eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice"TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW SZPITALNYCH WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZESPOLONEGO IM. STANISŁAWA RYBICKIEGO W SKIERNIEWICACH"



Ogłoszenie z dnia 2021-02-19


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00008931 z dnia 2021-02-19

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW SZPITALNYCH WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZESPOLONEGO IM. STANISŁAWA RYBICKIEGO W SKIERNIEWICACH”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY IM. STANISŁAWA RYBICKIEGO W SKIERNIEWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000657119

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. dr. Stanisława Rybickiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 46 834-08-21

1.5.8.) Numer faksu: 46 834-08-21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wsz-skier.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalskierniewice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW SZPITALNYCH WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZESPOLONEGO IM. STANISŁAWA RYBICKIEGO W SKIERNIEWICACH”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8cba3951-728a-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008931

2.6.) Wersja ogłoszenia: 03

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie jest współfinansowane ze Środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa IV Gospodarka niskoemisyjna, Działanie IV.2 Termomodernizacja budynków, Podziałanie IV.2.2 Termomodernizacja budynków, na podstawie umowy o dofinansowanie nr UDA-RPLD.04.02.02-10-0018/19-00

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szpitale.lodzkie.pl/skierniewice/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitale.lodzkie.pl/skierniewice/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html , https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Drogi komunikacji elektronicznej przewidziane w postępowaniu.2.1. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w niniejszym postępowaniu odbywa się za pomocą miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: e.konopka@wsz-skier.pl 2.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: Formularza złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do Formularza do komunikacji.2.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.2.4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz Formularza do komunikacji wynosi 150 MB.2.5. Zamawiający dopuszcza w szczególności następujące formaty przesyłanych danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt, .xls, .xlsx.2.6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.3. Składanie oferty wraz z oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz innymi oświadczeniami lub dokumentami.3.1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku, dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Formularz do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. 3.2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w jednym ze wskazanych przez Zamawiającego formacie danych i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie korzystania z miniPortal. Ofertę należy złożyć w oryginale. 3.3. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, pod którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. 3.4. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz inne oświadczenia lub dokumenty składane wraz z ofertą 3.5. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku, dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. 3.6. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.3.7. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP).4. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami, składanie innych dokumentów i oświadczeń (nie dotyczy ofert oraz oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu).

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W Formularzu oferty wykonawca oświadcza, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1 wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa.2.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: • Administratorem Twoich danych osobowych jest Dyrektor Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach, (46) 834-07-50, e-mail: wsz.skier@lodzkie.pl • Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@wsz-skier.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.• Twoje dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu procedowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Znak sprawy: WSZ.DAT.SZP.261.1/1/2021 na Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu: „TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW SZPITALNYCH WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZESPOLONEGO IM. STANISŁAWA RYBICKIEGO W SKIERNIEWICACH”, prowadzonego w trybie podstawowym;• odbiorcami Twoich danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 24 października 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r. poz. 2019, ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; • Twoje dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;• obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Ciebie dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Twoich danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;• posiadasz następujące prawa w związku z przetwarzaniem przez Administratora Twoich danych osobowych:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Twoich dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Twoich danych osobowych*;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy RODO;• nie przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem przez Administratora Twoich danych osobowych:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że:• W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679. (art. 74 ust. 3 ustawy Pzp)• Udostępnianie protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3–6, stosuje się odpowiednio. (art. 74 ust. 4 ustawy Pzp)• W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. (art.75 ustawy Pzp)• Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników. (art. 76 ustawy Pzp)• zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.(art. 19 ust. 3 ustawy Pzp)• W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do zamawiającego. (art. 269 ust. 2 ustawy Pzp)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WSZ.DAT.SZP.261.1/1/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Termomodernizacja Pawilonu D – Budynek Zakaźny. