Ogłoszenie z dnia 2023-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00425857/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-03
- 2023/BZP 00434930/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-09
- 2024/BZP 00008987/01 - Wynik z dnia 2024-01-04
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Likwidacja barier transportowych poprzez zakup samochodu
przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA ORŁY
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900358
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Przemyska 3
1.4.2.) Miejscowość: Orły
1.4.3.) Kod pocztowy: 37-716
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@ugorly.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaorly.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00426839
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-10-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00425857
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego Zakup
fabrycznie nowego samochodu osobowego typu mikrobus 9 osobowego przystosowanego
do przewozu osób niepełnosprawnych współfinansowanego ze środków PFRON.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach
opisanych w niniejszej specyfikacji oraz jej załącznikach (to jest w szczególności zgodnie z
załącznikiem nr 4 do SWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz załącznikiem
nr 3 do SWZ - wzór umowy).
2. W przypadku wskazania w SWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a także
norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza
zaoferowanie równoważnych rozwiązań w stosunku do wskazanych w SWZ pod
warunkiem, że zagwarantują one realizację dostawy zgodną z SWZ oraz będą zgodne pod
względem:
a) gabarytów i konstrukcji – wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów
składowych,
b) charakteru użytkowego – tożsamości funkcji,
c) charakterystyki materiałowej – rodzaj i jakość materiałów,
d) parametrów technicznych – wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, charakterystyki
liniowe, konstrukcje, itp.,
e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
f) standardów emisyjnych.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez
Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, iż oferowane przez niego w ramach przedmiotu
zamówienia materiały, elementy, systemy spełniają wymagania określone przez
Zamawiającego.
3. Za wady uznaje się jawne bądź ukryte właściwości tkwiące w przedmiocie zamówienia lub
w jakimkolwiek jego elemencie, powodujące niemożność używania lub korzystania zgodnie
z przeznaczeniem, zmniejszenie wartości przedmiotu zamówienia, obniżenie stopnia
użyteczności i jakości lub inne uszkodzenia w przedmiocie zamówienia. Za wadę uznaje
się także sytuację, w której przedmiot zamówienia nie stanowi własności Wykonawcy albo
jeżeli jest obciążony prawem osoby trzeciej.
7. Wykonawca dostarczy autobus na koszt i ryzyko własne do siedziby Gminy Orły.
8. Odbiór zostanie przeprowadzony na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego pojazdu.
9. Minimalne wymagania Zamawiającego dotyczące gwarancji i rękojmi jakości oferowanego
pojazdu: 24 miesiące na cały pojazd (w tym na zabudowę) z wyposażeniem i powłoką
lakierniczą – bez limitu kilometrów, z zastrzeżeniem iż okres gwarancji na perforację wynosi
72 miesiące, a także stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
10. Bieg okresu gwarancyjnego rozpoczyna się w dniu podpisania protokołu zdawczo-
odbiorczego (odbioru) pojazdu bez zastrzeżeń.
11. Gwarancja udzielona na przedmiot zamówienia obejmuje nieodpłatne usuwania wad
stwierdzonych i zgłoszonych Wykonawcy w okresie gwarancji.
12. W przypadku, gdy Wykonawca nie przystępuje do usuwania wad lub usunie wady w sposób
nienależyty, Zamawiający poza uprawnieniami przysługującymi na podstawie ustawy
Kodeks cywilny może powierzyć usunięcie wad podmiotowi trzeciemu na koszt i ryzyko
Wykonawcy (wykonanie zastępcze), bez uprzedniego wezwania Wykonawcy.
13. W pozostałym zakresie do gwarancji zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego
o gwarancji jakości rzeczy sprzedanej.
14. Udzielenie gwarancji nie wyłącza odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady.
15. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach
opisanych w SWZ z uwzględnieniem wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego Zakup fabrycznie nowego pojazdu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych współfinansowanego ze środków PFRON. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w niniejszej specyfikacji oraz jej załącznikach (to jest w szczególności zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz załącznikiem nr 3 do SWZ - wzór umowy).
