eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KętrzynSukcesywne dostawy środków czystości do siedziby jednostek organizacyjnych powiatu kętrzyńskiego w roku 2023



Ogłoszenie z dnia 2023-01-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy środków czystości do siedziby jednostek organizacyjnych powiatu kętrzyńskiego w roku 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751154

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bałtycka 20

1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.witkowska@starostwo.ketrzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.ketrzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/starostwo.ketrzyn/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administrowanie drogami publicznymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy środków czystości do siedziby jednostek organizacyjnych powiatu kętrzyńskiego w roku 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a162bbde-81fb-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00007607

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.PK.343.31.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są „Sukcesywne dostawy środków czystości do siedziby jednostek organizacyjnych powiatu
kętrzyńskiego w roku 2023”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w zał. nr 5 do SWZ.
2. Dostawy środków czystości dokonywane będą sukcesywnie w miarę bieżących potrzeb danego Zamawiającego na
podstawie pisemnego zamówienia (e-mailem). Dostawca będzie dostarczał sukcesywnie w ciągu roku zamówienia
częściowe do każdej z jednostek (zamówienia składane nie częściej niż raz na dwa tygodnie), tj.:
1) Starostwa Powiatowego w Kętrzynie, Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn
2) Powiatowego Domu Dziecka w Reszlu, ul. Łukasińskiego 3, 11-440 Reszel
3) Powiatowego Domu Dziecka w Kętrzynie, ul. Klonowa 28, 11-400 Kętrzyn
4) Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kętrzynie im. Św. Jana Pawła II, ul. Klonowa 2b, 11-400 Kętrzyn
5) Zespołu Szkół im. Macieja Rataja w Reszlu, ul. Łukasińskiego 3, 11-440 Reszel
6) I Liceum Ogólnokształcącego im. Wojciecha Kętrzyńskiego w Kętrzynie, ul. Powstańców Warszawy 2, 11-400 Kętrzyn
7) Powiatowego Centrum Edukacyjnego w Kętrzynie, ul. Poznańska 21, 11-400 Kętrzyn
8) Zespołu Szkół im. Marii Curie Skłodowskiej w Kętrzynie, ul. Wojska Polskiego 12, 11-400 Kętrzyn
9) Zarządu Dróg Powiatowych w Kętrzynie, ul. Bałtycka 20, 11-400 Kętrzyn
10) Centrum usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego, Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn.
3. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w zał. nr 4 do SWZ - projekcie umowy oraz zał.
nr 5 do SWZ – opisie przedmiotu zamówienia, przy czym ilości określone w opisie mają charakter wyłącznie szacunkowy.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia asortymentu w ilościach różnych tzn. innych niż te określone w zał.
nr 1a i zał. nr 5 do SWZ, na podstawie bieżących potrzeb poszczególnych Zamawiających.
5. Zamawiający zastrzega prawo niewykorzystania maksymalnej kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.
Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania co najmniej 60% wartości wynagrodzenia brutto podpisanej przez siebie
umowy. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie z tytułu nie wykorzystania pełnej wartości brutto
umowy.
6. Dostarczany asortyment musi być nowy, zgodny co do opisu określonego (odpowiednio do rodzaju asortymentu) w
załączniku do umowy, opakowany w oryginalne opakowania producenta, gwarantujące zabezpieczenia jego elementów
przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania, fabrycznie zamknięty i nienaruszony,
posiadający zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące asortyment.
7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością i terminowo.
8. Wykonawca ma obowiązek dostaw przedmiotu zamówienia do siedziby każdej z jednostek, w ilości i asortymencie
określonym w zamówieniu częściowym na podstawie pisemnego zamówienia (e-mailem), własnym transportem, na swój
koszt i ryzyko.
9. W przypadku awarii środka transportu Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania we własnym zakresie
transportu zastępczego w celu zapewnienia ciągłości dostaw.
10. Wykonawca ma obowiązek dostarczania produktów zgodnych z wymaganiami Zamawiającego wskazanych w zał. nr 1a
do SWZ - formularzu cenowym, zał. nr 5 do SWZ - opisie przedmiotu zamówienia oraz w treści niniejszej SWZ.
11. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania w obowiązujących przepisach prawa dotyczących środków czystości, a
w szczególności: ustawy z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U.2020.2289 tj.) i
ustawy z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (Dz.U.2021.24 tj.).
12. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone produkty na okres 12 miesięcy liczony od dnia dokonania dostawy i
podpisania dokumentu odbioru przez przedstawiciela z każdej jednostki Zamawiającego i Wykonawcy, ale nie krótszy niż
gwarancja producenta, w opakowaniach oznakowanych w ustawowo określony sposób – zgodnie z ustawą z dnia 25 lutego
2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U.2020.2289 tj.).
13. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania produktów bezpośrednio osobie upoważnionej do odbioru oraz do
udostępnienia przy dostawie wszystkich niezbędnych informacji w celu dokonania oceny ilościowo-jakościowej przedmiotu
dostawy. Nie dopuszcza się pozostawienia produktów przez przedstawiciela Wykonawcy bez nadzoru lub osobom
nieupoważnionym.
14. Dostawy środków czystości będą dokonywane sukcesywnie, w miarę bieżących potrzeb Zamawiających wymienionych
powyżej w pkt. 3 (10) jednostek na terenie powiatu kętrzyńskiego – miejscowości: Kętrzyn i Reszel) na podstawie
