Ogłoszenie z dnia 2025-03-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup paliw w postaci oleju napędowego, benzyny, gazu, dla pojazdów służbowych Zarządu Dróg Powiatowych w Szydłowcu w systemie bezgotówkowym”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SZYDŁOWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223215
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Marii Konopnickiej 7
1.5.2.) Miejscowość: Szydłowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 617 70 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@szydlowiecpowiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.szydlowiecpowiat.akcessnet.net
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup paliw w postaci oleju napędowego, benzyny, gazu, dla pojazdów służbowych Zarządu Dróg Powiatowych w Szydłowcu w systemie bezgotówkowym”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-baf52a77-ddf2-44bf-b5a7-f85e13651b6a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00139651
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00063123/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup paliw w postaci oleju napędowego, benzyny, gazu, dla pojazdów służbowych Zarządu Dróg Powiatowych w Szydłowcu w systemie bezgotówkowym
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-baf52a77-ddf2-44bf-b5a7-f85e13651b6a3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-baf52a77-ddf2-44bf-b5a7-f85e13651b6a
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami:
a) Andrzej Łuczycki, tel. 48 617 58 61, e-mail: powiat@szydlowiecpowiat.pl
b) Anna Nowocień, tel. 48 617 70 00, e-mail: powiat@szydlowiecpowiat.pl
4. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-baf52a77-ddf2-44bf-b5a7-f85e13651b6a
5. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”)
6. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-baf52a77-ddf2-44bf-b5a7-f85e13651b6a.
7. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
8. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2011r., w sprawie wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, dzienników urzędowych wydawanych w postaci elektronicznej oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych.
10. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2011r., w sprawie wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, dzienników urzędowych wydawanych w postaci elektronicznej oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy pzp. ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
11. Informacje, oświadczenia lub dokumenty (określone w § 8 SWZ), inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2011 r., w sprawie wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, dzienników urzędowych wydawanych w postaci elektronicznej oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych :
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-baf52a77-ddf2-44bf-b5a7-f85e13651b6a
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula Informacyjna na temat uprawnień wynikających z rozporządzenia RODO znajduje się w SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula Informacyjna na temat uprawnień wynikających z rozporządzenia RODO znajduje się w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.272.6.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny w miarę pojawiających się potrzeb zakup paliw w postaci oleju napędowego, benzyny, gazu, dla pojazdów służbowych Zarządu Dróg Powiatowych w Szydłowcu w systemie bezgotówkowym.
2. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. 2024 poz. 266z późn. zm.).
3. Tankowanie pojazdów oraz sprzętów stanowiących własność Zamawiającego, będących w użytkowaniu ZDP w Szydłowcu, będzie się odbywać na stacjach paliw Wykonawcy paliwami płynnymi: olejem napędowym (ON), benzyną bezołowiową (Pb95), gazem LPG:
• olej napędowy ON ok 42 000 litrów,
• benzyna bezołowiowa PB 95 ok. 5 000 litrów,
• autogaz (LPG) ok. 3 000 litrów,
4. Jeżeli stacja paliw sprzedaje kilka rodzajów danego paliwa (np. olej napędowy w dwóch rodzajach, po różnych cenach, które mogą wynikać z zastosowania dodatków do paliwa), to do kalkulacji należy przyjąć cenę tańszego rodzaju danego paliwa.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup paliwa w ilościach szacunkowych wskazanych w ust. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu paliwa w ilościach odbiegających od podanej szacunkowej ilości, tj. zmniejszenia lub zwiększenia jego ilości w okresie realizacji umowy w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego.
6. Do wyliczenia ceny oferty przyjmuje się ilości wskazane w ust. 3 powyżej, natomiast ostateczna ilość dostarczonych paliw wynikać będzie z faktycznie wykonanych zakupów.
7. Zapłata za zakup paliwa będzie dokonywana w oparciu o cenę obowiązującą w dniu zakupu na stacji Wykonawcy (cena z dystrybutora) pomniejszoną o stały opust w odniesieniu do poszczególnych rodzajów paliw, wskazany przez Wykonawcę w ofercie przetargowej.
