Ogłoszenie z dnia 2022-01-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00185541/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie (remont węzła + dostawa mebli)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350132584
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zarzecze, 106
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-134
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 478359150
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@straz.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kwpsp-krakow
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/malopolska_straz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie (remont węzła + dostawa mebli)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fce829da-19f8-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00007966
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012932/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remont pomiszczeń Komendy Wojewódzkiej Państowej Straży Pożarnej w Krakowie (remont węzła + dostawa mebli)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00185541/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.2370.16.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 576227,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: remont pomieszczeń Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie (remont węzła + dostawa mebli).
Zakres prac remontowych obejmuje:
- zmianę układu ścian gabinetów zastępców Małopolskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej i pomieszczenia socjalnego (wyburzenie ściany i otworu drzwiowego, powiększenie pomieszczenia socjalnego, wydzielenie ściankami g-k nowego korytarza do pomieszczeń zastępców Małopolskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej,
- remont łazienek (skucie płytek ściennych i podłogowych, demontaż istniejących misek ustępowych, pisuaru, brodzików i umywalek, montaż nowych okładzin ściennych, nowej armatury, wymiana grzejników łazienkowych),
- wymianę posadzek i wykończenie wg. zestawienia załączonego do dokumentacji projektowej,
- montaż aluminiowych listew przypodłogowych,
- wymianę drzwi i zestawów drzwiowych,
- montaż nowych drzwi w ścianie działowej do pomieszczenia socjalnego i gabinetu zastępcy Małopolskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej,
- wymianę stolarki okiennej i obróbek blacharskich zewnętrznych we wszystkich remontowanych pomieszczeniach,
- wymianę parapetów,
- malowanie ościeżnic okiennych i skrzydeł od wewnątrz,
- montaż rolet wewnętrznych okiennych,
- wymianę sufitów podwieszanych we wszystkich remontowanych pomieszczeniach oprócz Sali konferencyjnej,
- wykończenie ścian wg. zestawienia załączonego do dokumentacji projektowej,
- obudowę kanału wentylacyjnego w pomieszczeniu socjalnym prowadzącego od okapu do otworu wentylacyjnego płytami g-k,
- wymianę kratek wentylacyjnych,
- wymianę grzejnika,
- wyposażenie pomieszczeń wg. zestawienia załączonego do dokumentacji projektowej,
- wykonanie instalacji silnoprądowej (gniazd i oświetlenia) dla pomieszczeń objętych remontem.
Przed przystąpieniem do wykonywania robót należy wykonać wszystkie niezbędne zabezpieczenia, zgromadzić niezbędne narzędzia i sprzęt. Zamawiający informuję, że roboty budowlane będą wykonywane w obiekcie czynnym w związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac w sposób umożliwiający normalne korzystanie z reszty pomieszczeń znajdujących się w budynku.
Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania prac powinny spełniać wymagania odpowiednich norm i posiadać aprobaty techniczne, atesty, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do stosowania, deklarację zgodności wymagane lub dobrowolnie stosowane przez producentów.
Wszystkie materiały nie nadające się do ponownego użycia należy zutylizować i dokumenty dotyczące utylizacji przekazać Zamawiającemu. Pozyskane materiały rozbiórkowe nadające się do ponownego wykorzystania należy wywieźć na składowisko uzgodnienie z Zamawiającym.
Szczegółowy zakres prac został przedstawiony w:
- projekcie wykonawczym opracowanym przez Meritum Grupa Budowlana sp. z o. o. sp. k.,
- przedmiarze robót branża budowlana,
- przedmiarze robót branża instalacje sanitarne – CO,
- przedmiarze robót branża elektryczna,
- przedmiarze robót wyposażenie.
Ww. dokumenty stanowią załączniki do niniejszej SWZ.
Zamawiający zaznacza, że załączone przedmiary mają wyłącznie charakter pomocniczy i orientacyjny, podstawą do obliczenia ceny oferty jest projekt wykonawczy.
Zamawiający nie dopuszcza składnia ofert częściowych ani wariantowych.
Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej przez Wykonawcę. W przedmiotowej sprawie należy kontaktować się z Naczelnikiem Wydziału Kwatermistrzowskiego nr telefonu 47 835 91 11 lub jego zastępcą nr telefonu 47 835 91 12 (603 900 998).
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących realizacji niniejszego zamówienia (zgodnie z art. 60 ustawy PZP).
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik do SWZ – projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45261320-3 - Kładzenie rynien
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 777811,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 853218,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 777811,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Personel Procare sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6783153940
7.3.3) Ulica: św. Filipa 23/4
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-150
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 777811,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Robota budowlana w trybie zaprojektuj i wybuduj polegająca na: Przebudowie stołówki i zaplecza gastronomicznego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na pomieszczenia konferencyjno-biurowe z zapleczem
- Wykonanie modernizacji wewnętrznych linii zasilających elektrycznych WLZ w budynkach mieszkalnych ul. Kobierzyńska 51 (kl. IV-V), Grota Roweckiego 15 (kl. VI-VII), Grota Roweckiego 39 w Krakowie.
- Wymiana oświetlenia klatek schodowych na oświetlenie typu LED w budynkach mieszkalnych ul. Kobierzyńska 51, 99, Lipińskiego 20 w Krakowie.
- Wymiana 65 sztuk zaworów gazowych na klatkach schodowych w budynku mieszkalnym ul. Lipińskiego 8-10 w Krakowie.
- Świadczenie usług telefonii ruchomej wraz z dostawą kart SIM na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
- Wykonywanie remontu wraz z montażem klimatyzacji w apartamencie ŁK 3 w Ośrodku AGH w Łukęcinie ul. Leśna 3 - DE.dzp.272-88/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i montaż magazynów energii elektrycznej dla Gminy Popów"
- Wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych w celu posadowienia rurociągów dla wykonania sieci wodociągowej i przyłącza wody zlokalizowanych w miejscowości Żarów i Kalno gm. Żarów
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Remont ulicy Szkolnej
- Modernizacja istniejącego oświetlenia ulicznego w sołectwach Gminy Lubień - województwo małopolskie
- "Budowa instalacji automatycznego nawadniania boiska głównego w Rosanowie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.