Ogłoszenie z dnia 2023-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00164727/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-31
- 2021/BZP 00188967/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa wielopoziomowego parkingu przy Lubuskim Urzędzie Wojewódzkim
w Gorzowie Wlkp. w formule partnerstwa publiczno-prywatnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210467089
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellończyka 8
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 95785125200
1.5.8.) Numer faksu: 95785125204
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.logistyki@lubuskie.uw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lubuskie.uw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa wielopoziomowego parkingu przy Lubuskim Urzędzie Wojewódzkimw Gorzowie Wlkp. w formule partnerstwa publiczno-prywatnego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6654e4c-0589-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00008997
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00023919/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa parkingu w modelu partnerstwa publiczno-prywatnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00164727/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 3 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BL-IX.272.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 13010000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Postępowanie ma na celu zawarcie umowy w Partnerstwie Publiczno- Prywatnym. Partner Prywatny, który zostanie wyłoniony w niniejszym postępowaniu będzie odpowiedzialny za zaprojektowanie, wybudowanie oraz utrzymanie zrealizowanej inwestycji. Szczegółowy opis znajduje się w dokumencie Opis Potrzeb i Wymagań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
66100000-1 - Usługi bankowe i inwestycyjne
70330000-3 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W odpowiedzi na zaproszenie do złożenia ofert ostatecznych wpłynęły dwie oferty: z firmy IZIM Sp. z o.o., ul. Krucza 50, 000-025 Warszawa oraz z firmy Indigo Polska S.A, Al. Grunwaldzka 472/3 piętro, 80-309 Gdańsk. Po przeanalizowaniu ofert Zamawiający wyliczył, że łączna wartość zamówienia w całym okresie realizacji, tj. 25 lat wyniesie odpowiednio:IZIM Sp. z o.o.
Łączna wartość zamówienia - 91 480 266,39 zł
Roczna wysokość opłaty za dostępność (zł) zgodnie z ofertą Wykonawcy - 3 243 067,72
Indigo Polska S.A
Łączna wartość zamówienia - 89 762 040,00 zł
Roczna wysokość opłaty za dostępność (zł) zgodnie z ofertą Wykonawcy - 4 201 555,20
Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj.: 25 000 000 zł. Oferty złożone przez Wykonawców przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. Zamawiający nie dokona zwiększenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, tym samym ziściły się przesłanki do unieważnienia postępowania określone w art. 255 ust. 3 ustawy.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3243067,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4201555,20 PLN
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-4
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych ogólnobudowlanych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-4
- Usługi weterynaryjne polegające na udzieleniu pomocy chorym dzikim zwierzętom
- "Dostawa energii elektrycznej do obiektów Teatru im. Juliusza Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim na 2025 rok"
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań związanych z rejestracją pojazdów"
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów zużywalnych na potrzeby Zakładu Patomorfologii.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa żłobka w miejscowości Brzeźno gmina Krzymów, ul. Sienna, 62-513 Krzymów
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury drogowej Powiatu Nowosądeckiego na terenie Gminy Gródek nad Dunajcem
- Dostosowanie budynku hali magazynowej rdzeni wiertniczych w Leszczach gm. Kłodawa - przebudowa i dostosowanie magazynu rdzeni wiertniczych do warunków ochrony przeciwpożarowej (...)
- "Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - pompownia wód deszczowych"
- Budowa boiska piłkarskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Opolu
- Budowa budynku kształcenia praktycznego dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie - roboty budowlane
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.