eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koluszki › Wymiana pokrycia dachowego wraz z pracami towarzyszacymi w budynku mieszkalnym położonym w miejscowości Janówka 17A

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-06

Koluszki: Wymiana pokrycia dachowego wraz z pracami towarzyszacymi w budynku mieszkalnym położonym w miejscowości Janówka 17A
Numer ogłoszenia: 200007 - 2009; data zamieszczenia: 06.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne, Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Brzeziny , Kaletnik, ul. Główna 3, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, tel. 044 7141551, faks 044 7141552.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa, Państwowe Gospodarstwo Leśne, Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Brzeziny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachowego wraz z pracami towarzyszacymi w budynku mieszkalnym położonym w miejscowości Janówka 17A.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego wraz z pracami towarzyszącymi w budynku mieszkalnym położonym w miejscowości Janówka 17a . Zakres rzeczowy prac obejmuje w szczególności: Demontaż zgniłej szalówki doświetlenia w połaci dachowej o wym.150*150 cm oraz częściowe podbitki. Demontaż rur i rynien dachowych. Demontaż instalacji odgromowej ponad dachem. Wzmocnienie konstrukcji więźby dachowej poprzez nabicie do krokiew kleszczy dwustronnie o wym. 32/160. Usztywnienie konstrukcji ścian wew. szkieletowych strychu nieużytkowego poprzez nabicie pasami o h-0,50 mb 2-stronne desek iglastych grub 25 mm, 4-stronnie struganych suszonych termicznie w komorze parowej. Wykonanie pasa ślepej podłogi z płyt OSB 3 grub 25 mm. Montaż łączników krokwiowych do wzmocnienia konstrukcji stropu w celu usztywnienia belek stropowych w miejscu ich kotwienia. Likwidacja mostków termicznych stropu poprzez uzupełnienie w stropie wolnych przestrzeni między belkami stropowymi. Wykonanie konstrukcji pod podbitkę podokapową poprzez zamontowanie łat. Montaż podbitki podokapowej z desek profilowanych struganych 4-stronnie łączonych na własne pióro. Montaż deski podokapowej o wym. 25*180mm; kalenicowej o wym. 25*120mm. Montaż podbitki podokapowej o wym.15*100 mm wraz z lakierowaniem. Montaż kontr łat i łat na połaci dachowej. Montaż folii wiatroszczelnej na połaci dachowej. Montaż blachodachówki poliester w kolorze ceglastym. Montaż poziomych ław kominiarskich i stopni. Montaż obróbek blacharskich /pasów pod i nad rynnowych, koszy, naroży, kominów, czapek kominowych itp./. blachą stal ocynk. powlekaną w kolorze ceglastym. Montaż rynien i rur spadowych z blachy stalowej ocynkowanej i powlekanej w kolorze białym. Montaż naświetla dachowego kopułkowego o wym. 150*150 cm. Montaż wyłazu dachowego Fakro typ WSH o wym. 54*75 cm. Montaż schodów na strych nożycowych typ LSF 70/90 cm. Montaż wkładu kominowego ze stali nierdzewnej śred. 120 mm do kotła gazowego. Montaż kratek nawiewnych i wywiewnych. Montaż przewodów wentylacyjnych typu Spiro izolowanych termicznie śred. 100 mm. Montaż wyrzutni dachowych kołowych szt. 2 /łazienka, kuchnia/. Uzupełnienie zerwanych płyt gipsowych z pomalowaniem na ścianach. Montaż złączy i zwodów poziomych instalacji odgromowej, pomiary. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z art. 39 wspomnianej ustawy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.32.20.00 - 45.32.20.00 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia a w szczególności: a) wykażą się ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; b) wykażą się doświadczeniem w postaci wykonania, minimum 2 zamówień tego samego rodzaju, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia, że Wykonawca posiada upoważnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r., Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: a) wykazu wykonanych zamówień tego samego rodzaju w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie; b) wykazu personelu kierowniczego przewidzianego do zatrudnienia przy realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności c) wykazu podwykonawców d) dokumentów stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Kosztorys ofertowy Kwestię składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, reguluje §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.lasy.gov.pl/brzeziny.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Brzeziny, Kaletnik , ul Główna 3, 95-040 Koluszki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Brzeziny, Kaletnik , ul Główna 3, 95-040 Koluszki, sekretariat nadleśnictwa,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.