Og³oszenie z dnia 2025-03-12
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Remont p³yt betonowych V etap oraz odwodnienia liniowego” – DPG
w Kukurykach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: LUBELSKI ZARZ¡D OBS£UGI PRZEJ¦Æ GRANICZNYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060695455
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: pl. Niepodleg³o¶ci 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Che³m
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Che³msko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lzopg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.lzopg.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Administrowanie przej¶ciami granicznymi.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont p³yt betonowych V etap oraz odwodnienia liniowego” – DPG
w Kukurykach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c53246da-993f-4d1e-8d2c-92b5b4d4bb11
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00142146
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00118319/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Remont p³yt betonowych V etap oraz odwodnienia liniowego – DPG w Kukurykach.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://lzopg.ezamawiajacy.pl/pn/lzopg/demand/198212/notice/public/details3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://lzopg.ezamawiajacy.pl/pn/lzopg/demand/198212/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Dokumenty zamówienia zosta³y opublikowane na Platformie pod adresem: https://lzopg.ezamawiajacy.pl. Wykonawca ma mo¿liwo¶æ dostêpu do strony
postêpowania poprzez bezpo¶redni adres wskazany w dziale II ust. 2 SWZ oraz poprzez stronê g³ówn± https://lzopg.ezamawiajacy.pl. Dostêp poprzez stronê g³ówn±: postêpowanie znajduje siê w g³ównym menu po lewej stronie wzak³adce „Lista postêpowañ PZP”, przed up³ywem terminu sk³adania ofert w folderze „Aktualne”, po up³ywie terminu sk³adania ofert w folderze „W toku”, a po zakoñczeniu postêpowania przez zamawiaj±cego w folderze „Archiwalne”. Wykonawca, aby wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi za³o¿yæ konto na Platformie Marketplanet
Oneplace, które umo¿liwia dostêp do Platformy eZamawiaj±cy. W zakresie
w jakim jest to potrzebne do udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne jako wykonawca, korzystanie z Platformy, w tym za³o¿enie konta, jest bezp³atne. Sk³adanie wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ jest mo¿liwe bez zak³adania konta poprzez funkcjê Zadaj pytanie, dostêpn± dla wykonawcy gdy wejdzie w szczegó³y danego postêpowania. Wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie tj.: sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s; komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej; zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2; w³±czona obs³uga JavaScript; zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf. Wykonawca po wybraniu opcji „Przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin i wymagane zgody, klika polecenie „zarejestruj siê”. Rejestracja konta nastêpuje poprzez kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu. Je¿eli u¿ytkownik nie skontaktuje siê telefonicznie konto zostanie aktywowane w ci±gu maksymalnie 6 godzin roboczych. Zaleca siê za³o¿enie i sprawdzenie poprawno¶ci dzia³ania konta z odpowiednim wyprzedzeniem. Po za³o¿eniu
konta wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty w postêpowaniu. Instrukcja dla wykonawcy znajduje siê na stronie https://lzopg.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Baza Wiedzy”, w folderze „Wykonawcy Instrukcja-Nowa Strefa Wykonawcy” (Instrukcja dla Wykonawcy dla postêpowañ opublikowanych od 08.09.2023).
Z³o¿ona przez wykonawcê oferta widoczna jest na Platformie w formie zaszyfrowanej – format kodowania UTF8, mo¿liwo¶æ otworzenia oferty i zapoznania siê z jej tre¶ci± dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z G³ównym Urzêdem Miar. Zamawiaj±cy dopuszcza przesy³anie danych w formatach: .txt, .rtf, .pdf , .xps, .odt, .ods, .odp, .doc, .xls, .ppt, .docx, .xlsx, .pptx, .csv, .jpg, .jpeg, .tif, .tiff, .geotiff, .png, .svg, .wav, .mp3, .avi, .mpg, .mpeg, .mp4, .m4a, .mpeg4, .ogg, .ogv, .zip, .tar, .gz, .gzip, .7Z, .html, .xhtml, .css, .xml, .xsd, .gml, .rng, .xsl, .xslt, .TSL, .XMLsig, XAdES, PAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Maksymalny rozmiar plików
przesy³anych za pomoc± Platformy wynosi do 2 GB.
