Ogłoszenie z dnia 2021-03-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00008931/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-19
- 2021/BZP 00008931/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-19 (po zmianach)
- 2021/BZP 00008931/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-19 (po zmianach)
- 2021/BZP 00015194/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-09
- 2021/BZP 00054985/01 - Wynik z dnia 2021-05-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00015757 z dnia 2021-03-10 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW SZPITALNYCH WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZESPOLONEGO IM. STANISŁAWA RYBICKIEGO W SKIERNIEWICACH”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY IM. STANISŁAWA RYBICKIEGO W SKIERNIEWICACH
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000657119
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. dr. Stanisława Rybickiego 1
1.4.2.) Miejscowość: Skierniewice
1.4.3.) Kod pocztowy: 96-100
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.7.) Numer telefonu: 46 834-08-21
1.4.8.) Numer faksu: 46 834-08-21
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wsz-skier.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalskierniewice.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015757
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-03-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00008931/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.15. RODO (obowiązek informacyjny) Przed zmianą:
W Formularzu oferty wykonawca oświadcza, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1 wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa.
Po zmianie:
W Formularzu oferty wykonawca oświadcza, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1 wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa.2.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: • Administratorem Twoich danych osobowych jest Dyrektor Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach, (46) 834-07-50, e-mail: wsz.skier@lodzkie.pl • Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@wsz-skier.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.• Twoje dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu procedowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Znak sprawy: WSZ.DAT.SZP.261.1/1/2021 na Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu: „TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW SZPITALNYCH WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZESPOLONEGO IM. STANISŁAWA RYBICKIEGO W SKIERNIEWICACH”, prowadzonego w trybie podstawowym;• odbiorcami Twoich danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 24 października 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r. poz. 2019, ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; • Twoje dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;• obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Ciebie dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Twoich danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;• posiadasz następujące prawa w związku z przetwarzaniem przez Administratora Twoich danych osobowych:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Twoich dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Twoich danych osobowych*;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy RODO;• nie przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem przez Administratora Twoich danych osobowych:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Część I: Termomodernizacja Pawilonu D – Budynek Zakaźny.Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych.Zakres prac budowlanych przewidywanych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia.
Po zmianie:
Część I: Termomodernizacja Pawilonu D – Budynek Zakaźny. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych. Zakres prac budowlanych przewidywanych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:− Ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą izolacji grubości 16 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,036 W/m·K.− Ocieplenie stropodachu warstwą izolacji o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,040 W/m·K i gr. 24 cm,− Wymiana stolarki okiennej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła dla okna U= 0,9 W/m2·K,− Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła U= 1,3 W/m2K,− Wymiana instalacji centralnego ogrzewania,− Wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej,− Wymiana oświetlenia na oświetlenie energooszczędne LED,− Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku o mocy nie mniejszej niż 19,6 kWp.− Zastosowanie systemu zarządzania energią: System monitoringu produkcji i zużycia energii zgodnie z PFU i zgodnie z treścią Audytów energetycznych w zakresie dotyczącym danej Części tj: w szczególności: automatyka sterująca oświetleniem, system monitoringu i wizualizacji pracy instalacji fotowoltaicznej, system zarządzania energią oraz monitoring ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej (stała obserwacja i kontrola instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej poprzez zastosowanie indywidualnych dla każdego budynku liczników ciepła).
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.7. Dodatkowy kod CPV (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Słoneczne moduły fotoelektryczne,Roboty w zakresie zagospodarowania terenu,Roboty budowlane w zakresie budynków,Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty,Roboty przy wznoszeniu rusztowań,Roboty murarskie i murowe,Roboty instalacyjne w budynkach,Roboty instalacyjne elektryczne,Instalowanie infrastruktury okablowania,Izolacja cieplna,Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych,Instalowanie centralnego ogrzewania,Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych,Roboty w zakresie stolarki budowlanej,Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Część II: Termomodernizacja Pawilonu E – Budynek Laryngologii.Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych.Zakres prac budowlanych przewidywanych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia.
