Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00282962/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-24
- 2021/BZP 00292794/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-30
- 2023/BZP 00073879/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-31
- 2022/BZP 00008454/01 - Wynik z dnia 2022-01-10
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usługi dozoru w Muzeum Narodowym w Lublinie w Muzeum Ziem Wschodnich Dawnej Rzeczypospolitej, dozoru ekspozycji muzealnych w Muzeum Narodowego w Lublinie i jego Oddziałach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Narodowe w Lublinie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387167680
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Zamkowa 9
1.4.2.) Miejscowość: Lublin
1.4.3.) Kod pocztowy: 20-117
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mnwl.p
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mnwl.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00296357
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-02
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00282962/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w każdej z części, w zależności od potrzeb, z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy Pzp.
1) Podstawowy (minimalny) zakres zamówienia obejmuje usługi opisane w zał. nr 1a w wymiarze 6 000 roboczogodzin.
2) Realizacja prawa opcji będzie polegała na zwiększeniu przewidywanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia ilości zamawianych usług tj.
2. 1) Zakres usługi przewidziany prawem opcji będzie polegał na świadczeniu usługi dozoru w Muzeum Ziem Wschodnich Dawnej Rzeczypospolitej przy Placu Litewskim 3 w Lublinie poprzez zapewnienie dodatkowego dozoru także w wybrane robocze dni tygodnia lub we wskazanym okresie (poniedziałek – piątek w godzinach 7:30-15:30) w ilości maksymalnie 500 roboczogodzin w całym okresie obowiązywania umowy, w miarę potrzeb Zamawiającego wg zamówienia w formie pisemnej zgłaszanej najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem jej realizacji.
2.2) Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w okresie nie przekraczającym czas trwania umowy, na takich samych warunkach jak w zamówieniu podstawowym ze stawką za jedną roboczogodzinę objętą opcją taką samą jak w ofercie. Zamawiający będzie uprawniony do skorzystania z prawa opcji stosownie do własnego zapotrzebowania.
3) Decyzja o realizacji lub rezygnacji z opcjonalnej części zamówienia jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego.
4) W przypadku nie skorzystania z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z
tego tytułu.
5) Łączny zakres usługi [zakres podstawowy (minimalny) wraz z zakresem opcjonalnym)]nie
może przekroczyć 6 500 roboczogodzin (r-g).
6) Liczbę godzin, o której mowa powyżej, należy uwzględnić przy kalkulowaniu ceny ofertowej.
Po zmianie:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w każdej z części, w zależności od potrzeb, z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy Pzp.
1) Podstawowy (minimalny) zakres zamówienia obejmuje usługi opisane w zał. nr 1a w wymiarze 4 000 roboczogodzin.
2) Realizacja prawa opcji będzie polegała na zwiększeniu przewidywanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia ilości zamawianych usług tj.
2. 1) Zakres usługi przewidziany prawem opcji będzie polegał na świadczeniu usługi dozoru w Muzeum Ziem Wschodnich Dawnej Rzeczypospolitej przy Placu Litewskim 3 w Lublinie poprzez zapewnienie dodatkowego dozoru także w wybrane robocze dni tygodnia lub we wskazanym okresie (poniedziałek – piątek w godzinach 7:30-15:30) w ilości maksymalnie 2 500 roboczogodzin w całym okresie obowiązywania umowy, w miarę potrzeb Zamawiającego wg zamówienia w formie pisemnej zgłaszanej najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem jej realizacji.
2.2) Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w okresie nie przekraczającym czas trwania umowy, na takich samych warunkach jak w zamówieniu podstawowym ze stawką za jedną roboczogodzinę objętą opcją taką samą jak w ofercie. Zamawiający będzie uprawniony do skorzystania z prawa opcji stosownie do własnego zapotrzebowania.
3) Decyzja o realizacji lub rezygnacji z opcjonalnej części zamówienia jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego.
4) W przypadku nie skorzystania z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z
tego tytułu.
5) Łączny zakres usługi [zakres podstawowy (minimalny) wraz z zakresem opcjonalnym)]nie
może przekroczyć 6 500 roboczogodzin (r-g).
6) Liczbę godzin, o której mowa powyżej, należy uwzględnić przy kalkulowaniu ceny ofertowej.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w każdej z części, w zależności od potrzeb, z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy Pzp.
1) Podstawowy (minimalny) zakres zamówienia obejmuje usługi opisane w zał. nr 1b w wymiarze 25 000 roboczogodzin.
2) Realizacja prawa opcji będzie polegała na zwiększeniu przewidywanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia ilości zamawianych usług tj.
