eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY IMPREZ MASOWYCH



Og³oszenie z dnia 2025-01-07

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY IMPREZ MASOWYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: OKS ODRA OPOLE S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384954549

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Leonarda Olejnika 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-835

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 506384482

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jgrzywacz@interia.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.odraopole.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

sport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY IMPREZ MASOWYCH

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9faff2d1-ca9e-4054-8fbf-6da6375e0d65

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00010155

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9faff2d1-ca9e-4054-8fbf-6da6375e0d65

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub poprzez e-mail: jgrzywacz@interia.eu (nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu)

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej: a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”). Formularz ofertowy podpisuje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formacie PAdES typ wewnêtrzny. Pozosta³e dokumenty wchodz±ce w sk³ad oferty lub sk³adane wraz z ofert±, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby opatrzone podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) w polu „Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê” dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny). W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: jgrzywacz@interia.eu

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest OKS Odra Opole Spó³ka Akcyjna, ul. Oleska 51, 45-222 Opole;
1.2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY IMPREZ MASOWYCH” znak sprawy Znak sprawy: ZP 1/2025/OKS/TP, prowadzonym w trybie podstawowym;
1.3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 i 1598), dalej „ustawa Pzp”;
1.4.Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
1.5. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
1.6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
1.7. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
1.8. nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 2. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Wykonawcy obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
3. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp.
4. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 1/2025/OKS/TP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug ochrony:
- imprez sportowych – meczów pi³ki no¿nej (imprezy masowe oraz niemasowe) rozgrywanych przez sekcje sportowe bêd±ce w strukturach Zamawiaj±cego, polegaj±cych na zabezpieczaniu stadionów, na których sekcje sportowe rozgrywaæ bêd± mecze w charakterze gospodarza, a tak¿e zapewnieniu bezpieczeñstwa osób znajduj±cych siê na terenie obiektów podczas imprez masowych zgodnie Dz.U. 2009 Nr 62 poz. 504 USTAWA z dnia 20 marca 2009r. o bezpieczeñstwie imprez masowych z pó¼n. zm.,
2. Us³ugi bêd±ce przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1, obejmuj± w szczególno¶ci:
- ochronê osób i mienia – fizycznego zabezpieczenia porz±dku, bezpieczeñstwa podczas meczów pi³ki no¿nej w czasie trwania rundy wiosennej sezonu 2024/2025 oraz rundy jesiennej sezonu 2025/2026, gdzie sekcja pi³ki no¿nej rozgrywaæ bêdzie mecze w charakterze gospodarza, oraz inne nieprzewidziane
- ¶wiadczenie us³ug obs³ugi imprezy (4 osoby pe³ni±ce funkcjê noszowych, 21 osób obs³ugi - do zakresu prac osób obs³ugi wchodziæ bêdzie miêdzy innymi obs³uga kas, kierowanie go¶ci do odpowiednich wej¶æ, zapoznanie z planem imprezy, itp.) – w sumie 25 osób. Max czas pracy 3-5 godz.
- ¶wiadczenie us³ug w charakterze hostessy - do zakresu prac hostessy nale¿eæ bêdzie w szczególno¶ci witanie go¶ci, rozdawanie opasek, identyfikatorów, wydawanie akredytacji, itp. – 5 osób, maksymalny czas pracy 3-5 godz.
3. Wykonawca zobowi±zuje siê ¶wiadczyæ us³ugi w zakresie ochrony osób i mienia w obrêbie obiektu Zamawiaj±cego, w okre¶lonym godzinowo czasie na podstawie harmonogramu spotkañ, w szczególno¶ci zapewnienia bezpieczeñstwa i porz±dku publicznego, polegaj±cego na:
a) ochronie uczestników imprez, w tym kibiców, sportowców, kadry trenerskiej, sêdziów itp., poprzez stanowcz± interwencjê w przypadkach naruszania przez osoby znajduj±ce siê na terenie chronionym obowi±zuj±cych zasad, regulaminu obiektu i regulaminu imprezy masowej, przepisów ustawy o bezpieczeñstwie imprez masowych,
b) wspó³pracy z innymi s³u¿bami (Policja, Stra¿ Miejska, Stra¿ Po¿arna, s³u¿by medyczne),
c) uniemo¿liwieniu przedostania siê na teren chroniony osób bez wa¿nego biletu, posiadaj±cych zakaz stadionowy, znajduj±cych siê pod wyra¼nym wp³ywem alkoholu lub ¶rodków odurzaj±cych,
d) ochronie wszelkich budynków i innych obiektów znajduj±cych siê na terenie chronionym przed dostêpem osób nieupowa¿nionych,
e) uniemo¿liwieniu wnoszenia opraw wielkoformatowych, wyrobów pirotechnicznych i po¿arowo niebezpiecznych na teren imprezy masowej/sportowej bez uprzedniej zgody organizatora,
4. Obowi±zki obligatoryjne:
4.1. pi³ka no¿na - obowi±zkiem agencji jest zapewnienie bezpieczeñstwa dru¿ynom, sêdziom, Delegatowi PZPN, przedstawicielom w³adz sportowych i widzom oraz zapewnienie porz±dku przed, w czasie i bezpo¶rednio po zawodach w zakresie wynikaj±cym z powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa. Bezpieczeñstwo w/w uczestnikom meczu musi byæ zapewnione do momentu opuszczenia parkingu przy stadionie przez sêdziów, Delegata PZPN i zespó³ go¶ci.
