Ogłoszenie z dnia 2025-01-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa parkingu przy cmentarzu w miejscowości Wierzbice na terenie gminy Kobierzyce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobierzyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935075
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Pałacowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Kobierzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-040
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rpzemla@ugk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ugk.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa parkingu przy cmentarzu w miejscowości Wierzbice na terenie gminy Kobierzyce
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89adbc9b-495d-4354-b400-0dc55ae92deb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00009019
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ugk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ugk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Środkiem komunikacji
elektronicznej, służącym komunikacji między Zamawiają-cym a Wykonawcami jest Platforma dostępna pod adresem:
https://ugk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym ty-tułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym
postępowaniem. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
2. Instrukcja obsługi platformy w niniejszym postępowaniu dostępna jest na stronie https://ugk.logintrade.net/rejestracja/ w zakładce
INSTRUKCJE pliki: Rejestracja Wykonawcy na Platformie, Zadawanie pytań do postępowania oraz Udział w try-bie podstawowym
bez negocjacji.
3. Wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie:
Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
a) Google Chrome 90
b) Mozilla Firefox 95
c) Opera 78
d) Microsoft Edge 92
Pozostałe wymagania techniczne:
a) dostęp do sieci internet;
b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;
c) włączona obsługa JavaScript;
d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;
e) zainstalowany Acrobat Reader;
f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych środkach dowodowych oraz innych
informacji, oświadczeń lub doku-mentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przesłania
na Platformę.
7. Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach
danych określonych w przepisach wydanych
na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicz-nej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r.
poz. 2452). Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: .pdf.
8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za
pośrednictwem Platformy przetargowej.
9. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych ko-pii dokumentów lub oświadczeń musi być
zgodny z wymaganiami określonymi w roz-porządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31.12.2020r. (DZ.U. 2020 r., poz. 2452) w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicz-nych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w po-stępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
10. Zamawiający nie dopuszcza sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny spo-sób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ.
11. W razie wystąpienia jakichkolwiek problemów dot. platformy przetargowej prosimy
o kontakt z działem Helpdesk Logintrade: 71 787 37 27,
e-mail: helpdesk@logintrade.net
12. W razie wystąpienia jakichkolwiek problemów dot. platformy przetargowej prosimy
o kontakt z działem Helpdesk Logintrade: 71/787-37-27, e-mail: helpdesk@logintrade.net
Osobą uprawniona do komunikowania się z Wykonawcami jest:
Renata Pietrus- Zemła w sprawach formalnych – e-mail: rpzemla@ugk.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): : Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kobierzyce, Aleja Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Kobierzyce jest Pan Paweł Eljasiński kontakt: IOD@ugk.pl tel.71/36-98-199;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia
obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zakresie określonym ustawą z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), dalej „ustawa Pzp”) oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit b RODO (przetwarzanie jest
niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której
dane dotyczą, przed zawarciem umowy) w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Budowa parkingu przy cmentarzu w miejscowości Wierzbice na terenie gminy Kobierzyce ” RŚZiZP.271.75.2024 prowadzonym w trybie przetargu podstawowego bez negocjacji o wartości
zamówienia nie przekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 3 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) – dalej „p.z.p.” oraz zawarciem i realizacją umowy w przypadku gdy są zawarte w dokumentach
Wykonawcy z którym zostanie zawarta umowa.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, oraz podmioty z zakresu obsługi IT i prawnej Administratora;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania danych zawartych w
dokumentach wybranego Wykonawcy obejmuje cały czas trwania umowy oraz okres przedawnienia roszczeń wynikających z tej
umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do odbiorców zlokalizowanych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym i
organizacji międzynarodowych
8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
9) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. pozostałe szczegóły w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RŚZiZP.271.75.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę realizacji pn. „Budowa parkingu przy cmentarzu w miejscowości Wierzbice na terenie gminy Kobierzyce.”
