Ogłoszenie z dnia 2025-01-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00630341/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy paliwa w roku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W LUBKOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022104320
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 63
1.5.2.) Miejscowość: Lubków
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-720
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 7389343
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lubkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.lubkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4a665f1a-980d-4937-9265-fef2d3295e401.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy paliwa w roku 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a665f1a-980d-4937-9265-fef2d3295e40
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00009544
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00630341
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.261.8.2024.ZS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy (sprzedaży) oleju napędowego do siedziby Zamawiającego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Lubkowie sp. z o.o. od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
Zamawiający będzie także dokonywał zakupu benzyny oraz oleju napędowego na stacjach paliwowych Wykonawcy.
a. Wielkość i zakres zamówienia:
szacunkowe ilości zamawianych paliw wynoszą:
- Olej napędowy ON w ilości - 65 000 litrów
- Benzyna bezołowiowa PB 95 w ilości - 400 litrów
b. Wymagania dotyczące produktu przedmiotu zamówienia:
- Wykonawca gwarantuje, jakość paliw zgodną z obowiązującymi normami i przepisami określonymi w rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tekst jednolity Dz.U. z 2024 poz.1018 z p.zm.)
- O ewentualnych nieprawidłowościach wynikających z jakości dostarczonego (pobranego) paliwa, Wykonawca zostanie niezwłocznie powiadomiony przez Zamawiającego.
- Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów i świadectw jakościowych paliw na każde życzenie Zamawiającego.
- Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia wszelkich szkód powstałych z powodu złej jakości oferowanych paliw (niezgodnych z obowiązującymi Polskimi Normami).
c. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
− Sukcesywne (uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego – ON jednorazowo min. 1500 litrów) dostawy oleju napędowego będą realizowane na podstawie zamówienia telefonicznego lub pisemnego (e-mail). Wykonawca dostarczy paliwo do godziny 15.00 tego samego dnia, w którym nastąpiło zamówienie lub w inny dzień po uzgodnieniu telefonicznym.
- Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania oleju napędowego do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i ryzyko.
- Środki transportowe dostaw powinny spełniać warunki techniczne do przewozu paliw płynnych wyspecyfikowane w odpowiednich przepisach prawa.
- Wykonawca zagwarantuje dostawę oleju napędowego odpowiedniego do okresu stosowania: w okresie letnim tzw. ON letni, w okresie zimowym tzw. ON zimowy
− dopuszcza się także dokonywanie sukcesywnego zakupu oleju napędowego bezpośrednio z wyznaczonych przez Wykonawcę stacji paliw oddalonych nie dalej niż 25 km od siedziby Zamawiającego.
− Wykaz osób, które będą dokonywały zakupu paliw na stacji paliwowej Wykonawcy zostanie dołączony do umowy.
− Sukcesywny zakup benzyny, następował będzie z wyznaczonych przez Wykonawcę Stacji paliw oddalonych nie dalej niż 25 km od siedziby Zamawiającego.
− Dokumentowanie (potwierdzenie) odbioru paliwa następować będzie na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury.
− Ustalona cena jednostkowa za jeden litr może ulec zmianie wyłącznie w przypadku zmiany ceny u producenta (rafinerii), u którego Wykonawca się zaopatruje.
− Wzrost lub spadek w/w ceny jednostkowej będzie co najwyżej proporcjonalny do wzrostu lub spadku cen u producenta paliwa.
− Za proporcjonalny wzrost lub spadek ceny będzie uważany taki, który nie będzie wyższy od kwoty podwyżki lub spadku cen poszczególnych paliw u producenta paliwa.
Uwaga!
Zamawiający oświadcza, że ilości paliwa podane wyżej należy traktować, jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega możliwość zakupu mniejszej lub większej ilości paliw niż podane wyżej ±20% w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, będzie to leżało w interesie Zamawiającego. Z tytułu niezrealizowanego zakupu paliwa
w ilościach wskazanych powyżej Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 402816,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 410050,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 402816,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETROJET SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962909473
7.3.4) Miejscowość: KIESZEK 52
7.3.5) Kod pocztowy: 26-670
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 402816,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych dla Zespołu Szkół Rolniczych w Białymstoku
- Zakup i dostawa oleju napędowego na potrzeby Gminy Szudziałowo
- Bezgotówkowy zakup paliw ( teren RP) dla pojazdów i maszyn roboczych Uzdrowiska Ciechocinek S.A. - CPV
- Sukcesywna dostawa paliw w obrocie bezgotówkowym dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Rzeszowie w okresie 36 miesięcy.
- Zakup paliwa na potrzeby Zakładu Profilaktyki Onkologicznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii. IZP.2411.30.2025.AJ
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Miejskiego Zarządu Dróg.
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.