Ogłoszenie z dnia 2025-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00631039/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-04
- 2025/BZP 00010011/01 - Wynik z dnia 2025-01-07
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie badania sprawozdania finansowego Powiatu Kieleckiego za 2024, 2025 i 2026 rok
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KIELECKI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009372
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Wrzosowa 44
1.4.2.) Miejscowość: Kielce
1.4.3.) Kod pocztowy: 25-211
1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.kielce.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat.kielce.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00094146
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-02-07
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00010011
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - INFORMACJE DODATKOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
W dniu 19.12.2024 r. Zamawiający dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej. Po dokonaniu oceny ofert, za najkorzystniejszą Zamawiający uznał ofertę nr 2 - złożoną przez Wykonawcę KPW Audytor Sp. z o.o., ul. Tymienieckiego 25C/410, 90-350 Łódź. Oferta została wybrana na podstawie kryterium określonego w rozdz. XVIII Specyfikacji Warunków Zamówienia, tj. cena – 100%. Oferta otrzymała najwyższą liczbę punktów.
W dniu 24.12.2024 r. Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, unieważnił przedmiotowe postępowanie ponieważ oferta niepodlegająca odrzuceniu, złożona przez Wykonawcę - KPW Audytor Sp. z o.o., na kwotę brutto 306 639,00 złotych przekraczała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie miał też możliwości zwiększenia kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W dniu 23.01.2025 r. Zamawiający, działając na podstawie art. 17 ust. 2 ustawy Pzp, unieważnił czynność unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Po unieważnieniu postępowania Zamawiający przeprowadził oszacowanie rynku dla usługi badania sprawozdania finansowego Powiatu Kieleckiego na rok i okazało się, że kwota badania znacznie przewyższa wartość zamówienia osiągniętą w dotychczasowym postępowaniu. W świetle zaistniałych okoliczności, w dniu 5.02.2025 r. zawarto umowę z firmą, która złożyła najkorzystniejszą ofertę, tj. KPW Audytor Sp. z o.o., ul. Tymienieckiego 25C/410, 90-350 Łódź.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.1. Postępowanie/część postępowania zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania/części postępowania Przed zmianą:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
Po zmianie:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2. Podstawa prawna unieważnienia postępowania Przed zmianą:
art. 255 pkt 3 ustawy
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2.1. Przyczyna unieważnienia postępowania Przed zmianą:
W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie, tj. do dnia 12.12.2024 r. do godz. 12:00 zostały złożone dwie oferty, a oferta niepodlegająca odrzuceniu złożona przez Wykonawcę - KPW Audytor Sp. z o.o., ul. Tymienieckiego 25C/410, 90-350 Łódź na kwotę brutto 306 639,00 złotych przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma też możliwości zwiększenia kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Stosownie do art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że, Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Celem takiego uregulowania jest ochrona Zamawiającego przed roszczeniem o zawarcie umowy w przypadku braku środków finansowych. Co do zasady, przesłankę unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, odnieść należy do kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania bezpośrednio przed otwarciem ofert. W świetle powyższego nie powinno budzić wątpliwości unieważnienie postępowania, w toku trwającego postępowania, nawet po wyborze najkorzystniejszej oferty, w sytuacji gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i której to Zamawiający nie miał możliwości zwiększenia.
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - OFERTY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
306639,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.5. Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.6. Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
KPW Audytor Sp. z o.o.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.3. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - ulica Przed zmianą:
Po zmianie:
Tymienieckiego
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość Przed zmianą:
Po zmianie:
Łódź
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.5. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kod pocztowy Przed zmianą:
Po zmianie:
90-350
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.6. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - województwo Przed zmianą:
Po zmianie:
łódzkie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.7. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kraj Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4 Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.1. Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.2. Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy Przed zmianą:
Po zmianie:
Średni przedsiębiorca
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
Po zmianie:
REGON: 100941975
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Data zawarcia umowy Przed zmianą:
Po zmianie:
2025-02-05
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Kod waluty Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Wartość umowy/umowy ramowej Przed zmianą:
Po zmianie:
306639,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
Po zmianie:
2027-06-30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Po zmianie:
Data do
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
cena – 100%. Oferta otrzymała najwyższą liczbę punktów.
W dniu 24.12.2024 r. Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, unieważnił przedmiotowe postępowanie ponieważ oferta niepodlegająca odrzuceniu, złożona przez Wykonawcę - KPW Audytor Sp. z o.o., na kwotę brutto 306 639,00 złotych przekraczała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie miał też możliwości zwiększenia kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W dniu 23.01.2025 r. Zamawiający, działając na podstawie art. 17 ust. 2 ustawy Pzp, unieważnił czynność unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Po unieważnieniu postępowania Zamawiający przeprowadził oszacowanie rynku dla usługi badania sprawozdania finansowego Powiatu Kieleckiego na rok i okazało się, że kwota
badania znacznie przewyższa wartość zamówienia osiągniętą w dotychczasowym postępowaniu. W świetle zaistniałych okoliczności, w dniu 5.02.2025 r. zawarto umowę z firmą, która złożyła najkorzystniejszą ofertę, tj. KPW Audytor Sp. z o.o., ul. Tymienieckiego 25C/410, 90-350 Łódź.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie robót budowlanych pod nazwą Program przebudowy nawierzchni ulic na terenie Miasta Kielce - Kielce bez dziur - ul. Warszawska na odc. od ul. Jesionowej do ul. Turystycznej - jezdnia zachodnia
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej z rozliczeniem stanów prawnych nieruchomości znajdujących się w pasie drogowym ulic: Husarska, Sobieskiego w Kielcach
- Usługi sprzątania terenów zewnętrznych UJK
- Zorganizowanie letnich i zimowych wyjazdów dla uczestników projektu pn. "Wspieramy i usamodzielniamy - rozwój rodzinnej pieczy"
- Zakup wraz z dostawą opakowań sterylizacyjnych dla Centralnej Sterylizatorni Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Rozwój ruchu rowerowego i pieszego na terenie miasta Kielce" Odcinek 2 i Odcinek 4.
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.