Przedmiotowa inwestycja obejmuje budowę parkingu, oświetlenia, przebudowę fragmentu istniejącego ciągu pieszo-jezdnego, budowę chodników żwirowych wokół parkingu oraz odtworzenie istniejącego zjazdu indywidualnego. Projektowana inwestycja będzie służyć główne dla lokalnych mieszkańców a także obsługi cmentarza komunalnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączonej dokumentacji projektowej przygotowanej przez firmę RDK PROJEKT Sp. z o.o., ul. Wrocławska 24/3, 55-040 Bielany Wrocławskie- załącznik nr 6 do SWZ
Inwestycja zlokalizowana jest w obszarze zabudowanym, w sąsiedztwie zabudowy mieszkaniowej, cmentarza komunalnego oraz terenów zielonych. Inwestycja jest położona na terenie miejscowości Wierzbice, gmina Kobierzyce, arkusz mapy 1, działki nr: 104, 101/1, 92.
Inwestycja obejmuje budowę przez Wykonawcę 17 miejsc postojowych o nawierzchni z geokraty komórkowej wypełnionej grysem. Miejsca postojowe zaprojektowano o pochyleniu podłużnym jednostronnym w kierunku jezdni manewrowej i wymiarach:
• 5,00x2,50m – 15 miejsc postojowych dla samochodów osobowych,
• 5,00x3,60 – 2 miejsca postojowe dla samochodów osób niepełnosprawnych. Miejsca postojowe należy rozdzielić rządem kostki kamiennej nieregularnej 9/11cm.
2. Do Wykonawcy zamówienia należy:
2.1 Wykonawca w terminie 14 dni od podpisania umowy prześle drogą elektroniczną:
dane niezbędne do przygotowania pełnomocnictwa do reprezentowania Gminy Kobierzyce w tematach związanych z prowadzeniem przedmiotowej inwestycji,
propozycję harmonogramu rzeczowo – finansowego z uszczegółowieniem ceny umownej w rozbiciu na wartości poszczególnych robót budowlanych;
2.2 Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zobowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych dla zajęcia pasa drogowego, usunięcia kolizji, oznakowania, ogrodzenia, zabezpieczenia terenu budowy, dokonywanie płatności związanych z decyzjami
i uzgodnieniami.
2.3 Wykonawca jest zobowiązany do wykonania dokumentacji fotograficznej (cyfrowej) terenu przekazanego przez Zamawiającego przed rozpoczęciem robót budowlanych. Zdjęcia winny być wykonane w sposób jednoznacznie określający lokalizację terenu fotografowanego poprzez uwzględnienie punktów charakterystycznych i opis zdjęć. Dokumentacja taka winna być przekazana Zamawiającemu na nośniku CD lub DVD w formacie *.jpg. Po zakończeniu robót Wykonawca wykona analogiczne zdjęcia terenów odtworzonych i przekaże je wraz z protokołami odbioru terenu.
2.4 Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącej współpracy z inspektorami nadzoru inwestorskiego w branżach drogowej, sanitarnej i elektrycznej.
2.5 Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zobowiązany jest dokonać wszelkich czynności związanych z prowadzeniem inwestycji.
2.6 Przed wykorzystaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca musi przedłożyć do zatwierdzenia przez inspektora nadzoru kartę zatwierdzenia materiału. Materiał niezatwierdzony przez inspektora nadzoru nie może zostać wbudowany.
2.7 Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego wszelkie wymagane zezwolenia związane
z użytkowaniem obiektu wraz z ostatecznym pozwoleniem na użytkowanie włącznie lub innym dokumentem zezwalającym na użytkowanie przedmiotu inwestycji oraz poniesie wszystkie koszty badań koniecznych do uzyskania w/w dokumentów.