Przewidywana ilo¶æ imprez:
- mecz zwyk³y: 18
- mecz podwy¿szonego ryzyka: 3
Warianty zabezpieczeñ (w zale¿no¶ci od faktycznych potrzeb Zamawiaj±cego i planu danej imprezy).
a) dopuszczona ilo¶æ miejsc na stadionie: 11 000 uczestników:
- mecz zwyk³y: 117 osób ochrony, w tym 93 osoby s³u¿ba informacyjna i min. 24 osoby s³u¿ba porz±dkowa
- mecz podwy¿szonego ryzyka: 231 osób ochrony, w tym 115 osób s³u¿ba informacyjna i min. 116 osób s³u¿ba porz±dkowa
b) dopuszczona ilo¶æ miejsc na stadionie: 9 900 uczestników:
- mecz zwyk³y: 106 osób ochrony, w tym 84 osób s³u¿ba informacyjna i min. 22 osoby s³u¿ba porz±dkowa
- mecz podwy¿szonego ryzyka: 209 osób ochrony, w tym 104 osoby s³u¿ba informacyjna i min. 105 osób s³u¿ba porz±dkowa
c) dopuszczona ilo¶æ miejsc na stadionie: 6 500 uczestników:
- mecz zwyk³y: 72 osoby ochrony, w tym 50 osób s³u¿ba informacyjna i min. 22 osoby s³u¿ba porz±dkowa
- mecz podwy¿szonego ryzyka: 171 osób ochrony, w tym 99 osób s³u¿ba informacyjna i min. 72 osoby s³u¿ba porz±dkowa
d) dopuszczona ilo¶æ miejsc na stadionie: 4 500 uczestników
- mecz zwyk³y: 52 osoby ochrony, w tym 41 osób s³u¿ba informacyjna i min. 11 osób s³u¿ba porz±dkowa
- mecz podwy¿szonego ryzyka: 101 osób ochrony, w tym 50 osób s³u¿ba informacyjna i min. 51 osób s³u¿ba porz±dkowa
W zwi±zku z tym, i¿ Zamawiaj±cy planuje wiêkszo¶æ imprez z dopuszczon± ilo¶ci± miejsc do 11 000 osób, w celu wyceny/porównania ofert Zamawiaj±cy przyjmuje maksymaln± ilo¶æ imprez dla takiego zakresu. Jednak¿e w zwi±zku z ewentualnym faktycznym zapotrzebowaniem Zamawiaj±cego (planem ka¿dej imprezy) dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmniejszenia zapotrzebowania zgodnie z powy¿szymi wytycznymi.
Wymaga siê aby s³u¿ba porz±dkowa wyposa¿ona by³a w ¶rodki ochrony osobistej jak równie¿ oddelegowano kierowników odcinków/dowódców zabezpieczenia (min. 5 oób).
Czas pracy: 5 godz. osoby ochrony, od 2 do 5 godzin pozosta³e osoby, w zale¿no¶ci od faktycznych potrzeb Zamawiaj±cego. Niezale¿nie od obligatoryjnego czasu pracy pracownicy Wykonawcy stawi± siê na zbiórkê na oko³o 1 godz. przed planowanym rozpoczêciem zabezpieczenia, celem weryfikacji przez Zamawiaj±cego ilo¶ci osób ochrony, pobrania identyfikatorów.
5. Powy¿sze warto¶ci s± szacunkowe, uzale¿nione od harmonogramu rozgrywek, zmian w nich dokonanych przez organy nadrzêdne, i z tytu³u ¶wiadczenia us³ug w mniejszej ilo¶ci godzin b±d¼ przez mniejsz± ilo¶æ osób ochrony w stosunku do szacowanych Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia. Ilo¶æ osób ochrony uzale¿niona bêdzie od koncepcji ochrony na dan± imprezê, oraz od ilo¶ci udostêpnionych na dan± imprezê miejsc. Zgodnie z art. 433 Ustawy Pzp, Zamawiaj±cy informuje, ¿e wykorzysta minimalnie 40% zamówienia. Informacja o koñcowym zapotrzebowaniu ilo¶ciowym na ka¿d± imprezê Zamawiaj±cy prze¶le Wykonawcy min. na 48h przed planowanym meczem.
6. Zamawiaj±cy zastrzega sobie równie¿ zmniejszenie lub zwiêkszenie ilo¶ci osób ochrony jak równie¿ zmniejszenie lub zwiêkszenie godzin ochrony podczas meczu w przypadku jak w ustêpie powy¿ej.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Punkty przyznawane za podane w ust. 1 kryteria bêd± liczone nastêpuj±co:
a) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”:
Lcena = (Cmin / C) x 50 pkt
gdzie:
Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty
Cmin - cena w ofercie z najni¿sz± cen±
C - cena w ofercie ocenianej
b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Do¶wiadczenie kierownika odcinka/dowódcy zabezpieczenia”
Liczba punktów = (Ofbad/50) * 100 * waga
gdzie:
- Ofbad - 0 - 50 punktów przyznane badanej ofercie
Wykonawca wskazuj±c w formularzu ofertowym 5 osób w roli kierownika odcinka/dowódcy zabezpieczenia. Wykonawca musi wykazaæ, i¿ przynajmniej jedna z tych osób uczestniczy³a w realizacji umowy na us³ugê ochrony osób i mienia w zwi±zku z organizacj± imprez jako kierownik odcinka/dowódca zabezpieczenia przez co najmniej jeden sezon w rozgrywkach min. 1 ligi w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W takim przypadku Wykonawca otrzyma 30 punktów. Je¿eli wykonawca wyka¿e, i¿ ka¿da z kolejnych wskazanych osób posiada do¶wiadczenie w zwi±zku z organizacj± imprez jako kierownik odcinka/dowódca zabezpieczenia przez co najmniej jeden sezon w rozgrywkach min. 1 ligi w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert otrzyma po 5 punktów dla ka¿dej z tych osób (4 osoby) - za ka¿d± osobnê z wymaganym do¶wiadczeniem wykonawca otrzyma po 5 pkt; Je¿eli wykonawca nie wyka¿e wymaganego do¶wiadczenia dla ¿adnej osoby jako kierownika odcinka/dowódcy zabezpieczenia oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. Zamawiaj±cy informuje, ¿e nie bêdzie wzywa³ Wykonawców w tym zakresie do uzupe³nienia.
Na potwierdzenie powy¿szego do¶wiadczenia kierownika odcinka/dowódcy zabezpieczenia Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie w formularzu ofertowym. Wraz z ofert± Wykonawca winien za³±czyæ, na potwierdzenie zadeklarowanego do¶wiadczenia wskazanego kierownika odcinka/dowódcy zabezpieczenia (w okresie ostatnich 3 lat), referencje b±d¼ inny dokument, z którego bêdzie jasno wynikaæ do¶wiadczenie kierownika odcinka/dowódcy zabezpieczenia (lata do¶wiadczeñ, zakres do¶wiadczenia, zamawiaj±cy, jakie imprezy). Brak takiego dokumentu skutkowaæ bêdzie nie przyznaniem punktów i odrzuceniem oferty.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie kierownika odcinka/dowódcy zabezpieczenia

