Ogłoszenie z dnia 2025-01-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00646824/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa organizacja festiwalu dla studentów - Delfinalia 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Morski w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145112
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Morska 81-87
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-225
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 55-86-421
1.5.8.) Numer faksu: 7412250
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umg.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://e-propublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa organizacja festiwalu dla studentów - Delfinalia 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45df2a40-a36a-45f9-9c41-6175ca65f9df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00008053
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019869/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.19 organizacja imprez studenckich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00646824
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CRZP/173/2024/AZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 223577,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa organizacja festiwalu dla studentów - Delfinalia 2025.
2. Termin realizacji zamówienia: 30-31 maja 2025 r. (dopuszczalny termin tydzień przed lub tydzień po ww. terminie dwa dni koncertowe po minimum 6 godzin festiwalu.
3. Miejsce: Molo Południowe w Gdyni k. Gdyńskiego Oceanarium.
4. Przewidywana liczba uczestników jednego dnia co najmniej 10.000 uczestników (w tym zapewniona możliwość zakupu biletu dla każdego zainteresowanego studenta Uniwersytetu Morskiego w Gdyni w cenie nie większej niż 20 zł za 1 dzień uczestnictwa w festiwalu).
5. Do obowiązków Wykonawcy należy kompleksowa organizacja festiwalu, w tym
w szczególności:
1) Zapewnienie Artystów (minimum 4 artystów w każdym dniu koncertowym), w tym:
a) min 4 artystów z listy top 20 OLIS obecnie i za ostatnie półrocze lub rok
b) min 2 artystów ze słuchaczami Spotify ponad 1 mln miesięcznie
c) min 2 artystów ze słuchaczami Spotify ponad 1,5 mln miesięcznie
d) min 4 artystów z ponad 40 tyś. subskrybentów w serwisie YouTube
2) pokrycie wszelkich kosztów związanych z występem Artystów w trakcie trwania festiwalu, w tym honorariów Artystów, kosztów transportu, zakwaterowania, wyżywienia. Do obowiązków Wykonawcy należy również zawarcie umów
z Artystami, pokrycie ewentualnych tantiem autorskich związanych z występem Artystów (ZAIKS), spełnienie warunków określonych w riderze technicznym wykonawcy, zapewnienie innych wymagań określonych przez Artystów;
3) organizacja imprezy masowej we wskazanym terminie na wskazanym terenie
w Gdyni zgłoszonej i zorganizowanej na co najmniej 10 000 uczestników dziennie;
4) scena o wymiarach co najmniej 8 m x 8 m z odpowiednim nagłośnieniem
i oświetleniem pokrywającym wielkość terenu, spełniającym wymogi riderów technicznych artystów oraz obsługą ww. infrastruktury;
5) ochrona osób i mienia zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych;
6) zabezpieczenie medyczne uczestników zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych;
7) zabezpieczenie przeciwpożarowe zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych;
8) wygrodzenie terenu imprezy masowej zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych;
9) zapewnienie na terenie festiwalu zaplecza sanitarnego zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych;
10) samodzielne zapewnienie energii elektrycznej zgodnie z zapotrzebowaniem;
11) kompleksowa organizacja systemu sprzedaży biletów/karnetów festiwalowych celem pokrycia kosztów organizacyjnych;
12) darmowe wejście dla osób VIP wskazanych przez koordynatorów-studentów, w których skład wchodzić będą osoby podane do wiadomości organizatora;
13) organizacja strefy gastronomicznej dla uczestników festiwalu- Wykonawca zajmuje się strefą, jest odpowiedzialny za jej organizację i będzie z niej rozliczany. Istnieje możliwość przekazania strefy innemu podwykonawcy na warunkach ustalonych między podmiotami, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za jej organizację;
14) szeroka promocja imprezy w mediach społecznościowych, lokalnej prasie, radiu
i innych dostępnych platformach w kwocie co najmniej 15 000 zł brutto;
15) Key Visual leży po stronie Wykonawcy łącznie ze stworzeniem strony internetowej i promocją w mediach społecznościowych;
16) sprzątanie terenu imprezy po zakończeniu imprezy oraz w trakcie jej trwania;
17) pozwolenie organizatorów na wstęp wyznaczonych osób wskazanych przez koordynatora ze strony UMG przed scenę w celach promocji. Udostępnienie sceny w razie potrzeby na potrzeby zleceniodawcy (np. rozdanie nagród, przemówienia władz uczelni, gości z miasta etc.);
18) Umożliwienie wykorzystania terenu na potrzeby organizowanych przez PSUM imprez towarzyszących.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952100-3 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92312120-8 - Usługi świadczone przez grupy wokalne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 274500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 274500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Absolwentów Akademii Morskiej w Gdyni
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581496130
7.3.3) Ulica: MORSKA
7.3.4) Miejscowość: GDYNIA
7.3.5) Kod pocztowy: 81-225
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE ABSOLWENTÓW AKADEMII MORSKIEJ W GDYNI
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE ABSOLWENTÓW AKADEMII MORSKIEJ W GDYNI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 274500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-07INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa farb specjalistycznych do remontu dokowego statku Horyzont II - powtórne
- SUKCESYWNE DOSTAWY ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW Z DZIERŻAWĄ SYSTEMU DO OZNACZANIA MOCZU, PŁYNÓW Z JAM CIAŁA I OSADU DO LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- Wykonanie dokumentacji projektowej robót budowlanych na trybunie GOSIR oraz trybunie Olimpijska na Stadionie Miejskim przy ul. Olimpijskiej w Gdyni
- Szkolenie w zakresie metodyki prowadzenia badań naukowych i nawiązywania współpracy z ośrodkami w kraju i za granicą w zakresie nauk o zarządzaniu i jakości - powtórne
- "Sztuczne zasilanie brzegu morskiego w rejonie Półwyspu Helskiego kmH 0,0-23,5"
- Dostawa mebli, krzeseł i foteli
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych w 2025 r. w ramach projektu "Kultura bez granic" z podziałem na części
- Kompleksowa organizacja wydarzenia o charakterze kulturalno-edukacyjnym "Warszawska Wielkanoc 2025"
- Kompleksowa realizacja imprez plenerowych dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23-004
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.