Ogłoszenie z dnia 2022-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00298066/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
- 2021/BZP 00298066/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-03 (po zmianach)
- 2021/BZP 00298746/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych w roku 2022 dla uczestników Placówki Wsparcia Dziennego w ramach projektu: "Placówka wsparcia dziennego Cieszynka".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Człopa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelecka 2
1.5.2.) Miejscowość: Człopa
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-630
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.8.) Numer faksu: 67 259 10 69
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@czlopa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czlopa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/czlopa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług cateringowych w roku 2022 dla uczestników Placówki Wsparcia Dziennego w ramach projektu: "Placówka wsparcia dziennego Cieszynka".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9554782-540b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00008298
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003631/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Świadczenie usług cateringowych w roku 2022 dla uczestników Placówki Wsparcia Dziennego w ramach projktu: "Placówka Wsparcia Dziennego Cieszynka"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Społeczny w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00298066/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: B.271.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 242407,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych obejmujących dostarczanie „podwieczorku” dla uczestników Placówki Wsparcia Dziennego „Cieszynka" w Człopie działającej w strukturach Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
w Człopie, w roku 2022.
2. Zamówienie o którym mowa obejmuje dostarczenie do placówki podwieczorków
w okresie od podpisania umowy do 31 grudnia 2022 roku – około 12 miesięcy (średnio 150 posiłków tygodniowo, średnio 30 posiłków dziennie- około 7700 posiłków).
W skład podwieczorku może wchodzić: 2 razy w tygodniu: kanapka, bułka, drożdżówka
z owocem lub jogurtem, 3 razy w tygodniu: danie ciepłe typu naleśniki, pierogi, pizza, racuchy, zapiekanka makaronowa, spaghetti również z owocem lub jogurtem oraz 5 razy
w tygodniu woda mineralna lub sok owocowy.
3. Wymagany skład posiłku, o którym mowa w punkcie 2:
Kanapka lub bułka z serem żółtym lub białym lub jajkiem lub szynką – wraz z świeżymi warzywami typu sałata lub papryka lub ogórek lub pomidor, drożdżówka z nadzieniem (marmolada, budyń, owoce, ser); kanapki lub bułki lub drożdżówki mają być zapakowane pojedynczo w papierowe torebki śniadaniowe lub w folię spożywczą w celu zabezpieczenia. Danie ciepłe w postaci porcji naleśników na słodko lub słono, porcja pierogów, pizza mała z dodatkami typu ser żółty, pieczarki, szynka, porcja racuchów, porcja zapiekanki makaronowej z mięsem lub warzywami, porcja spaghetti, porcje
w opakowaniu zbiorczym. Dodatkowo jogurt owocowy o pojemności minimum 150 ml
w fabrycznym opakowaniu lub 1 owoc, umyty, w folii spożywczej w celu zabezpieczenia.
4. Napój: woda mineralna (gazowana, niegazowana lub lekko gazowana) lub sok owocowy
w butelkach o pojemności nie mniejszej niż 250 ml.
5. Posiłki dostarczane będą codziennie, w dni robocze (od poniedziałku do piątku
z wyłączeniem dni wolnych ustawowo od pracy), pomiędzy godziną 13.00 a 15.30. Miejsce dostarczania posiłków – Placówka Wsparcia Dziennego „Cieszynka” w Człopie, ul. Strzelecka 1 lub inny adres wskazany przez Zamawiającego, w zależności od miejsca realizacji zajęć dla dzieci.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby dostarczanych posiłków lub rezygnacji z dostarczania posiłków w niektórych dniach, powiadamiając o tym niezwłocznie Wykonawcę. Za wystarczające uważa się powiadomienie telefoniczne, dokonane co najmniej na jeden dzień roboczy przed dostawą posiłków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55521100-9 - Usługi rozwożenia posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99792,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111650,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99792,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marta Chaberska - Kowalska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642293504
7.3.4) Miejscowość: Różewo 113
7.3.5) Kod pocztowy: 78-627
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99792,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI CZŁOPA
więcej: przetargi CZŁOPA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługę cateringu - przygotowanie i dostawę gotowych posiłków do Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Krotoszynie w okresie od stycznia do grudnia 2025 roku.
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej w Małkowicach w 2025 r.
- Usługa cateringu- przygotowanie i dowóz posiłków do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Bożkowie
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Cianowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Smardzowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Szczodrkowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.