Ogłoszenie z dnia 2023-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00420260/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
- 2022/BZP 00429183/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-08
- 2022/BZP 00432331/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mieszarko – granulatora i laboratoryjnej powlekarki bębnowej tabletek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288886
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rybacka 1
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-204
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: (91) 81 32 611; (91) 48-00-779
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pum.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pum_edu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mieszarko – granulatora i laboratoryjnej powlekarki bębnowej tabletek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a165e428-5505-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00008004
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00404487/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup aparatury naukowo badawczej mieszarko – granulator i laboratoryjna powlekarka bębnowa tabletek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00420260/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-240/64/TP2/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz uruchomieniem fabrycznie nowego sprzętu laboratoryjnego: mieszarko – granulatora i laboratoryjnej powlekarki bębnowej tabletek.2. część 1 – dostawa mieszarko – granulatora.
3. Zamawiający informuje, że posiada urządzenie: procesor fluidalny mini-midi Glatt. Zamawiający wymaga i oczekuje, aby oferowany przez Wykonawcę sprzęt, w każdej części zamówienia, był w pełni kompatybilny z urządzeniem będącym w posiadaniu Zamawiającego.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametrów techniczno – użytkowych, zawarty jest w:
1) zakresie część 1 - w Opisie Przedmiotu Zamówienia - część 1 - stanowiącym załącznik do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 255000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz uruchomieniem fabrycznie nowego sprzętu laboratoryjnego: mieszarko – granulatora i laboratoryjnej powlekarki bębnowej tabletek.2. Część 2 – dostawa laboratoryjnej powlekarki bębnowej tabletek.
3. Zamawiający informuje, że posiada urządzenie: procesor fluidalny mini-midi Glatt. Zamawiający wymaga i oczekuje, aby oferowany przez Wykonawcę sprzęt, w każdej części zamówienia, był w pełni kompatybilny z urządzeniem będącym w posiadaniu Zamawiającego.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametrów techniczno – użytkowych, zawarty jest w:
1) zakresie część 2 - w Opisie Przedmiotu Zamówienia - część 2 - stanowiącym załącznik do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 372000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa faktyczna:
Wykonawca, MMR Consult Sp. z o.o. ul. Rozbrat 6/11, 00-451 Warszawa, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza przekazał Zamawiającemu, za pośrednictwem poczty e-mail na adres przetargi@pum.edu.pl, pismo zawierające oświadczenie woli Wykonawcy o odmowie podpisania umowy o udzielenie zamówienia publicznego.
Oferta Wykonawcy jest jedyną ofertą w przedmiotowym postępowaniu. Wobec powyższego Zamawiający nie ma możliwości dokonania ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych.
Podstawa prawna: art. 255 pkt 7) ustawy p.z.p.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307869,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307869,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 453624,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 453624,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 453624,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MMR Consult Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130008147
7.3.3) Ulica: Rozbrat 6/11
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-451
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawca: Glatt GmbH - producent Werner-Glatt-Strasse 1 79589 Binzen Niemcy
laboratoryjna powlekarka bębnowa tabletek GC 1, Pan coater
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 453624,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-02-28SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) w części 1 – umowa nr 7144/IB/SP/2020 oraz wkład własny;
2) w części 2 - umowa nr 7140/IA/SI/2020 oraz wkład własny.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Organizacja i przeprowadzenie dwudniowego szkolenia wraz z noclegiem i wyżywieniem dla pracowników Publicznych Służb Zatrudnienia pn. "Kodeks postępowania administracyjnego (KPA)
- Zakup i sukcesywna dostawa akumulatorów na podstawie zamówień do SpW będącego na zaopatrzeniu 15 WOG
- "Wykonanie okresowych kontroli stanu technicznego drogowych obiektów inżynierskich zlokalizowanych w ciągu dróg krajowych na terenie województwa zachodniopomorskiego w 2025 r." z podziałem na 7 części
- Komp. konc pop komf odwodn w zlewni Osówki w Szcz. Wykonanie PFU dla konc techniczno-kosztowej zagosp wód opad i roztop w Szcz dla Jednostek Odwod 03 Centrum-Północ, 06 Potoki Wzgórza, 07 Warszewiec
- Dostawa oleju napędowego do OT Nowe Linie
- Dostawa samochodu przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami wraz z windą do transportu osób na wózkach inwalidzkich
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- AD/ZP/15/25 Przedmiotem zamówienia jest zakup wieloantenowych układów nadawczo-odbiorczych współpracujących z dynamiczną macierzą RIS dla Politechniki Poznańskiej.
- Dostawa materiałów do badań laboratoryjnych
- Dostawa aparatury kontrolno-badawczej niezbędnej do realizacji grantu OPUS27
- Dostawa zestawu makiet dydaktycznych do modulacji i badań sygnałów w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Dostawa testów, odczynników laboratoryjnych i dzierżawa aparatu do posiewu krwi i płynów ustrojowych
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.