Do z³o¿enia oferty oraz wszelkich innych dokumentów w trakcie postêpowania konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania wykonawcy aktualnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
Szczegó³owe informacje dot. korespondencji elektronicznej zawarto w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem przetwarzaj±cym Pani/Pana dane osobowe jest Lubelski Zarz±d Obs³ugi Przej¶æ Granicznych, plac Niepodleg³o¶ci 1, 22-100 Che³m, e-mail: sekretariat@lzopg.pl, tel.: +48 82 565 20 42.
2. Administrator powo³a³ Inspektora Ochrony Danych w Lubelskim Zarz±dzie Obs³ugi Przej¶æ Granicznych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê za pomoc± adresu e-mail: iodo@lzopg.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie niezbêdnym do przeprowadzenia postêpowania i udzielenia zamówienia publicznego, dochodzenia roszczeñ lub obrony przed roszczeniami oraz archiwizacji dokumentacji.
4. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd±: osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy Pzp, Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. z siedzib± w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 49 jako Administrator Danych Osobowych u¿ytkowników Platformy eZamawiaj±cy, na której Lubelski Zarz±d Obs³ugi Przej¶æ Granicznych prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, podmioty zajmuj±ce siê doradztwem prawnym, weryfikacj± zgodno¶ci (audyty), a tak¿e obs³ug± informatyczn±.
6. Pani/Pana dane osobowe pozyskane w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przechowywane przez okres 5 lat, licz±c od 1 stycznia roku kalendarzowego nastêpuj±cego po roku, w którym zakoñczono postêpowanie o udzielenie zamówienia. Je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza ww. okres, Administrator
przechowuje protokó³ postêpowania wraz z za³±cznikami przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7. Posiada Pani/Pan:
1) prawo dostêpu do swoich danych osobowych, z zastrze¿eniem art. 75 ustawy Pzp tj. w przypadku gdy wykonanie tego obowi±zku, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e, ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia,
2) prawo do sprostowania lub uzupe³nienia swoich danych osobowych, z zastrze¿eniem art. 76 ustawy Pzp, ¿e prawo to nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp, a tak¿e nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników,
3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, z zastrze¿eniem art. 18 ust. 2 RODO, tj. dane osobowe mo¿na przetwarzaæ, z wyj±tkiem przechowywania, wy³±cznie za zgod± osoby, której dane dotycz±, lub w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeñ, lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, oraz z zastrze¿eniem art. 19 ust. 3 ustawy Pzp, ¿e ¿±danie ograniczenia przetwarzania nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia,
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
8. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie bêd± podlegaæ profilowaniu.
9. Wykonawca jest zobowi±zany do wype³nienia obowi±zku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyska³ (np. w przypadku korzystania z podwykonawców, podmiotów udostêpniaj±cych zasoby lub wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia) w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postêpowaniu.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Ograniczenia stosowania:
1) skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
2) w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679,
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
2. Nie przys³uguje Pani/Panu:
1) prawo do usuniêcia danych osobowych, w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
3) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 21 RODO, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3. U¿yte w og³oszeniu okre¶lenie RODO oznacza: Rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych, w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016 str. 1).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.4311.4.2025.MGS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy okre¶li³ wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont p³yt betonowych V etap oraz odwodnienia liniowego na Drogowym Przej¶ciu Granicznym w Kukurykach.
2. Przedmiotowe przedsiêwziêcie zlokalizowane jest na istniej±cym i funkcjonuj±cym Terminalu Samochodowym w Koroszczynie, na granicy polsko-bia³oruskiej (przej¶cie drogowe Kukuryki-Koz³owicze).
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, warunki, zakres i sposób wykonania zamówienia okre¶laj±:
1) Opis przedmiotu zamówienia z za³±cznikami – za³±cznik nr 1 do SWZ,
2) Projektowane postanowienia umowy - za³±cznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów
oceny ofert:
1) cena - 80 pkt,
2) okres gwarancji - 20 pkt.
