Og³oszenie z dnia 2021-02-19
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00009033/02 - Og³oszenie z dnia 2021-02-19 (po zmianach)
- 2021/BZP 00009927/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-23
- 2021/BZP 00041026/01 - Wynik z dnia 2021-04-27
Og³oszenie nr 2021/BZP 00009033 z dnia 2021-02-19 |
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug w zakresie utrzymywania czysto¶ci oddzia³ów szpitalnych i innych komórek Szpitala Powiatowego im. Alfreda Soko³owskiego w Z³otowie oraz transportu wewn±trzszpitalnego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Powiatowy im. Alfreda Soko³owskiego w Z³otowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000300009
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 28
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Z³otów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672632233
1.5.8.) Numer faksu: 672635878
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.zlotow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: szpital.zlotow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - zwi±zki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug w zakresie utrzymywania czysto¶ci oddzia³ów szpitalnych i innych komórek Szpitala Powiatowego im. Alfreda Soko³owskiego w Z³otowie oraz transportu wewn±trzszpitalnego.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-42a9694d-71da-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00009033
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-02-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_zlotow3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_zlotow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ”: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_zlotow na stronie danego postêpowania. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmujê siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem Platformy poprzez klikniêcie przycisku „wy¶lij” wiadomo¶ci”, po którym pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶ci zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego.Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci specyfikacji za po¶rednictwem udostêpnionego kana³u. Wyja¶nienia tre¶ci specyfikacji oraz jej ewentualne zmiany bêd± dokonywane zgodnie z art. 284 ustawy p.z.p. Tre¶æ pytañ (bez ujawniania ¼ród³a zapytania) wraz z wyja¶nieniami, b±d¼ informacje o dokonaniu zmiany specyfikacji, Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na Platformie w sekcji „Komunikaty”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Powiatowy im. Alfreda Soko³owskiego w Z³otowie, ul. Szpitalna 28, 77-400 Z³otów;2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: Pani Aneta Cie¶lik, kontakt: tel. 67 263 22 33 wew. 336, e-mail: kier.kadry@szpital.zlotow.pl,3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9) nie przys³uguje Pani/Panu:a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2/ZP/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
¦wiadczenie us³ug w zakresie utrzymywania czysto¶ci. ¦wiadczenie us³ug w zakresie utrzymywania czysto¶ci oddzia³ów szpitalnych i innych komórek Szpitala Powiatowego im. A. Soko³owskiego w Z³otowie (ul. Szpitalna 28, 77-400 Z³otów)
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90900000-6 - Us³ugi w zakresie sprz±tania i odka¿ania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;2) Liczba osób zatrudnionych do realizacji przedmiotu zamówienia na umowê o pracê (L) – waga kryterium 40 %.1) Cena (C) – waga 60% (max. 6 pkt)cena najni¿sza brutto*C = ------------------------------------------------ x 10 pkt x 60%cena oferty ocenianej brutto* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniua) Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.2) Liczba osób zatrudnionych do realizacji przedmiotu zamówienia na umowê o pracê (L)– waga 40% (max. 4 pkt)Liczba osób zatrudnionych do realizacji przedmiotu zamówienia na umowê o pracê:Cze¶æ I≤ 31 – 0 pkt.32 - 36 -2 pkt.≥ 37 – 4 pkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba osób zatrudnionych do realizacji przedmiotu zamówienia na umowê o pracê
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;2) Liczba osób zatrudnionych do realizacji przedmiotu zamówienia na umowê o pracê (L) – waga kryterium 40 %.1) Cena (C) – waga 60% (max. 6 pkt)cena najni¿sza brutto*C = ------------------------------------------------ x 10 pkt x 60%cena oferty ocenianej brutto* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniua) Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.2) Liczba osób zatrudnionych do realizacji przedmiotu zamówienia na umowê o pracê (L)– waga 40% (max. 4 pkt)Liczba osób zatrudnionych do realizacji przedmiotu zamówienia na umowê o pracê:Cze¶æ I≤ 31 – 0 pkt.32 - 36 -2 pkt.≥ 37 – 4 pkt.4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Transport wewn±trzszpitalny na potrzeby Szpitala Powiatowego im. Alfreda Soko³owskiego w Z³otowie (ul. Szpitalna 28, 77-400 Z³otów)
