Ogłoszenie z dnia 2025-01-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00618413/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju napędowego do siedziby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rajgrodzie przy ul. Warszawskiej 2A w Rajgrodzie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rajgrodzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001235627
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska
1.5.2.) Miejscowość: Rajgród
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-206
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: (86) 272 17 90
1.5.8.) Numer faksu: (86) 272 17 90
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgkim_rajgrpod@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umrajgrod.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5f430dd1-9e36-43c6-ba78-fa3bb7b1c2001.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju napędowego do siedziby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rajgrodzie przy ul. Warszawskiej 2A w Rajgrodzie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f430dd1-9e36-43c6-ba78-fa3bb7b1c200
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00008101
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00615845/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa oleju napędowego do siedziby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rajgrodzie przy ul. Warszawskiej 2A w Rajgrodzie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00618413
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGKiM.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego z uwzględnieniem sezonowości dostaw (olej napędowy zimowy lub letni). Przewidywana wielkość zamówienia ok 30 000 litrów w okresie trwania umowy.
2. Dostawa oleju napędowego odbywać się będzie partiami autocysternami wyposażonymi w urządzenia pomiarowe w temperaturze referencyjnej 15ºC. Dostawa realizowana będzie do siedziby Zakładu w ilościach zgodnych z zamówieniem, nie mniej niż 1000 litrów przy jednokrotnym zamówieniu.
3. Dostarczony olej napędowy musi odpowiadać wymogom normy PN-EN 590:2022-08 oraz wymogom zawartym w rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dn. 26.06.2024r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2024 poz. 1018.) – olej napędowy.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych zamawianego oleju napędowego stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
5. Określone przez Zamawiającego ilości paliwa stanowią szacunkową ilość i nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń wobec Zamawiającego z tytułu niezrealizowania maksymalnej wartości umowy lub zakupu mniejszej ilości paliwa w okresie jej obowiązywania.
6. Zamawiający zobowiązuje się do zakupu min. 50% wielkości przedmiotu zamówienia.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji określa Załącznik nr 4 - Projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168633,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174168,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173799,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Auto-Myjnia, Hurtowa i Detaliczna Sprzedaż Paliw Płynnych i Gazowych Adam Kozłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8470003684
7.3.3) Ulica: ul. ALEJE LIPOWE 1D
7.3.4) Miejscowość: OLECKO
7.3.5) Kod pocztowy: 19-400
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173799,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup paliwa na potrzeby Urzędu Miejskiego w Iłży
- Zakup paliw do pojazdów, maszyn i urządzeń dla Zakładu Gospodarki Komunalno-Mieszkaniowej w Kunowie
- Dostawa paliwa w obrocie bezgotówkowym dla potrzeb Miejskiego Zakładu Komunalnego Nisko Sp. z o.o. w Nisku
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego i benzyny bezołowiowej dla pojazdów i urządzeń Bieszczadzkiego Parku Narodowego w 2025 roku
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów Eco Team Service Sp. z o.o. z siedzibą w Łodygowicach.
- Dostawa oleju napędowego do pojazdów i urządzeń stanowiących własność Gminy Liniewo.
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.