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych. Zakres prac budowlanych przewidywanych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:− Ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą izolacji grubości 16 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,036 W/m·K.− Ocieplenie stropodachu warstwą izolacji o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,040 W/m·K i gr. 24 cm,− Wymiana stolarki okiennej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła dla okna U= 0,9 W/m2·K,− Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła U= 1,3 W/m2K,− Wymiana instalacji centralnego ogrzewania,− Wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej,− Wymiana oświetlenia na oświetlenie energooszczędne LED,− Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku o mocy nie mniejszej niż 19,6 kWp.− Zastosowanie systemu zarządzania energią: System monitoringu produkcji i zużycia energii zgodnie z PFU i zgodnie z treścią Audytów energetycznych w zakresie dotyczącym danej Części tj: w szczególności: automatyka sterująca oświetleniem, system monitoringu i wizualizacji pracy instalacji fotowoltaicznej, system zarządzania energią oraz monitoring ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej (stała obserwacja i kontrola instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej poprzez zastosowanie indywidualnych dla każdego budynku liczników ciepła).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów (stosunek jakości do ceny), z uwzględnieniem następujących kryteriów oceny ofert:1) „Łączna cena ofertowa brutto” – C;2) „Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia” – G.Powyższym kryteriom zostało przypisane przez Zamawiającego następujące znaczenie:1) Kryterium: Łączna cena ofertowa brutto C.Waga: 60 %. Maksymalna liczba punktów: 60 .Sposób oceny: Wg wzoru: C = Cena najtańszej oferty/Cena badanej oferty x 60 pkt2) Kryterium: Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia G.Waga: 40%. Maksymalna liczba punktów: 40.Sposób oceny: Wg skali punktowej: Deklarowany okres gwarancji, obejmującej całość przedmiotu zamówienia (dostarczone materiały i urządzenia, wykonane montaże i roboty budowlane, z wyłączeniem gwarancji producenta panelu fotowoltaicznego, która jest wymagana minimum 10 lat – jeśli dotyczy), licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego wykonania przedmiotu zamówienia: 60 miesięcy – G = 0 pkt, 72 miesięcy – G = 20 pkt, 84 miesiące – G = 40 pkt. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w ofercie deklarowany czas gwarancji krótszy niż 60 miesięcy albo gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie deklarowanego czasu gwarancji — Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z wymaganiami SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w ofercie deklarowany czas gwarancji dłuższy niż 84 miesiące — Zamawiający do celu oceny oferty przyjmie maksymalną liczbę punktów (40 pkt).Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:L = C + G gdzie:L – całkowita liczba punktów,C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”,G – punkty uzyskane w kryterium „Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia”.Punktacja przyznawana ofertom dla danej Części w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa łączna liczba punktów we wszystkich kryteriach wyznaczy najkorzystniejszą ofertę w zakresie każdej Części.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów (stosunek jakości do ceny), z uwzględnieniem następujących kryteriów oceny ofert:1) „Łączna cena ofertowa brutto” – C;2) „Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia” – G.Powyższym kryteriom zostało przypisane przez Zamawiającego następujące znaczenie:1) Kryterium: Łączna cena ofertowa brutto C.Waga: 60 %. Maksymalna liczba punktów: 60 .Sposób oceny: Wg wzoru: C = Cena najtańszej oferty/Cena badanej oferty x 60 pkt2) Kryterium: Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia G.Waga: 40%. Maksymalna liczba punktów: 40.Sposób oceny: Wg skali punktowej: Deklarowany okres gwarancji, obejmującej całość przedmiotu zamówienia (dostarczone materiały i urządzenia, wykonane montaże i roboty budowlane, z wyłączeniem gwarancji producenta panelu fotowoltaicznego, która jest wymagana minimum 10 lat – jeśli dotyczy), licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego wykonania przedmiotu zamówienia: 60 miesięcy – G = 0 pkt, 72 miesięcy – G = 20 pkt, 84 miesiące – G = 40 pkt. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w ofercie deklarowany czas gwarancji krótszy niż 60 miesięcy albo gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie deklarowanego czasu gwarancji — Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z wymaganiami SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w ofercie deklarowany czas gwarancji dłuższy niż 84 miesiące — Zamawiający do celu oceny oferty przyjmie maksymalną liczbę punktów (40 pkt).Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:L = C + G gdzie:L – całkowita liczba punktów,C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”,G – punkty uzyskane w kryterium „Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia”.Punktacja przyznawana ofertom dla danej Części w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa łączna liczba punktów we wszystkich kryteriach wyznaczy najkorzystniejszą ofertę w zakresie każdej Części.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Termomodernizacja Pawilonu E – Budynek Laryngologii.Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych.Zakres prac budowlanych przewidywanych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:− Ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą izolacji grubości 16 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,036 W/m·K.− Ocieplenie strefy cokołowej warstwą izolacji o λ = 0,036 W/mK o grubości 10 cm,− Ocieplenie stropodachu warstwą izolacji o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,040 W/m·K i gr. 24 cm,− Wymiana stolarki okiennej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła dla okna U= 0,9 W/m2·K,− Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła U= 1,3 W/m2K,− Wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej,− Wymiana oświetlenia na oświetlenie energooszczędne LED,− Zastosowanie systemu zarządzania energią: System monitoringu produkcji i zużycia energii zgodnie z PFU i zgodnie z treścią Audytów energetycznych w zakresie dotyczącym danej Części tj: w szczególności: automatyka sterująca oświetleniem, system monitoringu i wizualizacji pracy instalacji fotowoltaicznej, system zarządzania energią oraz monitoring ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej (stała obserwacja i kontrola instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej poprzez zastosowanie indywidualnych dla każdego budynku liczników ciepła).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45321000-3 - Izolacja cieplna