2.8 Wykonawca zobowiązany jest do działania w imieniu Zamawiającego w czynnościach związanych z przebudową, budową, sieci energetycznej i innych elementów infrastruktury technicznej niezbędnych do realizacji niniejszego zadania, a w tym wykonania czynności technicznych i formalnych w tym do odbierania i dostarczania Zamawiającemu niezbędnych dokumentów.
2.9 Wykonawca zrealizuje niezbędne czynności i poniesie wszelkie koszty związane
z organizacją i utrzymaniem placu budowy. Wykonawca we własnym zakresie winien dostarczyć niezbędne do budowy media. Wykonawca wywiesi tablicę informacyjną oraz odpowiednio zabezpieczy plac budowy.
2.10 Wykonawca w imieniu Zamawiającego zrealizuje postanowienia innych decyzji i uzgodnień załączonych do dokumentacji projektowej. Należy zwrócić szczególną uwagę na uzgodnienia w zakresie likwidacji kolizji z siecią energetyczną i teletechniczną.
2.11 Wykonawca poinformuje Wojewódzkiego Konserwatora Zabytku o terminie rozpoczęcia robót ziemnych.
3. Wykonawca opracuje 1 egz. dokumentacji powykonawczej opisanej i zawierającej spis treści
w skład której wejdą m.in.:
dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów, potwierdzonych klauzulą ze zostały wbudowane na prezentowanej budowie,
komplet kart zatwierdzenia materiałów,
protokoły badań i prób,
dziennik budowy,
oświadczenie kierownika budowy o zakończeniu budowy,
geodezyjna mapa powykonawcza z potwierdzeniem/oświadczeniem geodety złożenia jest
w Powiatowym Zakładzie Katastralnym we Wrocławiu,
komplet dokumentacji projektowej z naniesionymi ew. zmianami zaakceptowanymi przez nadzór autorski i inspektora nadzoru,
karta gwarancyjna,
oświadczenie sołtysa wsi o uporządkowaniu terenu budowy.
4. Wykonawca w terminie wykonania przedmiotu umowy winien uzyskać od inspektorów nadzoru pisemne potwierdzenia kompletności dokumentacji powykonawczej.
5. Całość dokumentacji powykonawczej należy zeskanować i przekazać na nośniku danych.
6. Wykonawca zapewni stałą i pełną obsługę geodezyjną i geologiczną.
7. Nadzór archeologiczny zapewnia Zamawiający (Wykonawca będzie zobowiązany do bieżącej współpracy z nadzorem archeologicznym – przekazywanie dokumentacji celem wydania decyzji, przekazywanie informacji o terminie rozpoczęcia i zakończenia robót) .
8. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia badań zagęszczenia gruntów (w tym podsypki, zasypki) i okazywania ich na żądanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.
9. Odpady powstałe w wyniku budowy Wykonawca winien zagospodarować na we własnym zakresie i na własny koszt. Tym samym ustala się, iż wykonawca robót jest wytwórcą odpadów.
10. Wykonawca zobowiązany jest do organizowania na terenie budowy minimum raz na dwa tygodnie narad roboczych z udziałem Zamawiającego, nadzoru inwestorskiego, a w razie zaistnienia potrzeby również z udziałem (odpowiednio w zależności od potrzeby) nadzoru autorskiego.
Na radach budowy przekazywane będą informacje o stanie zaawansowania robót i rozstrzygane bieżące zagadnienia związane z budową. Zaproszenie na spotkanie przedstawicieli nadzoru autorskiego wymaga zgody Zamawiającego. Ponadto na żądanie Zamawiającego Wykonawca raz
w miesiącu przekaże informację o zakresie wykonanych robót w formie opisu technicznego.
11. Wszelkie roboty dodatkowe, podobne, zamienne i nie wymagające wykonania winny być opisane w przygotowanym przez Wykonawcę protokole konieczności i niezwłocznie przedstawione wraz ze szczegółową wyceną do akceptacji nadzorowi, a następnie Zamawiającemu. Obowiązkiem Wykonawcy jest przygotowanie do akceptacji protokołów, a następnie uzyskanie niezbędnych podpisów od inspektorów nadzoru. Protokół wraz z podpisanym przez Inspektorów nadzoru
i Wykonawcę kosztorysem Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do siedziby Zamawiającego.
