Ogłoszenie z dnia 2021-03-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00005977/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-08
- 2021/BZP 00005977/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-08 (po zmianach)
- 2021/BZP 00007425/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-15
- 2022/BZP 00137941/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-27
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00013555 z dnia 2021-03-04 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa paliw płynnych, dodatku katalitycznego do paliw oraz świadczenia usług mycia pojazdów na potrzeby Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu w Mielcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowa Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład w Mielcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 831364262
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego, 22
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 177736301
1.5.8.) Numer faksu: +48 177800552
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pogotowie-mielec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie-mielec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa paliw płynnych, dodatku katalitycznego do paliw oraz świadczenia usług mycia pojazdów na potrzeby Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu w Mielcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb4a2355-6793-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013555
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005977/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN.3.2021.PSPR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 755000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych, dodatku katalitycznego do paliw oraz świadczenia usług mycia pojazdów na potrzeby Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu w Mielcu.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawy paliw płynnych, odpowiadających Polskim Normom: oleju napędowego ON (letni, przejściowy, zimowy w zależności od temperatury otoczenia – okresu) i benzyny bezołowiowej do karetek i samochodów służbowych Zamawiającego oraz urządzeń do utrzymania porządku; dodatku katalitycznego do paliwa (AdBlue) oraz mycie pojazdów Zamawiającego w formie bezgotówkowej. Oferowane paliwa muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680), ustawie z 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 133) oraz odpowiednio Norm PN – EN 228 (Pb) i PN – EN 590 (ON) lub równoważnych.3. Roczne zapotrzebowanie przez Zamawiającego wynosi: 4.1. Paliwa:- olej napędowy (ON) – 160 000 litrów,- Benzyna bezołowiowa (Pb 95) – 100 litrów,4.2. Dodatek katalityczny (AdBlue)- 3 000 litrów,4.3. Mycie pojazdów – 2 000 żetonów lub 2 000 myć rozliczanych poprzez bezgotówkowe dokonanie transakcji przy użyciu karty paliwowej.W związku z tym, że ilość dostaw paliw, ilość dodatku katalitycznego i ilość myć uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiającego, Zamawiający zastrzega, iż ilość podana w niniejszym punkcie jest ilością szacunkową/orientacyjną, podaną w celu prawidłowego określenia wartości zamówienia. Z uwagi na to, ilości określone w niniejszym punkcie mogą ulec zmianie, wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie wg. rzeczywistej ilości dokonanych przez Zamawiającego zakupów.4. Aktualna ilość samochodów Zamawiającego wynosi 29 sztuk. Ilość ta może ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. W razie zwiększenia liczby samochodów, będących w posiadaniu Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia w terminie 10 dni roboczych od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia o konieczności wystawienia nowej karty wraz z niezbędnymi danymi, karty do siedziby Zamawiającego. W razie zgubienia lub zniszczenia karty, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia w terminie 10 dni roboczych od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia o konieczności wystawienia nowej karty wraz z niezbędnymi danymi, przedmiotowej karty do siedziby Zamawiającego. Wykonawca musi zapewnić blokadę karty po zgłoszeniu jej utraty w sieci punktów sprzedaży. Zapłata za wystawienie i dostawę nowej karty będzie zgodna z warunkami handlowymi obowiązującymi u Wykonawcy. Zamawiający powiadomi pisemnie o wycofaniu z użytkowania samochodu i zaprzestania użytkowania karty oraz zwróci kartę, która zostanie wycofana.5. Paliwa będą tankowane bezpośrednio do zbiorników pojazdów Zamawiającego na stacjach paliwowych wybranego Wykonawcy, sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego, a do urządzeń do utrzymania porządku do kanistra.6. Sprzedaż paliwa, dodatku katalitycznego i mycie powinno odbywać się bezgotówkowo, na podstawie „karty paliwowej” (29 sztuk Kart Flotowych, wystawionych na numer rejestracyjny samochodu oraz 3 Karty Flotowe wystawione uniwersalnie). Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN. Karty muszą być wyposażone w pasek magnetyczny lub mikroprocesor. Pierwsze karty będą wydawane bezpłatnie (32 szt.). Wykonawca zobowiązany będzie na swój koszt dostarczyć do siedziby Zamawiającego ww. karty dla pojazdów będących w posiadaniu Zamawiającego. Dane konieczne do wystawienia kart zostaną niezwłocznie dostarczone Wykonawcy po podpisaniu umowy. 7. Zmawiający dopuszcza zmianę cen paliw w trakcie obowiązywania umowy. Każdorazowa transakcja bezgotówkowa realizowana będzie w oparciu o ceny obowiązujące w momencie realizacji transakcji na danej stacji paliw, pomniejszone o udzielony rabat.8. Zakup paliw na stacjach paliw w systemie kart elektronicznych musi odbywać się w zakresie pełnego monitoringu dokonywanych transakcji, m.in. poprzez ewidencjonowanie: daty, miejsca, ilości i rodzaju zakupionego paliwa, dodatku katalitycznego, ceny 1 litra, ilości żetonów lub ilości myć, wartości zakupu, wartość rabatu, numeru rejestracyjnego pojazdu dokonującego tankowania, stanu licznika. Taka możliwość kontroli pojazdów i kierowców pozwala na redukowanie kosztów eksploatacji samochodów.9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09134100-8 - Olej napędowy
50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 798421,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 798421,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 798421,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Koncern Naftowy ORLEN Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7740001454
7.3.3) Ulica: Chemików 7
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-411
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 798421,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
2021-03-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1 190R w km 0+000 ÷ 2+300 w m. Wola Mielecka, Piątkowiec;
- USŁUGA UBEZPIECZENIA POWIATU MIELECKIEGO
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane inwestycji pn. Budowa boiska ze sztucznej trawy przy Szkole Podstawowej Nr 13 w Mielcu (MBO)
- Promocja Powiatu Mieleckiego poprzez sport w 2025 r.
- Opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa
- Poprawa dostępności w zakresie dostosowania do potrzeb osób z niepełnosprawnościami i osób starszych budynków użyteczności publicznej należących do Powiatu Mieleckiego - II Liceum w Mielcu
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych dla Zespołu Szkół Rolniczych w Białymstoku
- Zakup i dostawa oleju napędowego na potrzeby Gminy Szudziałowo
- Dostawa paliw płynnych: oleju napędowego ON, benzyny bezołowiowej Pb 95 dla potrzeb Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie.
- Bezgotówkowy zakup paliw ( teren RP) dla pojazdów i maszyn roboczych Uzdrowiska Ciechocinek S.A. - CPV
- Sukcesywna dostawa paliw w obrocie bezgotówkowym dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Rzeszowie w okresie 36 miesięcy.
- Zakup paliwa na potrzeby Zakładu Profilaktyki Onkologicznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii. IZP.2411.30.2025.AJ
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.