eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiBudowa wielopoziomowego parkingu przy Lubuskim Urzędzie Wojewódzkim w Gorzowie Wlkp. w formule partnerstwa publiczno-prywatnego



Ogłoszenie z dnia 2023-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa wielopoziomowego parkingu przy Lubuskim Urzędzie Wojewódzkim
w Gorzowie Wlkp. w formule partnerstwa publiczno-prywatnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210467089

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellończyka 8

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 95785125200

1.5.8.) Numer faksu: 95785125204

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.logistyki@lubuskie.uw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lubuskie.uw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa wielopoziomowego parkingu przy Lubuskim Urzędzie Wojewódzkim
w Gorzowie Wlkp. w formule partnerstwa publiczno-prywatnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6654e4c-0589-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00008997

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00023919/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa parkingu w modelu partnerstwa publiczno-prywatnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00164727/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 3 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BL-IX.272.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 13010000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Postępowanie ma na celu zawarcie umowy w Partnerstwie Publiczno- Prywatnym. Partner Prywatny, który zostanie wyłoniony w niniejszym postępowaniu będzie odpowiedzialny za zaprojektowanie, wybudowanie oraz utrzymanie zrealizowanej inwestycji. Szczegółowy opis znajduje się w dokumencie Opis Potrzeb i Wymagań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

66100000-1 - Usługi bankowe i inwestycyjne

70330000-3 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W odpowiedzi na zaproszenie do złożenia ofert ostatecznych wpłynęły dwie oferty: z firmy IZIM Sp. z o.o., ul. Krucza 50, 000-025 Warszawa oraz z firmy Indigo Polska S.A, Al. Grunwaldzka 472/3 piętro, 80-309 Gdańsk. Po przeanalizowaniu ofert Zamawiający wyliczył, że łączna wartość zamówienia w całym okresie realizacji, tj. 25 lat wyniesie odpowiednio:
IZIM Sp. z o.o.
Łączna wartość zamówienia - 91 480 266,39 zł
Roczna wysokość opłaty za dostępność (zł) zgodnie z ofertą Wykonawcy - 3 243 067,72
Indigo Polska S.A
Łączna wartość zamówienia - 89 762 040,00 zł
Roczna wysokość opłaty za dostępność (zł) zgodnie z ofertą Wykonawcy - 4 201 555,20
Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj.: 25 000 000 zł. Oferty złożone przez Wykonawców przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. Zamawiający nie dokona zwiększenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, tym samym ziściły się przesłanki do unieważnienia postępowania określone w art. 255 ust. 3 ustawy.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3243067,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4201555,20 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.