Ogłoszenie z dnia 2025-01-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00647179/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-11
- 2024/BZP 00662732/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Lecznictwo szpitalne i ambulatoryjne dla osób umieszczonych w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców PSG Biała Podlaska w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadbużański Oddział Straży Granicznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110120561
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Trubakowska 2
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.nosg@strazgraniczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nadbuzanski.ezamawiajacy.pl/pn/NADBUZSG/demand/187608/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Lecznictwo szpitalne i ambulatoryjne dla osób umieszczonych w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców PSG Biała Podlaska w 2025 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8652236f-0346-46bd-9656-024a34b1be50
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00010086
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00233472/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Usługi szpitalne dla cudzoziemców umieszczonych w SOdC PSG Biała Podlaska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie publiczne współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu Funduszu Azylu, Migracji i Integracji na lata 2021-2027 Projekt nr FAMI.03.01-IZ.00-0001/24 pn. "Organizowanie powrotów przymusowych oraz powrotów dobrowolnych"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00647179
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 56/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 250000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzielaniu świadczeń opieki zdrowotnej osobom umieszczonym w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców Placówki Straży Granicznej w Białej Podlaskiej przy ul. Dokudowskiej 19 w zakresie:
1. Diagnostyki obrazowej.
2. Diagnostyki laboratoryjnej.
3. Porad lekarskich w nagłych przypadkach w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym.
4. Specjalistycznych porad lekarskich.
5. Hospitalizacji na Oddziałach Wykonawcy,
realizowana zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SWZ) oraz Projektem umowy (załącznik nr 5 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85111000-0 - Usługi szpitalne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85112000-7 - Dodatkowe usługi szpitalne
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
85150000-5 - Usługi obrazowania medycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3262,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3262,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3262,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5371960760
7.3.3) Ulica: Terebelska
7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY W BIAŁEJ PODLASKIEJ
jakie przetargi wygrała firma
WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY W BIAŁEJ PODLASKIEJ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- "Remont płyt betonowych V etap oraz odwodnienia liniowego" - DPG w Kukurykach
- Dostawa masy mineralno-asfaltowej na zimno
- Dostawa emulsji asfaltowej
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawa grysów
- Dostawa kruszywa łamanego
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu "Za Życiem" w roku 2025.
- ZZ.1.2025 Realizacja zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (zajęć specjalistycznych) dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz zagrożonych niepełnosprawnością
- "Realizacja zajęć specjalistycznych przez logopedę i neurologopedę z dziećmi od chwili wykrycia niepełnosprawności lub zagrożenia niepełnosprawnością do podjęcia nauki w szkole w ramach zadań WOKRO"
- 13-P-25 Transport sanitarny
więcej: Usługi szpitalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.