eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › Dostawa artykułów żywnościowych do internatu Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego Nr 1 w Malborku



Ogłoszenie z dnia 2024-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych do internatu Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego Nr 1 w Malborku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MŁODZIEŻOWY OŚRODEK WYCHOWAWCZY NR 1 IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W MALBORKU

1.3.) Oddział zamawiającego: MOW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000205618

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 94

1.5.2.) Miejscowość: Malbork

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 552723037

1.5.8.) Numer faksu: 552723596

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mow@mowmalbork.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mowmalbork.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d7542736-845f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów żywnościowych do internatu Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego Nr 1 w Malborku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7542736-845f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00008210

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00498894

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-MOW/D/2/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 217651,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 1 Mięso świeże, wędliny, drób
filet z kurczaka kg 400
kurczak duże sztuki kg 150
udka kurczaka duże sztuki kg 230
mięso wieprzowe b/k karkówka kg 150
mięso wieprzowe b/k łopatka kg 390
mięso wieprzowe b/k schab kg 250
pasztet luksusowy w naturalnej osłonie kg 30
wątroba wieprzowa kg 20
wątróbka drobiowa kg 40
polędwica sopocka wieprzowa kg 150
szynka gotowana wieprzowa kg 60
parówki z szynki wieprzowe kg 120
kiełbasa z warzywami wieprzowa kg 72
kiełbasa w laskach typu ŚLĄSKA kg 90
kiełbasa biała wieprzowa surowa kg 12
pieczeń wieprzowa kg 60
kiełbasa sucha krakowska drobiowa/wieprzowa kg 150
schab pieczony kg 60
kiełbasa krakowska wieprzowa parzona/podsuszana kg 120
kiełbasa wieprzowa żywiecka kg 180
boczek wędzony kg 36
polędwica drobiowa kg 120
kaszanka kasza pęczak kg 18
szynka wędzona wieprzowa kg 84

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 53269 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 2 Wyroby piekarskie
1. chleb cały zwykły 0,5 kg szt. 10500
2. chleb razowy ze słonecznikiem 0,5 kg szt. 900
3. bułka pszenna zwykła 0,05 kg szt. 18000
4. bułka tarta opakowanie 1 kg kg 144
5 bułka pełnoziarnista szt. 2400
6 bułka maślana szt. 1200
7 rogal z makiem szt. 600
8 drożdżówka nie z ciasta głęboko mrożonego szt. 600
9 ciasto jabłecznik kg 5
10 ciasto rolada z kremem kg 5
11 ciasto babka piaskowa kg 5
12 ciasto makowiec - blacha kg 5
13 ciasto makowiec zawijany kg 5
14 ciasto sernik kg 5
15 drożdże piekarskie kg 3
16 pączki drożdżowe szt. 100

4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 3 Ryby
1. filet płaty mintaja max. do 5% glazury kg 90
2. filet płaty panga max. do 5% glazury kg 110
3. śledzie solone matias wiaderko 4 kg kg 90
4. Karp świeży kg 3
5 filet sola max. do 30% glazury kg 30
6 filet dorsza max. do 5% glazury kg 25
7 tuńczyk opakowanie 1 kg kg 12
8 makrela wędzona opakowanie karton 8 kg kg 60
9 filet płaty miruna max. do 5% glazury kg 30

4.5.3.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

4.5.5.) Wartość części: 8013 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 4 Jaja
1 jaja świeże od 55 g do 60 g średnie szt. 9900

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 6831 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 5 Mrożone artykuły spożywcze
1. fasolka szparagowa cięta opakowanie kg 120
2. mieszanka warzywna 6 składników kg 48
3. truskawka mrożona opakowanie 2,5 kg kg 120
4. wiśnia mrożona opakowanie 10 kg kg 60
5. pierogi ruskie 180g kg 60
6. pierogi mrożone z mięsem opakowanie 8 kg kg 60
7 pyzy z mięsem luz kg 60
8 brokuł opakowanie 2,5 kg kg 36
9 szpinak opakowanie 2,5 kg kg 25
10 pyzy ziemniaczane opakowanie 2,5 kg kg 60
11 kalafior opakowanie 2,5 kg kg 60
12 groszek zielony opakowanie 2,5 kg kg 30
13 mieszanka kompotowa 3 składnikowa kg 480
14 mieszanka warzywna 3 skład.(typu królewska) kg 30
15 marchew mrożona opakowanie 20 kg kg 30