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegaj± wykluczeniu;
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - nie dotyczy
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów, tj. posiadaj± uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek dotycz±cy kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej je¿eli wyka¿e, i¿ posiada aktualn± koncesjê wydan± przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, realizowanych w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej, wa¿n± przez ca³y okres trwania umowy – do oferty nale¿y do³±czyæ orygina³ dokumentu lub kserokopiê potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – niniejszy dokument winien posiadaæ ka¿dy z wykonawców;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – nie dotyczy.
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
W celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê warunku, zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów:
- wykazu dostaw lub us³ug wykonanych (wzór stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ), a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych,
czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej:
* jedn± us³ugê polegaj±ce na zabezpieczaniem imprez masowych – meczów pi³ki no¿nej. Przez jedn± us³ugê nale¿y rozumieæ jedn± umowê trwaj±c± nieprzerwanie przez ca³y sezon rozgrywkowy lub 2 rundy rozgrywkowe na poziomie min. 1 Ligi, w trakcie której minimum 2 mecze obejmowa³y zabezpieczenie imprez masowych przy dopuszczonej pojemno¶ci ca³kowitej stadionu min. 3 000. Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e tak± us³ugê, któr± wykona³ samodzielnie.
oraz
* jedn± us³ugê, w której wykonawca bra³ udzia³ (dopuszcza siê podwykonawstwo) przy zabezpieczeniu imprez masowych – meczów pi³ki no¿nej, przy pojemno¶ci ca³kowitej stadionu min. 10 000; Przez jedn± us³ugê nale¿y rozumieæ umowê trwaj±c± przez jeden sezon lub 2 rundy rozgrywkowe na poziomie min. 1 Ligi, która obejmowa³a zabezpieczenie imprez masowych przy dopuszczonej pojemno¶ci ca³kowitej stadionu min. 10 000 osób.
- wykazu narzêdzi (wzór stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ), wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
Wykonawca musi dysponowaæ, co najmniej 18 profesjonalnymi radiotelefonami wraz z baz± stacji nadawczej.
- wykazu osób (wzór stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ), skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykonawca musi wykazaæ, i¿ dysponuje co najmniej 5 pracownikami posiadaj±cymi do¶wiadczenie w roli dowódcy zabezpieczenia/ kierownika odcinka przez co najmniej jedn± rundê w rozgrywkach na poziomie min. 1 ligi.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp, wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
b. o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (za³±cznik nr 4 do SWZ);

