Ogłoszenie z dnia 2024-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00425857/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-03
- 2023/BZP 00426839/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-04
- 2023/BZP 00434930/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Likwidacja barier transportowych poprzez zakup samochodu
przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ORŁY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900358
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przemyska 3
1.5.2.) Miejscowość: Orły
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-716
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@ugorly.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaorly.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminaorly1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Likwidacja barier transportowych poprzez zakup samochoduprzystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1929b45c-61f1-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00008987
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00076204/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Likwidacja barier transportowych poprzez zakup samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00425857
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OAF.II.271.1.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 365000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego Zakup fabrycznie nowego pojazdu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych współfinansowanego ze środków PFRON. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w niniejszej specyfikacji oraz jej załącznikach (to jest w szczególności zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz załącznikiem nr 3 do SWZ - wzór umowy).
2. W przypadku wskazania w SWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a także
norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza
zaoferowanie równoważnych rozwiązań w stosunku do wskazanych w SWZ pod
warunkiem, że zagwarantują one realizację dostawy zgodną z SWZ oraz będą zgodne pod
względem:
a) gabarytów i konstrukcji – wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów
składowych,
b) charakteru użytkowego – tożsamości funkcji,
c) charakterystyki materiałowej – rodzaj i jakość materiałów,
d) parametrów technicznych – wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, charakterystyki
liniowe, konstrukcje, itp.,
e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
f) standardów emisyjnych.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez
Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, iż oferowane przez niego w ramach przedmiotu
zamówienia materiały, elementy, systemy spełniają wymagania określone przez
Zamawiającego.
3. Za wady uznaje się jawne bądź ukryte właściwości tkwiące w przedmiocie zamówienia lub
w jakimkolwiek jego elemencie, powodujące niemożność używania lub korzystania zgodnie
z przeznaczeniem, zmniejszenie wartości przedmiotu zamówienia, obniżenie stopnia
użyteczności i jakości lub inne uszkodzenia w przedmiocie zamówienia. Za wadę uznaje
się także sytuację, w której przedmiot zamówienia nie stanowi własności Wykonawcy albo
jeżeli jest obciążony prawem osoby trzeciej.
7. Wykonawca dostarczy autobus na koszt i ryzyko własne do siedziby Gminy Orły.
8. Odbiór zostanie przeprowadzony na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego pojazdu.
9. Minimalne wymagania Zamawiającego dotyczące gwarancji i rękojmi jakości oferowanego
pojazdu: 24 miesiące na cały pojazd (w tym na zabudowę) z wyposażeniem i powłoką
lakierniczą – bez limitu kilometrów, z zastrzeżeniem iż okres gwarancji na perforację wynosi
72 miesiące, a także stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
10. Bieg okresu gwarancyjnego rozpoczyna się w dniu podpisania protokołu zdawczo-
odbiorczego (odbioru) pojazdu bez zastrzeżeń.
11. Gwarancja udzielona na przedmiot zamówienia obejmuje nieodpłatne usuwania wad
stwierdzonych i zgłoszonych Wykonawcy w okresie gwarancji.
12. W przypadku, gdy Wykonawca nie przystępuje do usuwania wad lub usunie wady w sposób
nienależyty, Zamawiający poza uprawnieniami przysługującymi na podstawie ustawy
Kodeks cywilny może powierzyć usunięcie wad podmiotowi trzeciemu na koszt i ryzyko
Wykonawcy (wykonanie zastępcze), bez uprzedniego wezwania Wykonawcy.
13. W pozostałym zakresie do gwarancji zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego
o gwarancji jakości rzeczy sprzedanej.
14. Udzielenie gwarancji nie wyłącza odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady.
15. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach
opisanych w SWZ z uwzględnieniem wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34114400-3 - Minibusy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34114300-2 - Pojazdy opieki socjalnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 453870,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 525210,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 453870,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRUCK IMPORT-EXPORT WYNAJEM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7011020346
7.3.3) Ulica: ul. Żurawia 43 lok. 201
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-680
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRUCK IMPORT-EXPORT WYNAJEM SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TRUCK IMPORT-EXPORT WYNAJEM SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 453870,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-02-29PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego typu bus na potrzeby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. A.Świętochowskiego w Gołotczyźnie"
- Zakup 9-cio osobowego busa na potrzeby pracowników Zakładu Aktywności Zawodowej w Jastrzębiu-Zdroju
- Zakup dziewięcioosobowego busa dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Żarnowcu
- Dostawa pojazdu typu bus z pełnym wyposażeniem z funkcją dla wózków inwalidzkich o różnej wadze, 6-osobowy (5 pasażerów w tym jeden na wózku inwalidzkim + 1 kierowca) przeznaczonego do przewozu (...)
- ZAKUP MIKROBUSU DO PRZEWOZU 9 OSÓB WŁĄCZNIE Z KIEROWCĄ DLA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W TERESINIE
więcej: Pojazdy opieki socjalnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.