8. Listę osób uprawnionych do tankowania oraz wykaz numerów rejestracyjnych lub ewidencyjnych pojazdów Zamawiającego będą zawarte w wykazie przekazanym przez Zamawiającego w trakcie podpisywania umowy.
9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość aktualizacji listy osób i wykazu pojazdów uprawnionych do tankowania.
10. Stacja paliw musi znajdować się w odległości nie większej niż 15 km od siedziby Zarządu Dróg Powiatowych w Szydłowcu, ul Kolejowa 78 liczone w kilometrach najkrótszą utwardzoną drogą publiczną
11. Tankowanie pojazdów może odbywać się całodobowo w okresie obowiązywania umowy, dlatego też preferowani będą dostawcy, których stacje paliw działają całodobowo.
12. Cyklicznie raz w miesiącu kalendarzowym - w ostatnim dniu każdego miesiąca wystawiona zostanie faktura VAT ustalająca należności za faktycznie zakupione paliwo. Do faktury wykonawca dołączy zestawienie w rozbiciu na poszczególne pojazdy, obejmujące informacje: data, godzina zakupu, rodzaj pobranego paliwa, ilość pobranego paliwa, dzienną cenę sprzedaży paliwa, a w odniesieniu do pojazdów: numer rejestracyjny pojazdu lub ewidencyjny, nazwisko osoby upoważnionej do tankowania, cena brutto uwzględniającą opust.
13. Zamawiający akceptuje transakcje bezgotówkowe realizowane za pomocą kart paliwowych, lub innych dokumentów potwierdzających nabycie.
14. Zamawiający dopuszcza nabycie innego asortymentu znajdującego się w ofercie stacji paliwa jak żarówki, świece zapłonowe, płyn do spryskiwacza, olej silnikowy, filtry itp., po cenach detalicznych Wykonawcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający najpierw dokonuje oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta
została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W takim przypadku,
w terminie nie krótszym niż 5 dni wezwie Wykonawcę, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę do złożenia dokumentów
potwierdzających spełnianie warunków udziału oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania. Art. 274 ustawy pzp stosuje się.
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
3. Zamawiający dokona poprawek w ofercie zgodnie z zapisami art. 223 ust. 2 ustawy pzp.
4. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną przez wykonawcę w ofercie wyrażoną słownie oraz cyfrowo za prawidłową
Zamawiający uzna wartość (cenę) wyrażoną słownie z zastrzeżeniem art. 223 ust. 2 ustawy pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość udzielonego opustu
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas pracy stacji paliw
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość stacji paliwowych od siedziby ZDP w Szydłowu
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 3
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów: Wykonawca spełni warunek w tym zakresie, jeżeli przedstawi aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji i Energetyki na obrót
paliwami ciekłymi objętymi niniejszym zamówieniem zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo
energetyczne (Dz.U.2024 poz.266).
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej tj.:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca spełni warunek w tym zakresie, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną stacją paliw położoną w
odległości poniżej 15 km od siedziby Zarządu Dróg Powiatowych w Szydłowcu, umożliwiającą tankowanie pojazdów
paliwami płynnymi i gazem (ON, Pb 95, LPG) z dystrybutora we wszystkie dni tygodnia.
2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli
posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub
zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację
zamówienia
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału, o których mowa w § 7 oraz w celu wstępnego wykazania braku podstaw do
wykluczenia z postępowania określonych w § 6, Wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą oświadczenie o braku podstaw do
wykluczenia z postępowania wg. załącznika nr 1 do SWZ oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg. załącznika nr 2
do SWZ, oświadczenie o poleganiu na zasobach podmiotu trzeciego wraz z dokumentem potwierdzającym dostęp do tych zasobów
o którym mowa w § 7 ust. 5 SWZ – według załącznika nr 4 do SWZ - jeżeli ma zastosowanie, oświadczenie dotyczące grupy
kapitałowej – według załącznika nr 5 do SWZ – jeżeli ma zastosowanie.
1) Oświadczenia, o których mowa w ust. 1, stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału
w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki
dowodowe.
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w ust. 1, składa każdy z
Wykonawców.
3) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z
oświadczeniami, o których mowa w ust. 1, także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw
wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca
powołuje się na jego zasoby.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym
terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia wymaganych podmiotowych środków dowodowych. W celu
potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu Zamawiający zażąda od Wykonawcy, którego oferta
została najwyżej oceniona do złożenia następującego podmiotowego środka dowodowego (aktualnego na dzień składania
podmiotowego środka dowodowego):
a) Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną stacją paliw położoną w odległości poniżej 15 km od siedziby Zarządu Dróg
Powiatowych w Szydłowcu, umożliwiającą tankowanie pojazdów paliwami płynnymi i gazem zapewniającą możliwość tankowania
paliwa (ON, Pb 95, LPG) z dystrybutora we wszystkie dni tygodnia,
b) aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji i Energetyki na obrót paliwami ciekłymi objętymi niniejszym
zamówieniem zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz.U.2024 poz.266).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Na ofertę składają się:) Formularz ofertowy udostępniony przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczony w podglądzie
postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”. Uwaga! Formularz ofertowy należy podpisać odpowiednim rodzajem
podpisu elektronicznego.
2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania wg. załącznika nr 1 do SWZ oraz o spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu wg. załącznika nr 2 do SWZ.
3) Formularz cenowy – załącznik 3a do SWZ,
4) Oświadczenie o poleganiu na zasobach podmiotu trzeciego wraz z dokumentem potwierdzającym dostęp do tych
zasobów o którym mowa w § 7 ust. 5 SWZ – według załącznika nr 4 do SWZ,
5) Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej – według załącznika nr 5 do SWZ
6) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę, w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – jeżeli ma zastosowanie. Pełnomocnictwo, o którym
mowa w §8 ust. 9 SWZ składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w formie elektronicznej kopii poświadczonej za zgodność notarialnie - w
formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji
działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 2070 ze zm.), z zastrzeżeniem formatów, o
których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
7) Uzasadnienie dla zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, opisane w ust. 3 powyżej – jeżeli ma
zastosowanie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w ust. 1 muszązostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w
formule „spełnia” „ nie spełnia”.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do
realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub w
postaci kopii poświadczonej notarialnie należy dołączyć do pliku ZIP zawierającego ofertę.
4. W przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe, inne dokumenty, lub dokumenty potwierdzające umocowanie do
reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego
lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach, zostały wystawione przez
upoważnione podmioty inne niż Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia,
podwykonawca, jako dokument elektroniczny, przekazuje ten dokument.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Umowa zostanie podpisana zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.2. W umowie zawarto przesłanki oraz warunki dokonania zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Zamawiający
przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy oraz postanowień
projektu umowy.
3. Rozliczenia prowadzone będą w walucie polskiej (PLN).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-20 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-baf52a77-ddf2-44bf-b5a7-f85e13651b6a
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-20 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z SZYDŁOWCA
- "Zakup paliw w postaci oleju napędowego, benzyny, gazu, dla pojazdów służbowych Zarządu Dróg Powiatowych w Szydłowcu w systemie bezgotówkowym"
- Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji chłodzenia w auli budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Szydłowcu przy ul. Wschodniej 57
- Usługa dostawy w ramach leasingu operacyjnego na okres 36 miesięcy ciągnika komunalnego wraz z osprzętem do WGK Urzędu Miejskiego w Szydłowcu
- "Zagospodarowanie terenu przy budynku Przedszkola im. Tęczowego Misia w Szydłowcu".
- Remonty cząstkowe dróg powiatowych
więcej: przetargi w Szydłowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opałowego, zakup etyliny i oleju napędowego"
- "Zakup paliw w postaci oleju napędowego, benzyny, gazu, dla pojazdów służbowych Zarządu Dróg Powiatowych w Szydłowcu w systemie bezgotówkowym"
- Dostawa paliw płynnych oraz Adblue do pojazdów służbowych poprzez sprzedaż w systemie rozliczeń bezgotówkowych w sieci publicznych stacji paliwowych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu
- Dostawa paliw płynnych do samochodów i sprzętu
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego i opałowego dla RZD Błonie-Topola w podziale na dwie części zamówienia
- WSzS.DEZ.26.006.2025 - BEZGOTÓWKOWY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DO SAMOCHODÓW I URZĄDZEŃ DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.