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90900000-6 - Us³ugi w zakresie sprz±tania i odka¿ania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;2) Liczba osób zatrudnionych do realizacji przedmiotu zamówienia na umowê o pracê (L) – waga kryterium 40 %.1) Cena (C) – waga 60% (max. 6 pkt)cena najni¿sza brutto*C = ------------------------------------------------ x 10 pkt x 60%cena oferty ocenianej brutto* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniua) Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.2) Liczba osób zatrudnionych do realizacji przedmiotu zamówienia na umowê o pracê (L)– waga 40% (max. 4 pkt)Liczba osób zatrudnionych do realizacji przedmiotu zamówienia na umowê o pracê:Cze¶æ II≤ 5 – 0 pkt.6 – 7 - 2 pkt.≥ 8 – 4 pkt
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba osób zatrudnionych do realizacji przedmiotu zamówienia na umowê o pracê
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;2) Liczba osób zatrudnionych do realizacji przedmiotu zamówienia na umowê o pracê (L) – waga kryterium 40 %.1) Cena (C) – waga 60% (max. 6 pkt)cena najni¿sza brutto*C = ------------------------------------------------ x 10 pkt x 60%cena oferty ocenianej brutto* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniua) Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.2) Liczba osób zatrudnionych do realizacji przedmiotu zamówienia na umowê o pracê (L)– waga 40% (max. 4 pkt)Liczba osób zatrudnionych do realizacji przedmiotu zamówienia na umowê o pracê:Cze¶æ II≤ 5 – 0 pkt.6 – 7 - 2 pkt.≥ 8 – 4 pkt4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Uszczegó³owienie warunku: w celu potwierdzenia, ¿e wykonawca znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, sk³ada nastêpuj±ce dokumenty:a) informacja z banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo – kredytowej potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy w wysoko¶ci co najmniej 500 tys. z³ dla I czê¶ci zamówienia, 150 tys. z³ dla II czê¶ci zamówienia w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, b) dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 500 tys. z³ dla I czê¶ci zamówienia, 150 tys. z³ dla II czê¶ci zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:a) wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e (przedstawi) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, ¿e wykona³ nale¿ycie ¶wiadczenia polegaj±ce na utrzymaniu czysto¶ci oraz transportu wewn±trzszpitalnego w minimum trzech obiektach lecznictwa otwartego tj. szpitali o powierzchni u¿ytkowej nie mniejszej ni¿ 10 tys. m2, ka¿dy na warto¶æ nie mniejsz± ni¿ 800 tys. z³ rocznie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;b) wykonawca wyka¿e dysponowanie kadr± kierownicz± – min. 1 osoba, min. po jednej osobie w zakresie I i II czê¶ci zamówienia przeszkolon± w zakresie higieny szpitalnej i dezynfekcji (w przypadku, gdy ten sam wykonawca bêdzie ¶wiadczy³ us³ugê w zakresie czê¶æ I i II, zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ min. 1 kierownika na obydwa zadania). Na potwierdzenie spe³niania warunku nale¿y przed³o¿yæ wykaz osób zawieraj±cy informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania przedmiotowego zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacjê o podstawie do dysponowania tymi osobami.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu, zamawiaj±cy zamiast podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w §2 ust. 1 pkt 1,2 lub 4-6 Rozporz±dzenia , ¿±da o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ.O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego , o których mowa w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji, d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy, e) art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odno¶nie do naruszenia obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170), f) art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7 ustawy 2) W celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu zamawiaj±cy, zamiast podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w §8 ust. 1 pkt 3 i 4 ( rozdzia³ VIII ust. 2 pkt 3 SWZ) oraz §9 ust. 1 pkt 2 rozporz±dzenia (rozdzia³ VIII ust. 2 pkt 4 ppkt a) SWZ) ¿±da o¶wiadczenia wykonawcy o spe³nieniu warunków udzia³u w postepowaniu 3) wykonawca wyka¿e dysponowanie kadr± kierownicz± – min. 1 osoba, po jednej osobie w zakresie I i II czê¶ci zamówienia, przeszkolon± w zakresie higieny szpitalnej i dezynfekcji (w przypadku, gdy ten sam wykonawca bêdzie ¶wiadczy³ us³ugê w zakresie czê¶æ I i II, zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ min. 1 kierownika na obydwa zadania). Na potwierdzenie spe³niania warunku nale¿y przed³o¿yæ wykaz osób zawieraj±cy informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania przedmiotowego zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacjê o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ ;2. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.3. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu, zamawiaj±cy zamiast podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w §2 ust. 1 pkt 1,2 lub 4-6 Rozporz±dzenia , ¿±da o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ.O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego , o których mowa w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji, d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy, e) art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odno¶nie do naruszenia obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170), f) art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7 ustawy 2) W celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu zamawiaj±cy, zamiast podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w §8 ust. 1 pkt 3 i 4 ( rozdzia³ VIII ust. 2 pkt 3 SWZ) oraz §9 ust. 1 pkt 2 rozporz±dzenia (rozdzia³ VIII ust. 2 pkt 4 ppkt a) SWZ) ¿±da o¶wiadczenia wykonawcy o spe³nieniu warunków udzia³u w postepowaniu 3) wykonawca wyka¿e dysponowanie kadr± kierownicz± – min. 1 osoba, po jednej osobie w zakresie I i II czê¶ci zamówienia, przeszkolon± w zakresie higieny szpitalnej i dezynfekcji (w przypadku, gdy ten sam wykonawca bêdzie ¶wiadczy³ us³ugê w zakresie czê¶æ I i II, zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ min. 1 kierownika na obydwa zadania). Na potwierdzenie spe³niania warunku nale¿y przed³o¿yæ wykaz osób zawieraj±cy informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania przedmiotowego zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacjê o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 10 000,00 (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych i 00/100);2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:1) pieni±dzu; 2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na rachunek zamawiaj±cego w Banku SBL Z³otów, nr rachunku 67 8941 0006 0017 7904 20 0000 10 z dopiskiem „Wadium – nr postêpowania: 2/ZP/2021”. UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie p.z.p. 2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert); 5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Szpital Powiatowy im. A. Soko³owskiego w Z³otowie.7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do jednorazowego przed³u¿enia okresu obowi±zywania umowy na okres dwóch miesiêcy kalendarzowych, na obowi±zuj±cych w umowie warunkach, w tym w szczególno¶ci za wynagrodzeniem o wysoko¶ci okre¶lonej w niniejszej umowie. Powiadomienia Wykonawcy o zamiarze przed³u¿enia okresu obowi±zywania umowy Zamawiaj±cy dokonuje pod rygorem niewa¿no¶ci na pi¶mie najpó¼niej na 10 dni przed zakoñczeniem okresu jej obowi±zywania wskazanego w § 3 (decyduje dzieñ nadania powiadomienia przez Zamawiaj±cego). Wykonawca zobowi±zany jest w takim przypadku do ¶wiadczenia us³ugi na dotychczasowych warunkach przez okres nastêpnych dwóch miesiêcy kalendarzowych nastêpuj±cych po dniu up³ywu terminu wskazanego w § 3.2. Wyd³u¿enie okresu obowi±zywania umowy w trybie i na zasadach wskazanych w ust. 1 nastêpuje na podstawie jednostronnego o¶wiadczenia woli Zamawiaj±cego, nie stanowi zmiany umowy i nie wymaga sporz±dzenia odrêbnego aneksu podpisanego przez Strony.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-02-26 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_zlotow
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-26 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:
Czê¶æ 1 : Tak
Czê¶æ 2 : Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ ograniczenia liczby Wykonawców, których zaprosi do negocjacji. Zamawiaj±cy w celu ograniczenia liczby Wykonawców zaproszonych do negocjacji ofert bêdzie stosowa³ kryterium oceny ofert jakim jest cena i liczba osób zatrudnionych do realizacji przedmiotu zamówienia na umowê o pracê (trzech Wykonawców, których oferta przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert tj. liczba osób zatrudnionych do realizacji przedmiotu zamówienia na umowê o pracê, zostanie zaproszonych do negocjacji ofert).2021-02-19 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Us³ugi |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprz±tanie pomieszczeñ i terenu zewnêtrznego S±du Rejonowego w Bia³ej Podlaskiej
- Kompleksowa us³uga sprz±tania pomieszczeñ biurowych i socjalnych w obiektach Urzêdu Miejskiego w Jarocinie
- Us³ugi sprz±tania pomieszczeñ Przychodni Lekarskiej WAT SPZOZ w Warszawie w okresie 18 miesiêcy
- "Us³ugi porz±dkowo - czysto¶ciowe w jednostkach nale¿±cych do Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu"
- ¦wiadczenie kompleksowych us³ug sterylizacyjnych na rzecz Szpitala Miejskiego w Rabce - Zdroju Sp. z o. o.
- Us³uga sprz±tania lokali w Warszawskim O¶rodku Interwencji Kryzysowej
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.