Ogłoszenie z dnia 2021-02-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00005977/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-08
- 2021/BZP 00005977/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-08 (po zmianach)
- 2022/BZP 00137941/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-27
- 2021/BZP 00013555/01 - Wynik z dnia 2021-03-04
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00007425 z dnia 2021-02-15 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywna dostawa paliw płynnych, dodatku katalitycznego do paliw oraz świadczenia usług mycia pojazdów na potrzeby Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu w Mielcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiatowa Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład w Mielcu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 831364262
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Żeromskiego, 22
1.4.2.) Miejscowość: Mielec
1.4.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.4.7.) Numer telefonu: +48 177736301
1.4.8.) Numer faksu: +48 177800552
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pogotowie-mielec.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie-mielec.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007425
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-02-15
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00005977/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych, dodatku katalitycznego do paliw oraz świadczenia usług mycia pojazdów na potrzeby Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu w Mielcu.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawy paliw płynnych, odpowiadających Polskim Normom: oleju napędowego ON (letni, przejściowy, zimowy w zależności od temperatury otoczenia – okresu) i benzyny bezołowiowej do karetek i samochodów służbowych Zamawiającego oraz urządzeń do utrzymania porządku; dodatku katalitycznego do paliwa (AdBlue) oraz mycie pojazdów Zamawiającego w formie bezgotówkowej. Oferowane paliwa muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680), ustawie z 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 133) oraz odpowiednio Norm PN – EN 228 (Pb) i PN – EN 590 (ON) lub równoważnych.3. Roczne zapotrzebowanie przez Zamawiającego wynosi: 4.1. Paliwa:- olej napędowy (ON) – 160 000 litrów,- Benzyna bezołowiowa (Pb 95) – 100 litrów,4.2. Dodatek katalityczny (AdBlue)- 3 000 litrów,4.3. Mycie pojazdów – 2 000 żetonów.W związku z tym, że ilość dostaw paliw, ilość dodatku katalitycznego i ilość myć uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiającego, Zamawiający zastrzega, iż ilość podana w niniejszym punkcie jest ilością szacunkową/orientacyjną, podaną w celu prawidłowego określenia wartości zamówienia. Z uwagi na to, ilości określone w niniejszym punkcie mogą ulec zmianie, wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie wg. rzeczywistej ilości dokonanych przez Zamawiającego zakupów.4. Aktualna ilość samochodów Zamawiającego wynosi 29 sztuk. Ilość ta może ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. W razie zwiększenia liczby samochodów, będących w posiadaniu Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia w terminie 10 dni roboczych od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia o konieczności wystawienia nowej karty wraz z niezbędnymi danymi, karty do siedziby Zamawiającego. W razie zgubienia lub zniszczenia karty, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia w terminie 10 dni roboczych od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia o konieczności wystawienia nowej karty wraz z niezbędnymi danymi, przedmiotowej karty do siedziby Zamawiającego. Wykonawca musi zapewnić blokadę karty po zgłoszeniu jej utraty w sieci punktów sprzedaży. Zapłata za wystawienie i dostawę nowej karty będzie zgodna z warunkami handlowymi obowiązującymi u Wykonawcy. Zamawiający powiadomi pisemnie o wycofaniu z użytkowania samochodu i zaprzestania użytkowania karty oraz zwróci kartę, która zostanie wycofana.5. Paliwa będą tankowane bezpośrednio do zbiorników pojazdów Zamawiającego na stacjach paliwowych wybranego Wykonawcy, sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego, a do urządzeń do utrzymania porządku do kanistra.6. Sprzedaż paliwa, dodatku katalitycznego i mycie powinno odbywać się bezgotówkowo, na podstawie „karty paliwowej” (29 sztuk Kart Flotowych, wystawionych na numer rejestracyjny samochodu oraz 3 Karty Flotowe wystawione uniwersalnie). Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN. Karty muszą być wyposażone w pasek magnetyczny lub mikroprocesor. Pierwsze karty będą wydawane bezpłatnie (32 szt.). Wykonawca zobowiązany będzie na swój koszt dostarczyć do siedziby Zamawiającego ww. karty dla pojazdów będących w posiadaniu Zamawiającego. Dane konieczne do wystawienia kart zostaną niezwłocznie dostarczone Wykonawcy po podpisaniu umowy. 7. Zamawiający dopuszcza zmianę cen paliw w trakcie obowiązywania umowy. Każdorazowa transakcja bezgotówkowa realizowana będzie w oparciu o ceny obowiązujące w danym dniu na danej stacji paliw, pomniejszona o udzielony rabat.8. Zakup paliw na stacjach paliw w systemie kart elektronicznych musi odbywać się w zakresie pełnego monitoringu dokonywanych transakcji, m.in. poprzez ewidencjonowanie: daty, miejsca, ilości i rodzaju zakupionego paliwa, dodatku katalitycznego, ceny 1 litra, ilości żetonów, wartości zakupu, wartość rabatu, numeru rejestracyjnego pojazdu dokonującego tankowania, stanu licznika. Taka możliwość kontroli pojazdów i kierowców pozwala na redukowanie kosztów eksploatacji samochodów.9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych, dodatku katalitycznego do paliw oraz świadczenia usług mycia pojazdów na potrzeby Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu w Mielcu.