Ogłoszenie z dnia 2022-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00243732/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
KURSY I SZKOLENIA DLA NAUCZYCIELI ZESPOŁU SZKÓŁ ZAWODOWYCH W OPOLU LUBELSKIM ORAZ ZESPOŁU SZKÓŁ W PONIATOWEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Opolski
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Opolu Lubelskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019431
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubelska 4
1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 818272260
1.5.8.) Numer faksu: +48 818272236
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@opole.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.lublin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://opole-lublin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KURSY I SZKOLENIA DLA NAUCZYCIELI ZESPOŁU SZKÓŁ ZAWODOWYCH W OPOLU LUBELSKIM ORAZ ZESPOŁU SZKÓŁ W PONIATOWEJ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce83672e-3324-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00008659
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004288/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Kursy i szkolenia dla uczniów Zespołu Szkół Zawodowych w Opolu Lubelskim oraz Zespołu Szkół w Poniatowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Nowoczesne szkoły zawodowe w powiecie opolskim realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 12: Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie: 12.4 Kształcenie zawodowe współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00243732/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZKS.272.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 187501,16 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 12113,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Projektowanie ogrodów – współczesne aranżacje”1. Liczba uczestników: 3 osoby
2. Czas trwania szkolenia dla grupy: 20 godzin; (1 godzina to 45 minut) Od poniedziałku do piątku po zajęciach lekcyjnych oraz w weekendy (sobota - niedziela);
3. Termin realizacji szkolenia: rozpoczęcie listopad 2021 – zakończenie nie później niż 31 maja 2022 r., zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy.
4. Miejsce realizacji szkoleń: Zespół Szkół Zawodowych w Opolu Lubelskim ul. Kolejowa 4, 24-300 Opole Lubelskie
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
4.5.5.) Wartość części: 3450,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Kurs dekoracji tortów i ciast”1. Liczba uczestników: 3 osoby
2. Czas trwania szkolenia dla grupy: 16 godzin ; (1 godzina to 45 minut)
Od poniedziałku do piątku po zajęciach lekcyjnych oraz w weekendy (sobota - niedziela)
3. Termin realizacji zajęć: rozpoczęcie listopad 2021 r. - zakończenie nie później niż 31 maja 2022 r., zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy
4. Miejsce realizacji szkoleń: Zespół Szkół Zawodowych w Opolu Lubelskim ul. Kolejowa 4, 24-300 Opole Lubelskie
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Warsztaty florystyczne dla nauczycieli zawodu”1. Liczba uczestników: 3 osoby
2. Czas trwania szkolenia dla grupy: 20 godzin od poniedziałku do czwartku po zajęciach lekcyjnych oraz w weekendy (sobota - niedziela)
3. Termin realizacji: rozpoczęcie styczeń 2022 r. - zakończenie nie później niż 31 maja 2022 r., zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego.
4. Miejsce realizacji szkoleń: Zespół Szkół Zawodowych w Opolu Lubelskim ul. Kolejowa 4,
24-300 Opole Lubelskie
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
4.5.5.) Wartość części: 3300,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Wykorzystanie narzędzi TIK w metodyce nauczania przedmiotów zawodowych”1. Liczba uczestników: 12 osób
2. Czas trwania szkolenia dla grupy: 20 godzin od poniedziałku do czwartku po zajęciach lekcyjnych oraz w weekendy (sobota - niedziela)
3. Termin realizacji: rozpoczęcie styczeń 2022 r. - zakończenie nie później niż 31 maja 2022 r., zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego.
4. Miejsce realizacji szkoleń: Zespół Szkół Zawodowych w Opolu Lubelskim ul. Kolejowa 4, 24-300 Opole Lubelskie, Zespół Szkół w Poniatowej, ul. Fabryczna , 24-320 Poniatowa
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
4.5.5.) Wartość części: 4500,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Kurs obsługi programu do grafiki wektorowej ”1. Liczba uczestników: 2 osoby
2. Czas trwania szkolenia dla 2 osób: 24 godziny od poniedziałku do czwartku po zajęciach lekcyjnych oraz w weekendy (sobota - niedziela)
3. Termin realizacji: rozpoczęcie listopad 2021 r. - zakończenie nie później niż 31 maja 2022 r., zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego.
4. Miejsce realizacji szkoleń: Siedziba wykonawcy w odległości zapewniającej dojazd publicznymi środkami transportu w czasie 40-60 minut.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
4.5.5.) Wartość części: 1000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie otrzymał żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NIEZNANI SPRAWCY Piotr Grycuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200284669
7.3.3) Ulica: Szeroka 12/26
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-760
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-09 do 2022-05-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty najkorzystniejszej 5 950,00 PLN, przewyższa kwotę 3 300,00 PLN, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Po analizie możliwości finansowych zamawiający stwierdził, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny złożonej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5950,00 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektronicznej Techniki Obliczeniowej ZETO Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430248589
7.3.3) Ulica: Diamentowa 2
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-447
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-09 do 2022-05-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty najkorzystniejszej 3 600,00 PLN, przewyższa kwotę 1 000,000 PLN, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Po analizie możliwości finansowych zamawiający stwierdził, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny złożonej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9480,00 PLN
INNE PRZETARGI OPOLE LUBELSKIE
- "Sukcesywna dostawa paliwa - oleju napędowego "ON" na 2025 r. dla OPK Sp. z o.o. w Opolu Lubelskim"
- "Utworzenie strefy odpoczynku w Parku Miejskim w Opolu Lubelskim"
więcej: przetargi OPOLE LUBELSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa cyfrowego Urzędu Miejskiego w Olecku oraz jednostek podległych realizowane w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Łopiennik Górny
- Pakiety rehabilitacyjne, edukacyjne spotkania, warsztaty i wyjazdy integracyjne wraz z działaniami prozdrowotnymi dla seniorów z Gminy Raków
- Organizacja indywidualnych i grupowych warsztatów/ szkoleń i studiów podyplomowych online lub stacjonarnie dla nauczyciel wychowania przedszkolnego.
- Świadczenie usługi Superwizora, Integracji sensorycznej (Warsztaty edukacyjne z metody integracji sensorycznej wraz z materiałami)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.