eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźOpracowanie Strategii Kształcenia Zawodowego w Województwie Łódzkim w ramach projektu KPO



Ogłoszenie z dnia 2025-03-31

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie Strategii Kształcenia Zawodowego w Województwie Łódzkim w ramach projektu KPO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BIURO PLANOWANIA REGIONALNEGO WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471279081

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. marsz. Józefa Piłsudskiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-051

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bprwl.lodzkie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bprwl.lodzkie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Administracja publiczna oraz polityka gospodarcza i społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie Strategii Kształcenia Zawodowego w Województwie Łódzkim w ramach projektu KPO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9eb66e2d-2175-4af0-a465-7b935ce82834

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00168845

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00046071/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Opracowanie Strategii kształcenia zawodowego województwa łódzkiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9eb66e2d-2175-4af0-a465-7b935ce82834

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: [numeracja zgodna z SWZ]
8.2. Środki komunikacji elektronicznej, przy użyciu, których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami oraz wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej.
8.2.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
8.2.2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
8.2.3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9eb66e2d-2175-4af0-a465-7b935ce82834
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
[pozostałe informacje znajdują się w SWZ]

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: [numeracja zgodna z SWZ]
8.2.13. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
8.2.14. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych, jako załączniki do jednego formularza).
8.2.15. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
8.2.16. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
8.2.17. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e- mail: sekretariat@bprwl.lodzkie.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
8.2.18. Dopuszczalne formaty plików przesyłanych za pomocą poczty elektronicznej na adres wskazany w pkt 8.2.17. to: .doc, docx, .xlsx, .pdf, .jpg, .png, .bnp, .tif, .zip, .7zip. Maksymalny rozmiar załącznika przesyłanego pocztą elektroniczną nie może przekraczać 50 MB.
[pozostałe informacje znajdują się w SWZ]

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): [numeracja zgodna z SWZ - pkt 39]
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Biuro Planowania Regionalnego Województwa Łódzkiego, Al. Piłsudskiego 12, 90-051 Łódź, tel. (42) 630 57 69 do 72;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: magdalena.kmiec@bprwl.lodzkie.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp.;
5) Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynosi odpowiednio:
- zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp., przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
- jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres, o którym mowa w art. 125 ust 4 lit d) w zw. z art. 140 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 i wynikających z umów o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków pochodzących z UE;
- okres przechowywania wynika również z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
- zgodnie z § 8 ust. 1 pkt 5) Umowy nr KPO/22/LLL/U/0010 o objęcie projektu wsparciem z planu rozwojowego dotyczącej realizacji projektu w ramach naboru pt. „Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działa na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie, w tym uczenia się dorosłych” przez okres 5 lat licząc od końca 2026 r.;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych Pzp., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): [numeracja zgodna z SWZ - cd. pkt 39 ]
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp. oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BPRWŁ.ZA.26.7.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 511666,67 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Strategii Kształcenia Zawodowego w Województwie Łódzkim, w tym:
1) Pogłębiona diagnoza - kompleksowa analiza stanu i perspektyw rozwoju kształcenia zawodowego w regionie, uwzględniająca:
a) ocenę potencjału, problemów oraz potrzeb w tym obszarze,
b) zestawienia danych wraz z wnioskami i głównymi wyzwaniami dla poszczególnych obszarów tematycznych,
c) analizę SWOT określającą mocne i słabe strony systemu kształcenia zawodowego oraz szanse i zagrożenia wynikające z otoczenia społeczno-gospodarczego.
2) Wizja, misja i cele Strategii – określone na podstawie wyników diagnozy i obejmujące:
a) wizję i misję,
b) cele strategiczne i operacyjne,
c) kluczowe kierunki rozwoju kształcenia zawodowego,
d) propozycje działań służących realizacji założonych celów.
3) System monitoringu – mechanizmy i wskaźniki pozwalające na ocenę postępów w realizacji Strategii oraz dostosowywanie jej do zmieniających się warunków.
4) System realizacji – propozycja struktury wdrażania Strategii, w tym określenie podmiotów odpowiedzialnych za jej realizację oraz rekomendowanych narzędzi i instrumentów wspierających skuteczne wdrażanie działań.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się na stronie internetowej, na której jest prowadzone postępowanie w Załączniku Nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia i we wzorze umowy - Załącznik Nr 9.

