Ogłoszenie z dnia 2025-01-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00631039/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-04
- 2025/BZP 00094146/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie badania sprawozdania finansowego Powiatu Kieleckiego za 2024, 2025 i 2026 rok
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KIELECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009372
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wrzosowa 44
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-211
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat.kielce.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-951ea09f-1def-4de0-a31d-c0b85fd87f3e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie badania sprawozdania finansowego Powiatu Kieleckiego za 2024, 2025 i 2026 rok2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-951ea09f-1def-4de0-a31d-c0b85fd87f3e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00010011
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00059088/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Badanie sprawozdania finansowego Powiatu Kieleckiego za 2024, 2025 i 2026 rok
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00631039
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SR-II.272.1.20.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania sprawozdania finansowego Powiatu Kieleckiego za 2024 rok, za 2025 rok i 2026 rok oraz sporządzenie sprawozdania z badania, odrębnie za każdy rok.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego zakres oraz wymagania Zamawiającego w zakresie realizacji usługi określają:
- Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ,
- Wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79212100-4 - Usługi audytu finansowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie, tj. do dnia 12.12.2024 r. do godz. 12:00 zostały złożone dwie oferty, a oferta niepodlegająca odrzuceniu złożona przez Wykonawcę - KPW Audytor Sp. z o.o., ul. Tymienieckiego 25C/410, 90-350 Łódź na kwotę brutto 306 639,00 złotych przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma też możliwości zwiększenia kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Stosownie do art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że, Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Celem takiego uregulowania jest ochrona Zamawiającego przed roszczeniem o zawarcie umowy w przypadku braku środków finansowych. Co do zasady, przesłankę unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, odnieść należy do kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania bezpośrednio przed otwarciem ofert. W świetle powyższego nie powinno budzić wątpliwości unieważnienie postępowania, w toku trwającego postępowania, nawet po wyborze najkorzystniejszej oferty, w sytuacji gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i której to Zamawiający nie miał możliwości zwiększenia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 306639,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306639,00 PLN
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup samochodu służbowego
- Usługa cateringu wraz z serwisem kawowym na potrzeby organizacji posiedzeń Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego w Kielcach
- Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości oraz artykułów higienicznych dla Politechniki Świętokrzyskie
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w Inspektoracie ZUS Busko-Zdrój przy ul. Partyzantów 33
- Usługi serwisowania i naprawy sprzętu medycznego w okresie 1 roku
- "Zakup mieszanki mineralno-asfaltowej i emulsji asfaltowej na potrzeby Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kielcach w 2025"
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.