Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-06
Koluszki: Wymiana pokrycia dachowego wraz z pracami towarzyszacymi w budynku mieszkalnym położonym w miejscowości Janówka 17A
Numer ogłoszenia: 200007 - 2009; data zamieszczenia: 06.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne, Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Brzeziny , Kaletnik, ul. Główna 3, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, tel. 044 7141551, faks 044 7141552.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa, Państwowe Gospodarstwo Leśne, Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Brzeziny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachowego wraz z pracami towarzyszacymi w budynku mieszkalnym położonym w miejscowości Janówka 17A.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego wraz z pracami towarzyszącymi w budynku mieszkalnym położonym w miejscowości Janówka 17a . Zakres rzeczowy prac obejmuje w szczególności: Demontaż zgniłej szalówki doświetlenia w połaci dachowej o wym.150*150 cm oraz częściowe podbitki. Demontaż rur i rynien dachowych. Demontaż instalacji odgromowej ponad dachem. Wzmocnienie konstrukcji więźby dachowej poprzez nabicie do krokiew kleszczy dwustronnie o wym. 32/160. Usztywnienie konstrukcji ścian wew. szkieletowych strychu nieużytkowego poprzez nabicie pasami o h-0,50 mb 2-stronne desek iglastych grub 25 mm, 4-stronnie struganych suszonych termicznie w komorze parowej. Wykonanie pasa ślepej podłogi z płyt OSB 3 grub 25 mm. Montaż łączników krokwiowych do wzmocnienia konstrukcji stropu w celu usztywnienia belek stropowych w miejscu ich kotwienia. Likwidacja mostków termicznych stropu poprzez uzupełnienie w stropie wolnych przestrzeni między belkami stropowymi. Wykonanie konstrukcji pod podbitkę podokapową poprzez zamontowanie łat. Montaż podbitki podokapowej z desek profilowanych struganych 4-stronnie łączonych na własne pióro. Montaż deski podokapowej o wym. 25*180mm; kalenicowej o wym. 25*120mm. Montaż podbitki podokapowej o wym.15*100 mm wraz z lakierowaniem. Montaż kontr łat i łat na połaci dachowej. Montaż folii wiatroszczelnej na połaci dachowej. Montaż blachodachówki poliester w kolorze ceglastym. Montaż poziomych ław kominiarskich i stopni. Montaż obróbek blacharskich /pasów pod i nad rynnowych, koszy, naroży, kominów, czapek kominowych itp./. blachą stal ocynk. powlekaną w kolorze ceglastym. Montaż rynien i rur spadowych z blachy stalowej ocynkowanej i powlekanej w kolorze białym. Montaż naświetla dachowego kopułkowego o wym. 150*150 cm. Montaż wyłazu dachowego Fakro typ WSH o wym. 54*75 cm. Montaż schodów na strych nożycowych typ LSF 70/90 cm. Montaż wkładu kominowego ze stali nierdzewnej śred. 120 mm do kotła gazowego. Montaż kratek nawiewnych i wywiewnych. Montaż przewodów wentylacyjnych typu Spiro izolowanych termicznie śred. 100 mm. Montaż wyrzutni dachowych kołowych szt. 2 /łazienka, kuchnia/. Uzupełnienie zerwanych płyt gipsowych z pomalowaniem na ścianach. Montaż złączy i zwodów poziomych instalacji odgromowej, pomiary. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z art. 39 wspomnianej ustawy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.32.20.00 - 45.32.20.00 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia a w szczególności: a) wykażą się ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; b) wykażą się doświadczeniem w postaci wykonania, minimum 2 zamówień tego samego rodzaju, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia, że Wykonawca posiada upoważnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r., Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: a) wykazu wykonanych zamówień tego samego rodzaju w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie; b) wykazu personelu kierowniczego przewidzianego do zatrudnienia przy realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności c) wykazu podwykonawców d) dokumentów stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Kosztorys ofertowy Kwestię składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, reguluje §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.lasy.gov.pl/brzeziny.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Brzeziny, Kaletnik , ul Główna 3,
95-040 Koluszki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Brzeziny, Kaletnik , ul Główna 3, 95-040 Koluszki, sekretariat nadleśnictwa,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOLUSZEK
więcej: przetargi w Koluszkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie izolacji w formie iniekcji wraz z robotami towarzyszącymi budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I Stopnia przy ul. Teatralnej 8, 66-400 Gorzów Wlkp.
- Modernizacja Budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Aleksandrowie Kujawskim - Etap I.
- Dostosowanie budynków Szkoły Podstawowej w Tarchałach Wielkich, Szkoły Podstawowej w Raczycach oraz Szkoły Podstawowej w Uciechowie do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej
- Budowa ścieżki terenowo- rowerowej typu "Cross Country" wraz z zagospodarowaniem terenu, niezbędną infrastrukturą techniczną, niezbędnymi obiektami budowlanymi i obiektami małej architektury
- Remont pokrycia dachowego nad częścią administracyjną budynku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Restauracja budynku kościoła parafialnego w Czołomyjach
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.