2. Kryterium – Cena (C):
Oferta z najni¿sz± cen± spo¶ród ofert nieodrzuconych otrzyma 80 punktów, pozosta³e oferty proporcjonalnie mniej wg wzoru:
Ilo¶æ punktów (C) = Cn/Cb x 80 pkt
gdzie:
Cn – najni¿sza cena spo¶ród ofert nieodrzuconych
Cb – cena oferty badanej (rozpatrywanej)
80 – maksymalna ilo¶æ punktów w kryterium „cena”
3. Kryterium – Okres gwarancji (G):
W formularzu ofertowym wykonawca ma obowi±zek wskazaæ okres gwarancji jaki udziela na wykonane roboty budowlane: minimum
24 miesi±ce, maksimum 48 miesiêcy.
Warunki gwarancji nie mog± nak³adaæ na zamawiaj±cego szczególnych warunków u¿ytkowania.
Okres gwarancji podaje siê w pe³nych miesi±cach.
Wykonawca otrzyma punkty w kryterium okres gwarancji w nastêpuj±cy sposób:
1) za 24 miesi±ce – 0 pkt,
2) za 36 miesiêcy − 10 pkt,
3) za 48 miesiêcy − 20 pkt.
4. Ocena koñcowa oferty (P) bêdzie nastêpowa³a wg wzoru: P=C+G.
5. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów ³±cznie ze wszystkich kryteriów.
6. Wszystkie obliczenia dokonywane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. Podmioty/osoby fizyczne wspó³dzia³aj±ce w formie spó³ki cywilnej równie¿ s± wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia i s± zobowi±zane do stosowania zapisów dotycz±cych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Na podstawie ust. 3 wykonawcy sk³adaj± wraz z ofert± pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania tych wykonawców w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób okre¶lony w rozdziale VIII SWZ.
5. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6. O¶wiadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa czê¶ci A rozdzia³u XIII SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, równie¿ ka¿da osoba fizyczna bêd±ca wspólnikiem spó³ki cywilnej. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia z postêpowania. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
7. O¶wiadczenia wykonawców o niepodleganiu wykluczeniu, sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, nale¿y z³o¿yæ w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym oraz przes³aæ zgodnie z zasadami okre¶lonymi w rozdziale VIII SWZ.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia, s± zobowi±zani przedstawiæ zamawiaj±cemu kopiê umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian w umowie na zasadach okre¶lonych w Projektowanych postanowieniach umowy (za³±czniku nr 5 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-03-31 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma zakupowa pod adresem https://lzopg.ezamawiajacy.pl/pn/lzopg/demand/198212/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-31 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-04-29
INNE PRZETARGI Z CHE£MA
- "Remont p³yt betonowych V etap oraz odwodnienia liniowego" - DPG w Kukurykach
- Dostawa masy mineralno-asfaltowej na zimno
- Dostawa emulsji asfaltowej
- Dostawa materia³ów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i urz±dzeñ wielofunkcyjnych
- Dostawa grysów
- Dostawa kruszywa ³amanego
wiêcej: przetargi w Che³mie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 2214C Rypin-Prêczki na odcinku Kowalki-Prêczki oraz nr 2215C Dylewo-Rogowo w miejscowo¶ci Prêczki ETAP 2 - od km 1+463.00 do km 3+639.26
- Rozwój ogólnodostêpnej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w miejscowo¶ci Go¼lice
- Rozbudowa drogi gminnej nr 389060T - ul. Stokowiec
- Remont cz±stkowy nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych na terenie Gminy Niepo³omice oraz wykonanie poboczy przy asfaltowych drogach gminnych
- Budowa ³±cznika przy Szkole Podstawowej nr 2 w Plewiskach
- Budowa parkingów i ci±gów pieszo-rowerowych zwi±zanych z realizacj± projektu pn. ,,Rozwój zrównowa¿onej mobilno¶ci miejskiej w Lesznie"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.