Po zmianie:
Część II: Termomodernizacja Pawilonu E – Budynek Laryngologii.Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych.Zakres prac budowlanych przewidywanych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:− Ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą izolacji grubości 16 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,036 W/m·K.− Ocieplenie strefy cokołowej warstwą izolacji o λ = 0,036 W/mK o grubości 10 cm,− Ocieplenie stropodachu warstwą izolacji o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,040 W/m·K i gr. 24 cm,− Wymiana stolarki okiennej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła dla okna U= 0,9 W/m2·K,− Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła U= 1,3 W/m2K,− Wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej,− Wymiana oświetlenia na oświetlenie energooszczędne LED,− Zastosowanie systemu zarządzania energią: System monitoringu produkcji i zużycia energii zgodnie z PFU i zgodnie z treścią Audytów energetycznych w zakresie dotyczącym danej Części tj: w szczególności: automatyka sterująca oświetleniem, system monitoringu i wizualizacji pracy instalacji fotowoltaicznej, system zarządzania energią oraz monitoring ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej (stała obserwacja i kontrola instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej poprzez zastosowanie indywidualnych dla każdego budynku liczników ciepła).
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.7. Dodatkowy kod CPV (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Roboty w zakresie zagospodarowania terenu,Roboty budowlane w zakresie budynków,Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty,Roboty przy wznoszeniu rusztowań,Roboty murarskie i murowe,Roboty instalacyjne w budynkach,Roboty instalacyjne elektryczne,Instalowanie infrastruktury okablowania,Izolacja cieplna,Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych,Roboty w zakresie stolarki budowlanej,Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
Część III: Termomodernizacja Pawilonu F – Budynek Rehabilitacji i Ortopedii.Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych.Zakres prac budowlanych przewidywanych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia .
Po zmianie:
Część III: Termomodernizacja Pawilonu F – Budynek Rehabilitacji i Ortopedii.Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych.Zakres prac budowlanych przewidywanych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:− Ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą izolacji grubości 16 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,036 W/m·K.− Ocieplenie stropodachu warstwą izolacji o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,040 W/m·K i gr. 24 cm,− Wymiana stolarki okiennej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła dla okna U= 0,9 W/m2·K,− Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła U= 1,3 W/m2K,− Wymiana instalacji centralnego ogrzewania,− Wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej,− Wymiana oświetlenia na oświetlenie energooszczędne LED,− Zastosowanie systemu zarządzania energią: System monitoringu produkcji i zużycia energii zgodnie z PFU i zgodnie z treścią Audytów energetycznych w zakresie dotyczącym danej Części tj: w szczególności: automatyka sterująca oświetleniem, system monitoringu i wizualizacji pracy instalacji fotowoltaicznej, system zarządzania energią oraz monitoring ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej (stała obserwacja i kontrola instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej poprzez zastosowanie indywidualnych dla każdego budynku liczników ciepła).
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.7. Dodatkowy kod CPV (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
Roboty w zakresie zagospodarowania terenu,Roboty budowlane w zakresie budynków,Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty,Roboty przy wznoszeniu rusztowań,Roboty murarskie i murowe,Roboty instalacyjne w budynkach,Roboty instalacyjne elektryczne,Instalowanie infrastruktury okablowania,Izolacja cieplna,Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych,Instalowanie centralnego ogrzewania,Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych,Roboty w zakresie stolarki budowlanej,Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
Część IV: Termomodernizacja Pawilonu G – Budynek Administracji.Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych.Zakres prac budowlanych przewidywanych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia
Po zmianie:
Część IV: Termomodernizacja Pawilonu G – Budynek Administracji.Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych.Zakres prac budowlanych przewidywanych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:− Ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą izolacji grubości 16 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,036 W/m·K.− Ocieplenie strefy cokołowej izolacji o λ = 0,036 W/mK o grubości 10 cm,− Ocieplenie stropodachu warstwą izolacji o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,040 W/m·K i gr. 24 cm,− Wymiana stolarki okiennej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła dla okna U= 0,9 W/m2·K,− Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła U= 1,3 W/m2K,− Wymiana instalacji centralnego ogrzewania,− Wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej,− Wymiana oświetlenia na oświetlenie energooszczędne LED,− Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku o mocy nie mniejszej niż 8,96 kWp.− Zastosowanie systemu zarządzania energią: System monitoringu produkcji i zużycia energii zgodnie z PFU i zgodnie z treścią Audytów energetycznych w zakresie dotyczącym danej Części tj: w szczególności: automatyka sterująca oświetleniem, system monitoringu i wizualizacji pracy instalacji fotowoltaicznej, system zarządzania energią oraz monitoring ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej (stała obserwacja i kontrola instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej poprzez zastosowanie indywidualnych dla każdego budynku liczników ciepła).