4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.5.) Wartość części: 8429,90 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 6 Różne produkty spożywcze
1 olej rzepakowy opakowanie 1l szt. 400
2 ketchup 120g pomidorów opakowanie 0,9l szt. 60
3 rodzynki opakowanie 200g szt. 60
4 ryż brązowy opakowanie 1 kg kg 18
5 makaron pełnoziarnisty opakowanie 1 kg kg 30
6 kasza gryczana opakowanie 1 kg kg 40
7 płatki owsiane opakowanie 1 kg kg 40
8 kasza pęczak opakowanie 1 kg kg 30
9 papryka konserwowa opakowanie 500g szt. 40
10 soczewica opakowanie 1 kg kg 9
11 cukier opakowanie 1kg kg 720
12 cukier puder opakowanie 0,5kg kg 18
13 cukier wanilinowy opakowanie 1kg kg 2
14 groszek konserwowy opakowanie 400g szt. 30
15 herbata SAGA opakowanie 100g szt. 180
16 kakao Decomoreno opakowanie 200g szt. 66
17 kasza jęczmienna wiejska gruba kg 90
18 kawa INKA opakowanie 100g szt. 60
19 koncentrat pomidorowy 30% opakowanie słój 0,9l szt. 60
20 kwasek cytrynowy opakowanie 1kg kg 1,2
21 majeranek otarty opakowanie 1kg kg 3
22 majonez pomorski opakowanie pow.600g szt. 150
23 makaron z pszenicy durum świderki, muszelki, rurki opakowanie 1kg kg 210
24 mąka luksusowa opakowanie 1kg kg 360
25 musztarda sarepska opakowanie słój 0,9l szt. 36
26 ocet 10% opak. butelka 0,5l szt. 36
27 ogórek konserwowy opakowanie słój 0,9l szt. 96
28 ryż długoziarnisty opakowanie 1kg kg 90
29 sól opakowanie 1kg kg 120
30 sól o obniżonej zawartości sodu kg 60
31 sok owocowy w kartoniku typu LEON 200 ml szt. 1200
32 pieprz czarny mielony opakowanie 1kg kg 6
33 liść laurowy opakowanie 1kg kg 1,2
34 kukurydza konserwowa opakowanie 400ml szt. 36
35 ziele angielskie kg 1
36 bazylia opakowanie 50g szt. 3
37 lubczyk opakowanie 50g szt. 60
38 oregano opakowanie 50g szt. 18
39 pieprz ziołowy opakowanie 50g szt. 12
40 rozmaryn opakowanie 50g szt. 3
41 natka pietruszki suszona opakowanie 50g szt. 18
42 tymianek opakowanie 50g szt. 3
43 chrzan tarty z kwas. opak. słoik 330g szt. 30
44 cynamon mielony opakowanie 50g szt. 6
45 papryka słodka mielona opakowanie 1kg kg 1,8
46 zioła prowansalskie opakowanie 50g szt. 6
47 kasza kuskus opakowanie 1 kg szt. 12
48 kasza jaglana opakowanie 1 kg szt. 12
49 kasza manna opakowanie 1 kg kg 12
50 płatki kukurydziane 0,5 kg corn flakes lub równoważne kg 70
51 słonecznik łuskany opakowanie 1 kg szt. 1
52 sezam opakowanie 1 kg szt. 1
53 miód wielokwiatowy 1kg szt. 60
54 dżem niskosłodzony 1 kg kg 30
55 czekolada 70% cacao szt. 180
56 kisiel wiśniowy bez cukru szt. 60
57 mąka ziemniaczana opakowanie 1 kg szt. 2
58 kminek (rzymski) w ziarnach kg 0,5
59 kolendra mielona kg 0,5
60 żur zakwas litr 24
61 ocet jabłkowy opakowanie 0,5 litra szt. 5
62 pestki dyni łuskane kg 1
63 pieprz biały mielony szt. 6
64 kurkuma mielona szt. 6
65 imbir mielony szt. 3
66 biszkopty typu domowe duże opak np. 0,5 kg szt. 12
67 chrupki kukurydziane 75 g szt. 60
68 woda mineralna opakowanie 1,5 litra szt. 60
69 śliwka suszona opakowanie 1 kg kg 1
70 galaretka owocowa szt. 40
71 budyń waniliowy szt. 45