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów (stosunek jakości do ceny), z uwzględnieniem następujących kryteriów oceny ofert:1) „Łączna cena ofertowa brutto” – C;2) „Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia” – G.Powyższym kryteriom zostało przypisane przez Zamawiającego następujące znaczenie:1) Kryterium: Łączna cena ofertowa brutto C.Waga: 60 %. Maksymalna liczba punktów: 60 .Sposób oceny: Wg wzoru: C = Cena najtańszej oferty/Cena badanej oferty x 60 pkt2) Kryterium: Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia G.Waga: 40%. Maksymalna liczba punktów: 40.Sposób oceny: Wg skali punktowej: Deklarowany okres gwarancji, obejmującej całość przedmiotu zamówienia (dostarczone materiały i urządzenia, wykonane montaże i roboty budowlane, z wyłączeniem gwarancji producenta panelu fotowoltaicznego, która jest wymagana minimum 10 lat – jeśli dotyczy), licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego wykonania przedmiotu zamówienia: 60 miesięcy – G = 0 pkt, 72 miesięcy – G = 20 pkt, 84 miesiące – G = 40 pkt. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w ofercie deklarowany czas gwarancji krótszy niż 60 miesięcy albo gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie deklarowanego czasu gwarancji — Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z wymaganiami SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w ofercie deklarowany czas gwarancji dłuższy niż 84 miesiące — Zamawiający do celu oceny oferty przyjmie maksymalną liczbę punktów (40 pkt).Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:L = C + G gdzie:L – całkowita liczba punktów,C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”,G – punkty uzyskane w kryterium „Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia”.Punktacja przyznawana ofertom dla danej Części w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa łączna liczba punktów we wszystkich kryteriach wyznaczy najkorzystniejszą ofertę w zakresie każdej Części.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów (stosunek jakości do ceny), z uwzględnieniem następujących kryteriów oceny ofert:1) „Łączna cena ofertowa brutto” – C;2) „Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia” – G.Powyższym kryteriom zostało przypisane przez Zamawiającego następujące znaczenie:1) Kryterium: Łączna cena ofertowa brutto C.Waga: 60 %. Maksymalna liczba punktów: 60 .Sposób oceny: Wg wzoru: C = Cena najtańszej oferty/Cena badanej oferty x 60 pkt2) Kryterium: Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia G.Waga: 40%. Maksymalna liczba punktów: 40.Sposób oceny: Wg skali punktowej: Deklarowany okres gwarancji, obejmującej całość przedmiotu zamówienia (dostarczone materiały i urządzenia, wykonane montaże i roboty budowlane, z wyłączeniem gwarancji producenta panelu fotowoltaicznego, która jest wymagana minimum 10 lat – jeśli dotyczy), licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego wykonania przedmiotu zamówienia: 60 miesięcy – G = 0 pkt, 72 miesięcy – G = 20 pkt, 84 miesiące – G = 40 pkt. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w ofercie deklarowany czas gwarancji krótszy niż 60 miesięcy albo gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie deklarowanego czasu gwarancji — Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z wymaganiami SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w ofercie deklarowany czas gwarancji dłuższy niż 84 miesiące — Zamawiający do celu oceny oferty przyjmie maksymalną liczbę punktów (40 pkt).Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:L = C + G gdzie:L – całkowita liczba punktów,C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”,G – punkty uzyskane w kryterium „Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia”.Punktacja przyznawana ofertom dla danej Części w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa łączna liczba punktów we wszystkich kryteriach wyznaczy najkorzystniejszą ofertę w zakresie każdej Części.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Termomodernizacja Pawilonu F – Budynek Rehabilitacji i Ortopedii.Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych.Zakres prac budowlanych przewidywanych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:− Ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą izolacji grubości 16 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,036 W/m·K.− Ocieplenie stropodachu warstwą izolacji o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,040 W/m·K i gr. 24 cm,− Wymiana stolarki okiennej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła dla okna U= 0,9 W/m2·K,− Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła U= 1,3 W/m2K,− Wymiana instalacji centralnego ogrzewania,− Wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej,− Wymiana oświetlenia na oświetlenie energooszczędne LED,− Zastosowanie systemu zarządzania energią: System monitoringu produkcji i zużycia energii zgodnie z PFU i zgodnie z treścią Audytów energetycznych w zakresie dotyczącym danej Części tj: w szczególności: automatyka sterująca oświetleniem, system monitoringu i wizualizacji pracy instalacji fotowoltaicznej, system zarządzania energią oraz monitoring ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej (stała obserwacja i kontrola instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej poprzez zastosowanie indywidualnych dla każdego budynku liczników ciepła).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów (stosunek jakości do ceny), z uwzględnieniem następujących kryteriów oceny ofert:1) „Łączna cena ofertowa brutto” – C;2) „Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia” – G.Powyższym kryteriom zostało przypisane przez Zamawiającego następujące znaczenie:1) Kryterium: Łączna cena ofertowa brutto C.Waga: 60 %. Maksymalna liczba punktów: 60 .Sposób oceny: Wg wzoru: C = Cena najtańszej oferty/Cena badanej oferty x 60 pkt2) Kryterium: Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia G.Waga: 40%. Maksymalna liczba punktów: 40.Sposób oceny: Wg skali punktowej: Deklarowany okres gwarancji, obejmującej całość przedmiotu zamówienia (dostarczone materiały i urządzenia, wykonane montaże i roboty budowlane, z wyłączeniem gwarancji producenta panelu fotowoltaicznego, która jest wymagana minimum 10 lat – jeśli dotyczy), licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego wykonania przedmiotu zamówienia: 60 miesięcy – G = 0 pkt, 72 miesięcy – G = 20 pkt, 84 miesiące – G = 40 pkt. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w ofercie deklarowany czas gwarancji krótszy niż 60 miesięcy albo gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie deklarowanego czasu gwarancji — Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z wymaganiami SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w ofercie deklarowany czas gwarancji dłuższy niż 84 miesiące — Zamawiający do celu oceny oferty przyjmie maksymalną liczbę punktów (40 pkt).Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:L = C + G gdzie:L – całkowita liczba punktów,C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”,G – punkty uzyskane w kryterium „Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia”.Punktacja przyznawana ofertom dla danej Części w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa łączna liczba punktów we wszystkich kryteriach wyznaczy najkorzystniejszą ofertę w zakresie każdej Części.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów (stosunek jakości do ceny), z uwzględnieniem następujących kryteriów oceny ofert:1) „Łączna cena ofertowa brutto” – C;2) „Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia” – G.Powyższym kryteriom zostało przypisane przez Zamawiającego następujące znaczenie:1) Kryterium: Łączna cena ofertowa brutto C.Waga: 60 %. Maksymalna liczba punktów: 60 .Sposób oceny: Wg wzoru: C = Cena najtańszej oferty/Cena badanej oferty x 60 pkt2) Kryterium: Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia G.Waga: 40%. Maksymalna liczba punktów: 40.Sposób oceny: Wg skali punktowej: Deklarowany okres gwarancji, obejmującej całość przedmiotu zamówienia (dostarczone materiały i urządzenia, wykonane montaże i roboty budowlane, z wyłączeniem gwarancji producenta panelu fotowoltaicznego, która jest wymagana minimum 10 lat – jeśli dotyczy), licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego wykonania przedmiotu zamówienia: 60 miesięcy – G = 0 pkt, 72 miesięcy – G = 20 pkt, 84 miesiące – G = 40 pkt. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w ofercie deklarowany czas gwarancji krótszy niż 60 miesięcy albo gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie deklarowanego czasu gwarancji — Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z wymaganiami SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w ofercie deklarowany czas gwarancji dłuższy niż 84 miesiące — Zamawiający do celu oceny oferty przyjmie maksymalną liczbę punktów (40 pkt).Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:L = C + G gdzie:L – całkowita liczba punktów,C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”,G – punkty uzyskane w kryterium „Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia”.Punktacja przyznawana ofertom dla danej Części w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa łączna liczba punktów we wszystkich kryteriach wyznaczy najkorzystniejszą ofertę w zakresie każdej Części.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV: Termomodernizacja Pawilonu G – Budynek Administracji.Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych.Zakres prac budowlanych przewidywanych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:− Ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą izolacji grubości 16 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,036 W/m·K.− Ocieplenie strefy cokołowej izolacji o λ = 0,036 W/mK o grubości 10 cm,− Ocieplenie stropodachu warstwą izolacji o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,040 W/m·K i gr. 24 cm,− Wymiana stolarki okiennej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła dla okna U= 0,9 W/m2·K,− Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła U= 1,3 W/m2K,− Wymiana instalacji centralnego ogrzewania,− Wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej,− Wymiana oświetlenia na oświetlenie energooszczędne LED,− Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku o mocy nie mniejszej niż 8,96 kWp.− Zastosowanie systemu zarządzania energią: System monitoringu produkcji i zużycia energii zgodnie z PFU i zgodnie z treścią Audytów energetycznych w zakresie dotyczącym danej Części tj: w szczególności: automatyka sterująca oświetleniem, system monitoringu i wizualizacji pracy instalacji fotowoltaicznej, system zarządzania energią oraz monitoring ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej (stała obserwacja i kontrola instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej poprzez zastosowanie indywidualnych dla każdego budynku liczników ciepła).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów (stosunek jakości do ceny), z uwzględnieniem następujących kryteriów oceny ofert:1) „Łączna cena ofertowa brutto” – C;2) „Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia” – G.Powyższym kryteriom zostało przypisane przez Zamawiającego następujące znaczenie:1) Kryterium: Łączna cena ofertowa brutto C.Waga: 60 %. Maksymalna liczba punktów: 60 .Sposób oceny: Wg wzoru: C = Cena najtańszej oferty/Cena badanej oferty x 60 pkt2) Kryterium: Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia G.Waga: 40%. Maksymalna liczba punktów: 40.Sposób oceny: Wg skali punktowej: Deklarowany okres gwarancji, obejmującej całość przedmiotu zamówienia (dostarczone materiały i urządzenia, wykonane montaże i roboty budowlane, z wyłączeniem gwarancji producenta panelu fotowoltaicznego, która jest wymagana minimum 10 lat – jeśli dotyczy), licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego wykonania przedmiotu zamówienia: 60 miesięcy – G = 0 pkt, 72 miesięcy – G = 20 pkt, 84 miesiące – G = 40 pkt. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w ofercie deklarowany czas gwarancji krótszy niż 60 miesięcy albo gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie deklarowanego czasu gwarancji — Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z wymaganiami SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w ofercie deklarowany czas gwarancji dłuższy niż 84 miesiące — Zamawiający do celu oceny oferty przyjmie maksymalną liczbę punktów (40 pkt).Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:L = C + G gdzie:L – całkowita liczba punktów,C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”,G – punkty uzyskane w kryterium „Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia”.Punktacja przyznawana ofertom dla danej Części w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa łączna liczba punktów we wszystkich kryteriach wyznaczy najkorzystniejszą ofertę w zakresie każdej Części.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów (stosunek jakości do ceny), z uwzględnieniem następujących kryteriów oceny ofert:1) „Łączna cena ofertowa brutto” – C;2) „Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia” – G.Powyższym kryteriom zostało przypisane przez Zamawiającego następujące znaczenie:1) Kryterium: Łączna cena ofertowa brutto C.Waga: 60 %. Maksymalna liczba punktów: 60 .Sposób oceny: Wg wzoru: C = Cena najtańszej oferty/Cena badanej oferty x 60 pkt2) Kryterium: Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia G.Waga: 40%. Maksymalna liczba punktów: 40.Sposób oceny: Wg skali punktowej: Deklarowany okres gwarancji, obejmującej całość przedmiotu zamówienia (dostarczone materiały i urządzenia, wykonane montaże i roboty budowlane, z wyłączeniem gwarancji producenta panelu fotowoltaicznego, która jest wymagana minimum 10 lat – jeśli dotyczy), licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego wykonania przedmiotu zamówienia: 60 miesięcy – G = 0 pkt, 72 miesięcy – G = 20 pkt, 84 miesiące – G = 40 pkt. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w ofercie deklarowany czas gwarancji krótszy niż 60 miesięcy albo gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie deklarowanego czasu gwarancji — Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z wymaganiami SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w ofercie deklarowany czas gwarancji dłuższy niż 84 miesiące — Zamawiający do celu oceny oferty przyjmie maksymalną liczbę punktów (40 pkt).Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:L = C + G gdzie:L – całkowita liczba punktów,C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”,G – punkty uzyskane w kryterium „Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia”.Punktacja przyznawana ofertom dla danej Części w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa łączna liczba punktów we wszystkich kryteriach wyznaczy najkorzystniejszą ofertę w zakresie każdej Części.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V: Termomodernizacja Przychodni ul. Wita Stwosza – budynek nowy.Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych.Zakres prac budowlanych przewidywanych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:− Ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą izolacji grubości 16 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,036 W/m·K.- Docieplenie ścian zewnętrznych cokołowych warstwą izolacji grubości 10 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,036 W/m·K,− Ocieplenie stropodachu warstwą izolacji o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,040 W/m·K i gr. 24 cm,− Wymiana stolarki okiennej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła dla okna U= 0,9 W/m2·K,− Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła U= 1,3 W/m2K,− Wymiana instalacji centralnego ogrzewania,− Wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej,− Wymiana oświetlenia na oświetlenie energooszczędne LED,− Zastosowanie systemu zarządzania energią: System monitoringu produkcji i zużycia energii zgodnie z PFU i zgodnie z treścią Audytów energetycznych w zakresie dotyczącym danej Części tj: w szczególności: automatyka sterująca oświetleniem, system monitoringu i wizualizacji pracy instalacji fotowoltaicznej, system zarządzania energią oraz monitoring ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej (stała obserwacja i kontrola instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej poprzez zastosowanie indywidualnych dla każdego budynku liczników ciepła).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów (stosunek jakości do ceny), z uwzględnieniem następujących kryteriów oceny ofert:1) „Łączna cena ofertowa brutto” – C;2) „Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia” – G.Powyższym kryteriom zostało przypisane przez Zamawiającego następujące znaczenie:1) Kryterium: Łączna cena ofertowa brutto C.Waga: 60 %. Maksymalna liczba punktów: 60 .Sposób oceny: Wg wzoru: C = Cena najtańszej oferty/Cena badanej oferty x 60 pkt2) Kryterium: Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia G.Waga: 40%. Maksymalna liczba punktów: 40.Sposób oceny: Wg skali punktowej: Deklarowany okres gwarancji, obejmującej całość przedmiotu zamówienia (dostarczone materiały i urządzenia, wykonane montaże i roboty budowlane, z wyłączeniem gwarancji producenta panelu fotowoltaicznego, która jest wymagana minimum 10 lat – jeśli dotyczy), licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego wykonania przedmiotu zamówienia: 60 miesięcy – G = 0 pkt, 72 miesięcy – G = 20 pkt, 84 miesiące – G = 40 pkt. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w ofercie deklarowany czas gwarancji krótszy niż 60 miesięcy albo gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie deklarowanego czasu gwarancji — Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z wymaganiami SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w ofercie deklarowany czas gwarancji dłuższy niż 84 miesiące — Zamawiający do celu oceny oferty przyjmie maksymalną liczbę punktów (40 pkt).Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:L = C + G gdzie:L – całkowita liczba punktów,C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”,G – punkty uzyskane w kryterium „Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia”.Punktacja przyznawana ofertom dla danej Części w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa łączna liczba punktów we wszystkich kryteriach wyznaczy najkorzystniejszą ofertę w zakresie każdej Części.