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.7. Dodatkowy kod CPV (Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
Słoneczne moduły fotoelektryczne,Roboty w zakresie zagospodarowania terenu,Roboty budowlane w zakresie budynków,Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty,Roboty przy wznoszeniu rusztowań,Roboty murarskie i murowe,Roboty instalacyjne w budynkach,Roboty instalacyjne elektryczne,Instalowanie infrastruktury okablowania,Izolacja cieplna,Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych,Instalowanie centralnego ogrzewania,Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych,Roboty w zakresie stolarki budowlanej,Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 5) Przed zmianą:
Część V: Termomodernizacja Przychodni ul. Wita Stwosza – budynek nowy.Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych.Zakres prac budowlanych przewidywanych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia
Po zmianie:
Część V: Termomodernizacja Przychodni ul. Wita Stwosza – budynek nowy.Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych.Zakres prac budowlanych przewidywanych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:− Ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą izolacji grubości 16 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,036 W/m·K.- Docieplenie ścian zewnętrznych cokołowych warstwą izolacji grubości 10 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,036 W/m·K,− Ocieplenie stropodachu warstwą izolacji o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,040 W/m·K i gr. 24 cm,− Wymiana stolarki okiennej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła dla okna U= 0,9 W/m2·K,− Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła U= 1,3 W/m2K,− Wymiana instalacji centralnego ogrzewania,− Wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej,− Wymiana oświetlenia na oświetlenie energooszczędne LED,− Zastosowanie systemu zarządzania energią: System monitoringu produkcji i zużycia energii zgodnie z PFU i zgodnie z treścią Audytów energetycznych w zakresie dotyczącym danej Części tj: w szczególności: automatyka sterująca oświetleniem, system monitoringu i wizualizacji pracy instalacji fotowoltaicznej, system zarządzania energią oraz monitoring ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej (stała obserwacja i kontrola instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej poprzez zastosowanie indywidualnych dla każdego budynku liczników ciepła).
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.7. Dodatkowy kod CPV (Część zamówienia nr 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
Roboty w zakresie zagospodarowania terenu,Roboty budowlane w zakresie budynków,Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty,Roboty przy wznoszeniu rusztowań,Roboty murarskie i murowe,Roboty instalacyjne w budynkach,Roboty instalacyjne elektryczne,Instalowanie infrastruktury okablowania,Izolacja cieplna,Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych,Instalowanie centralnego ogrzewania,Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych,Roboty w zakresie stolarki budowlanej,Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 6) Przed zmianą:
Część VI: Termomodernizacja Przychodni ul. Wita Stwosza – budynek stary.Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych.Zakres prac budowlanych przewidywanych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia
Po zmianie:
Część VI: Termomodernizacja Przychodni ul. Wita Stwosza – budynek stary.Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych.Zakres prac budowlanych przewidywanych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:− Ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą izolacji grubości 16 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,036 W/m·K.− Wymiana stolarki okiennej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła dla okna U= 0,9 W/m2·K,− Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła U= 1,3 W/m2K,− Wymiana instalacji centralnego ogrzewania,− Wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej,− Wymiana oświetlenia na oświetlenie energooszczędne LED,− Zastosowanie systemu zarządzania energią: System monitoringu produkcji i zużycia energii zgodnie z PFU i zgodnie z treścią Audytów energetycznych w zakresie dotyczącym danej Części tj: w szczególności: automatyka sterująca oświetleniem, system monitoringu i wizualizacji pracy instalacji fotowoltaicznej, system zarządzania energią oraz monitoring ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej (stała obserwacja i kontrola instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej poprzez zastosowanie indywidualnych dla każdego budynku liczników ciepła).