12. Wykonawca zapewni dostęp dla ruchu pieszego i kołowego do posesji prywatnych i innych podmiotów w okresie realizacji inwestycji, aż do zakończenia i odbioru końcowego robót.
13. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia prac w sposób minimalizujący szkody na przyległych gruntach. W przypadku zanieczyszczenia przez Wykonawcę drogi dojazdowej na budowę zobowiązany jest on do natychmiastowego jej wyczyszczenia.
14. Wykonawca w czasie prowadzenia prac jest zobowiązany do codziennego utrzymywania czystości na drogach dojazdowych do miejsca gdzie prowadzona będzie inwestycja oraz odpowiednio do potrzeb, na dalszych odcinkach przejazdu pojazdów wykonawcy jeśli powodować będą zabrudzenie drogi. Wykonawca powinien posiadać w gotowości zamiatarkę mechaniczną, która będzie używana w przypadku zabłocenia w/w drogi. Niedopuszczalne jest stosowania w miejsce zamiatarki mechanicznej przytwierdzonej np. do traktora zamiatarki ręcznej.
15. Wykonawca w imieniu Zamawiającego dokona zgłoszenia rozpoczęcia prac oraz zarejestruje dziennik budowy.
Dodatkowe informacje:
1. Roboty należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym: BHP, Prawem Budowlanym, wg zasad szczegółowych opisanych w normach oraz przepisach szczegółowych.
2. Wykonawca ponosi odpowiedzialność prawną i materialną za stosowanie bezpiecznych metod pracy oraz za ewentualne uszkodzenia istniejących urządzeń, sieci czy budynków. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie straty powstałe w rezultacie realizacji robót lub przez personel Wykonawcy.
3. Wszystkie wbudowywane materiały muszą być zgodne z wymaganiami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, posiadać deklarację właściwości użytkowych zgodnie z wymaganiami normy zharmonizowanej i być oznakowane znakiem CE oraz muszą być zatwierdzone przez Inspektora Nadzoru.
4. Nie wyklucza się odmiennej lokalizacji uzbrojenia terenu niż ujawniona na mapie do celów projektowych. W przypadku kolizji istniejącego uzbrojenia z projektowaną lokalizacją sieci należy w uzgodnieniu z Projektantem, Inspektorem Nadzoru oraz Inwestorem ustalić sposób rozwiązania kolizji.
5. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w dokumentach kontraktowych, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Inspektora Nadzoru.
6. W przypadku rozbieżności wymiarów podanych na opisach i w części graficznej, wątpliwości należy wyjaśnić z Inspektorem Nadzoru lub Projektantem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielanie zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Zamówienie powtórzeniowe może być udzielone w okresie do 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (czyli do 3 lat od podpisania umowy na realizację inwestycji stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania.) Zamówienie to polegać będzie na powtórzeniu takiego samego rodzaju robót budowlanych, Zamawiający przewiduje, że wartość maksymalna zamówienia polegającego na powtórzeniu robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego postępowania nie przekroczy 50% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego (stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania.
Udzielenie zamówienia „powtórzeniowego” zostanie poprzedzone przeprowadzeniem postępowania w trybie „z wolnej ręki”, po negocjacjach w wykonawcą wyłonionym w ramach niniejszego trybu konkurencyjnego.