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a. aktualn± koncesjê wydan± przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, realizowanych w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej, wa¿n± przez ca³y okres trwania umowy;
b. wykazu us³ug wed³ug Za³±cznika nr 5 do SWZ;
c. wykazu narzêdzi wed³ug Za³±cznika nr 6 do SWZ;
d. wykaz osób wed³ug Za³±cznika nr 7 do SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Dokumenty sk³adane wraz z ofert±:
Oferty nale¿y z³o¿yæ, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej.
a) Formularz ofertowy (za³±cznik nr 1 do SWZ).
b) Pe³nomocnictwo (je¶li dotyczy)
• Gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy.
• W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców, nale¿y za³±czyæ do oferty.
c) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia w zakresie wskazanym w og³oszeniu o zamówieniu i w specyfikacji warunków zamówienia. Informacje zawarte w o¶wiadczeniach bêd± stanowiæ wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu (za³±cznik nr 2/2a),
d) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (za³±cznik nr 2b)
e) zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa – w sytuacji gdy oferta lub inne dokumenty sk³adane w toku postêpowania bêd± zawiera³y tajemnicê przedsiêbiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, ¿e nie mog± byæ one udostêpniane oraz wykazuje, ¿e zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spó³ki cywilne) oferta musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w art. 58 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w tym:
1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. W zwi±zku z powy¿szym niezbêdne jest przed³o¿enie w ofercie dokumentu zawieraj±cego pe³nomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do wystêpowania w imieniu Wykonawców w sposób umo¿liwiaj±cy ich identyfikacjê.
2) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizowaæ zamierzaj± poszczególni Wykonawcy (za³±cznik nr 3b).
3) w celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia w rozdziale VII wymagane jest za³±czenie do oferty o¶wiadczenia i przed³o¿enia na wezwanie dokumentów dla ka¿dego konsorcjanta oddzielnie (za³±cznik nr 3).
2. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki udzia³u w postêpowaniu podlegaj± sumowaniu