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 24397,72 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 7 Mleko i produkty mleczarskie
1 mleko 2% worki foliowe 1 l l 5100
2 masło extra kostka 0,2 kg 82% tł. kg 960
3 ser topiony zegar 200 g typu Hochland szt. 360
4 kefir 330g szt. 600
5 serek wiejski z owocami kubek 150g szt. 1800
6 jogurt naturalny kubek 150g szt. 3900
7 ser biały twaróg półtłusty krajanka kg 540
8 ser żółty pełnotłusty SALAMI,GOUDA 26% tłuszczu kg 540
9 śmietana ukwaszona kubek 400g 18% szt. 150
10 śmietana słodka UHT 12% karton 0,5l szt. 600
11 serek homogenizowany wanilowy 140 g szt. 600
12 jogurt naturalny kubek 400 g szt. 110
13 jogurt naturalny typu greckiego kubek 400g szt. 300
14 śmietana 30% kubek 0,4l szt. 10

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 72224 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 8 Świeże warzywa i owoce
1. buraki czerwone kg 480
2. cebula kg 360
3. czosnek kg 5
4. kapusta biała kg 480
5. kapusta czerwona kg 180
6. kapusta kiszona kg 300
7. seler korzeń kg 180
8. marchew kg 660
9. pietruszka korzeń kg 90
10. por kg 180
11 cebula czerwona kg 12
12 szczypior pęczek 300
13 sałata główka 180
14 rzodkiewka pęczek 120
15 ogórek świeży kg 240
16 ogórek kiszony kg 180
17 pieczarka świeża kg 90
18 papryka czerwona świeża kg 66
19 pomidor kg 210
20 fasola Jaś kg 150
21 groch łuskany kg 48
22 ziemniaki kg 7500
23 kapusta młoda sezon tylko V-VII szt. 60
24 banany kg 600
25 mandarynka kg 180
26 pomarańcza kg 330
27 cytryna kg 30
28 kiwi kg 60
29 jabłka kg 720
30 kapusta pekińska kg 180
31 gruszka kg 60
32 koper świeży pęczek 80
33 brzoskwinia kg 30
34 kalafior świeży szt. 60
35 boćwina pęczek 40
36 pietruszka natka pęczek 80
37 truskawki kg 30
38 nektaryna kg 60
39 winogrono kg 60
40 fasolka szparagowa sezon tylko VII-VIII kg 30
41 śliwka sezon tylko VIII-IX kg 20
42 cukinia kg 20
43 arbuz kg 80

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone

4.5.5.) Wartość części: 44486,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53269 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63128,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53269 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STEK Kałużny i Wspólnicy sp. komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762462772

7.3.3) Ulica: Waryńskiego 65

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53269 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-08-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8013 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8013 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8013 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DANA sp. jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781007760

7.3.3) Ulica: Berylowa 10

7.3.4) Miejscowość: Gronowo Górne

7.3.5) Kod pocztowy: 82-310

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8013 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-08-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6831 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8910 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6831 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SENDI W. i A. Sandach sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5931782852

7.3.3) Ulica: 30-tego Stycznia 38c

7.3.4) Miejscowość: Tczew

7.3.5) Kod pocztowy: 83-110

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6831 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-08-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8429,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8429,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8429,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DANA sp.jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781007760

7.3.3) Ulica: Berylowa 10

7.3.4) Miejscowość: Gronowo Górne

7.3.5) Kod pocztowy: 82-310

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8429,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-08-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24397,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24837,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24397,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MLH Marita Laga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871720763

7.3.3) Ulica: Gdańska 65

7.3.4) Miejscowość: Władysławowo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-120

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24397,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-08-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72224 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89981 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72224 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Mleczarska MLEKOVITA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7220002329

7.3.3) Ulica: Ludowa 122

7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie

7.3.5) Kod pocztowy: 18-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72224 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-08-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44486,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47083,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44486,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Rolno-Spożywcza "WITAMINA"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5782482210

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 2

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44486,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.