Ogłoszenie z dnia 2024-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00018745/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-09
- 2024/BZP 00098604/01 - Wynik z dnia 2024-02-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie przygotowywania i dostawy całodziennych posiłków dla pacjentów Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. ZP1/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220799636
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lęborska 13
1.5.2.) Miejscowość: Bytów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: uslugi.przetargi@bytow.biz
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bytow.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie przygotowywania i dostawy całodziennych posiłków dla pacjentów Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. ZP1/2024
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-560ec26f-aae3-11ee-a681-52fe4aa7189e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00008387
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-560ec26f-aae3-11ee-a681-52fe4aa7189e3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający informuję, iż na podanym poniżej adresie strony internetowej udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty bezpośrednio związane z postępowaniem: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 9.1. Komunikacja w Postępowaniu odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Wszelka korespondencja w postępowaniu będzie prowadzona za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia.
9.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy” (https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP1/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6.1. Przedmiotem zamówienia jest codzienne przygotowanie i dostawa posiłków dla pacjentów Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. w Bytowie na bazie kuchni produkcyjnej i zaplecza gospodarczego Wykonawcy. Realizacja zamówienia odbywać się będzie w systemie ciągłym obejmującym pracę w soboty, niedziele i dni świąteczne.
6.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-02-08 do 2024-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
19.1.2.2. posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej (w miejscu świadczenia usługi tj. na kuchnie w danej lokalizacji) lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówtj. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada: - zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie usług cateringu i w zakresie transportu żywności, w którego treści znajduje się zapis o wdrożeniu i stosowaniu systemu HACCP na usługę cateringu i transportu żywności, wydane przez Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny lub - pozytywną Decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego potwierdzającą, że kuchnia wykonawcy (pod adresem gdzie są wytwarzane posiłki) spełnia wymogi sanitarno - higieniczne i techniczne do przygotowywania posiłków dla pacjentów szpitala w systemie cateringowym oraz certyfikat HACCP wydany przez wyspecjalizowany zewnętrzny podmiot akredytowany a w przypadku braku takiego dokumentu opinię właściwego Państwowego powiatowego Inspektora Sanitarnego potwierdzającą, że Wykonawca wdraża procedury HACCP.
19.1.2.3. znajdują się sytuacji ekonomicznej lub finansowej
tj. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).
19.1.2.4. posiadają zdolności techniczne lub zawodowe
tj. Minimalny poziom zdolności:
Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe
zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
posiada minimum:
jeden lokal, w którym będą przygotowywane posiłki. Lokal ten musi być zatwierdzony ostateczną decyzją Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego do prowadzenia działalności gastronomicznej objętej przedmiotem zamówienia. Wykonawca musi również przedstawić wykaz środków transportu wraz z informacjami o podstawie dysponowania tymi środkami oraz aktualną ostateczną decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzającą środek transportu służący do wykonywania zamówienia jako spełniający odpowiednie wymagania do celów przewozu środków spożywczych;
dwa samochody, które posiadają aktualną ostateczną decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzającą środek transportu służący do wykonywania zamówienia jako spełniający odpowiednie wymagania do celów przewozu środków spożywczych;
jednym dietetykiem, legitymującym się wykształceniem wyższym Dietetyk;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. ostateczną decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzającą zakład wprowadzający do obrotu żywność i uzyskanie wpisu do rejestru zakładów, które wprowadzają do obrotu żywność, o których mowa w art. 61-67 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz. U. z 2015 r., poz. 594 ze zmianami) - z adresem gdzie są wytwarzane posiłki objęte przedmiotem zamówienia;
b. wykaz środków transportu dostępnych wykonawcy w celu wykonnia zamówienia publicznego wraz z informacja o podstawie do dysponowania tymi środkami, oraz aktualną ostateczną decyzje Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzającą środek transportu służący do wykonywania zamówienia jako spełniający odpowiednie wymagania do celów przewozu środków spożywczych;
c. wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, kontrolę jakości, obejmujący co najmniej jednego dietetyka, legitymującego się wykształceniem wyższym Dietetyk, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
d. Kopię polisy ubezpieczeniowej wraz z dowodem uiszczenia składki ubezpieczeniowej w całości, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
21.1.1. Kopia umowy na utylizację odpadów pokonsumpcyjnych;21.1.2. Oświadczenie, że przygotowywanie posiłków z dostawą realizowane będą zgodnie z obowiązującymi zasadami Systemu Analizy Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli - HACCP według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ;
21.1.3. Aktualny certyfikat systemów jakości HACCP;
21.1.4. Przykładowy jadłospis 10 dniowy na diety: podstawowa, łatwostrawna i Dieta Dzieci do 8 roku życia , zawierający w swoim opisie rodzaj posiłku, jego skład oraz gramaturę, dobowe sumy wartości energetycznej (kaloryczności) i wartości odżywczej diet z podaniem ilości białka, węglowodanów, w tym cukrów, tłuszczu, w tym nasyconych kwasów tłuszczowych, błonnika i soli, informacje o sposobie obróbki posiłku i o obecności alergenów.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
21.1.1. Kopia umowy na utylizację odpadów pokonsumpcyjnych;21.1.2. Oświadczenie, że przygotowywanie posiłków z dostawą realizowane będą zgodnie z obowiązującymi zasadami Systemu Analizy Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli - HACCP według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ;
21.1.3. Aktualny certyfikat systemów jakości HACCP;
21.1.4. Przykładowy jadłospis 10 dniowy na diety: podstawowa, łatwostrawna i Dieta Dzieci do 8 roku życia , zawierający w swoim opisie rodzaj posiłku, jego skład oraz gramaturę, dobowe sumy wartości energetycznej (kaloryczności) i wartości odżywczej diet z podaniem ilości białka, węglowodanów, w tym cukrów, tłuszczu, w tym nasyconych kwasów tłuszczowych, błonnika i soli, informacje o sposobie obróbki posiłku i o obecności alergenów.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Załącznik nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówieniaSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Załącznik nr 3 do SWZ wzór umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-12 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-zamowienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-12 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-10
INNE PRZETARGI Z BYTOWA
- Przebudowa rowu retencyjnego-tranzytowego w m. Świątkowo wraz z budową drogi dojazdowej
- Dostawa narzędzi i implantów ortopedycznych - umowa ramowa ZP8/A/4/2025
- Obsługa serwisowa tomografu komputerowego Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. ZP2/2025
- "Szkolenia kierowców"
- "Zaprojektuj i wybuduj" : Nadbudowa i przebudowa oraz wyposażenie budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w celu zwiększenia do 78 liczby łóżek opieki długoterminowej ZP4/2025
- Roboty związane z dostawą kruszywa łamanego i bieżącą konserwacją dróg gruntowych będących w zarządzie gminy Bytów w 2025 roku
więcej: przetargi w Bytowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 4 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Organizacja konferencji pn. "Solankowa Dolina i odkrycie prozdrowotnych wód Pomorza i Kujaw 2025"
- Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Zatrudnienie specjalistów do prowadzenia zajęć aktywizujących ruchowo dla seniorów warsztatów plastycznych, florystycznych i kulinarnych oraz usługa organizacji turnusów rehabilitacyjnych.
- wynajęcie sali wykładowej oraz świadczenie usługi cateringowej realizowanej w takcie warsztatów w dwóch terminach, współfinansowanej ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.