eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałobrzegiUsługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów powstających na terenie gminy Białobrzegi w kontenerach KP-7



Ogłoszenie z dnia 2022-01-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów powstających na terenie gminy Białobrzegi w kontenerach KP-7

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH

1.3.) Oddział zamawiającego: w BIAŁOBRZEGACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7981477750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: RZEMIEŚLNICZA

1.5.2.) Miejscowość: Białobrzegi

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-800

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zuk@bialobrzegi.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zuk.bialobrzegi.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/bialobrzegi

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów powstających na terenie gminy Białobrzegi w kontenerach KP-7

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ab841eb-6197-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00007934

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00309222/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów powstających na terenie gminy Białobrzegi w kontenerach KP-7

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00323494/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZUK.2710.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 150000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja w roku 2022 usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów powstających na terenie gminy Białobrzegi w kontenerach KP-7.
UWAGA.
Zamawiający dąży do rozstrzygnięć, aby okres świadczenie usługi zaczęło swój bieg od 01.01.2022 roku, natomiast nie można wykluczyć sytuacji wynikającej z procedury przetargowej, że termin ten nie będzie możliwy do osiągnięcia, wówczas okres liczony będzie od możliwie najbliższego okresowi.

Wywóz odpadów odbywał się będze z następujących punktów. Kontenery do realizacji zamówienia dostarczy oferent:
2 szt. kp 7 odkryty na plac przy ul. Rzemieślnicza 51 w Białobrzegach;
1 szt. kp 7 odkryty na plac przy cmentarzu parafialnym, ul. Krakowska w Białobrzegach;
1 szt. kp 7 kryty na tereny nadpiliczne w Białobrzegach /w okresie wakacji/;
2 szt. kp 7 odkryty na plac przy cmentarzu komunalnym w Białobrzegach



Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania następujących frakcji odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Białobrzegi:

1) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (odpady zebrane z koszy ulicznych, kąpieliska oraz targowiska miejskiego), kod odpadu 20 03 01, 20 03 02
2) Inne odpady nieulegające biodegradacji (odpady z cmentarzy), kod odpadu 20 02 03

Prognozowana ilość odpadów:
(20 03 01) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 60 ton
(20 03 02) odpady z targowisk 15 Mg
(20 02 03) inne odpady nieulegające biodegradacji 70 ton

Usługi świadczone będą każdorazowo na zlecenie Zamawiającego. Zlecenia składane będą drogą telefoniczną, a w przypadku braku możliwości złożenia zlecenia drogą telefoniczną (np. awaria linii), zlecenia składane będą za pomocą poczty elektronicznej.
Odpady zostaną odebrane w terminie 1 dnia roboczego od daty zgłoszenia odbioru

4.5.3.) Główny kod CPV: 90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186354 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JARPER SP. Z O.O

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230950562

7.3.3) Ulica: Al. Krakowska 108 A

7.3.4) Miejscowość: Kolonia Warszawska

7.3.5) Kod pocztowy: 05-552

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.