2.1) Zakres usługi przewidziany prawem opcji będzie polegał na świadczeniu usługi dozoru przez opiekunów ekspozycji w siedzibie głównej Muzeum Narodowego w Lublinie i jego Oddziałach w zakresie dozorowania ekspozycji muzealnych i bieżącego utrzymania sal ekspozycyjnych w wybrane dni lub we wskazanym okresie, o dodatkowe osoby w ilości maksymalnie 20 000 roboczogodzin w całym okresie obowiązywania umowy, w miarę potrzeb Zamawiającego wg zamówienia w formie pisemnej zgłaszanej najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem jej realizacji.
2.2) Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w okresie nie przekraczającym czas trwania umowy, na takich samych warunkach jak w zamówieniu podstawowym ze stawką za jedną roboczogodzinę objętą opcją taką samą jak w ofercie. Zamawiający będzie uprawniony do skorzystania z prawa opcji stosownie do własnego zapotrzebowania.
3) Decyzja o realizacji lub rezygnacji z opcjonalnej części zamówienia jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego.
4) W przypadku nie skorzystania z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu.
5) Łączny zakres usługi [zakres podstawowy (minimalny) wraz z zakresem opcjonalnym)]nie
może przekroczyć 45 000 roboczogodzin (r-g).
6) Liczbę godzin, o której mowa powyżej, należy uwzględnić przy kalkulowaniu ceny ofertowej.
Po zmianie:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w każdej z części, w zależności od potrzeb, z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy Pzp.
1) Podstawowy (minimalny) zakres zamówienia obejmuje usługi opisane w zał. nr 1b w wymiarze 20 000 roboczogodzin.
2) Realizacja prawa opcji będzie polegała na zwiększeniu przewidywanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia ilości zamawianych usług tj.
2.1) Zakres usługi przewidziany prawem opcji będzie polegał na świadczeniu usługi dozoru przez opiekunów ekspozycji w siedzibie głównej Muzeum Narodowego w Lublinie i jego Oddziałach w zakresie dozorowania ekspozycji muzealnych i bieżącego utrzymania sal ekspozycyjnych w wybrane dni lub we wskazanym okresie, o dodatkowe osoby w ilości maksymalnie 25 000 roboczogodzin w całym okresie obowiązywania umowy, w miarę potrzeb Zamawiającego wg zamówienia w formie pisemnej zgłaszanej najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem jej realizacji.
2.2) Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w okresie nie przekraczającym czas trwania umowy, na takich samych warunkach jak w zamówieniu podstawowym ze stawką za jedną roboczogodzinę objętą opcją taką samą jak w ofercie. Zamawiający będzie uprawniony do skorzystania z prawa opcji stosownie do własnego zapotrzebowania.
3) Decyzja o realizacji lub rezygnacji z opcjonalnej części zamówienia jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego.
4) W przypadku nie skorzystania z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu.
5) Łączny zakres usługi [zakres podstawowy (minimalny) wraz z zakresem opcjonalnym)]nie
może przekroczyć 45 000 roboczogodzin (r-g).
6) Liczbę godzin, o której mowa powyżej, należy uwzględnić przy kalkulowaniu ceny ofertowej.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga:
1) w zakresie części 1:
a) posiadania aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995).
2) w zakresie części 2:
a) posiadania aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995).
2. Zdolności technicznej lub zawodowej. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga:
1) w zakresie części 1
a) Wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób ciągły przez co najmniej 12 miesięcy co najmniej dwóch (2) usług polegających na dozorze obiektów użyteczności publicznej o wartości każdej usługi nie mniejszej niż 120 000,00 zł brutto.
Uwaga! Przez dwie usługi Zamawiający rozumie usługi świadczone w ramach dwóch odrębnych umów.
Uwaga! W przypadku usług będących jeszcze w trakcie realizacji, Zamawiający będzie brał pod uwagę jedynie wartości usług wykonanych do dnia składania ofert.
Zamawiający wymaga, aby warunek był spełniony w całości przez co najmniej jeden podmiot (jeden lub każdy z podmiotów musi posiadać wymagane doświadczenie).
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz usług (wg zał. nr 5a) dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku w walucie innej niż PLN, Wykonawca powinien przeliczyć na PLN wg średniego kursu walut NBP z dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu. W przypadku braku przeliczenia przez Wykonawcę Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg średniego kursu walut NBP na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie o niniejszym zamówieniu.
