Ogłoszenie z dnia 2025-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00611850/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
JEDNORAZOWA DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK DLA LODR W KOŃSKOWOLI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Końskowoli
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004204461
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pożowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Końskowola
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-130
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wodr@wodr.konskowola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodr.konskowola.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lodr-konskowola.ezamawiajacy.pl/pn/lodr-konskowola/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
doradztwo rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
JEDNORAZOWA DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK DLA LODR W KOŃSKOWOLI2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20daacc3-1a65-4a6c-82bc-0a31f2fc82ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00007360
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042962/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 tonery
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00611850
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
JEDNORAZOWA DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK DLA LODR W KOŃSKOWOLI
4.5.3.) Główny kod CPV: 30192113-6 - Wkłady drukujące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258886,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 417182,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258886,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRAXIS ŁÓDŹ Pilecka i Petlak Sp. jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251020624
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258886,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 dni
INNE PRZETARGI KOŃSKOWOLA
- Opracowanie Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego w Gminie Końskowola;
- Ubezpieczenie komunikacyjne, ubezpieczenie mienia, ubezpieczenie oc działalności
więcej: przetargi KOŃSKOWOLA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa zestawów komputerowych, laptopów, tonerów i akcesoriów dla Urzędu Miasta Częstochowy - 6 części
- Zakup tonerów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
- Usługa dzierżawy drukarek wraz z dostawą drukarek dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kserograficznych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
- Zakup artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów i tuszy do drukarek
- dostawa i usługa z zakresu informatyki w podziale na 2 zadania
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.