2. W przypadku wskazania w SWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a także
norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza
zaoferowanie równoważnych rozwiązań w stosunku do wskazanych w SWZ pod
warunkiem, że zagwarantują one realizację dostawy zgodną z SWZ oraz będą zgodne pod
względem:
a) gabarytów i konstrukcji – wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów
składowych,
b) charakteru użytkowego – tożsamości funkcji,
c) charakterystyki materiałowej – rodzaj i jakość materiałów,
d) parametrów technicznych – wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, charakterystyki
liniowe, konstrukcje, itp.,
e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
f) standardów emisyjnych.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez
Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, iż oferowane przez niego w ramach przedmiotu
zamówienia materiały, elementy, systemy spełniają wymagania określone przez
Zamawiającego.
3. Za wady uznaje się jawne bądź ukryte właściwości tkwiące w przedmiocie zamówienia lub
w jakimkolwiek jego elemencie, powodujące niemożność używania lub korzystania zgodnie
z przeznaczeniem, zmniejszenie wartości przedmiotu zamówienia, obniżenie stopnia
użyteczności i jakości lub inne uszkodzenia w przedmiocie zamówienia. Za wadę uznaje
się także sytuację, w której przedmiot zamówienia nie stanowi własności Wykonawcy albo
jeżeli jest obciążony prawem osoby trzeciej.
7. Wykonawca dostarczy autobus na koszt i ryzyko własne do siedziby Gminy Orły.
8. Odbiór zostanie przeprowadzony na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego pojazdu.
9. Minimalne wymagania Zamawiającego dotyczące gwarancji i rękojmi jakości oferowanego
pojazdu: 24 miesiące na cały pojazd (w tym na zabudowę) z wyposażeniem i powłoką
lakierniczą – bez limitu kilometrów, z zastrzeżeniem iż okres gwarancji na perforację wynosi
72 miesiące, a także stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
10. Bieg okresu gwarancyjnego rozpoczyna się w dniu podpisania protokołu zdawczo-
odbiorczego (odbioru) pojazdu bez zastrzeżeń.
11. Gwarancja udzielona na przedmiot zamówienia obejmuje nieodpłatne usuwania wad
stwierdzonych i zgłoszonych Wykonawcy w okresie gwarancji.
12. W przypadku, gdy Wykonawca nie przystępuje do usuwania wad lub usunie wady w sposób
nienależyty, Zamawiający poza uprawnieniami przysługującymi na podstawie ustawy
Kodeks cywilny może powierzyć usunięcie wad podmiotowi trzeciemu na koszt i ryzyko
Wykonawcy (wykonanie zastępcze), bez uprzedniego wezwania Wykonawcy.
13. W pozostałym zakresie do gwarancji zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego
o gwarancji jakości rzeczy sprzedanej.
14. Udzielenie gwarancji nie wyłącza odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady.
15. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach
opisanych w SWZ z uwzględnieniem wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-10-11 09:00
Po zmianie:
2023-10-12 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-10-11 09:15
Po zmianie:
2023-10-12 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-11-09
Po zmianie:
2023-11-10
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego typu bus na potrzeby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. A.Świętochowskiego w Gołotczyźnie"
- Zakup 9-cio osobowego busa na potrzeby pracowników Zakładu Aktywności Zawodowej w Jastrzębiu-Zdroju
- Zakup dziewięcioosobowego busa dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Żarnowcu
- Dostawa pojazdu typu bus z pełnym wyposażeniem z funkcją dla wózków inwalidzkich o różnej wadze, 6-osobowy (5 pasażerów w tym jeden na wózku inwalidzkim + 1 kierowca) przeznaczonego do przewozu (...)
- ZAKUP MIKROBUSU DO PRZEWOZU 9 OSÓB WŁĄCZNIE Z KIEROWCĄ DLA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W TERESINIE
więcej: Pojazdy opieki socjalnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.