Ogłoszenie z dnia 2023-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00008210/01 - Wynik z dnia 2024-01-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych do internatu Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego Nr 1 w Malborku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MŁODZIEŻOWY OŚRODEK WYCHOWAWCZY NR 1 IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W MALBORKU
1.3.) Oddział zamawiającego: MOW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000205618
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 94
1.5.2.) Miejscowość: Malbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 552723037
1.5.8.) Numer faksu: 552723596
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mow@mowmalbork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mowmalbork.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów żywnościowych do internatu Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego Nr 1 w Malborku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7542736-845f-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00498894
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d7542736-845f-11ee-a60c-9ec5599dddc13.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się
drogą elektroniczną przy użyciu:
• platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy”.
4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy”.
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodne z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ zewnętrzny).
Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy” na Platformie e-zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na platformie e-Zamówienia.
Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja”.
Maksymalny rozmiar plików przesłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje się, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego Nr 1 w
Malborku, ul. Jagiellońska 94, 82-200 Malbork;
• dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: e-mail: iod@mainsoft.pl
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę artykułów żywnościowych do internatu
Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego Nr 1 w Malborku” prowadzonym w trybie przetargu podstawowego;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 72 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo
zamówień publicznych, zw. dalej ustawą Pzp ,
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-MOW/D/2/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 Mięso świeże, wędliny, drób
filet z kurczaka kg 400
kurczak duże sztuki kg 150
udka kurczaka duże sztuki kg 230
mięso wieprzowe b/k karkówka kg 150
mięso wieprzowe b/k łopatka kg 390
mięso wieprzowe b/k schab kg 250
pasztet luksusowy w naturalnej osłonie kg 30
wątroba wieprzowa kg 20
wątróbka drobiowa kg 40
polędwica sopocka wieprzowa kg 150
szynka gotowana wieprzowa kg 60
parówki z szynki wieprzowe kg 120
kiełbasa z warzywami wieprzowa kg 72
kiełbasa w laskach typu ŚLĄSKA kg 90
kiełbasa biała wieprzowa surowa kg 12
pieczeń wieprzowa kg 60
kiełbasa sucha krakowska drobiowa/wieprzowa kg 150
schab pieczony kg 60
kiełbasa krakowska wieprzowa parzona/podsuszana kg 120
kiełbasa wieprzowa żywiecka kg 180
boczek wędzony kg 36
polędwica drobiowa kg 120
kaszanka kasza pęczak kg 18
szynka wędzona wieprzowa kg 84
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najniższą cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 Wyroby piekarskie
1. chleb cały zwykły 0,5 kg szt. 10500
2. chleb razowy ze słonecznikiem 0,5 kg szt. 900
3. bułka pszenna zwykła 0,05 kg szt. 18000
4. bułka tarta opakowanie 1 kg kg 144
5 bułka pełnoziarnista szt. 2400
6 bułka maślana szt. 1200
7 rogal z makiem szt. 600
8 drożdżówka nie z ciasta głęboko mrożonego szt. 600
9 ciasto jabłecznik kg 5
10 ciasto rolada z kremem kg 5
11 ciasto babka piaskowa kg 5
12 ciasto makowiec - blacha kg 5
13 ciasto makowiec zawijany kg 5
14 ciasto sernik kg 5
15 drożdże piekarskie kg 3
16 pączki drożdżowe szt. 100
4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najniższą cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3 Ryby
