Ogłoszenie z dnia 2023-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00427579/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
- 2023/BZP 00112346/01 - Wynik z dnia 2023-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa drukarki 3D, obiektywu do kamery termowizyjnej, spawarki światłowodowej, pieca lutowniczego oraz drukarki pasty lutowniczej w ramach Projektu pn. ”Foto-Foot-Prevent (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Łódzka
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Obsługi Projektów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-924
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.rcop@info.p.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.p.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://plodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa drukarki 3D, obiektywu do kamery termowizyjnej, spawarki światłowodowej, pieca lutowniczego oraz drukarki pasty lutowniczej w ramach Projektu pn. ”Foto-Foot-Prevent (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c539457-5f35-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00008467
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00427579/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SC.383.6.2022.D
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dostawa drukarki 3D. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42940000-7 - Maszyny do obróbki cieplnej tworzyw
4.5.5.) Wartość części: 56645,47 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa obiektywu do kamery termowizyjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38651600-9 - Kamery cyfrowe
4.5.5.) Wartość części: 6200,39 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa spawarki światłowodowej wraz z akcesoriami.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38621000-4 - Aparatura światłowodowa
4.5.5.) Wartość części: 10643,12 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieca lutowniczego - zestaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załacznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 42661100-8 - Urządzenia do lutowania na miękko
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 4794,98 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarki pasty lutowniczej ręcznej – zestaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 42661100-8 - Urządzenia do lutowania na miękko
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
38510000-3 - Mikroskopy
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
4.5.5.) Wartość części: 5842,23 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60878,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60878,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60878,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DPS Software Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9511634331
7.3.3) Ulica: ul. Marynarska 15
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-674
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60878,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Części 3 na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp z uwagi na fakt, iż wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
W zakresie Części 3 postępowania złożona została jedna oferta przez Wykonawcę Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak. Oferta ta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Zamawiający wymagał w Rozdziale IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, pkt 5 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) określenia zaoferowanych produktów poprzez jednoznaczne wskazanie producenta, marki, typu, nazwy oferowanych przedmiotów zamówienia. Wykonawca w złożonej ofercie nie wskazał wymaganych przez Zamawiającego danych określających
szczegółowo jakie urządzenia oferuje składając ofertę w zakresie części 3 postępowania. Oferta taka nie odpowiada wymaganiom postawionym przez Zamawiającego i jako niezgodna z dokumentami zamówienia podlega odrzuceniu z postępowania.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Części 4 na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp z uwagi na fakt, iż wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
W zakresie Części 4 postępowania złożona została jedna oferta przez Wykonawcę Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak. Oferta ta została odrzucona w zakresie części 4 na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Zamawiający wymagał w Rozdziale IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, pkt 5 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) określenia zaoferowanych produktów poprzez jednoznaczne wskazanie producenta, marki, typu, nazwy oferowanych przedmiotów zamówienia.
Wykonawca w złożonej ofercie nie wskazał wymaganych przez Zamawiającego danych określających szczegółowo jakie urządzenia oferuje składając ofertę w zakresie części 4 postępowania. Oferta taka nie
odpowiada wymaganiom postawionym przez Zamawiającego i jako niezgodna z dokumentami zamówienia podlega odrzuceniu z postępowania.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Części 5 na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp z uwagi na fakt, iż do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty w zakresie tej części.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w dokumentacji zamówienia określił termin składania ofert do dnia 16.11.2022 r. do godz. 10:00. Do upływu czasu przeznaczonego na składanie ofert nie złożono żadnej oferty, co skutkuje unieważnieniem postępowania.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i materiałów dydaktycznych do pracowni szkolnych szkół objętych wsparciem w ramach projektu "Efektywne szkolnictwo zawodowe w powiecie grójeckim"
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzenia wielofunkcyjnego i drukarki 3D.
- Serwer sieciowy oraz macierz dyskowa
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu do CCTV dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
więcej: Monitory ekranowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.