Ogłoszenie z dnia 2021-02-18
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00008593 z dnia 2021-02-18 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wynajem basenu dla uczniów uczęszczających do oddziałów sportowych o profilu pływanie w Szkole Podstawowej Nr 6 im. Braci Barskich w Śremie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: gmina Śrem
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258135
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. 20 Października 1
1.5.2.) Miejscowość: Śrem
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 61 28 35 225
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@srem.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srem.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
srem.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wynajem basenu dla uczniów uczęszczających do oddziałów sportowych o profilu pływanie w Szkole Podstawowej Nr 6 im. Braci Barskich w Śremie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44777c71-5bc8-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008593
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000844/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Wynajem basenu dla uczniów uczęszczających do oddziałów sportowych o profilu pływanie w Szkole Podstawowej Nr 6 im. Braci Barskich w Śremie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00003852/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.Zadanie będzie realizowane na obiekcie basenowym spółki Śremski Sport, który to jest dysponentem jedynego basenu na terenie Powiatu Śremskiego. Realizacja zadania związanego z nauką pływania wiąże się m. in. z dowiezieniem uczniów na basen i odwiezieniem ich do szkoły, w której niejednokrotnie realizowane są dalsze zajęcia dydaktyczne. Dowożenie uczniów poza granice powiatu śremskiego zwiększy udział środków finansowych w realizacji zadania a także wydłuży czas przebywania dzieci w autobusie, co może mieć wpływ na realizację przez nich podstawy programowej.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BP.271.2.2021.BS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 178750 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wykonawca zobowiązany jest do:a) udostępnienia basenu, mieszczącego się na ul. Staszica 1a na potrzeby realizacji zajęć nauki pływania dla uczniów uczęszczających do oddziałów sportowych o profilu pływanie w Szkole Podstawowej Nr 6 im. Braci Barskich w Śremie oraz utrzymania go w dobrym stanie technicznym i gotowości do użytku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; zajęcia odbywać się będą w dniach i godzinach określonych poniżej:Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek7.30-9.00 (2h)VIIIE 8.15-9.00 (1h)VIIIE 8.15-9.00 (1h)VIIIE 8.15-9.00 (1h)VIIIE 8.15-9.00 (1h)VIIIE9.45-10.30 (1h)VIE 9.45-10.30 (1h)VIE 9.45-10.30 (1h)VIE 9.45-10.30 (1h)VIE 9.00-10.30 (2h)VIE11.30-12.15 (1h)IVD 11.30-12.15 (1h)IVD 11.30-12.15 (1h)IVD 11.30-12.15 (1h)IVD 10.45-12.15 (2h)IVD15.00-15.45 (1h)VIIF 15.00-15.45 (1h)VIIF 15.00-15.45 (1h)VIIF 15.00-15.45 (1h)VIIF 15.00- 16.30 (2h)VIIFb) zapewnienie szatni grupie szkolnej,c) zapewnienie higienicznych i bezpiecznych warunków przebywania uczniów na terenie basenu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,d) zapewnienie opieki ratownika dla wszystkich dzieci przebywających w wodzie.2. Zamawiający zobowiązany jest do:a) zorganizowania dowozu uczniów,b) terminowej zapłaty za wykonanie usługi,c) zapewnienia opieki nad dziećmi przez opiekunów szkolnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
70220000-9 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne
92600000-7 - Usługi sportowe
92620000-3 - Usługi w zakresie sportu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193050
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193050
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193050
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Śremski Sport Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7851762630
7.3.3) Ulica: Staszica 1a
7.3.4) Miejscowość: Śrem
7.3.5) Kod pocztowy: 63-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-01-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193050,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-02-01 do 2021-06-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-02-18 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
- Bieżące dostawy środków dezynfekcyjnych dla Szpitala Powiatowego im. Tadeusza Malińskiego w Śremie sp. z o. o.
- Dostawa mięsa i wędlin do Przedszkola nr 7 Janka Wędrowniczka w Śremie w 2025 r.
- Konserwacja oświetlenia ulicznego i parkowego, stanowiącego majątek gminy Śrem
- Dostawa świeżych mięs i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Psarskim w 2025 r.
więcej: przetargi w Śremie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Prowadzenie zajęć nauki pływania "Powszechna nauka pływania klas trzecich" na Krytej Pływalni "TROCLIK" ul. gen. K. Sosnkowskiego 14 w B-B oraz Krytej Pływalni przy BSOGKK ul. J. Lompy 7 w B-B
- Świadczenie usł. dost. do obiektów sport.-rekr. w ramach miesięcznych abonamentów dofinansowanych przez Pracodawcę dla pracowników CUW DPS i CRO DPS oraz osób towarzyszących i dzieci na rok 2025.
- "Dzierżawa pomieszczeń kuchennych i wyposażenia oraz przygotowywanie, wydawanie i dostarczanie posiłków uczniom i dzieciom Zespołu Szkół Nr 1 im. H. Sienkiewicza w Białym Borze, ul. Dworcowa 19"
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Kancelarii Senatu.
- Usługa dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Filharmonii Łódzkiej w Łodzi oraz ich dzieci i osób towarzyszących
więcej: Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.