pisemnego zamówienia. Termin realizacji częściowych dostaw do każdej jednostki wymienionej powyżej w pkt. 3 zostanie
określony w Formularzu ofertowym –licząc od daty złożenia zamówienia. Za dni robocze uważa się dni od poniedziałku do
piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8:00 do 15:00.
15. Ilekroć w treści SWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia, załącznikach do SWZ użyte są znaki towarowe, patenty
lub pochodzenie, a także normy, Zamawiający dopuszcza znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy
równoważne. Asortyment równoważny winien posiadać cechy techniczne, jakościowe, funkcjonalne, użytkowe, właściwości
lub skład odpowiadające cechom wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia lub posiadać cechy lepsze.
16. Wszystkie użyte w specyfikacji i załącznikach, znaki handlowe, towarowe, przywołania patentów, nazwy modeli, numery
katalogowe służą jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych funkcjonalnych, użytkowych, właściwości lub
składu produktu, a nie są wskazaniem na producenta. Użyte wszelkie nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia
Zamawiający traktuje jako informację uściślającą, która została użyta wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego.
Zamawiający wskazał w opisie poszczególnych produktów kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
17. Wykonawca, który do wyceny przyjmie rozwiązania równoważne jest zobowiązany udowodnić równoważność przyjętych
produktów.
18. W celu potwierdzenia, że oferowane rozwiązanie równoważne spełnia wymagania określone w SWZ i załącznikach do
SWZ, wykonawca złoży szczegółowy opis oferowanego produktu zamówienia równoważnego, w którym dla każdego
produktu określi nazwę producenta, nazwa produktu oraz inne cechy produktu pozwalające na jednoznaczną identyfikację
zaoferowanego produktu i potwierdzenie zgodności z opisem przedmiotu zamówienia.
19. Opis oferowanego produktu, z którego w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego wynikać powinno, iż
oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych lub lepszych parametrach, wymagane są tylko dla produktu innego
niż typ, nazwa wskazane w opisie.
Przykładowo: (Opis - poz. nr 17), jeżeli Wykonawca zaoferuje produkt TYTAN, spełniający wszystkie wymagania opisane w
pozycji nr 17, Wykonawca nie jest zobowiązany do dodatkowego opisu.
Jeżeli natomiast, będzie to inny produkt niż TYTAN, spełniający wszystkie wymagania opisane w pozycji nr 17, Wykonawca
zobowiązany jest dokonać opisu.
20. Także w przypadku braku wskazania przez Zamawiającego typu produktu z nazwy, Wykonawca zobowiązany jest do
dokonania opisu z podaniem nazwy.
21. Zgodnie z art. 101 ust. 4 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w SWZ oraz załącznikach
do SWZ, za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji
technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, w tym dokumenty równoważne.
22. Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek zapoznać się ze specyfikacją warunków zamówienia, przedmiotem
zamówienia, projektem umowy, jak również uzyskać inne niezbędne informacje potrzebne dla sporządzenia oferty. Zakłada
się, że Wykonawca uwzględnił w ofercie dane udostępnione przez Zamawiającego, w tym wyjaśnienia i modyfikacje.
23. Zamawiający w związku z art. 91 ust. 2 Pzp wskazuje brak podziału przedmiotowego zamówienia na części: aspekty
ekonomiczne, techniczne, organizacyjne jak również celowość zamówienia przemawiają za decyzją o braku podziału
zamówienia na części. Podział groziłby nadmiernymi trudnościami organizacyjnymi przy realizacji zamówienia, co mogłoby
skutkować niezrealizowaniem zamówienia w sposób skoordynowany i terminowy. Jednocześnie niedokonanie podziału nie
narusza konkurencji poprzez ograniczenie możliwości ubiegania się o zamówienie mniejszym podmiotom, w szczególności
małym i średnim przedsiębiorstwom. Brak podziału zamówienia pozwala na uzyskanie przez zamawiającego korzystnej
oferty cenowej przy jednoczesnym zachowaniu konkurencji na rynku.
24. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez
Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm
podwykonawców oraz ich udziału procentowego w realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące

39831000-6 - Preparaty piorące

39831240-0 - Preparaty czyszczące

39525800-6 - Ściereczki do czyszczenia

19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym

33741200-8 - Płyny do rąk i ciała

33711900-6 - Mydło

33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164041,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164041,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164041,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia artykułów spożywczo-przemysłowych „WIPSÓR” Jerzy Roszkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7390102863

7.3.3) Ulica: Wipsowo 81B

7.3.4) Miejscowość: Barczewo

7.3.5) Kod pocztowy: 11-010

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3512,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Ogłoszenie o zamówieniu opublikowano w dniu 18.11.2022 r. pod nr 2022/BZP 00447122/01 na koncie Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego. Zamawiającym jest Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego działające w imieniu własnym oraz na podstawie wyznaczenia zgodnie art. 41 ustawy Pzp jako jednostka organizacyjna właściwa do przeprowadzenia postępowania w imieniu i na rzecz Jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego, w tym Zarządu Dróg Powiatowych w Kętrzynie. Każda jednostka, również Zarząd Dróg Powiatowych w Kętrzynie podpisał z wybranym wykonawcą odrębną umowę.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.