1. filet płaty mintaja max. do 5% glazury kg 90
2. filet płaty panga max. do 5% glazury kg 110
3. śledzie solone matias wiaderko 4 kg kg 90
4. Karp świeży kg 3
5 filet sola max. do 30% glazury kg 30
6 filet dorsza max. do 5% glazury kg 25
7 tuńczyk opakowanie 1 kg kg 12
8 makrela wędzona opakowanie karton 8 kg kg 60
9 filet płaty miruna max. do 5% glazury kg 30
4.2.6.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najniższą cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 4 Jaja
1 jaja świeże od 55 g do 60 g średnie szt. 9900
4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najniższą cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 5 Mrożone artykuły spożywcze
1. fasolka szparagowa cięta opakowanie kg 120
2. mieszanka warzywna 6 składników kg 48
3. truskawka mrożona opakowanie 2,5 kg kg 120
4. wiśnia mrożona opakowanie 10 kg kg 60
5. pierogi ruskie 180g kg 60
6. pierogi mrożone z mięsem opakowanie 8 kg kg 60
7 pyzy z mięsem luz kg 60
8 brokuł opakowanie 2,5 kg kg 36
9 szpinak opakowanie 2,5 kg kg 25
10 pyzy ziemniaczane opakowanie 2,5 kg kg 60
11 kalafior opakowanie 2,5 kg kg 60
12 groszek zielony opakowanie 2,5 kg kg 30
13 mieszanka kompotowa 3 składnikowa kg 480
14 mieszanka warzywna 3 skład.(typu królewska) kg 30
15 marchew mrożona opakowanie 20 kg kg 30
4.2.6.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najniższą cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 6 Różne produkty spożywcze
1 olej rzepakowy opakowanie 1l szt. 400
2 ketchup 120g pomidorów opakowanie 0,9l szt. 60
3 rodzynki opakowanie 200g szt. 60
4 ryż brązowy opakowanie 1 kg kg 18
5 makaron pełnoziarnisty opakowanie 1 kg kg 30
6 kasza gryczana opakowanie 1 kg kg 40
7 płatki owsiane opakowanie 1 kg kg 40
8 kasza pęczak opakowanie 1 kg kg 30
9 papryka konserwowa opakowanie 500g szt. 40
10 soczewica opakowanie 1 kg kg 9
11 cukier opakowanie 1kg kg 720
12 cukier puder opakowanie 0,5kg kg 18
13 cukier wanilinowy opakowanie 1kg kg 2
14 groszek konserwowy opakowanie 400g szt. 30
15 herbata SAGA opakowanie 100g szt. 180
16 kakao Decomoreno opakowanie 200g szt. 66
17 kasza jęczmienna wiejska gruba kg 90
18 kawa INKA opakowanie 100g szt. 60
19 koncentrat pomidorowy 30% opakowanie słój 0,9l szt. 60
20 kwasek cytrynowy opakowanie 1kg kg 1,2
21 majeranek otarty opakowanie 1kg kg 3
22 majonez pomorski opakowanie pow.600g szt. 150
23 makaron z pszenicy durum świderki, muszelki, rurki opakowanie 1kg kg 210
24 mąka luksusowa opakowanie 1kg kg 360
25 musztarda sarepska opakowanie słój 0,9l szt. 36
26 ocet 10% opak. butelka 0,5l szt. 36
27 ogórek konserwowy opakowanie słój 0,9l szt. 96
28 ryż długoziarnisty opakowanie 1kg kg 90
29 sól opakowanie 1kg kg 120
30 sól o obniżonej zawartości sodu kg 60
31 sok owocowy w kartoniku typu LEON 200 ml szt. 1200
32 pieprz czarny mielony opakowanie 1kg kg 6
33 liść laurowy opakowanie 1kg kg 1,2
34 kukurydza konserwowa opakowanie 400ml szt. 36
35 ziele angielskie kg 1
36 bazylia opakowanie 50g szt. 3
37 lubczyk opakowanie 50g szt. 60
38 oregano opakowanie 50g szt. 18
39 pieprz ziołowy opakowanie 50g szt. 12
40 rozmaryn opakowanie 50g szt. 3
41 natka pietruszki suszona opakowanie 50g szt. 18
42 tymianek opakowanie 50g szt. 3
43 chrzan tarty z kwas. opak. słoik 330g szt. 30
44 cynamon mielony opakowanie 50g szt. 6
45 papryka słodka mielona opakowanie 1kg kg 1,8
46 zioła prowansalskie opakowanie 50g szt. 6
47 kasza kuskus opakowanie 1 kg szt. 12
48 kasza jaglana opakowanie 1 kg szt. 12
49 kasza manna opakowanie 1 kg kg 12
50 płatki kukurydziane 0,5 kg corn flakes lub równoważne kg 70
51 słonecznik łuskany opakowanie 1 kg szt. 1
52 sezam opakowanie 1 kg szt. 1
53 miód wielokwiatowy 1kg szt. 60
54 dżem niskosłodzony 1 kg kg 30
55 czekolada 70% cacao szt. 180
56 kisiel wiśniowy bez cukru szt. 60
57 mąka ziemniaczana opakowanie 1 kg szt. 2
58 kminek (rzymski) w ziarnach kg 0,5
59 kolendra mielona kg 0,5
60 żur zakwas litr 24
61 ocet jabłkowy opakowanie 0,5 litra szt. 5
62 pestki dyni łuskane kg 1
63 pieprz biały mielony szt. 6
64 kurkuma mielona szt. 6
65 imbir mielony szt. 3