4.2.6.) Główny kod CPV: 73200000-4 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 196 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Koordynatora

4.3.6.) Waga: 12

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koncepcja wykonania przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 42

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe źródła danych

4.3.6.) Waga: 6

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

[numeracja zgodna z SWZ]
15.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
15.4.1. Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie wykonawcy umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, opracował należycie:
1) co najmniej dwa [2] dokumenty będące strategią (z wyłączeniem strategii rozwoju przedsiębiorstwa i strategii promocji) lub programem lub planem rozwoju z obszaru społeczno-gospodarczego o wartości minimum 100 000 zł brutto każdy (na podstawie odrębnych umów), których zakres przestrzenny obejmował województwo, powiat lub gminę;
2) co najmniej jedno [1] badanie społeczne o wartości minimum 100 000 zł brutto, przy czym przeprowadzenie tego badania uwzględniało zarówno metody jakościowe, jak i ilościowe i było zakończone analizą wyników z obu podejść, porównaniem i wyciągnięciem wniosków, które zostały zawarte w raporcie podsumowującym (badanie nie może stanowić dokumentu wykazanego na potwierdzenie spełnienia warunku z ppkt 15.4.1.1).
15.4.2. Wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, doświadczenie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.
Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami wchodzącymi w skład zespołu badawczego, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia i które posiadają wykształcenie, kwalifikacje, i doświadczenie zawodowe nie mniejsze niż określone poniżej:
1) Koordynator – 1 osoba, spełniająca łącznie następujące wymagania:
a) posiadająca co najmniej wykształcenie wyższe magisterskie w dziedzinie nauk społecznych lub ekonomicznych, oraz
b) która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert:
-kierowała pracami dotyczącymi opracowania co najmniej jednego [1] dokumentu będącego strategią lub programem lub planem rozwoju z obszaru społeczno-gospodarczego, którego zakres przestrzenny obejmował województwo, powiat lub gminę oraz
-kierowała co najmniej jednym [1] projektem badawczym w zakresie rynku pracy lub kapitału ludzkiego lub edukacji o wartości minimum 50 000 zł brutto.
2) Specjalista ds. metodologii badań społecznych - 1 osoba, spełniająca łącznie następujące wymagania:
a) posiadająca wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie w zakresie nauk społecznych lub ekonomicznych oraz,
b) która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert była autorem lub współautorem metodologii badania/raportu metodologicznego/narzędzi badawczych lub odpowiadała za przygotowanie i realizację badań ilościowych i jakościowych w obszarze badań społecznych.
3) Członkowie zespołu badawczego – 3 osoby spełniające następujące wymagania:
a) Członek 1:
osoba, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła w opracowaniu co najmniej jednego [1] dokumentu będącego strategią, programem lub planem rozwoju z obszaru społeczno-gospodarczego,
b) Członek 2:
osoba, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert prowadziła co najmniej 3 warsztaty/seminaria/webinaria/panele eksperckie, których tematyka dotyczyła rynku pracy lub kapitału ludzkiego lub edukacji,
c) Członek 3:
osoba, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła w realizacji co najmniej jednego [1] projektu badawczego w obszarze edukacji/rynku pracy, którego efektem był raport końcowy opracowany z zastosowaniem różnorodnych metod i technik badawczych, w tym analizy desk research, badań ilościowych lub jakościowych.
4) W przypadku zmiany osób, o których mowa w ppkt 1-3) powyżej, w trakcie realizacji umowy, wymagane jest wykazanie się przez tą osobę doświadczeniem określonym w niniejszych punktach, w okresie ostatnich 5 lat.
15.4.2.1 Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wymagania określone w pkt 15.4.2. SWZ.
15.4.3. Potencjał techniczny wykonawcy umożliwiający realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.
Zamawiający odstępuje od określenia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
15.4.4. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w pkt 15.4.1. SWZ, musi zostać spełniony w całości przez poszczególnych Wykonawców lub przez jednego Wykonawcę – musi zostać zachowany element powtarzalności nabytego doświadczenia. Analogicznie Zamawiający będzie postępował w przypadku powoływania się na zasoby innego podmiotu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: [Numeracja zgodna z SWZ]
17.1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 – oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 7 ust 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Informacje zawarte w oświadczeniach, o których mowa powyżej stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
17.2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
17.2.1. Oświadczenie wykonawcy, o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp., w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego,
17.2.2. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 Pzp., przedstawienia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania w tożsamym zakresie, jak dla Wykonawcy, jak wskazano w pkt 17.1 i 17.2.1. SWZ, oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 17.1. SWZ, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: [Numeracja zgodna z SWZ]
17.3. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznych lub zawodowych, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
17.3.1. wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; wykaz powinien potwierdzać wymagania określone w SWZ,
17.3.2. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wykaz powinien potwierdzać wymagania określone w SWZ.
18.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