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów (stosunek jakości do ceny), z uwzględnieniem następujących kryteriów oceny ofert:1) „Łączna cena ofertowa brutto” – C;2) „Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia” – G.Powyższym kryteriom zostało przypisane przez Zamawiającego następujące znaczenie:1) Kryterium: Łączna cena ofertowa brutto C.Waga: 60 %. Maksymalna liczba punktów: 60 .Sposób oceny: Wg wzoru: C = Cena najtańszej oferty/Cena badanej oferty x 60 pkt2) Kryterium: Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia G.Waga: 40%. Maksymalna liczba punktów: 40.Sposób oceny: Wg skali punktowej: Deklarowany okres gwarancji, obejmującej całość przedmiotu zamówienia (dostarczone materiały i urządzenia, wykonane montaże i roboty budowlane, z wyłączeniem gwarancji producenta panelu fotowoltaicznego, która jest wymagana minimum 10 lat – jeśli dotyczy), licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego wykonania przedmiotu zamówienia: 60 miesięcy – G = 0 pkt, 72 miesięcy – G = 20 pkt, 84 miesiące – G = 40 pkt. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w ofercie deklarowany czas gwarancji krótszy niż 60 miesięcy albo gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie deklarowanego czasu gwarancji — Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z wymaganiami SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w ofercie deklarowany czas gwarancji dłuższy niż 84 miesiące — Zamawiający do celu oceny oferty przyjmie maksymalną liczbę punktów (40 pkt).Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:L = C + G gdzie:L – całkowita liczba punktów,C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”,G – punkty uzyskane w kryterium „Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia”.Punktacja przyznawana ofertom dla danej Części w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa łączna liczba punktów we wszystkich kryteriach wyznaczy najkorzystniejszą ofertę w zakresie każdej Części.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI: Termomodernizacja Przychodni ul. Wita Stwosza – budynek stary.Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych.Zakres prac budowlanych przewidywanych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:− Ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą izolacji grubości 16 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,036 W/m·K.− Wymiana stolarki okiennej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła dla okna U= 0,9 W/m2·K,− Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła U= 1,3 W/m2K,− Wymiana instalacji centralnego ogrzewania,− Wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej,− Wymiana oświetlenia na oświetlenie energooszczędne LED,− Zastosowanie systemu zarządzania energią: System monitoringu produkcji i zużycia energii zgodnie z PFU i zgodnie z treścią Audytów energetycznych w zakresie dotyczącym danej Części tj: w szczególności: automatyka sterująca oświetleniem, system monitoringu i wizualizacji pracy instalacji fotowoltaicznej, system zarządzania energią oraz monitoring ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej (stała obserwacja i kontrola instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej poprzez zastosowanie indywidualnych dla każdego budynku liczników ciepła).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów (stosunek jakości do ceny), z uwzględnieniem następujących kryteriów oceny ofert:1) „Łączna cena ofertowa brutto” – C;2) „Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia” – G.Powyższym kryteriom zostało przypisane przez Zamawiającego następujące znaczenie:1) Kryterium: Łączna cena ofertowa brutto C.Waga: 60 %. Maksymalna liczba punktów: 60 .Sposób oceny: Wg wzoru: C = Cena najtańszej oferty/Cena badanej oferty x 60 pkt2) Kryterium: Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia G.Waga: 40%. Maksymalna liczba punktów: 40.Sposób oceny: Wg skali punktowej: Deklarowany okres gwarancji, obejmującej całość przedmiotu zamówienia (dostarczone materiały i urządzenia, wykonane montaże i roboty budowlane, z wyłączeniem gwarancji producenta panelu fotowoltaicznego, która jest wymagana minimum 10 lat – jeśli dotyczy), licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego wykonania przedmiotu zamówienia: 60 miesięcy – G = 0 pkt, 72 miesięcy – G = 20 pkt, 84 miesiące – G = 40 pkt. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w ofercie deklarowany czas gwarancji krótszy niż 60 miesięcy albo gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie deklarowanego czasu gwarancji — Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z wymaganiami SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w ofercie deklarowany czas gwarancji dłuższy niż 84 miesiące — Zamawiający do celu oceny oferty przyjmie maksymalną liczbę punktów (40 pkt).Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:L = C + G gdzie:L – całkowita liczba punktów,C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”,G – punkty uzyskane w kryterium „Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia”.Punktacja przyznawana ofertom dla danej Części w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa łączna liczba punktów we wszystkich kryteriach wyznaczy najkorzystniejszą ofertę w zakresie każdej Części.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów (stosunek jakości do ceny), z uwzględnieniem następujących kryteriów oceny ofert:1) „Łączna cena ofertowa brutto” – C;2) „Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia” – G.Powyższym kryteriom zostało przypisane przez Zamawiającego następujące znaczenie:1) Kryterium: Łączna cena ofertowa brutto C.Waga: 60 %. Maksymalna liczba punktów: 60 .Sposób oceny: Wg wzoru: C = Cena najtańszej oferty/Cena badanej oferty x 60 pkt2) Kryterium: Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia G.Waga: 40%. Maksymalna liczba punktów: 40.Sposób oceny: Wg skali punktowej: Deklarowany okres gwarancji, obejmującej całość przedmiotu zamówienia (dostarczone materiały i urządzenia, wykonane montaże i roboty budowlane, z wyłączeniem gwarancji producenta panelu fotowoltaicznego, która jest wymagana minimum 10 lat – jeśli dotyczy), licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego wykonania przedmiotu zamówienia: 60 miesięcy – G = 0 pkt, 72 miesięcy – G = 20 pkt, 84 miesiące – G = 40 pkt. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w ofercie deklarowany czas gwarancji krótszy niż 60 miesięcy albo gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie deklarowanego czasu gwarancji — Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z wymaganiami SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w ofercie deklarowany czas gwarancji dłuższy niż 84 miesiące — Zamawiający do celu oceny oferty przyjmie maksymalną liczbę punktów (40 pkt).Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:L = C + G gdzie:L – całkowita liczba punktów,C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”,G – punkty uzyskane w kryterium „Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia”.Punktacja przyznawana ofertom dla danej Części w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa łączna liczba punktów we wszystkich kryteriach wyznaczy najkorzystniejszą ofertę w zakresie każdej Części.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone w niniejszym rozdziale warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej.2. Warunki dotyczące sytuacji finansowej lub ekonomicznej.2.1. Warunek dotyczący potencjału finansowego zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zdolność kredytową lub środki finansowe na kwotę:2.1.1. minimum 220.000,00 zł - w zakresie Części I, 2.1.2. minimum 120.000,00 zł - w zakresie Części II, 2.1.3. minimum 280.000,00 zł - w zakresie Części III, 2.1.4. minimum 160.000,00 zł - w zakresie Części IV, 2.1.5. minimum 120.000,00 zł - w zakresie Części V, 2.1.6. minimum 75.000,00 zł - w zakresie Części VI. 2.2. W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.3. Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.3.1. Warunek dotyczący doświadczenia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – co najmniej: 3.1.1. w zakresie Części I: 1 (jednego) zamówienia obejmującego łącznie co najmniej następujące roboty budowlane: docieplenie ścian i stropów, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, modernizację instalacji centralnego ogrzewania, wybudowanie instalacji fotowoltaicznej, o wartości zamówienia minimum 650.00,00 zł brutto,3.1.2. w zakresie Części II: 1 (jednego) zamówienia obejmującego łącznie co najmniej następujące roboty budowlane: docieplenie ścian i stropów, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, o wartości zamówienia minimum 350.00,00 zł brutto,3.1.3. w zakresie Części III: 1 (jednego) zamówienia obejmującego łącznie co najmniej następujące roboty budowlane: docieplenie ścian i stropów, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, modernizację instalacji centralnego ogrzewania, o wartości zamówienia minimum 800.00,00 zł brutto,3.1.4. w zakresie Części IV: 1 (jednego) zamówienia obejmującego łącznie co najmniej następujące roboty budowlane: docieplenie ścian i stropów, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, modernizację instalacji centralnego ogrzewania, wybudowanie instalacji fotowoltaicznej, o wartości zamówienia minimum 470.00,00 zł brutto,3.1.5. w zakresie Części V: 1 (jednego) zamówienia obejmującego łącznie co najmniej następujące roboty budowlane: docieplenie ścian i stropów, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, modernizację instalacji centralnego ogrzewania, o wartości zamówienia minimum 350.00,00 zł brutto,3.1.6. w zakresie Części VI: 1 (jednego) zamówienia obejmującego łącznie co najmniej następujące roboty budowlane: docieplenie ścian i stropów, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, modernizację instalacji centralnego ogrzewania, o wartości zamówienia minimum 220.00,00 zł brutto.Przez „jedno zamówienie” Zamawiający rozumie wykonanie ww. robót budowlanych w ramach jednej umowy. 3.2. Warunek dotyczący potencjału kadrowego zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które w trakcie jego realizacji będą pełnić opisane poniżej funkcje, posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania lub do kierowania robotami budowlanymi we wskazanych specjalnościach (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz.U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, upoważniające do wykonywania tych samych czynności, do których uprawniają dzisiejsze uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności (patrz Wyjaśnienie poniżej) oraz posiadającymi wymagane doświadczenie (dotyczy każdej części zamówienia):1) projektant branży architektonicznej – jedna osoba, posiadająca uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej;2) projektant branży konstrukcyjnej – jedna osoba, posiadająca uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; 3) projektant branży sanitarnej – jedna osoba, posiadająca uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych i wodociągowych; 4) projektant branży elektrycznej – jedna osoba, posiadająca uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; lub odpowiadające im uprawnienia budowlane w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych; 5) kierownik budowy, pełniący równocześnie obowiązki kierownika robót branży ogólnobudowlanej – jedna osoba, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; posiadająca ww. uprawnienia od co najmniej 5 lat, licząc od daty wydania decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych; 6) kierownik robót branży sanitarnej – jedna osoba, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych i wodociągowych; posiadająca ww. uprawnienia od co najmniej 5 lat, licząc od daty wydania decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych; 7) kierownik robót branży elektrycznej – jedna osoba, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych; posiadająca ww. uprawnienia od co najmniej 5 lat, licząc od daty wydania decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych.Użyte w treści postawionych powyżej warunków pojęcia należy rozumieć zgodnie z definicjami zawartymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333, ze zm.).WYJAŚNIENIE! W odniesieniu do wyżej wymaganych uprawnień, Zamawiający jako „odpowiadające im uprawnienia budowlane” rozumie uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa upoważniające do wykonywania tych samych czynności, do których uprawniają dzisiejsze uprawnienia budowlane, albo osoba skierowana do realizacji zamówienia publicznego posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe, nabyte w drodze odpowiedniej procedury w odniesieniu do podmiotów będących obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. 