Ogłoszenie z dnia 2024-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00543318/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Warzywa i owoce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Dublinach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280351604
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dubliny 16
1.5.2.) Miejscowość: Korsze
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-430
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_dubliny@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zp.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/oisw_olsztyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Warzywa i owoce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3913443c-980b-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00008483
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00157338/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Warzywa i owoce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00543318
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DKW.2232.7.2023.PB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy warzyw i owoców do magazynu żywnościowego Zakładu Karnego w Dublinach1. Cebula biała - 9217 kg.
2. Buraki - 6033 kg.
3. Kapusta biała - 11378 kg.
4. Marchew - 12543 kg.
5. Kapusta kwaszona - 290 kg.
6. Ogórek kwaszony - 58 kg.
7. Jabłka - 2740 kg.
8. Ziemniaki - 47519 kg.
9. Seler (korzeń) - 212 kg.
10. Pietruszka (korzeń) - 218 kg.
11. Ogórek gruntowy - 174 kg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03221113-1 - Cebula
03221111-7 - Burak ćwikłowy
03221410-3 - Kapusta
03221112-4 - Marchew
15331142-4 - Kapusta przetworzona
15331130-7 - Fasola, groch, papryki, pomidory i pozostałe warzywa
03222321-9 - Jabłka
03212100-1 - Ziemniaki
03221110-0 - Warzywa korzeniowe
03221270-9 - Ogórki
4.5.5.) Wartość części: 137864,37 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy warzyw i owoców do magazynu żywnościowego Oddziału Zewnętrznego w Giżycku1. Cebula biała - 3418 kg.
2. Buraki - 2617 kg.
3. Kapusta biała - 3961 kg.
4. Marchew - 4068 kg.
5. Kapusta kwaszona - 106 kg.
6. Ogórek kwaszony - 40 kg.
7. Jabłka - 920 kg.
8. Ziemniaki - 16292 kg.
9. Seler (korzeń) - 48 kg.
10. Pietruszka (korzeń) - 48 kg.
11. Ogórek gruntowy - 80 kg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03221113-1 - Cebula
03221111-7 - Burak ćwikłowy
03221410-3 - Kapusta
03221112-4 - Marchew
15331142-4 - Kapusta przetworzona
15331130-7 - Fasola, groch, papryki, pomidory i pozostałe warzywa
03222321-9 - Jabłka
03212100-1 - Ziemniaki
03221110-0 - Warzywa korzeniowe
03221270-9 - Ogórki
4.5.5.) Wartość części: 55104,36 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114874,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114874,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114874,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno Handlowo Usługowa Mariusz Kozłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 510664461
7.3.4) Miejscowość: Bartoszyce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MARIUSZ KOZŁOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MARIUSZ KOZŁOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114874,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44716,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44716,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44716,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno Handlowo Usługowa Mariusz Kozłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 510664461
7.3.4) Miejscowość: Bartoszyce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MARIUSZ KOZŁOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MARIUSZ KOZŁOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44716,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI KORSZE
- "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z miejscowości Sątoczek wraz z przyłączami i włączeniem do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sątoczno"
- "Projekt budowy trzech budynków komunalnych przy ul. Kościuszki"
więcej: przetargi KORSZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Artykuły żywnościowe cz. I.
- Sukcesywne dostawy warzyw do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie.
- Dostawa świeżych warzyw i owoców, warzyw przetworzonych oraz ziemniaków i warzyw obieranych
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie przy ul. Bałtyckiej 37 a
- Dostawa owoców, warzyw i kiszonek
- Dostawa warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Dębicy i Oddziału Zewnętrznego w Chmielowie.
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.