[Numeracja zgodna z SWZ]
16. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych usług z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą dokumentu pn. „Koncepcja wykonania przedmiotu zamówienia” (przedmiotowego środka dowodowego) sporządzonego zgodnie z wymaganiami dotyczącymi koncepcji wykonania przedmiotu zamówienia określonymi w Załączniku nr 12 do SWZ, podpisanego przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania.
Przedmiotowe środki dowodowe składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
UWAGA:
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowego środka dowodowego lub złożony przedmiotowy środek dowodowy, w szczególności, będzie niekompletny, zostanie złożony w nieprawidłowej formie, określonej w SWZ, przepis art. 107 ust. 2 Pzp. nie będzie miał zastosowania tzn. Zamawiający nie będzie wzywał do jego złożenia lub uzupełnienia, zaś oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

[Numeracja zgodna z SWZ]
11.15. Oferta winna zawierać:
11.15.1. Formularz oferty;
Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie tworzy interaktywnego „Formularza ofertowego”. Wykonawca składa ofertę na Załączniku nr 2 do SWZ.
11.15.2. Formularz wyceny ofertowej – (zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SWZ);
11.15.3. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony;
11.15.4. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeśli dotyczy.
11.16. Do oferty należy dołączyć:
11.16.1. Oświadczenie Wykonawcy aktualne na dzień składania ofert o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp. – (zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SWZ).
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie takie składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem własnym, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SWZ).
Oświadczenia, o których mowa w zdaniu pierwszym, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
11.16.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeśli dotyczy). Wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
11.16.3. W przypadku wykonawców występujących wspólnie oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (jeśli dotyczy). Wzór stanowi załącznik nr 10 do SWZ.
11.16.4. Wadium, o ile wnoszone jest w formie niepieniężnej - w oryginale w postaci elektronicznej, (jeśli dotyczy).
11.16.5. Przedmiotowe środki dowodowe.
11.13. Jeżeli wraz z ofertą składane są dokumenty zawierające tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku. „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. Zarówno załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa jak i dokument, w którym Wykonawca wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, należy dodać w polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

[numeracja zgodna z SWZ]
19.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
19.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o których mowa w pkt 17.1. SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia, oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
19.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp., z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (jeśli dotyczy).
19.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani, na wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 17 SWZ, przy czym:
19.4.1. podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 17.2.1. SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia,
19.4.2. podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 17.3.1. i 17.3.2. SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/wykazują spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 15.4. SWZ.
14.4. Przepisy dotyczące wykonawcy w zakresie podstaw wykluczenia stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach przewidzianych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w następujących przypadkach:
a) w przypadku zmiany obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przepisów dotyczących usługi, wysokości stawek podatku od towarów i usług (VAT) w zakresie obejmującym przedmiot niniejszej Umowy;
b) zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie przedmiotu Umowy albo jej treści do aktualnego stanu prawnego;
c) zmiany terminu zakończenia umowy;
d) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian w terminie realizacji przedmiotu umowy z uwagi na przesunięcie w czasie, spowodowane czynnikami zewnętrznymi niewynikającymi z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy uniemożliwiającymi realizację przedmiotu Umowy w pierwotnym terminie, bez dodatkowego wynagrodzenia.
e) zaistnieje konieczność zrealizowania Umowy przy zastosowaniu innych założeń niż zawarte w opisie przedmiotu zamówienia, gdyby zastosowanie przewidzianych dotychczas założeń groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy
f) nastąpi konieczność koordynacji prac z innymi Wykonawcami lub podmiotami trzecimi,
g) nastąpi uzasadniona konieczność zmiany wynagrodzenia – stosownie do zasad określonych w ust. 3.
[szczegółowe zapisy w powyższym zakresie zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ].

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9eb66e2d-2175-4af0-a465-7b935ce82834)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-10 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO), Inwestycja: Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie (inwestycja A3.1.1.); Przedsięwzięcie w ramach inwestycji KPO: Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania
regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie, w tym uczenia się dorosłych.
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia najpóźniej w terminie do 28 tygodni od dnia zawarcia umowy (tj. 196 dni).
3. Przy realizacji zadania objętego niniejszym zamówieniem należy zastosować środki służące zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, o których mowa w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.