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.7. Dodatkowy kod CPV (Część zamówienia nr 6) Przed zmianą:
Po zmianie:
Roboty w zakresie zagospodarowania terenu,Roboty budowlane w zakresie budynków,Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty,Roboty przy wznoszeniu rusztowań,Roboty murarskie i murowe,Roboty instalacyjne w budynkach,Roboty instalacyjne elektryczne,Instalowanie infrastruktury okablowania,Izolacja cieplna,Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych,Instalowanie centralnego ogrzewania,Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych,Roboty w zakresie stolarki budowlanej,Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1.2. Numer referencyjny Przed zmianą:
WSZ.DAT.SPZ.261.1/1/2021
Po zmianie:
WSZ.DAT.SZP.261.1/1/2021
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone w niniejszym rozdziale warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej.Szczegółowe informacje zawarte w SWZ.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone w niniejszym rozdziale warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej.2. Warunki dotyczące sytuacji finansowej lub ekonomicznej.2.1. Warunek dotyczący potencjału finansowego zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zdolność kredytową lub środki finansowe na kwotę:2.1.1. minimum 220.000,00 zł - w zakresie Części I, 2.1.2. minimum 120.000,00 zł - w zakresie Części II, 2.1.3. minimum 280.000,00 zł - w zakresie Części III, 2.1.4. minimum 160.000,00 zł - w zakresie Części IV, 2.1.5. minimum 120.000,00 zł - w zakresie Części V, 2.1.6. minimum 75.000,00 zł - w zakresie Części VI. 2.2. W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.3. Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.3.1. Warunek dotyczący doświadczenia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – co najmniej: 3.1.1. w zakresie Części I: 1 (jednego) zamówienia obejmującego łącznie co najmniej następujące roboty budowlane: docieplenie ścian i stropów, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, modernizację instalacji centralnego ogrzewania, wybudowanie instalacji fotowoltaicznej, o wartości zamówienia minimum 650.00,00 zł brutto,3.1.2. w zakresie Części II: 1 (jednego) zamówienia obejmującego łącznie co najmniej następujące roboty budowlane: docieplenie ścian i stropów, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, o wartości zamówienia minimum 350.00,00 zł brutto,3.1.3. w zakresie Części III: 1 (jednego) zamówienia obejmującego łącznie co najmniej następujące roboty budowlane: docieplenie ścian i stropów, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, modernizację instalacji centralnego ogrzewania, o wartości zamówienia minimum 800.00,00 zł brutto,3.1.4. w zakresie Części IV: 1 (jednego) zamówienia obejmującego łącznie co najmniej następujące roboty budowlane: docieplenie ścian i stropów, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, modernizację instalacji centralnego ogrzewania, wybudowanie instalacji fotowoltaicznej, o wartości zamówienia minimum 470.00,00 zł brutto,3.1.5. w zakresie Części V: 1 (jednego) zamówienia obejmującego łącznie co najmniej następujące roboty budowlane: docieplenie ścian i stropów, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, modernizację instalacji centralnego ogrzewania, o wartości zamówienia minimum 350.00,00 zł brutto,3.1.6. w zakresie Części VI: 1 (jednego) zamówienia obejmującego łącznie co najmniej następujące roboty budowlane: docieplenie ścian i stropów, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, modernizację instalacji centralnego ogrzewania, o wartości zamówienia minimum 220.00,00 zł brutto.Przez „jedno zamówienie” Zamawiający rozumie wykonanie ww. robót budowlanych w ramach jednej umowy. 3.2. Warunek dotyczący potencjału kadrowego zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które w trakcie jego realizacji będą pełnić opisane poniżej funkcje, posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania lub do kierowania robotami budowlanymi we wskazanych specjalnościach (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz.U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, upoważniające do wykonywania tych samych czynności, do których uprawniają dzisiejsze uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności (patrz Wyjaśnienie poniżej) oraz posiadającymi wymagane doświadczenie (dotyczy każdej części zamówienia):1) projektant branży architektonicznej – jedna osoba, posiadająca uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej;2) projektant branży konstrukcyjnej – jedna osoba, posiadająca uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; 3) projektant branży sanitarnej – jedna osoba, posiadająca uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych i wodociągowych; 4) projektant branży elektrycznej – jedna