66 biszkopty typu domowe duże opak np. 0,5 kg szt. 12
67 chrupki kukurydziane 75 g szt. 60
68 woda mineralna opakowanie 1,5 litra szt. 60
69 śliwka suszona opakowanie 1 kg kg 1
70 galaretka owocowa szt. 40
71 budyń waniliowy szt. 45
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najniższą cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 7 Mleko i produkty mleczarskie
1 mleko 2% worki foliowe 1 l l 5100
2 masło extra kostka 0,2 kg 82% tł. kg 960
3 ser topiony zegar 200 g typu Hochland szt. 360
4 kefir 330g szt. 600
5 serek wiejski z owocami kubek 150g szt. 1800
6 jogurt naturalny kubek 150g szt. 3900
7 ser biały twaróg półtłusty krajanka kg 540
8 ser żółty pełnotłusty SALAMI,GOUDA 26% tłuszczu kg 540
9 śmietana ukwaszona kubek 400g 18% szt. 150
10 śmietana słodka UHT 12% karton 0,5l szt. 600
11 serek homogenizowany wanilowy 140 g szt. 600
12 jogurt naturalny kubek 400 g szt. 110
13 jogurt naturalny typu greckiego kubek 400g szt. 300
14 śmietana 30% kubek 0,4l szt. 10
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najniższą cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 8 Świeże warzywa i owoce
1. buraki czerwone kg 480
2. cebula kg 360
3. czosnek kg 5
4. kapusta biała kg 480
5. kapusta czerwona kg 180
6. kapusta kiszona kg 300
7. seler korzeń kg 180
8. marchew kg 660
9. pietruszka korzeń kg 90
10. por kg 180
11 cebula czerwona kg 12
12 szczypior pęczek 300
13 sałata główka 180
14 rzodkiewka pęczek 120
15 ogórek świeży kg 240
16 ogórek kiszony kg 180
17 pieczarka świeża kg 90
18 papryka czerwona świeża kg 66
19 pomidor kg 210
20 fasola Jaś kg 150
21 groch łuskany kg 48
22 ziemniaki kg 7500
23 kapusta młoda sezon tylko V-VII szt. 60
24 banany kg 600
25 mandarynka kg 180
26 pomarańcza kg 330
27 cytryna kg 30
28 kiwi kg 60
29 jabłka kg 720
30 kapusta pekińska kg 180
31 gruszka kg 60
32 koper świeży pęczek 80
33 brzoskwinia kg 30
34 kalafior świeży szt. 60
35 boćwina pęczek 40
36 pietruszka natka pęczek 80
37 truskawki kg 30
38 nektaryna kg 60
39 winogrono kg 60
40 fasolka szparagowa sezon tylko VII-VIII kg 30
41 śliwka sezon tylko VIII-IX kg 20
42 cukinia kg 20
43 arbuz kg 80
4.2.6.) Główny kod CPV: 15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najniższą cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1. Nie podlegają wykluczeniu.
Za spełniający ten warunek zamawiający uzna wykonawców , którzy złożą oświadczenie o braku podstaw do
wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust.1 ustawy Pzp według wzoru stanowiącego załącznik
nr 4 do niniejszej specyfikacji.
2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
• zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
• uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
• sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
• zdolności technicznej lub zawodowej.
Za spełniający ten warunek zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu wymagań
określonych według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
3.Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
Zamawiający wyklucza z udziału w niniejszym postępowaniu:
a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z
dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymagań określonych w art. 112 ust. 2 ustawy , według wzoru stanowiącego załącznik nr 3
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-27 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy e-Zamowienia zgodnie z rozdziałem XIV specyfikacji warunków zamówienia Zamawiającego.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-27 08:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE MALBORSKIM W SEZONIE ZIMOWYM W 2025 ROKU ZADANIE nr 1, 2, 4, 5, 9, 12, 13, 14, 15
- Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa osiedla zabudowy wielorodzinnej w Gniewie dz. Nr 1/25, 1/26, 1/28, 1/29 obręb 0019 Gniew.
- Dostawa artykułów żywnościowych do internatu Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego Nr 1 w Malborku
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH I KURIERSKICH W KRAJU I ZA GRANICĄ w 2025 r. NA RZECZ MIASTA MALBORK
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.