Ogłoszenie z dnia 2022-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00282962/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-24
- 2021/BZP 00292794/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-30
- 2021/BZP 00296357/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-02
- 2023/BZP 00073879/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi dozoru w Muzeum Narodowym w Lublinie w Muzeum Ziem Wschodnich Dawnej Rzeczypospolitej, dozoru ekspozycji muzealnych w Muzeum Narodowego w Lublinie i jego Oddziałach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Narodowe w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387167680
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 9
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-117
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mnwl.p
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mnwl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi dozoru w Muzeum Narodowym w Lublinie w Muzeum Ziem Wschodnich Dawnej Rzeczypospolitej, dozoru ekspozycji muzealnych w Muzeum Narodowego w Lublinie i jego Oddziałach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03863727-4d2c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00008454
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00282962/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1415855,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1310675,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 1: świadczenie usługi dozoru w Muzeum Narodowym w Lublinie w Oddziale Muzeum Ziem Wschodnich Dawnej Rzeczypospolitej - budynek przy Placu Litewskim 3 w Lublinie.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dozorowaniu budynku Muzeum Ziem Wschodnich Dawnej Rzeczypospolitej przy Placu Litewskim 3 w Lublinie poprzez zapewnienie jednoosobowej obsady w formie dozorcy przez wszystkie dni tygodnia, w tym:
- od poniedziałku do piątku od godziny 15:30 do godziny 7:30 dnia następnego,
- od piątku od godziny 15:30 do poniedziałku do 7:30
- dni świąteczne całodobowo,
- w robocze dni tygodnia w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia określa zał. nr 1a do SWZ oraz wzór umowy (zał. Nr 6a do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92522200-8 - Usługi ochrony budynków historycznych
4.5.5.) Wartość części: 165425,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - świadczenie usługi dozoru ekspozycji muzealnych i bieżące utrzymanie sal ekspozycyjnych w czystości w siedzibie głównej Muzeum Narodowego w Lublinie i jego Oddziałach.1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dozorowaniu ekspozycji muzealnych i bieżącym utrzymaniu sal ekspozycyjnych w czystości w siedzibie głównej Muzeum Narodowego w Lublinie i jego Oddziałach: Muzeum Historii Miasta Lublina ul. Plac Łokietka 3, Muzeum Literackie Filia Muzeum Józefa Czechowicza ul. Złota 3, Muzeum Martyrologii „Pod Zegarem” ul. Uniwersytecka 1 i ul. Radziszewskiego 4, Muzeum Literackie w Lublinie Filia Muzeum Dworek Wincentego Pola ul. Kalinowszczyzna 13.
2) Usługa będzie wykonywana przez max 20 pracowników Wykonawcy dziennie, przez co najmniej 5 dni w tygodniu, w tym soboty, niedziele i dni świąteczne, zgodnie z kalendarzem zwiedzania z wyjątkiem dni, w które Muzeum jest zamknięte dla Zwiedzających.
3) Ilość osób wykonujących usługę dozoru ekspozycji i bieżącego utrzymania sal w czystości może zostać okresowo zmniejszona lub zwiększona np. w zależności od udostępnionej Zwiedzającym przestrzeni, w trakcie zmiany ekspozycji, czy zwiększonego ruchu Zwiedzających.
4) Szczegółowy harmonogram prac na danym miesiąc dostarczony będzie do 20 dnia miesiąca poprzedzającego, z możliwością ich niewielkich modyfikacji w trakcie wykonywania umowy.
5) Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia określa zał. nr 1b do SWZ oraz wzór umowy (zał. Nr 6b do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92521200-1 - Usługi ochrony wystaw i eksponatów
4.5.5.) Wartość części: 1145250,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165496,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235852,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165496,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Impel Safety Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Impel Facility Services Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8992786975
7.3.3) Ulica: Ślężna 118
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-111
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Impel FM Services Sp. z o.o. - Część usług dozoru
Pojmaj Cezary Altest Systemy Zabezpieczeń - Działania służb interwencyjnych
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FM INTEGRATED SOLUTIONS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FM INTEGRATED SOLUTIONS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165496,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1316223,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1433565,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1316223,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASPEKT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5862283926
7.3.3) Ulica: ul. Modlińska 51 lok. 223
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-199
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1316223,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- RDW w Zamościu: Budowa magazynu soli na terenie Obwodu Drogowego w Józefowie.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Zakup i dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy ul. Cynkowej i kompleksu sportowego Orlik 2024 z budową sprawnościowego placu zabaw przy ul. Jaskółczej - w "zaprojektuj i wybuduj" na podstawie PFU
- Wykonanie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia przez koncesjonowanego wykonawcę posiadającego status SUFO w Muzeum w Narodowym we Wrocławiu i jego oddziałach okresie 24 m-cy
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach zajmowanych przez Archiwum Państwowe w Gdańsku
- "Świadczenie usług ochrony fizycznej kompleksu sportowego ArcelorMittal Park w Sosnowcu prowadzonego przez Zagłębiowski Park Sportowy sp. z o.o."
- Usługa monitoringu i ochrony fizycznej Białostockiego Parku Naukowo-Technologicznego i Epi-Centrum Nauki
- Usługa ochrony fizycznej budynku nr 35 - Rektorat Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie wraz ze znajdującym się w nim mieniem i osobami
więcej: Usługi w zakresie nadzoru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.