osoba, posiadająca uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; lub odpowiadające im uprawnienia budowlane w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych; 5) kierownik budowy, pełniący równocześnie obowiązki kierownika robót branży ogólnobudowlanej – jedna osoba, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; posiadająca ww. uprawnienia od co najmniej 5 lat, licząc od daty wydania decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych; 6) kierownik robót branży sanitarnej – jedna osoba, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych i wodociągowych; posiadająca ww. uprawnienia od co najmniej 5 lat, licząc od daty wydania decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych; 7) kierownik robót branży elektrycznej – jedna osoba, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych; posiadająca ww. uprawnienia od co najmniej 5 lat, licząc od daty wydania decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych.Użyte w treści postawionych powyżej warunków pojęcia należy rozumieć zgodnie z definicjami zawartymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333, ze zm.).WYJAŚNIENIE! W odniesieniu do wyżej wymaganych uprawnień, Zamawiający jako „odpowiadające im uprawnienia budowlane” rozumie uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa upoważniające do wykonywania tych samych czynności, do których uprawniają dzisiejsze uprawnienia budowlane, albo osoba skierowana do realizacji zamówienia publicznego posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe, nabyte w drodze odpowiedniej procedury w odniesieniu do podmiotów będących obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. 2020 r. poz. 220).spełnienie.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Przed zmianą:
Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego odpowiednio w rozdziale VI ust. 1 i ust. 2 oraz w rozdziale V ust. 2.1., ust. 3.1. pkt 1) i 2) oraz ust. 3.2. SWZ. Oświadczenie to stanowić będzie dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. Formularz pn. „Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu” stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
Po zmianie:
Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego odpowiednio w rozdziale VI ust. 1 i ust. 2 oraz w rozdziale V ust. 2.1., ust. 3.1. pkt 1) i 2) oraz ust. 3.2. SWZ. Podmiotowe środki dowodowe, które będzie zobowiązany złożyć Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp oraz art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego;2) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; 3) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; 4) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; 5) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 6) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy, e) art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1170), f) art. 109 ust. 1 pkt 5–10 ustawy.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego odpowiednio w rozdziale VI ust. 1 i ust. 2 oraz w rozdziale V ust. 2.1., ust. 3.1. pkt 1) i 2) oraz ust. 3.2. SWZ. Oświadczenie to stanowić będzie dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. Formularz pn. „Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu” stanowi załącznik nr 2 do SWZ.Szczegółowe informacje zawarte w SWZ
Po zmianie:
1.1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego odpowiednio w rozdziale VI ust. 1 i ust. 2 oraz w rozdziale V ust. 2.1., ust. 3.1. pkt 1) i 2) oraz ust. 3.2. SWZ. 4. Podmiotowe środki dowodowe, które będzie zobowiązany złożyć Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona: 4.2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający żąda informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w rozdziale V ust. 2.1. niniejszego SWZ.4.3. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda: 1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w rozdz. V ust. 3.1.1 – 3.1.6 niniejszego SWZ; 2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w rozdz. V ust. 3.2. niniejszego SWZ
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.5. Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.6. Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-03-15 09:30
Po zmianie:
2021-03-16 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-03-15 10:00
Po zmianie:
2021-03-16 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-04-13
Po zmianie:
2021-04-14
2021-03-10 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- Sukcesywne dostawy odczynników chemicznych do wysoko wyspecjalizowanych zastosowań badawczych, 16/ZP/2025
- Dostawa wraz z montażem konstrukcji ochronnych (przeciwgradowych i przeciw ptakom).
- Sukcesywne dostawy podstawowych związków chemicznych do zastosowań laboratoryjnych, 12/ZP/2025
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.