2020 r. poz. 220).spełnienie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego odpowiednio w rozdziale VI ust. 1 i ust. 2 oraz w rozdziale V ust. 2.1., ust. 3.1. pkt 1) i 2) oraz ust. 3.2. SWZ. Podmiotowe środki dowodowe, które będzie zobowiązany złożyć Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp oraz art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego;2) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; 3) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; 4) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; 5) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 6) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy, e) art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1170), f) art. 109 ust. 1 pkt 5–10 ustawy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego odpowiednio w rozdziale VI ust. 1 i ust. 2 oraz w rozdziale V ust. 2.1., ust. 3.1. pkt 1) i 2) oraz ust. 3.2. SWZ. 4. Podmiotowe środki dowodowe, które będzie zobowiązany złożyć Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona: 4.2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający żąda informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w rozdziale V ust. 2.1. niniejszego SWZ.4.3. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda: 1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w rozdz. V ust. 3.1.1 – 3.1.6 niniejszego SWZ; 2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w rozdz. V ust. 3.2. niniejszego SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z wymaganiami SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wniesienie wadium.1.1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:1.1.1. w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia w zakresie Części I: w wysokości 11.000,00 PLN (słownie: jedenaście tysięcy złotych),1.1.2. w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia w zakresie Części II: w wysokości 6.000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych),1.1.3. w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia w zakresie Części III: w wysokości 14.000,00 PLN (słownie: czternaście tysięcy złotych),1.1.4. w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia w zakresie Części IV: w wysokości 8.000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych),1.1.5. w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia w zakresie Części V: w wysokości 6.000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych),1.1.6. w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia w zakresie Części VI: w wysokości 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych).W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości odpowiadającej sumie wadium dla poszczególnych części.1.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, gdy zawarto umowę (art. 98 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp) albo unieważniono postępowanie (art. 98 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp) oraz złożono wniosek o zwrot wadium (art. 98 ust. 2 ustawy Pzp). 1.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. 2020 r. poz. 299) 1.4. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.1.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku: Santander Bank Polska S.A. I Oddział w Skierniewicach 54 1500 1689 1216 8002 4822 0000, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr WSZ.DAT.SZP.261.1/1/2021 - Część: ….”.1.6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).1.7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został złożony wraz z ofertą.1.8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.1.9. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.1.10. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia powinno w swej treści wskazywać Gwaranta/Poręczyciela, beneficjenta, termin obowiązywania, kwotę gwarancji oraz musi zawierać klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnić bezwarunkową wypłatę przez Gwaranta (Poręczyciela) na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty.1.11. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w ust. 1.1, w terminie określonym w ust. 1.2 lub w formie lub formach określonych w ust. 1.3, zostanie odrzucona.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

12. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:12.1 Wykonawcy składający ofertę wspólną zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie pełnomocnika musi zawierać w szczególności: wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wskazanie ustanowionego pełnomocnika i zakres jego umocowania. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Ustanowienie przedmiotowego pełnomocnika może zostać zawarte w umowie o współdziałaniu, o ile zostanie ona złożona wraz z ofertą. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie pełnomocnika musi zostać złożony wraz z ofertą w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 12.2 Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.12.3 Wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty, powołując się na Wykonawcę, w miejscu pn. nazwa i adres Wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a nie pełnomocnika tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 9 do SWZ.2. Zamawiający i Wykonawca wybrany w postępowaniu o udzielenie zamówienia obowiązani są współdziałać przy wykonaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, w celu należytej realizacji zamówienia.3. Umowa zostanie zawarta, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.4. Zgodnie z art. 455 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy – na zasadach określonych w postanowieniach umowy.5. Zmiany umowy nie dotyczą poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych i liczbowych, zmiany układu graficznego umowy lub numeracji jednostek redakcyjnych, nie powodujące zmiany celu i istoty umowy.6. W przypadku gdy zmiany proponuje Wykonawca, warunkiem ich dokonania jest złożenie przez Wykonawcę wniosku zawierającego co najmniej:1) opis propozycji zmiany,2) uzasadnienie zmiany,3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy,4) opis proponowanego zakresu rzeczowo-finansowy lub terminu wykonania umowy.7. Wprowadzone zmiany postanowień zawartej umowy wymagają podpisania przez strony aneksu do umowy.8. Podpisanie aneksu wydłużającego termin realizacji przedmiotu zamówienia możliwe będzie jedynie wówczas, gdy Wykonawca najpóźniej w dniu jego podpisania przedłoży dokumenty potwierdzające przedłużenie zabezpieczeń wymaganych w ramach zawartej umowy - na czas wynikający z przedłużenia.9. Podpisanie aneksu wydłużającego termin realizacji przedmiotu zamówienia możliwe będzie jedynie wówczas, gdy zmiana terminu realizacji nie będzie kolidowała z rozliczeniem się Zamawiającego z instytucją dofinansowującą.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-16 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-16 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-14

2021-02-19 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.