2) w zakresie części 2:
a) Wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób ciągły przez co najmniej 12 miesięcy co najmniej dwóch (2) usług polegających na dozorze ekspozycji sal wystawowych w budynkach instytucji kultury, o wartości każdej usługi nie mniejszej niż 500 000 zł brutto.
Uwaga! Przez dwie usługi Zamawiający rozumie usługi świadczone w ramach dwóch odrębnych umów.
Uwaga! W przypadku usług będących jeszcze w trakcie realizacji, Zamawiający będzie brał pod uwagę jedynie wartości usług wykonanych do dnia składania ofert.
Zamawiający wymaga, aby warunek był spełniony w całości przez co najmniej jeden podmiot (jeden lub każdy z podmiotów musi posiadać wymagane doświadczenie).
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz usług (wg zał. nr 5b) dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku w walucie innej niż PLN, Wykonawca powinien przeliczyć na PLN wg średniego kursu walut NBP z dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu. W przypadku braku przeliczenia przez Wykonawcę Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg średniego kursu walut NBP na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie o niniejszym zamówieniu.
b) Dysponowania osobami, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiającymi realizację zamówienia na odpowiedni poziomie jakości:
b.1) co najmniej 5 osobami posiadającymi co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku dozoru ekspozycji w Muzeum, posiadającym znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
b.2) co najmniej 5 osobami posiadającymi zaświadczenie o odbyciu szkolenia z zakresu obsługi klienta instytucji kultury. Zaświadczenie ma potwierdzać odbycie szkolenia w zakresie podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników/personelu instytucji kultury mających bezpośredni kontakt z odwiedzającymi (klientami)
Uwaga ! Zamawiający dopuszcza łączenie warunków opisanych w pkt b.1) i b.2) (tj. warunek zostanie spełniony, jeśli osoby posiadające doświadczenie zawodowe, o którym mowa w pkt b.1) posiadają także zaświadczenie o odbyciu szkolenia wskazanego w pkt b.2)
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga:
1) w zakresie części 1:
a) posiadania aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995).
2) w zakresie części 2:
a) posiadania aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995).
2. Zdolności technicznej lub zawodowej. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga:
1) w zakresie części 1
a) Wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób ciągły przez co najmniej 12 miesięcy co najmniej dwóch (2) usług polegających na dozorze obiektów użyteczności publicznej o wartości każdej usługi nie mniejszej niż 120 000,00 zł brutto.
Uwaga! Przez dwie usługi Zamawiający rozumie usługi świadczone w ramach dwóch odrębnych umów.
Uwaga! W przypadku usług będących jeszcze w trakcie realizacji, Zamawiający będzie brał pod uwagę jedynie wartości usług wykonanych do dnia składania ofert.
Zamawiający wymaga, aby warunek był spełniony w całości przez co najmniej jeden podmiot (jeden lub każdy z podmiotów musi posiadać wymagane doświadczenie).
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz usług (wg zał. nr 5a) dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku w walucie innej niż PLN, Wykonawca powinien przeliczyć na PLN wg średniego kursu walut NBP z dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu. W przypadku braku przeliczenia przez Wykonawcę Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg średniego kursu walut NBP na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie o niniejszym zamówieniu.
2) w zakresie części 2:
a) Wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób ciągły przez co najmniej 12 miesięcy co najmniej dwóch (2) usług polegających na bezpośrednim dozorze ekspozycji sal wystawowych w instytucjach kultury w godzinach ich otwarcia dla zwiedzających, o wartości każdej usługi nie mniejszej niż 500 000 zł brutto
Uwaga! Przez dwie usługi Zamawiający rozumie usługi świadczone w ramach dwóch odrębnych umów.
Uwaga! W przypadku usług będących jeszcze w trakcie realizacji, Zamawiający będzie brał pod uwagę jedynie wartości usług wykonanych do dnia składania ofert.
Zamawiający wymaga, aby warunek był spełniony w całości przez co najmniej jeden podmiot (jeden lub każdy z podmiotów musi posiadać wymagane doświadczenie).
