Ogłoszenie z dnia 2024-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00538591/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów szkół podstawowych w Gminie Lipowiec Kościelny w latach 2024-2026.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipowiec Kościelny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378232
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipowiec Kościelny 213
1.5.2.) Miejscowość: Lipowiec Kościelny
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-545
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lipowieckoscielny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipowieckoscielny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lipowieckoscielny.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów szkół podstawowych w Gminie Lipowiec Kościelny w latach 2024-2026.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-548a41f7-94f1-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00007481
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00003634/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów szkół podstawowych w Gminie Lipowiec Kościelny w latach 2024-2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00538591
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OŚW.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 990596,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów szkół podstawowych w Gminie Lipowiec Kościelny w latach 2024-2026.
1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów szkół podstawowych w Gminie Lipowiec Kościelny w latach 2024-2026.
1.1. Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy – Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz.U. z 2023 r., poz. 1047 z poźn. zm.), ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2201) i innych przepisach związanych z przewozem osób.
1.2. Przewóz uczniów obejmuje uczniów następujących szkół:
a) Szkoły Podstawowej im. bł. bp. Leona Wetmańskiego w Lipowcu Kościelnym, 06-545 Lipowiec Kościelny 212- dzieci dojeżdżające z Woli Kęczewskiej i Kęczewa (łączna liczba dojeżdżających uczniów- 32);
b) Szkoły Podstawowej w Zawadach, Zawady 60, 06-545 Lipowiec Kościelny - dzieci dojeżdżające z Dobrej Woli, Rumoki, Niegocina i Grądku (łączna liczba dojeżdżających uczniów- 67);
c) Szkoły Podstawowej w Turzy Małej, Turza Mała 15, 06-545 Lipowiec Kościelny - dzieci dojeżdżające z Łomi, Borowego, Lewiczyna i Krępy (łączna liczba dojeżdżających uczniów- 28); .
1.3. Wykonawca zapewnia opiekunów dowożonych i odwożonych uczniów.
1.4. Szczegółowy plan przewozów będzie dostosowany do planów lekcji w poszczególnych szkołach, uzgodniony z Dyrektorami szkół i zatwierdzony przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany rozkładu jazdy. Wszelkie zmiany w tym zakresie ustalane będą bezpośrednio pomiędzy Wykonawcą a Dyrektorami szkół, przynajmniej na dwa tygodnie przed planowaną zmianą.
1.5. Wskazane trasy nie uwzględniają dojazdu przewoźnika z bazy do przystanków początkowych tras dowozu oraz odjazdu z przystanków końcowych trasy, które zapewnia we własnym zakresie.
1.6. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany na podstawie comiesięcznego zapotrzebowania na imienne bilety miesięczne oraz rozkładu jazdy ustalonego z kierownikami jednostek oświatowych po zatwierdzeniu przez Zamawiającego.
1.7. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany liczby dowożonych uczniów oraz tras ich przewozów. W przypadku zwiększenia liczby dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie, z możliwością modyfikacji trasy przejazdu.
1.8. Przewozy odbywają się w dni nauki szkolnej według uzgodnionego z dyrektorami szkół przebiegu tras przewozów oraz godzin przejazdu i odjazdu autobusów. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Dyrektorów szkół i zatwierdzeniu przez Zamawiającego.
1.9.Dowóz uczniów do szkół:
a) rozpoczęcie dowozu odbywać się będzie nie wcześniej niż od godz. 7:00,
b) dowiezienie uczniów do szkół musi nastąpić najpóźniej o godz. 7:50,
c) odwiezienie uczniów po zakończeniu zajęć odbywać się będzie od ok. godz. 11:40 do 16:15,
d) dowóz odbywać się będzie w dni nauki szkolnej,
e) w przypadku odpracowywania przez uczniów zajęć szkolnych w innym dniu (wolnym od zajęć), Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym z Dyrektorami szkół, po jego zatwierdzeniu przez Zamawiającego.
1.10.Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, a tym samym spełniać wszystkie kryteria i wymogi związane z przewozem pasażerskim , o którym mowa w Ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2201).
1.11. Autobusy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących dla wszystkich uczniów podróżujących autobusem na określonej trasie.
1.12. W przypadku wprowadzenia przez organy administracji państwowej obostrzeń w związku, z którymi konieczne będzie ograniczenie ilości przewożonych osób, Wykonawca musi zapewnić przy zachowaniu ceny ofertowej brutto, na danej trasie/ odpowiednią ilość autobusów spełniając wprowadzone przez ustawodawcę ograniczenia/obostrzenia.
1.13. Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem w zakresie OC posiadacza pojazdu mechanicznego oraz NNW przewożonych osób.
1.14. W przypadku awarii autobusu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego środka transportu, w taki sposób, aby nie powodował opóźnień czasowych kursu. Wobec powyższego, Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania rezerwowym pojazdem.
1.15. W przypadku braku przewozu lub opóźnień w przewozie, w stosunku do rozkładu jazdy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia wykonania przewozu zastępczego innemu podmiotowi na koszt Wykonawcy. Wyjątkiem są przyczyny obiektywne, niezależne od Wykonawcy (utrudnienia w ruchu drogowym, niesprzyjające warunki atmosferyczne itp.).
1.16. Wszystkie elementy kosztów mają być zawarte w cenie biletu miesięcznego.
1.17. Wykonawca może świadczyć usługi na rzecz innych osób w ramach opłat biletowych z zastrzeżeniem, iż musi zapewnić przede wszystkim transport dzieciom w ramach zawartej umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 990596,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1403696,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 990596,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewozy Fabisiak L. Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5691904504
7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 8
7.3.4) Miejscowość: Mława
7.3.5) Kod pocztowy: 06-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEWOZY FABISIAK L. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEWOZY FABISIAK L. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 990596,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2026-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przewóz uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia nauki pływania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły w roku 2025
- Obsługa transportu pasażerskiego w zakresie czarteru samolotu pasażerskiego i transferów lokalnych oraz świadczenie kompleksowej usługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych
- Zakup i sukcesywne dostawy nowych płyt drogowych wielootworowych typu Jumbo o wymiarach 100x75x12,5 cm w ilości 6.500 sztuk.
- Dostawa kamienia wapiennego z przeznaczeniem na remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Kowalewo Pomorskie
- Dostawa klińca frakcji 4-31,5 mm przeznaczonego do utwardzenia dróg gminnych w Gminie Skołyszyn w roku 2025
- Dostawa i rozładunek kruszywa do remontów dróg gminnych Gminy Bobrowo.
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.