Zamawiający uwzględnił całkowitą wartość tego zamówienia przy obliczaniu wartości niniejszego zamówienia publicznego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Kryteria oceny ofert określone przez Zamawiającego: cena ofertowa.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XI SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 200 000,00 zł
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
i. Zdolność techniczna:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej:
- jedną robotę budowlaną, której przedmiotem była budowa drogi, lub ciągu pieszo – rowerowego lub drogi dla rowerów o dł. min. 0,5 km
-jedną robotę budowlaną, której przedmiotem była budowa parkingu o powierzchni min. 500m2.
e) dysponuje personelem posiadającym uprawnienia i doświadczenie w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia tj:
Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj.:
1. kierownikiem budowy, kierownik budowy, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w rozumieniu ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm. ) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo uprawnione do sprawowania samodzielnej funkcji na podstawie odrębnych przepisów prawa, w nieograniczonym zakresie, w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, który w przeciągu ostatnich 5 lat pełnił funkcję kierownika budowy:
Wymagane minimalne doświadczenie zawodowe:
jedno zamówienie polegające na budowie parkingu o pow. min. 250 m2 lub przebudowie lub rozbudowie parkingu o wskazany parametr;
2. Kierownikiem robót elektrycznych posiadający: uprawnienia budowlane do kierowania robotami elektrycznymi w specjalności uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważnych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej:
Wymagane minimalne doświadczenie zawodowe:
Jedną robotę budowlaną, której przedmiotem była budowa oświetlenia dróg lub placów lub parków o długości linii kablowej co najmniej 80,00 m lub rozbudowa/przebudowa oświetlenia dróg lub placów lub parków o długości linii kablowej co najmniej 80,00 m.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 7 do SWZ;
2) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, które wykonawca złożył wraz z ofertą; wzór oświadczenia stanowi -Załącznik nr 8 do SWZ.
3) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 – 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Wykonawca składa na wzorze stanowiącym -Załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – (załącznik nr 3 do SWZ)
wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 4 do SWZ);
c. dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wskazaną przez Zamawiającego tj. 200.000,00zł.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadiumw wysokości: 9.000,00 (słownie: dziewięć tysięcy zł 00/100);
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwalnie do dnia upływu terminu związania ofertą.
3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłu-żeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 usta-wy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2024 r. poz. 462).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego - Gmina Kobierzyce: Al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce konto bankowe BS Kobierzyce nr 82 95750004 0000 0130 2000 0380 z dopiskiem – Wadium/ ”Budowa parkingu przy cmentarzu w miejscowości Wierzbice na terenie gminy Kobierzyce.” UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Zaleca się dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu.
5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wyma-gania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.;
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin zwią-zania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmioto-wego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Kobierzyce
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
8) Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
9) Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonychwe wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-23 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformie przetargowej LOGINTRADE w myśl ustawy na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-23 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-21
INNE PRZETARGI KOBIERZYCE
- Budowa parkingu przy cmentarzu w miejscowości Wierzbice na terenie gminy Kobierzyce
- BUDOWA BUDYNKU ZAPLECZA BOISKA SPORTOWEGO W MIEJSCOWOŚCI DOMASŁAW, UL. CZEREŚNIOWA DZ. NR 8/4
- Konserwacja i bieżące utrzymanie oświetlenia stanowiącego majątek Gminy Kobierzyce.
więcej: przetargi KOBIERZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zwiększenie pojemności zbiorników retencyjnych na terenie miejscowości Dobrzykowice i Wojnowice, gmina Czernica
- "Plac wejściowy na Promenadę Staromiejską przy ul. Świdnickiej (Zielono - niebieski skwer przy pomniku Bolesława Chrobrego)"
- Poprawa bezpieczeństwa ciągłości dostaw wody dla mieszkańców miasta Radymna poprzez budowę sieci wodociągowej łączącej SUW Złota Góra z SUW w Świętem wraz z remontem infrastruktury wodociągowej
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego na nieruchomości położonej w Koniecpolu przy ul. Słonecznej
- Budowa zespołu 8 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie bliźniaczej oraz 4 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej w miejscowości Staniszcze Małe, gmina Kolonowskie
- Budowa drogi gminnej na działce nr 33 w obrębie ewidencyjnym Miedzno.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.