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz usług (wg zał. nr 5b) dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku w walucie innej niż PLN, Wykonawca powinien przeliczyć na PLN wg średniego kursu walut NBP z dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu. W przypadku braku przeliczenia przez Wykonawcę Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg średniego kursu walut NBP na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie o niniejszym zamówieniu.
b) Dysponowania osobami, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiającymi realizację zamówienia na odpowiedni poziomie jakości:
b.1) co najmniej 5 osobami posiadającymi co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku dozoru ekspozycji w Muzeum, posiadającym znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
b.2) co najmniej 5 osobami posiadającymi zaświadczenie o odbyciu szkolenia z zakresu obsługi klienta instytucji kultury. Zaświadczenie ma potwierdzać odbycie szkolenia w zakresie podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników/personelu instytucji kultury mających bezpośredni kontakt z odwiedzającymi (klientami)
Uwaga ! Zamawiający dopuszcza łączenie warunków opisanych w pkt b.1) i b.2) (tj. warunek zostanie spełniony, jeśli osoby posiadające doświadczenie zawodowe, o którym mowa w pkt b.1) posiadają także zaświadczenie o odbyciu szkolenia wskazanego w pkt b.2)
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Zgodnie z § 10 wzorów umów:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
2. Zakazana jest zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem zmian wprowadzanych na podstawie art. 455 ustawy Pzp oraz zmian, o których mowa w ust. 3.
3. Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
1) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1 pkt. 1), 2) 3) oraz § 3 ust. 2 niniejszej umowy. Stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT;
2) zmiana terminów realizacji usługi i czasu pracy, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy - w zakresie okresu czasowego w jakim realizacja usługi nie była możliwa,
3) zmiana terminów realizacji zamówienia w związku z zaistnieniem po zawarciu Umowy siły wyższej przez którą należy rozumieć zdarzenie nagłe i nieprzewidywalne lub takie, któremu z zachowaniem należytej staranności nie dało się zapobiec lub zniweczyć jego skutków.
4. Strony przewidują możliwość przerwy w wykonywaniu umowy ze względu na sytuację związaną z działaniami władz państwowych mających na celu przeciwdziałanie rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2, w szczególności wystąpienia podejrzenia lub stwierdzenia choroby COVID-19, w tym w sytuacji zamknięcia Muzeum Narodowego w Lublinie dla zwiedzających. Zmiana taka następuje automatycznie i nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy, nie powoduje także żadnych roszczeń na rzecz Wykonawcy. Działania władz państwowych, o których mowa powyżej są podstawą do zmniejszenia ilości roboczogodzin będących podstawą wynagrodzenia podstawowego, o którym mowa w §3 ust. 1 pkt 1). Zmniejszenie ilości świadczonych roboczogodzin i związane z tym zmniejszenie wynagrodzenia nie może stanowić podstawy do żadnych roszczeń wobec Zamawiającego.
Po zmianie:
Zgodnie z § 10 wzorów umów:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
2. Zakazana jest zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem zmian wprowadzanych na podstawie art. 455 ustawy Pzp oraz zmian, o których mowa w ust. 3.
3. Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
1) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1 pkt. 1), 2) 3) oraz § 3 ust. 2 niniejszej umowy. Stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT;
2) zmiana terminów realizacji usługi i czasu pracy, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy - w zakresie okresu czasowego w jakim realizacja usługi nie była możliwa,
3) zmiana terminów realizacji zamówienia w związku z zaistnieniem po zawarciu Umowy siły wyższej przez którą należy rozumieć zdarzenie nagłe i nieprzewidywalne lub takie, któremu z zachowaniem należytej staranności nie dało się zapobiec lub zniweczyć jego skutków.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-12-06 10:00
Po zmianie:
2021-12-07 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-12-06 10:30
Po zmianie:
2021-12-07 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-01-04
Po zmianie:
2022-01-05
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń i instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych w budynkach UMCS w Lublinie
- Organizacja Jarmarku Wielkanocnego na Rynku Starego Miasta w Lublinie w terminie 12-13 kwietnia 2025 r.
- Leasing aut osobowych - DZP.25.6.2025
- Organizacja szkoleń z zakresu BHP dla członków - wolontariuszy Grup Pomocy Humanitarnej PCK
- Dostawa rękawic medycznych
- Usługi ochrony osób i mienia
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy ul. Cynkowej i kompleksu sportowego Orlik 2024 z budową sprawnościowego placu zabaw przy ul. Jaskółczej - w "zaprojektuj i wybuduj" na podstawie PFU
- Wykonanie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia przez koncesjonowanego wykonawcę posiadającego status SUFO w Muzeum w Narodowym we Wrocławiu i jego oddziałach okresie 24 m-cy
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach zajmowanych przez Archiwum Państwowe w Gdańsku
- "Świadczenie usług ochrony fizycznej kompleksu sportowego ArcelorMittal Park w Sosnowcu prowadzonego przez Zagłębiowski Park Sportowy sp. z o.o."
- Usługa monitoringu i ochrony fizycznej Białostockiego Parku Naukowo-Technologicznego i Epi-Centrum Nauki
więcej: Usługi w zakresie nadzoru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.