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy, okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 3 do SWZ.
1. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonania zmiany umowy poprzez waloryzacjê wynagrodzenia o wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych (kwarta³ do poprzedniego kwarta³u) og³aszany w komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego (dalej jako „wska¼nik waloryzacji”), przy ³±cznym spe³nieniu nastêpuj±cych postanowieñ:
a) strona Umowy mo¿e wyst±piæ z pierwszym wnioskiem o waloryzacjê po up³ywie 6 miesiêcy od podpisania Umowy je¿eli wska¼nik waloryzacji okre¶lony wy¿ej zmieni siê o co najmniej 5% w stosunku do wska¼nika waloryzacji obowi±zuj±cego w dniu otwarcia ofert;
b) w przypadku wzrostu lub obni¿enia wska¼nika waloryzacji, waloryzacja bêdzie polega³a odpowiednio na wzro¶cie lub obni¿eniu wynagrodzenia za us³ugi realizowane po dniu z³o¿enia wniosku o warto¶æ procentow± wska¼nika waloryzacji, przy czym strona Umowy mo¿e wyst±piæ z wnioskiem o ka¿d± kolejn± waloryzacjê nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 6 miesiêcy od poprzedniej waloryzacji oraz przy wzro¶cie lub obni¿eniu wska¼nika waloryzacji o co najmniej 10%, obliczonego na podstawie ¶redniej wska¼ników waloryzacji za dwa ostatnie kwarta³y poprzedzaj±ce z³o¿enie wniosku o waloryzacjê, przy czym waloryzacja nie dotyczy us³ug zrealizowanych przed dat± z³o¿enia wniosku przez któr±kolwiek ze stron Umowy,
c) „wska¼nik waloryzacji” nie dotyczy us³ug zrealizowanych przed dat± z³o¿enia wniosku o zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia przez któr±kolwiek ze Stron umowy,
d) maksymalna warto¶æ wzrostu wynagrodzenia brutto, jak± dopuszcza Zamawiaj±cy w efekcie zastosowania niniejszych postanowieñ, nie przekroczy 20 % wynagrodzenia brutto Wykonawcy, ustalonego w dniu zawarcia Umowy.
2. Zmiana postanowieñ Umowy w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy jest dopuszczalna w przypadku wyst±pienia:
1) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug i podatku akcyzowego - o ró¿nicê w wysoko¶ci stawki VAT.
2) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê - o ró¿nicê pomiêdzy dotychczasow± wysoko¶ci± minimalnego wynagrodzenia lub stawki a now± wysoko¶ci± wynagrodzenia lub stawki, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne - o ró¿nicê pomiêdzy dotychczasow± wysoko¶ci± odprowadzanych sk³adek, a now± wysoko¶ci± odprowadzanych sk³adek, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
4) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018r.o pracowniczych planach kapita³owych, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê - o ró¿nicê w wp³atach wynikaj±c± z tych zmian.
3. W przypadku zmiany Wynagrodzenia wykonawcy, Wykonawca zobowi±zany jest do zmiany wynagrodzenia umów podwykonawczych zawartych na okres d³u¿szy ni¿ 6 miesiêcy, w zakresie odpowiadaj±cym zmianom wynagrodzenia z uwzglêdnieniem zapisów w § 6 niniejszej umowy.
4. Postanowieñ umownych w zakresie waloryzacji nie stosuje siê od chwili osi±gniêcia limitu, o którym mowa w ust. 1 tir. D.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-15 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: e-zamowienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-15 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-02-13

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Kryterium „Cena”
Kryterium „Do¶wiadczenie kierownika odcinka/dowódcy zabezpieczenia” –

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.