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawy paliw płynnych, odpowiadających Polskim Normom: oleju napędowego ON (letni, przejściowy, zimowy w zależności od temperatury otoczenia – okresu) i benzyny bezołowiowej do karetek i samochodów służbowych Zamawiającego oraz urządzeń do utrzymania porządku; dodatku katalitycznego do paliwa (AdBlue) oraz mycie pojazdów Zamawiającego w formie bezgotówkowej. Oferowane paliwa muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680), ustawie z 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 133) oraz odpowiednio Norm PN – EN 228 (Pb) i PN – EN 590 (ON) lub równoważnych.3. Roczne zapotrzebowanie przez Zamawiającego wynosi: 4.1. Paliwa:- olej napędowy (ON) – 160 000 litrów,- Benzyna bezołowiowa (Pb 95) – 100 litrów,4.2. Dodatek katalityczny (AdBlue)- 3 000 litrów,4.3. Mycie pojazdów – 2 000 żetonów lub 2 000 myć rozliczanych poprzez bezgotówkowe dokonanie transakcji przy użyciu karty paliwowej.W związku z tym, że ilość dostaw paliw, ilość dodatku katalitycznego i ilość myć uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiającego, Zamawiający zastrzega, iż ilość podana w niniejszym punkcie jest ilością szacunkową/orientacyjną, podaną w celu prawidłowego określenia wartości zamówienia. Z uwagi na to, ilości określone w niniejszym punkcie mogą ulec zmianie, wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie wg. rzeczywistej ilości dokonanych przez Zamawiającego zakupów.4. Aktualna ilość samochodów Zamawiającego wynosi 29 sztuk. Ilość ta może ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. W razie zwiększenia liczby samochodów, będących w posiadaniu Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia w terminie 10 dni roboczych od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia o konieczności wystawienia nowej karty wraz z niezbędnymi danymi, karty do siedziby Zamawiającego. W razie zgubienia lub zniszczenia karty, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia w terminie 10 dni roboczych od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia o konieczności wystawienia nowej karty wraz z niezbędnymi danymi, przedmiotowej karty do siedziby Zamawiającego. Wykonawca musi zapewnić blokadę karty po zgłoszeniu jej utraty w sieci punktów sprzedaży. Zapłata za wystawienie i dostawę nowej karty będzie zgodna z warunkami handlowymi obowiązującymi u Wykonawcy. Zamawiający powiadomi pisemnie o wycofaniu z użytkowania samochodu i zaprzestania użytkowania karty oraz zwróci kartę, która zostanie wycofana.5. Paliwa będą tankowane bezpośrednio do zbiorników pojazdów Zamawiającego na stacjach paliwowych wybranego Wykonawcy, sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego, a do urządzeń do utrzymania porządku do kanistra.6. Sprzedaż paliwa, dodatku katalitycznego i mycie powinno odbywać się bezgotówkowo, na podstawie „karty paliwowej” (29 sztuk Kart Flotowych, wystawionych na numer rejestracyjny samochodu oraz 3 Karty Flotowe wystawione uniwersalnie). Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN. Karty muszą być wyposażone w pasek magnetyczny lub mikroprocesor. Pierwsze karty będą wydawane bezpłatnie (32 szt.). Wykonawca zobowiązany będzie na swój koszt dostarczyć do siedziby Zamawiającego ww. karty dla pojazdów będących w posiadaniu Zamawiającego. Dane konieczne do wystawienia kart zostaną niezwłocznie dostarczone Wykonawcy po podpisaniu umowy. 7. Zmawiający dopuszcza zmianę cen paliw w trakcie obowiązywania umowy. Każdorazowa transakcja bezgotówkowa realizowana będzie w oparciu o ceny obowiązujące w momencie realizacji transakcji na danej stacji paliw, pomniejszone o udzielony rabat.8. Zakup paliw na stacjach paliw w systemie kart elektronicznych musi odbywać się w zakresie pełnego monitoringu dokonywanych transakcji, m.in. poprzez ewidencjonowanie: daty, miejsca, ilości i rodzaju zakupionego paliwa, dodatku katalitycznego, ceny 1 litra, ilości żetonów lub ilości myć, wartości zakupu, wartość rabatu, numeru rejestracyjnego pojazdu dokonującego tankowania, stanu licznika. Taka możliwość kontroli pojazdów i kierowców pozwala na redukowanie kosztów eksploatacji samochodów.9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-02-17 10:00
Po zmianie:
2021-02-18 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-02-17 12:00
Po zmianie:
2021-02-18 14:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-03-17
Po zmianie:
2021-03-18
2021-02-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- 10.2025 Sprzedaż i dostawa elektrod i kaniul do generatora impulsów elektrycznych typ LG1 nr kat 2610000 oraz jednorazowego ureterorenoskopu giętkiego kompatybilnego z posiadaną konsolą PV300
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane inwestycji pn. Budowa boiska ze sztucznej trawy przy Szkole Podstawowej Nr 13 w Mielcu (MBO)
- Poprawa dostępności w zakresie dostosowania do potrzeb osób z niepełnosprawnościami i osób starszych budynków użyteczności publicznej należących do Powiatu Mieleckiego - II Liceum w Mielcu
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.