podstaw wykluczenia
z postępowania, o których mowa w Dziale V pkt 2 SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z formularzem oferty (wzór załącznik nr 1 do SWZ) Wykonawca składa:Formularz oferty cenowej (wzór załącznik nr 2A lub 2B do SWZ),
W przypadku, gdy Wykonawca nie załączy do oferty danego formularza oferty cenowej lub go nie wypełni w części dotyczącej cen jednostkowych netto, jego oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) Pzp (dotyczy Zadania nr 1 i 2).
Oświadczenie (oświadczenia) z art. 125 ust. 1 Pzp (wzór załącznik nr 5 do SWZ),
Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art 125 ust. 1 Pzp, składa każdy z Wykonawców. Oświadczeniate potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie wskazanym w Dziale V SWZ
Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie, Zamawiający wymaga przedłożenia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Pkt 11 PPU11. Przewiduje się możliwość zmian postanowień zawartej umowy. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić zgodnie z dyspozycją art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności. Zamawiający dopuszcza również zmiany zawartej z Wykonawcą umowy w zakresie:
a. Zmian wartości umowy w przypadku:
i. zmiany jednostkowych cen netto o kwotę wynikającą ze zmiany stawki opodatkowania podatkiem akcyzowym, zmiany stawki VAT ;
ii. zmiany cen jednostkowych netto przez Wykonawcę. Warunkiem jest przekazanie informacji Zamawiającemu o planowanych zmianach, w okresie min. 30 dn i przed ich wprowadzeniem oraz o podstawie ich dokonania
iii. dodania nowych obiektów.
b. Zmiany terminu realizacji umowy, w wyniku okoliczność niezależnych od stron, przedłużające się procedury zmiany Wykonawcy, wniesienia środka odwoławczego.
c. Zmiany mocy umownej, w przypadku innego zapotrzebowania na moc, niż określono w dokumentacji projektowej po otrzymaniu zgody na taką zmianę od Operatora Systemu Dystrybucyjnego, do którego sieci przyłączony jest dany punkt poboru.
d. Zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację zamówienia
e. Zmiany harmonogramu rozliczeń, jeżeli jest on korzystny dla Zamawiającego
f. Zmian w wykazie obiektów, szczególnie w przypadku zmian administratora obiektu, oddania nowych obiektów do użytku, zmian własnościowych;
g. Zmiany grupy taryfowej, jeżeli jest ona korzystna dla Zamawiającego;
pkt 18-20 PPU
18. Strony przewidują możliwości zmiany umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia. Poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia uprawniający Wykonawcę Umowy do żądania zmiany wynagrodzenia ustala się na 2,5 % w stosunku do poziomu cen tych samych materiałów lub kosztów z dnia składania ofert. Początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia ustala się na dzień zaistnienia przesłanki w postaci wzrostu wynagrodzenia ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia o 2,5 %. Maksymalna wartość poszczególnej zmiany wynagrodzenia, którą dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia, o których mowa w niniejszym podpunkcie to 2,5% wynagrodzenia za zakres Przedmiotu umowy niezrealizowany jeszcze przez Wykonawcę przed dniem złożenia wniosku, a łączna maksymalna wartość wszystkich zmian wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia to 3% wynagrodzenia, o którym mowa w § ..... umowy, przy czym przez maksymalną wartość korekt, należy rozumieć wartość wzrostu lub spadku wynagrodzenia Wykonawcy wynikającą z waloryzacji.
19. W sytuacji opisanej w ust. 18 zmiany (wzrostu lub spadku) ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia o 2,5% Wykonawca jest uprawniony złożyć Zamawiającemu pisemny wniosek o zmianę Umowy w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po zmianie ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia. Informacja powinna zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie Umowy. Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy określonego w rozliczeniu częściowym ulegnie waloryzacji o zmianę wskaźnika cen z zastrzeżeniem postanowień ust. 18.
20. Zmiana wynagrodzenia, o której mowa w ust. 18 jest możliwa po 6 miesiącach od dnia zawarcia umowy i jest możliwa wyłącznie w stosunku do niewykonanej części umowy w przypadku udowodnienia przez Wykonawcę, że wskazana zmiana ma wpływ na koszty wykonania umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-04 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-04 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-02-02
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Przedmiot zamówienia winien zostać wykonany w następującym terminie (dotyczy Zadania nr 1÷2): od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2023 rokuZamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w:
1. art. 108 ust. 1 pkt 1) - 6) Pzp (obligatoryjne przesłanki wykluczenia).
2. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspominanej ustawy.
INNE PRZETARGI Z BIERUNIA
- UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ
- Modernizacja rozdzielni R-4, 6 kV, rozdzielń niskiego napięcia oraz układu sterowania i wizualizacji w stacji wentylatorów głównego przewietrzania przy szybie III dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Piast-Ziemowit Ruch Piast.
- Świadczenie usług serwisowych transformatorów produkcji ELGÓR-HANSEN, CARBOAUTOMATYKA, MARTECH-PLUS, UNISTER PLUS dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A.
- Dostawa ognioszczelnych stacji transformatorowych do ściany 996a w pokł. 209 w partii Va dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A. Odzdział KWK Piast-Ziemowit Ruch Piast.
- Dostawa kompletnej wiertnicy hydraulicznej wraz z osprzętem do wierceń kierunkowych dla Oddziału Zakład Górniczych Robót Inwestycyjnych Polskiej Grupy Górniczej S.A.
więcej: przetargi w Bieruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.